Ράλι Φινλανδίας 1η ημέρα

Ράλι Φινλανδίας 1η ημέρα

Με παιχνίδια τακτικής και ευχάριστες εκπλήξεις ξεκίνησε χθες το ράλι Φιλανδίας. Στις δύο πρώτες θέσεις βρίσκονται οι δύο Σεπαστιάν (Λεμπ και Οζιέ) με την ομάδα Red Bull Total Citroen DS3. Την τριάδα κλείνει ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Abu Dhabi Ford Fiesta RS).

Ο νέος τρόπος, που διεξάγεται το Ράλι Φινλανδίας έκανε την χθεσινή ημέρα (Πέμπτη 28/7) μία κανονική αγωνιστική ημέρα με 3 ειδικές διαδρομές. Σε αυτές οι πρώτοι της κατάταξης έκαναν ότι μπορούσαν για να «μαγειρέψουν» τη σημερινή (Παρασκευή 29/7) σειρά εκκίνησης και να μην μπαίνουν πρώτοι στις ειδικές διαδρομές.

Ευτυχώς από του χρόνου το σύστημα θα αλλάξει και δεν θα βλέπουμε (ελπίζουμε) την αστεία συμπεριφορά των κορυφαίων οδηγών αγώνων η οποίοι οδηγούν για να μην κάνουν ταχύτερους χρόνους.

Ταχύτερος ήταν ο Σεμπαστιάν Λεμπ όχι γιατί προσπάθησε αλλά γιατί απλά αυτός έδινε το ρυθμό. Οι υπόλοιποι οδηγοί  βλέποντας τους χρόνους του ήξεραν τι έπρεπε να κάνουν για να μην τον περάσουν.

Πίσω από τον Λέμπ βρίσκεται ο Οζιέ. Ο Γάλλος προσπάθησε να τερματίσει… τρίτος, όμως η μεγάλη ατυχία του Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford Fiesta RS) επηρέασε και τον ίδιο. Ο Φιλανδός δεν πρόλαβε να ξεκινήσει τον αγώνα της πατρίδας του, και λίγο μετά τη μέση της πρώτης Ειδικής Διαδρομής ο κινητήρας του Fiesta έσβησε ξαφνικά σε μια στροφή, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να βγει από το δρόμο. Η ζημιά, που προκλήθηκε στον πίσω δεξί τροχό ήταν πολύ μεγάλη και επηρέασε την ανάρτηση και τα φρένα. Ο Φινλανδός αναγκάστηκε να κάνει πρόχειρες επισκευές για να μπορέσει να συνεχίσει αλλά το πρόβλημα γινόταν όλο και μεγαλύτερο. Στη 2η διαδρομή ο τροχός «μπλόκαρε» και σερνόταν με αποτέλεσμα την καταστροφή του ελαστικού. Στο τέλος της ημέρας ο οδηγός της Ford βρέθηκε πάνω από 2 λεπτά πίσω από τους πρώτους και οι ελπίδες του για νίκη είναι θεωρητικά  ανύπαρκτες.

Ο μόνος που έμεινε να κυνηγήσει τη νίκη για τη Ford είναι ο περσινός νικητής Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, που είναι 3ος στη γενική κατάταξη.

Η ευχάριστη έκπληξη ήρθε από τον Γιάρι Κετόμα (Ford Fiesta WRC), ο οποίος κέρδισε την πρώτη ΕΔ και μετά ακολούθησε το παιχνίδι τακτικής για να «πέσει» στην 4η θέση και να ξεκινά από αυτή σήμερα με ελπίδες για τη νίκη.

Από τους διεκδικητές της πρωτιάς δεν πρέπει να ξεχνάμε τον Πέτερ Σόλμπεργκ (PSWRT Citroen DS3) , που είναι 5ος και 12,6’’ μακριά από την κορυφή. Πίσω του έρχεται ο Ντάνι Σόρντο ( Mini John Cooper Works). Πάντως η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν η απόδοση του Οτ Τάνακ (Ford Fiesta S 2000).

Σήμερα ξεκίνησε το 2ο σκέλος το οποίο περιλαμβάνει 8 Ειδικές Διαδρομές με μόνο μία να επαναλαμβάνεται, κάτι που σημαίνει ότι όντως η σειρά εκκίνησης έχει πολύ μεγάλη σημασία, άρα δυστυχώς θα δούμε και άλλα παιχνίδια τακτικής. Τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα μπορείτε να δείτε στη συχνότητα της Nova και το Motors TV.

Ράλι Φινλανδίας 1η ημέρα



Σαρωτική η Μακάμπι Τελ Αβίβ κόντρα στην Μπασκόνια - Αντίπαλος του Παναθηναϊκού στα playoffs
Σαρωτική η Μακάμπι Τελ Αβίβ κόντρα στην Μπασκόνια - Αντίπαλος του Παναθηναϊκού στα playoffs
Τσέλσι: Η black list της διοίκησης - Στην έξοδο 11 παίκτες
Τσέλσι: Η black list της διοίκησης - Στην έξοδο 11 παίκτες
Στέφανος Τσιτσιπάς: Ήττα στο διπλό της Βαρκελώνης - Την Τετάρτη αντιμετωπίζει τον Όφνερ
Στέφανος Τσιτσιπάς: Ήττα στο διπλό της Βαρκελώνης - Την Τετάρτη αντιμετωπίζει τον Όφνερ
Παναθηναϊκός: «Συναντήθηκε με τον Αλαφούζο ο Τερίμ, συνεχίζει ακόμα κι αν χάσει τον τίτλο»
Παναθηναϊκός: «Συναντήθηκε με τον Αλαφούζο ο Τερίμ, συνεχίζει ακόμα κι αν χάσει τον τίτλο»
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved