17ο Ράλι «Φίλιππος»

17ο Ράλι «Φίλιππος»

Στα στατιστικά του 2011 πέρασε πλέον ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι, που είχε νικητές τους Κύρκο –Πολυζώη ( Mitsubishi Lancer Evo IX).

Την ευθύνη διοργάνωσης είχε η Λέσχη Βεροίας ή οποία φρόντισε ώστε η πόλη της, ο νομός Ημαθίας  αλλά και οι γύρο νομοί να ζήσουν στους έντονους ρυθμούς του αγώνα. Ο κόσμος ανταποκρίθηκε και παρακολούθησε τον τεχνικό έλεγχο (υπό βροχή) αλλά και την πανηγυρική εκκίνηση το Σάββατο βράδυ στην πλατεία Εληάς στο κέντρο της πόλης. Το ίδιο έγινε και την Κυριακή, στις ειδικές διαδρομές.

Στο αγωνιστικό κομμάτι του αγώνα οι Κύρκος –Πολυζώης (Mitsubishi Lancer Evo IX) επικράτησαν κερδίζοντας τις δύο από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές τερματίζοντας πρώτοι στην γενική κατάταξη  αφήνοντας σχεδόν μισό λεπτό πίσω τους δεύτερους γενικής και πρώτους στην F2 και F3 Χαλιβελάκη -  Μαχαίρα  (Peugeot 206 Kit Car). Πίσω τους οι gτοπικοί «Χριστόφορος» - Τηλιόπουλος  (VW Golf II GTi), οι οποίοι ξεκίνησαν μουδιασμένα τον αγώνα αναρριχήθηκαν όμως κατακτώντας άξια την τρίτη θέση γενικής, την δεύτερη  στην F2 και την πρώτη στην Ε11. Πίσω τους, τα αδέρφια Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος, οι οποίοι οδήγησαν το αναβαθμισμένο Renault Clio Ragnotti στο όριο, κάποιες φορές ίσως και  πέρα από αυτό, εκπλήσσοντας για άλλη μια φορά τους θεατές και αφήνοντας 20 δευτερόλεπτα πίσω τους Γεροδήμο – Κοτσιλιανό  (VG Golf IV Kit Car).

Τα αδέρφια Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης, οδήγησαν την πανέμορφη Citroen ZX Kit Car στην έκτη θέση γενικής  και στην δεύτερη θέση  στην κατηγορία  Ε11, παρά τα προβλήματα που είχαν με την κομμένη ντίζα του επιλογέα ταχυτήτων στην 2η ειδική διαδρομή.  Την έβδομη και όγδοη θέση γενικής καθώς και την δεύτερη και τρίτη θέση στην Ν4 μοιράστηκαν οι Ψύλλος- Κόντος (Mitsubishi Lancer Evo X) και Σπανός – Γκοτοβός (Subaru Impreza N12 B) αντίστοιχα.

Η γενική κατάταξη είναι προσωρινή καθώς βρισκόμαστε σε αναμονή των αποτελεσμάτων από την δειγματοληψία καυσίμου που έγινε στα τέσσερα πρώτα πληρώματα μετά και την 3η ειδική διαδρομή.

Στους άτυχους του αγώνα συγκαταλέγονται οι Κοσμόπουλος – Ευτυχιάδης  (Renault Clio R3 Maxi)  οι οποίοι εγκατέλειψαν μόλις 700 μέτρα από τον τερματισμό, οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση, που είχαν έξοδο στην 2η ειδική διαδρομή λόγω ολισθηρότητας του οδοστρώματος από χαλίκι, με αποτέλεσμα πολλές υλικές ζημιές για το  Citroen DS3 R3 στον πρώτο του αγώνα  και τέλος τους Ζιώβα – Πετρόπουλο (Mitsubishi Lancer Evo IX), οι οποίοι είχαν στο ίδιο ακριβώς σημείο ένα ατύχημα. Μάλιστα αυτή η έξοδος ανάγκασε τον αλυτάρχη να διακόψει την ειδική για περίπου 20 λεπτά καθώς το σημείο ήταν στενό και το αγωνιστικό εμπόδιζε την διέλευση των υπολοίπων.

Όμορφος άλλα δύσκολος αποδείχθηκε τελικά ο πρώτος αγώνας της χρονιάς. Την σημαία τερματισμού είδαν τα 29 από τα 38 πληρώματα που πήραν εκκίνηση. Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος το Ράλι «Κένταυρος» στις 21 & 22 Μαΐου.



ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 28 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 28 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
«Eγώ και εσύ απέναντι σε όλους»
«Eγώ και εσύ απέναντι σε όλους»
Ενοικιάστηκε το κατάστημα στο σημείο δολοφονίας του Άλκη: «Νιώθουμε θλίψη που αποσύρουμε το μνημείο»
Ενοικιάστηκε το κατάστημα στο σημείο δολοφονίας του Άλκη: «Νιώθουμε θλίψη που αποσύρουμε το μνημείο»
Κριστιάνο Ρονάλντο: Ο λόγος που κοιμάται 5 με 6 φορές τη μέρα
Κριστιάνο Ρονάλντο: Ο λόγος που κοιμάται 5 με 6 φορές τη μέρα
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved