H C-Class Coupe

H C-Class Coupe

Η C-Class Coupe σηματοδοτεί  την είσοδο της Mercedes – Benz σε μια νέα κατηγορία προσφέροντας για πρώτη φορά ένα μικρών διαστάσεων, κλασικό coupe.

Τα αποκαλυπτήρια αυτού το νεανικού, δίθυρου σπορ αυτοκινήτου έγιναν στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου, ενώ είναι διαθέσιμο για τους πελάτες από αυτό το μήνα.

Από το πλάι, το νέο coupe μαγνητίζει τα βλέμματα με τις αναλογίες του, τη χαμηλωμένη σιλουέτα (41 mm χαμηλότερο ύψος από το saloon) με ισχυρούς ώμους και στενές κολώνες C σε κλασική σχεδίαση τριών όγκων. Στα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του, περιλαμβάνονται ο κοντός μπροστινός πρόβολος, το μακρύ καπό, το σχεδόν κατακόρυφο παρμπρίζ και η μεγάλου μήκους γραμμή οροφής. Το δυναμικό σχήμα εκτείνεται πέρα από τον πίσω άξονα και καταλήγει σε ένα άκρως σπορτίφ πίσω τμήμα.

Στο μπροστινό τμήμα, το νέο coupé υιοθετεί το ύφος της τελευταίας C-Class με μια δική του όμως πινελιά. Η όψη του κυριαρχείται από το εντυπωσιακό πλαίσιο της μάσκας ψυγείου και τον προφυλακτήρα. Ο κεντρικός αεραγωγός ανοίγει προς τα επάνω σχηματίζοντας οπτικά μία βάση για τη μάσκα ψυγείου, η οποία διαθέτει τις χαρακτηριστικές δύο γρίλιες ενός coupé. Δύο χρωμιωμένες γρίλιες εκτείνονται στα αριστερά και τα δεξιά του κεντρικού αστεριού, στενεύοντας προς τις άκρες και δημιουργώντας μία σπορτίφ, τοξοειδή γραμμή, η οποία δίνει στο μπροστινό τμήμα το χαρακτηριστικό σχήμα V.

Η ίδια λογική συνεχίζει και στα πλευρικά τμήματα, τα οποία ξεκινούν κάτω από τους προβολείς και εντάσσονται αρμονικά στις χαρακτηριστικές γραμμές κατά μήκος των πλευρών του αυτοκινήτου, συνδέοντας έτσι το μπροστινό με τα πλευρικά τμήματα. Οι πλευρικοί αεραγωγοί στον προφυλακτήρα, ο οποίος περιλαμβάνει τα οριζόντια φώτα πορείας ημέρας, είναι τοποθετημένοι αρκετά χαμηλά δημιουργώντας την εντύπωση ότι το coupe αγκαλιάζει το δρόμο. Το σχήμα των προβολέων καθαρού κρυστάλλου δίνει μία άκρως δυναμική εντύπωση και συνεργάζεται με το καπό, τη μάσκα ψυγείου και τον προφυλακτήρα, ώστε να ενισχυθεί το εκφραστικό μπροστινό τμήμα.

Από πίσω, η C-Class Coupé δείχνει άκρως αθλητική: καθώς η γραμμή της οροφής «ρέει» πέρα από τον πίσω άξονα με το σχεδόν κατακόρυφο πίσω παρμπρίζ και τις ρευστές κολώνες C, το μήκος της δίχνει σαφώς κοντύτερο.

Ο πίνακας οργάνων διαθέτει δυναμική, σπορτίφ και υψηλής ποιότητας σχεδίαση. Στο βασικό του εξοπλισμό το coupe διατίθεται με το νέα γενιάς τριάκτινο τιμόνι με τη χρωμιωμένη κεντρική ακτίνα που πρωτοεμφανίστηκε στη νέα CLS. Επιπλέον, οι επιφάνειες των χειριστηρίων είναι γαλβανισμένες και διαθέτουν προσεγμένες λεπτομέρειες.

Η C-Class Coupé είναι ένα κορυφαίο, πλήρως εξοπλισμένο τετραθέσιο με τέσσερα, σπορ, αναπαυτικά ανεξάρτητα καθίσματα. Κατ’ επιλογή, οι πλάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν να διπλωθούν τελείως, ώστε να αυξηθεί ο χώρος αποσκευών.

Η C-Class Coupé διαθέτει το σύστημα τηλεματικής νέας γενιάς που έκανε την πρώτη του εμφάνιση παγκοσμίως στα μοντέλα saloon και estate. Στις βασικές καινοτομίες περιλαμβάνονται η μεγαλύτερη άνεση χειρισμού, οι μεγαλύτερες οθόνες, η μεταφορά καταλόγων τηλεφώνου, η εμφάνιση μηνυμάτων SMS, η ασύρματη αναπαραγωγή μουσικής μέσω Bluetooth και μια θύρα USB που βρίσκεται πλέον μέσα στο κεντρικό υποβραχιόνιο.

Για πρώτη φορά, το multimedia σύστημα COMAND Online προσφέρει πρόσβαση στο διαδίκτυο. Όταν δεν κινείται το αυτοκίνητο, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να πλοηγούνται ή να σερφάρουν στην υπηρεσία Mercedes-Benz Online, οι σελίδες της οποίας φορτώνονται πολύ γρήγορα, ενώ είναι ιδιαίτερα εύχρηστες κατά την οδήγηση. Στις ενσωματωμένες υπηρεσίες περιλαμβάνονται η ενημέρωση για τον καιρό και μια εξειδικευμένη αναζήτηση του προορισμού μέσω Google, καθώς και η επιλογή λήψης διαδρομών, οι οποίες έχουν προηγουμένως σχεδιαστεί σε υπολογιστή, μέσω της υπηρεσίας Google Maps και έχουν αποσταλεί στο αυτοκίνητο. Το σύστημα πλοήγησης του COMAND Online διαθέτει επίσης πρόσθετες λειτουργίες. Στα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνεται η οθόνη 3D με διαμορφώσιμες προβολές πόλεων. Ακόμη ένα νέο χαρακτηριστικό: οι διαδρομές μπορούν να εγγράφονται, ώστε να επαναλαμβάνονται αργότερα. Επίσης, συγκεκριμένοι προσωπικοί προορισμοί μπορούν να αποθηκεύονται ή να εισάγονται μέσω κάρτας SD, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα προβολής τεσσάρων εναλλακτικών διαδρομών στο χάρτη πλοήγησης, μία εκ των οποίων αποτελεί ιδιαίτερα οικονομική επιλογή.

Για την C-Class Coupé διατίθενται τρεις βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκίνητα μηχανικά σύνολα. Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν σύστημα άμεσου ψεκασμού και λειτουργία ECO start/stop στο βασικό εξοπλισμό. Όλες οι εκδόσεις κινητήρων είναι πλέον μονάδες BlueEFFICIENCY, γεγονός που αποδεικνύει ότι είναι ιδιαίτερα αποδοτικοί και φιλικοί προς το περιβάλλον σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου. Όλες οι αυτόματες εκδόσεις εξοπλίζονται με το βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων 7G-TRONIC PLUS (βασικός εξοπλισμός στις βενζινοκίνητες εκδόσεις C 250 και C 350). Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις C 220 CDI και C 250 CDI καθώς και η βασική βενζινοκίνητη έκδοση C 180 διατίθενται με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων στο βασικό εξοπλισμό.

Ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας V6 τοποθετείται στη C 350 BlueEFFICIENCY και υιοθετεί την αποδοτική τεχνολογία ψεκασμού BlueDIRECT. Αποδίδει 306 ίππους και 370 Nm ροπής. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 6,8 λίτρα ανά 100 χλμ. Οι τετρακύλινδροι βενζινοκινήτρες είναι άμεσου ψεκασμού και υπερτροφοδοτούμενοι, προσφέροντας υψηλές επιδόσεις αλλά και υποδειγματική οικονομία.

Πλαίσιο: ευέλικτη οδική συμπεριφορά και υψηλά επίπεδα άνεσης. Η ανάρτηση AGILITY CONTROL του βασικού εξοπλισμού συμπληρώνει ιδανικά τους δυναμικούς κινητήρες. Ανάρτηση ακριβείας: μπροστινός άξονας τριών συνδέσμων, πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.
Ο μπροστινός άξονας είναι σχεδίασης τριών συνδέσμων με γόνατα McPherson. Το κάτω ψαλίδι ανάρτησης αποτελείται από δύο ξεχωριστά στοιχεία κατασκευασμένα από αλουμίνιο που χρησιμεύουν ως εγκάρσιος βραχίονας και ράβδος στρέψης. Ο τρίτος σύνδεσμος (βραχίονας) της μπροστινής ανάρτησης είναι η συνδετική ράβδος που συνδέει το μηχανισμό διεύθυνσης με τους τροχούς. Η ενισχυμένη αντιστρεπτική δοκός συνδέεται με το γόνατο, το οποίο συμμετέχει επίσης ενεργά στη διεύθυνση των μπροστινών τροχών.

Με την ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα, ο τροχός συνδέεται με πέντε βραχίονες, με ελαστικές βάσεις στήριξης, που ενεργούν ανεξάρτητα μεταξύ τους περιορίζοντας τις πέντε πιθανές κατευθύνσεις κίνησης.


Εκτός από την ανάρτηση AGILITY CONTROL του βασικού εξοπλισμού, διατίθεται προαιρετικά για  το coupé μία sport ανάρτηση χαμηλωμένη κατά 15 mm με σκληρότερα και κοντύτερα ελατήρια, πιο «σφιχτά» αμορτισέρ και ισχυρότερες ράβδους στρέψης. Περιλαμβάνεται επίσης και το περιμετρικό sport σύστημα διεύθυνσης.

Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού προειδοποιούν και επεμβαίνου. Με επτά αερόσακους στο βασικό εξοπλισμό, εντατήρες ζωνών ασφαλείας και περιοριστές ισχύος ζωνών ασφαλείας σε όλα τα καθίσματα, η C-Class Coupé διαθέτει πλούσια χαρακτηριστικά ασφάλειας. Σε περίπτωση ατυχήματος, ενεργοποιούνται σε κλάσματα δευτερολέπτου οι αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, γονάτων οδηγού και οι αερόσακοι κεφαλής. Το σύστημα πλευρικής προστασίας, το οποίο αποτελείται από αερόσακο κεφαλής και αερόσακο θώρακα, βελτιώνει το επίπεδο προστασίας για μεμονωμένα σημεία του σώματος. Για την προστασία των πεζών, το coupé διαθέτει ενεργό καπώ από αλουμίνιο.

Με μία σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδήγησης που εκτείνονται από το σύστημα εφίστασης προσοχής ATTENTION ASSIST μέχρι το σύστημα ελέγχου εγγύτητας από προπορευόμενο όχημα DISTRONIC PLUS, το coupé προσφέρει υψηλό επίπεδο υποστήριξης του οδηγού και προστασίας. Τα συστήματα υποβοήθησης βασίζονται σε ραντάρ, κάμερα και αισθητήρες τεχνολογίας αιχμής και καλύπτουν συχνές αιτίες πρόκλησης ατυχημάτων, όπως η οδήγηση πολύ κοντά στο προπορευόμενο όχημα, η κούραση και το σκοτάδι.

Η C-Class Coupé είναι διαθέσιμη στην αγορά στις ακόλουθες τιμές:

C 180 BlueEFFICIENCY 39.900 €

C 250 BlueEFFICIENY (Auto) 45.900 €

C 350 BlueEFFICIENCY 59.450 €

C 220 cdi BlueEFFICIENCY 46.900 €

C 250 cdi BlueEFFICIENCY 51.550 €



ΑΕΚ - Ολυμπιακός: Μπήκε στις προπονήσεις ο Κάλενς ενόψει ντέρμπι
ΑΕΚ - Ολυμπιακός: Μπήκε στις προπονήσεις ο Κάλενς ενόψει ντέρμπι
Αλλαγή ώρας: Πότε γυρίζουμε τα ρολόγια μια ώρα μπροστά
Αλλαγή ώρας: Πότε γυρίζουμε τα ρολόγια μια ώρα μπροστά
Μιχάλης Φιλόπουλος: 17 χρόνια από τη δολοφονία του - Το μήνυμα Ερασιτέχνη και ΚΑΕ Παναθηναϊκός
Μιχάλης Φιλόπουλος: 17 χρόνια από τη δολοφονία του - Το μήνυμα Ερασιτέχνη και ΚΑΕ Παναθηναϊκός
Ο Κώστας Νικούλι στο ΟΠΑΠ Game Time: Για τη φιέστα της ΑΕΚ, το ντέρμπι με Ολυμπιακό και την τέχνη
Ο Κώστας Νικούλι στο ΟΠΑΠ Game Time: Για τη φιέστα της ΑΕΚ, το ντέρμπι με Ολυμπιακό και την τέχνη
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved