Τα 7 κακά του ύπνου!

Τα 7 κακά του ύπνου!

Υπάρχουν μικρές λεπτομέρειες που δυσκολεύουν τον ύπνο σας, αλλά αν τις αλλάξετε μπορείτε να αποφύγετε τη χορήγηση φαρμάκων, σύμφωνα με το queen.gr

Πολλοί από εσάς αντιμετωπίζετε δυσκολίες στο να αποκοιμηθείτε γρήγορα. Υπάρχουν όμως κάποιες μικρές λεπτομέρειες που αν τις αλλάξετε θα βελτιωθεί η ποιότητα του ύπνου σας και οι αϋπνίες θα ανήκουν πια στο παρελθόν.

  • Υπολογιστής πριν τον ύπνο. Το λάθος που κάνει σχεδόν όλη η νέα γενιά είναι να σερφάρει στο διαδίκτυο πριν ξαπλώσει. Όμως, τόσο η φωτεινότητα της οθόνης, όσο και οι πληροφορίες διεγείρουν τον εγκέφαλο. Έτσι είναι δυσκολότερο μετά να αποκοιμηθείτε.
  • Διάβασμα στο κρεβάτι. Πολλοί πριν κοιμηθούν διαβάζουν κάποιο βιβλίο στο κρεβάτι, με αποτέλεσμα σώμα και μυαλό να συνηθίζουν στη διαδικασία διαβάσματος μερικών κεφαλαίων πριν κοιμηθούν. Αν, λοιπόν, προσπαθήσετε να κοιμηθείτε χωρίς ένα βράδυ να διαβάσετε στο κρεβάτι μπορεί και να μην το καταφέρετε. Το καλύτερο είναι το κρεβάτι να το χρησιμοποιείτε μόνο για ύπνο και σεξ. Προτιμήστε να διαβάσετε καθισμένοι σε κάποια αναπαυτική πολυθρόνα.
  • Ασταθές ωράριο. Αν το ένα βράδυ κοιμάστε νωρίς και το επόμενο πολύ αργά, σίγουρα έχετε απορυθμίσει τον οργανισμό σας. Προσπαθήστε να μπείτε σε μια ρουτίνα στο ωράριο του ύπνου. Δείτε το σαν ένα rendez-vous με τον Μορφέα που δεν επιτρέπεται να αργήσετε.
  • Λάθος στρώμα. Το στρώμα, τα μαξιλάρια και τα σεντόνια που σας κάνουν να νιώθετε άνετα είναι υψίστης σημασίας. Δείτε το σαν επένδυση για καλύτερη ποιότητα ζωής και αγοράστε ένα πολύ καλό στρώμα με όλα τα «παρελκόμενα» (μαξιλάρια, υπόστρωμα, σεντόνια κ.α.). Θα αλλάξει η ζωή σας.
  • Γυμναστική αργά το βράδυ. Αν γυμνάζεστε αργά το βράδυ, διαπράττετε έγκλημα στην υγεία του ύπνου σας. Παρόλο που μπορεί να πιστεύετε πως κουράζεστε άρα θα κοιμηθείτε πιο εύκολα, η γυμναστική έχει διεγερτικές ιδιότητες. Ανεβαίνει η θερμοκρασία του σώματος καθώς και τα επίπεδα ενέργειας με αποτέλεσμα να μην είστε στην ιδανική κατάσταση για να αποκοιμηθείτε.
  • Έντονης φωτεινότητας ρολόι. Αν το ρολόι σας είναι ψηφιακό με μεγάλα φωτεινά νούμερα, κρύψτε το. Χρησιμοποιείστε καλύτερα κάτι πιο διακριτικό ή το κινητό σας. Τα ξυπνητήρια με έντονα νούμερα προκαλούν άγχος, ενώ εσείς στο κρεβάτι σας χρειάζεστε σκοτάδι και ηρεμία.
  • Λάθος αντιμετώπιση αϋπνίας. Αν κάποια βράδια δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε, τότε δεν υπάρχει λόγος να επιμένετε με το ζόρι να είστε ξαπλωμένοι. Σηκωθείτε και κάντε κάτι που δε χρειάζεται πολύ σκέψη και είναι ρουτίνα. Ξεφυλλίστε το πρόγραμμα της επόμενης ημέρας στην ατζέντα σας ή δείτε λίγο τηλεόραση. Σύντομα θα νιώσετε κουρασμένοι και θα επιστρέψετε στο κρεβάτι.

Πηγή: queen.gr

  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Ολυμπιακός: Δεν επιστρέφει Αργεντινή ο Πελεγκρίνο
Ολυμπιακός: Δεν επιστρέφει Αργεντινή ο Πελεγκρίνο
ΠΑΟΚ: «Παρών» ο Σαββίδης στο ΔΣ
ΠΑΟΚ: «Παρών» ο Σαββίδης στο ΔΣ
Έτσι διαμορφώθηκε η βαθμολογία των πλέι οφ μετά την «καμπάνα» στον Παναθηναϊκό
Έτσι διαμορφώθηκε η βαθμολογία των πλέι οφ μετά την «καμπάνα» στον Παναθηναϊκό
Παναθηναϊκός: Εξοντωτική ποινή για το κουτάκι στον Ίβιτς
Παναθηναϊκός: Εξοντωτική ποινή για το κουτάκι στον Ίβιτς
Πανελλήνιες 2017: SOS θέματα για τη Νεοελληνική Γλώσσα
Πανελλήνιες 2017: SOS θέματα για τη Νεοελληνική Γλώσσα
Πτώση αεροσκάφους Mirage 2000 της Πολεμικής Αεροπορίας στις Σποράδες
Πτώση αεροσκάφους Mirage 2000 της Πολεμικής Αεροπορίας στις Σποράδες
Education Festival: Δωρεάν σεμινάρια Μηχανολογίας-Μεταφορών από ΙΕΚ ΑΛΦΑ και Mediterranean College
Education Festival: Δωρεάν σεμινάρια Μηχανολογίας-Μεταφορών από ΙΕΚ ΑΛΦΑ και Mediterranean College
Καιρός: Συνεχίζονται και τη Δευτέρα τα έντονα καιρικά φαινόμενα
Καιρός: Συνεχίζονται και τη Δευτέρα τα έντονα καιρικά φαινόμενα

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης