2ος Αγώνας Ταχύτητας

2ος Αγώνας Ταχύτητας

Με χαρακτηριστικό τις λίγες συμμετοχές, τον καλό καιρό και την παρουσία θεατών ολοκληρώθηκε ο 2ος αγώνας του Πανελλήνιου πρωταθλήματος ταχύτητας. Νικητές οι Τρύφωνας Κασάπης (κατηγορία Sport) και Δημήτρης Λούκος (κατηγορία Open).

Με λίγες συμμετοχές αλλά με τη δυναμική παρουσία του κοινού η Start Line διοργάνωσε το 2ο αγώνα ταχύτητας στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης.

Την πρωινή υγρασία αντικατέστησε η λιακάδα και όλοι οι αγώνες έγιναν σε στεγνό οδόστρωμα.. Η Πρωτομαγιά και ο καιρός που επικρατούσε κυρίως στην Αθήνα επηρέασαν σημαντικά και την προσέλευση του κόσμου ωστόσο στον αγώνα του Cup ανάμεσα στους συμμετέχοντες της Αγωνιστικής Λέσχης Τρίπολης και της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Καλαμάτας η προσέλευση κορυφώθηκε και περίπου 1.000 θεατές βρέθηκαν στο αεροδρόμιο.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με τον αγώνα της Sport, ο οποίος στο τέλος θύμιζε διαδικασία επιβίωσης από τις εγκαταλείψεις . Έξι οδηγοί ξεκίνησαν με τον Σπύρο Βοργιά (Peugeot 106) να είναι στην pole position και να διατηρεί την πρωτοπορία παρά την πίεση του Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX),ο οποίος από την 4η έφτασε γρήγορα στη 2η θέση. Ακολούθησε ο Σταμάτης Κατσίμης (Honda Civic) αλλά ήταν ο πρώτος που εγκατέλειψε με τον κινητήρα να καπνίζει, όταν έσπασε ένα κολάρο από το ψυγείο λαδιού. Ο Βοργιάς προσπαθούσε να ξεφύγει από τον Λούκο (Citroen AX). Εκείνος κατάφερε να περάσει πρώτος όταν ο Βοργιάς εγκατέλειψε (έσπασε ημιαξόνιο).


Όμως ούτε ο Λούκος ήταν τυχερός για να τερματίσει καθώς λίγο πριν το τέλος έμεινε από καύσιμο. Έτσι ο Τρύφωνας Χασάπης πήρε την πρώτη του νίκη «δια της άτοπου απαγωγής». Στη δεύτερη θέση τον ακολούθησε ο Θόδωρος Αλεξόπουλος (Peugeot 106) ο οποίος μάλιστα δέχτηκε και ποινή δέκα δευτερολέπτων (παράνομη διέλευση από το pit lane). Τρίτος ήταν ο Γιάννης Ζαγάρης (Citroen Saxo).

Στην κατηγορία Open oι Αντώνης Αθυμαρίτης, Νίκος Πλέσσας και Γιώργος Κωνσταντακόπουλος δεν ξεκίνησαν. Έτσι στην εκκίνηση στήθηκαν πάλι έξι αυτοκίνητα με τον «Dobermann» (BMW M3)  να έχει την pole position. Η εκκίνηση τον βρήκε  να στρίβει δίπλα δίπλα με τους Σπύρο Παπαδόπουλο (Opel Kadett GTE) και Ανδρέα Χριστόπουλο (Opel Ascona). Ωστόσο ο Χριστόπουλος είχε ένα τετ-α-κε στην πρώτη στροφή και έπεσε πολύ πίσω ενώ ο «Dobermann» είχε μηχανικά προβλήματα.

Αυτό το εκμεταλλεύτηκε ο Δημήτρης Λούκος, ο οποίος στο συγκεκριμένο αγώνα συμμετείχε με το Nissan Primera BTCC. Ο Λούκος γρήγορα κάλυψε το χαμένο έδαφος από την πολύ κακή εκκίνηση που έκανε και άρχισε να πιέζει τον Παπαδόπουλο για την 1η θέση. Αυτός δεν παρέδωσε τα όπλα και στους γύρους που ακολούθησαν πάλεψε.Η εμπειρία του Λούκου φάνηκε στη στροφή πριν την τελική ευθεία όπου προσπέρασε με άνεση για να πάρει μια σημαντική νίκη επαναφέροντας στο προσκήνιο τα όμορφα αυτοκίνητα του BTCC. Ο Παπαδόπουλος πάντως στάθηκε και άτυχος καθώς άρχισε να αντιμετωπίζει πρόβλημα με αποτέλεσμα να πέσει τέταρτος. Έτσι δεύτερος τερμάτισε ο Κουρνιάτης (Ford Escort MKII) και το βάθρο συμπλήρωσε ο Χριστόπουλος.

Τέλος στην πολυπληθή κατηγορία του Cup των Λεσχών Τρίπολης και Καλαμάτας ο Βοργιάς έκανε έναν εντυπωσιακό αγώνα, επιστρέφοντας μετά την ατυχία που είχε στον αγώνα της Sport. Ξεκίνησε από τη δεύτερη θέση αλλά έστριψε πρώτος καθώς ο Ασημακόπουλος (Ford Sierra) που ήταν στην pole position ξεκίνησε πολύ άσχημα χάνοντας έξι θέσεις.

Δεύτερος πίσω από τον Βοργιά τερμάτισε ο Χριστόπουλος και τρίτος ήταν ο Σπύρος Ροϊνιώτης (Ford Escort) που έκανε πολύ καλό αγώνα.



Μαρία Αριστοτέλους: Βγαίνει νικήτρια στην τεράστια μάχη της
Μαρία Αριστοτέλους: Βγαίνει νικήτρια στην τεράστια μάχη της
O θρυλικός Ρομάριο γυρίζει στα γήπεδα στα 58 του χρόνια!
O θρυλικός Ρομάριο γυρίζει στα γήπεδα στα 58 του χρόνια!
Κόντρα στην Αγγλία για τις αλλαγές στο κύπελλο
Κόντρα στην Αγγλία για τις αλλαγές στο κύπελλο
Euroleague: Στην 8αδα η Μπασκόνια, "σκότωσε" την Βίρτους απ' το τρίποντο
Euroleague: Στην 8αδα η Μπασκόνια, "σκότωσε" την Βίρτους απ' το τρίποντο
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved