F1 Ουγγαρία: Χωρίς ανάσα

F1 Ουγγαρία: Χωρίς ανάσα

Δεν πρόλαβαν να… κρυώσουν οι κινητήρες από το γκραν πρι της Γερμανίας και ομάδες, οδηγοί και το πολύχρωμο πλήθος της F1 ταξίδεψαν ανατολικά.

Το γκραν πρι της Ουγγαρίας, είναι ο 11ος  γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula 1 του 2011 και γίνεται στην πρώτη πίστα που κατασκευάστηκε ποτέ στο ανατολικό μπλοκ. Στο Χανγκαρόρινγκ  ή το «Μονακό των Ανατολικών», θα δοθεί η τελευταία «μάχη» πριν από την καλοκαιρινή διακοπή των 4 εβδομάδων.

Ο προηγούμενος αγώνας στη Γερμανία αναζωογόνησε το ενδιαφέρον για το πρωτάθλημα, αφού η Red Bull και ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν είχαν πρωταγωνιστικό ρόλο Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής για πρώτη φορά φέτος δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο και περιορίστηκε στην 4η θέση. Η Red Bull διατήρησε τη συνέχεια των pole position αλλά με τον Μαρκ Βέμπερ. Νικητής του αγώνα ο Λιούις Χάμιλτον, που έκανε ,με τη McLaren Mercedes, μία από τις καλύτερες εμφανίσεις της καριέρας του.

Στον αγώνα της Ουγγαρίας περιμένουμε πάλι να δούμε μία τριπλή μάχη. Red Bull, McLaren και Ferrari. Οι ομάδες θα διεκδικήσουν την Κυριακή τη νίκη στον αγώνα, αλλά και πάλι είναι τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, που έχουν έχει μεγάλη σημασία. Ακόμα και με την βοήθεια του DRS τα προσπεράσματα στην Ουγγαρία είναι δύσκολα. Έτσι μία καλή θέση στην εκκίνηση αποκτά ιδιαίτερη σημασία.

Τα χαρακτηριστικά της πίστας απαιτούν τη μέγιστη δυνατή πρόσφυση και αυτός είναι ο λόγος που η Pirelli έφερε σε αυτόν τον αγώνα τις δύο πιο μαλακές γόμες της, (με τα κίτρινα και κόκκινα γράμματα στο πλάι).

Και λίγη ιστορία

Το Χανγκαρόρινγκ βρίσκεται στην πόλη Μόγκιοροντ, κοντά στη Βουδαπέστη και το πρώτο γκραν πρι έγινε εκεί 1986. Η πίστα κατασκευάστηκε μέσα σε 8 μήνες, ξεκινώντας την 1η Οκτωβρίου του 1985 και έχει συνολικό μήκος, μετά τις τελευταίες παρεμβάσεις, 4,381 χλμ. Η διαδρομή είναι σχεδόν επίπεδη και έχει τις μικρότερες ευθείες του πρωταθλήματος. Η σπάνια χρήση της προκαλεί προβλήματα στους οδηγούς, ειδικότερα την πρώτη ημέρα των δοκιμών, γιατί είναι σκονισμένη και γλιστρά.

Ο αγώνας με αριθμούς

Ο γύρος αποτελείται από 14 στροφές (8 δεξιές και οι 6 αριστερές).

Οι οδηγοί βρίσκονται με «τέρμα γκάζι» μόνο στο 58% του γύρου.

Η ταχύτητα των μονοθεσίων κυμαίνεται από  90 ως  295 χλμ/ώρα. και η μέση ωριαία είναι στα 195 χλμ/ώρα.

Οι οδηγοί βρίσκονται τέρμα γκάζι για 750 μέτρα και μόνο για 11 δευτερόλεπτα.

Ο γύρος στο Χανγκαρόρινγκ «απαιτεί» 50 αλλαγές ταχυτήτων ή περίπου 3.500 αλλαγές σε όλο τον αγώνα.

 
Τον ταχύτερο γύρο τον κατέχει ο Michael Schumacher από το 2004 με χρόνο 1:19,



ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Οι ενδεκάδες του ντέρμπι της Super League - Βασικός ο Αραούχο, εκτός o Μπερνάρ
ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Οι ενδεκάδες του ντέρμπι της Super League - Βασικός ο Αραούχο, εκτός o Μπερνάρ
Λαμία-ΠΑΟΚ 1-1: Πισωγύρισμα και ο τίτλος απομακρύνεται
Λαμία-ΠΑΟΚ 1-1: Πισωγύρισμα και ο τίτλος απομακρύνεται
Ιστιοπλοΐα: Διεκδικούν πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες οι Β. Κοκκαλάνης, Λ. Τσορτανίδης
Ιστιοπλοΐα: Διεκδικούν πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες οι Β. Κοκκαλάνης, Λ. Τσορτανίδης
Ρόμα: Πήρε το «πράσινο φως» για να ξεκινήσει αθλητική δραστηριότητα ξανά ο Εντικά
Ρόμα: Πήρε το «πράσινο φως» για να ξεκινήσει αθλητική δραστηριότητα ξανά ο Εντικά
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved