Mercedes Actros

Mercedes Actros

Την εναρμόνιση οικονομίας και οικολογίας πέτυχε το νέο φορτηγό Mercedes Actros. Για να το αποδείξει στην πράξη το Actros κινήθηκε στον ανατολικοδυτικός άξονας μεταφορών στη διαδρομή Ρότερνταμ– Στέτιν – Ρότερνταμ.

Μετά από 10.000 χιλιόμετρα είναι πλέον επίσημο: το νέο Actros της Mercedes-Benz συνδυάζει χαμηλές εκπομπές ρύπων με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Το «καθαρό» φορτηγό προδιαγραφής Euro VI προσφέρει εκπομπές ρύπων τόσο χαμηλές, κατά 80% χαμηλότερες από τα τρέχοντα όρια εκπομπών ρύπων.

Παράλληλα, η επανασχεδιασμένη γενιά οχημάτων σε εκτέλεση Euro VI, καταναλώνει 4,5% λιγότερο καύσιμο από το τρέχον Actros. Με αυτό το αποτέλεσμα η Daimler τιμά την υπόσχεση της ότι το νέο Actros θα συμφιλιώσει τις πιο αυστηρές περιβαντολλογικές απαιτήσεις με ακόμη οικονομικότερη απόδοση. Επιπλέον, η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου μειώνει εξίσου τη ρύπανση του περιβάλλοντος λόγω χαμηλότερων εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Οι πελάτες που θα προτιμήσουν να αγοράσουν το νέο Actros σε Euro V θα επωφεληθούν ακόμη περισσότερο όσον αφορά στην οικονομία σε σχέση με το τρέχoν μοντέλο. Το νέο 1845 BlueTec 5 Actros πέτυχε 7,6% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου στην οδηγική δοκιμή των 10.000 χιλιομέτρων σε σχέση με το τρέχον Actros 1844 BlueTec 5. Οι απόλυτες τιμές οι οποίες μετρήθηκαν κατά τη διάρκεια της δοκιμής των 10.000 χιλιομέτρων είναι πραγματικά εντυπωσιακές. Το Actros 1844 BlueTec 5, κατανάλωσε 27,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το συγκεκριμένο όχημα με την προαιρετική προδιαγραφή Nardo, ήταν σχεδιασμένο για ελάχιστη αντίσταση οδοστρώματος. Το Actros 1845 BlueTec 6 έσπασε το ρεκόρ με μείωση 4,5%, δηλαδή 25,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

H μέση κατανάλωση καυσίμου μετρήθηκε υπό την επίβλεψη ενός μηχανολόγου από τον οργανισμό Dekra. Εκτός από τον ανεφοδιασμό, όλη τη δοκιμή κατανάλωσης παρακολούθησε επιθεωρητής του εν λόγω οργανισμού. To καύσιμο και το λάδι για τον κινητήρα χορηγήθηκαν από συνεργάτη της Mercedes-Benz, την Shell.

H αρχική αξιολόγηση του οργανισμού Dekra στην επίσημη αναφορά του, αποδεικνύει τον ισχυρισμό του Andreas Renschler, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG και υπευθύνου για τα φορτηγά και λεωφορεία της Daimler, στην παγκόσμια παρουσίαση του νέου Actros. O κύριος Renschler υποστήριξε, ότι ανάλογα με τις προδιαγραφές ρύπων, το νέο μοντέλο θα πετύχει 3- 7% λιγότερη κατανάλωση καυσίμου από το τρέχον μοντέλο Euro V.

Η Daimler έχει καταφέρει να πετύχει αντικρουόμενους στόχους, οι οποίοι απορρέουν από το γεγονός ότι αυστηρότερες προδιαγραφές που απαιτούσαν μειωμένες εκπομπές NOx σε συνδυασμό με χαμηλότερες εκπομπές σωματιδίων κατέληγαν πάντα σε μέτρα, τα οποία οδηγούσαν σε αυξημένη κατανάλωση καυσίμου.
Χρειαζόταν μία μεγάλη τεχνολογική καινοτομία έτσι ώστε να ξεπεραστεί αυτός ο φαύλος κύκλος. Τέτοιο επίτευγμα πραγματοποιείται μόνο όταν ένα όχημα έχει υποβληθεί σε εκτενή ανανέωση – όπως για παράδειγμα το νέο Actros. Το σύστημα μετάδοση κίνησης το οποίο είναι καίριο για την κατανάλωση καυσίμου, η νέα γενιά κινητήρων, το σύστημα κιβωτίων και οι άξονες συνεργάζονται άψογα με μία νέα γκάμα καμπίνων οι οποίες θέτουν ψηλά τον πήχη στην αεροδυναμική.

To παραπάνω πακέτο καταφέρνει να αποφύγει την αύξηση στην κατανάλωση καυσίμου, το οποίο ήταν προαπαιτούμενο για την προδιαγραφή Euro VI. Το νέο Actros της Mercedes-Benz συνδυάζει μείωση των εκπομπών ρύπων με σαφή μείωση στην κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με τον προκάτοχό του.



Λίβερπουλ: Θέλει Σλοτ στη θέση του Κλοπ ο Φαν Ντάικ
Λίβερπουλ: Θέλει Σλοτ στη θέση του Κλοπ ο Φαν Ντάικ
Euroleague: Ρεκόρ καριέρας ο... διαστημικός Κώστας Σλούκας - Ένα βήμα πριν το Final 4 η Ρεάλ
Euroleague: Ρεκόρ καριέρας ο... διαστημικός Κώστας Σλούκας - Ένα βήμα πριν το Final 4 η Ρεάλ
Πρώτο εμπόδιο ο Μοντέιρο για τον Τσιτσιπά
Πρώτο εμπόδιο ο Μοντέιρο για τον Τσιτσιπά
Η επιστροφή του Δ. Γιαννακόπουλου στο ΟΑΚΑ – Τα φιλιά στα παιδιά του και η αποθέωση του κόσμου
Η επιστροφή του Δ. Γιαννακόπουλου στο ΟΑΚΑ – Τα φιλιά στα παιδιά του και η αποθέωση του κόσμου
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved