Δύσκολοι καιροί

Δύσκολοι καιροί

Η λαϊκή ρήση «Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες» ταιριάζει στους διεκδικητές του τίτλου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της F1 για το 2011. Ο 6ος σταθμός του θεσμού στο Μονακό θα φέρει τους κυνηγούς της ανώτερης διάκρισης πιο κοντά.

Ο συναγωνισμός θα γίνει ακόμα πιο έντονος ακόμη και για τους κυρίαρχους του παιχνιδιού την ομάδα της Red Bull Renault. Ας δούμε πως βλέπουν οι περυσινοί θριαμβευτές του αγώνα την διοργάνωση του 2011.

«Είναι ασύγκριτο να οδηγείς ένα μονοθέσιο της Formula 1 στο Μονακό» δηλώνει ο Φέτελ και προσθέτει: « Πρόκειται για ένα μοναδικό σιρκουί και αποτελεί ξεχωριστή πρόκληση για τον οδηγό. Πρέπει να πιέζεις όσο και σε μία κανονική πίστα αλλά ακόμα και το μικρότερο λάθος, μπορεί να έχει καταστροφικές συνέπειες. Η θέση στη σειρά εκκίνησης παίζει μεγάλο ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα, αφού μπορεί να καθορίσει την εξέλιξή του, μιας και οι προσπεράσεις είναι παραδοσιακά πολύ δύσκολες στο Μονακό. Σαν αγώνας, είναι το χαϊλάϊτ  της σεζόν. Τα πήγαμε καλά εκεί πέρυσι και ελπίζω να είμαστε ξανά ισχυροί», δήλωσε ο Φέτελ που πέρυσι ολοκλήρωσε τον Grand Prix του Μονακό στη δεύτερη θέση.

Για τον συναθλητή του, Μάρκ Βέμπερ,  ο συγκεκριμένος αγώνας αποτέλεσε πέρυσι ένα από τα καλύτερα σημεία της σεζόν. Ο Αυστραλός πήρε την pole position και ηγήθηκε του επιβλητικού 1-2 της Red Bull Racing.

«Υπάρχουν πολλά ερωτηματικά ενόψει του φετινού αγώνα στο πριγκιπάτο. Ένα από αυτά αφορά στα ελαστικά και η στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσει κάθε ομάδα, θα είναι ίσως η πιο περίπλοκη της σεζόν! Είναι μία πίστα όπου πάντα τα πήγαινα καλά κι έχω μερικές πολύ καλές αναμνήσεις. Είναι ένα απαιτητικό σιρκουί πόλης, που απαιτεί πλήρη αυτοσυγκέντρωση από τον οδηγό – όχι μόνο στον αγώνα, κάθε φορά που βγαίνει στην πίστα. Η ακτογραμμή και η αντίθεση με τους βράχους, συνθέτουν ένα εντυπωσιακό σκηνικό σε μία από τις πλέον φημισμένες διαδρομές στον κόσμο», τόνισε ο 34χρονος Αυστραλός.

Μερικά στοιχεία για το γκραν πρι του  Μονακό:

Βρίσκεται στο καλεντάρι της Formula 1 από τη θέσπιση του πρωταθλήματος: το 1950

Πρόκειται για το μικρότερο σε μήκος σιρκουί (3.340 μ.) αλλά και τον πιο αργό αγώνα της σεζόν, με τη μέση ωριαία ταχύτητα να ορίζεται στα 160 χιλιόμετρα την ώρα.

Οι γόμες ελαστικών που θα έχουν στη διάθεση τους οι ομάδες, θα είναι για πρώτη φορά φέτος οι πολύ μαλακή και μαλακή.



Euroleague: «Καταιγίδα» η Ρεάλ, εύκολα το 1-0! – Highlights και τηλεοπτικό πρόγραμμα
Euroleague: «Καταιγίδα» η Ρεάλ, εύκολα το 1-0! – Highlights και τηλεοπτικό πρόγραμμα
ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: «Μπλόκο» της ΕΛΑΣ στη συγκέντρωση φίλων της «Ένωσης» στο ξενοδοχείο της ομάδας!
ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: «Μπλόκο» της ΕΛΑΣ στη συγκέντρωση φίλων της «Ένωσης» στο ξενοδοχείο της ομάδας!
ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Ο Τερίμ θα περιμένει τον Μπερνάρ μέχρι την τελευταία στιγμή
ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Ο Τερίμ θα περιμένει τον Μπερνάρ μέχρι την τελευταία στιγμή
Παναθηναϊκός AKTOR: "Πληγώθηκε" από τα λάθη του και από τους διαιτητές και break η Μακάμπι
Παναθηναϊκός AKTOR: "Πληγώθηκε" από τα λάθη του και από τους διαιτητές και break η Μακάμπι
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved