Αλλαγή πρωταγωνιστών

Αλλαγή πρωταγωνιστών

Ο Λιούις Χάμιλτον (McLaren – Mercedes ) κέρδισε το γκραν πρι της Κίνας «σπάζοντας» τις συνεχόμενες νίκες  του Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull –Renault ), που τερμάτισε 2ος.  Ο Μάρκ Βέμπερ (Red Bull –Renault ), ο οποίος τερμάτισε 3ος, ήταν αυτός που έκλεψε την παράσταση.

Τύχη, στρατηγική, ικανότητες η McLaren εκμεταλλεύτηκε όλα τα παραπάνω και κέρδισε την Red Bull. Τύχη γιατί κατάφερε να εκκινήσει το μονοθέσιό του Χάμιλτον όταν το φίλτρο αέρα βράχηκε με καύσιμο. Οι μηχανικοί κατάφεραν να φέρουν την τελευταία στιγμή το αυτοκίνητο στην εκκίνηση. Από εκεί ήταν οι ικανότητες του Βρετανού και η στρατηγική των 3 πιτ στοπ (σε αντίθεση με τα 2 της Red Bull), που έφεραν τον Χάμιλτον στην κορυφή.

Ήταν όμως ο Μαρκ Βέμπερ ο οποίος οδήγησε εξαιρετικά (πάλι χωρίς KERS) ξεκινώντας από την 18η θέση για να τερματίσει 3ος , μπροστά από τους Τζένσον Μπάτον (McLaren – Mercedes ) και Νίκο Ρόζμπεργκ (Mercedes  GP).

Ο Φέτελ δεν έκανε καλή εκκίνηση «αφήνοντας» να τον περάσουν οι δύο McLaren και παραλίγο και ο Ρόζμπεργκ. Ο οδηγός της Mercedes έμεινε λίγο πίσω από το «τρενάκι» των πρώτων και πάλεψε με τις δύο Ferrari των Μάσα και Αλόνσο.

Από τη μέση του αγώνα και μετά η διαφορετική στρατηγική της McLaren σε σχέση με αυτή του Φέτελ απέδωσε όταν τα λάστιχα του Γερμανού έχαναν την αποτελεσματικότητά τους. Στον 50ο γύρο ο Χάμιλτον έκανε την επίθεσή του (με τη βοήθεια του DRS) και πέρασε πρώτος. Χαρακτηριστικό ήταν πως το KERS του Φέτελ δεν δούλεψε για να τον βοηθήσει να απομακρυνθεί ή να αμυνθεί.

Στο μεταξύ και ο Μάσα έχανε θέσεις από τη φθορά των ελαστικών του. Τον πέρασαν διαδοχικά οι Μπάτον, Ρόζμπεργκ και Βέμπερ. Ο τελευταίος μάλιστα έπαιξε ανατρεπτικό ρόλο στην κατάταξη στους τελευταίους γύρους.

Ο Αυστραλός ξεκίνησε με σκληρή γόμα στα λάστιχα, άλλαξε πάλι σε σκληρή, στο 2ο πιτ στοπ, και έβαλε τη μαλακή στο 3ο εκμεταλλευόμενος την καθαρή πίστα που είχε και τις θέσεις που είχε κερδίσει μετά από κάθε πιτ στοπ. Έτσι βρέθηκε με το πλεονέκτημα των μαλακών ελαστικών όταν οι άλλοι είχαν φθαρμένα σκληρά. Τρεις γύρους πριν το τέλος επιτέθηκε και πέρασε 3ος .

Καλύτερος από τις Ferrari ο Φελίπε Μάσα 6ος με τον Μίκαελ Σουμάχερ (Mercedes GP) 7ο .Τη δεκάδα έκλεισαν οι Βιτάλι Πετρόβ (Lotus Renault) και Καμούι Κομπαγιάσι (Sauber).

Τα Αποτελέσματα



Γκραν Πρι Κίνας ,56 γύροι, 305,066 χλμ

1ος . Χάμιλτον (McLaren-Mercedes)  1. 36:58,226’’

2ος. Φέτελ  (Red Bull-Renault) + 5,198

3ος . Βέμπερ  (Red Bull-Renault)  +7,555

4ος. Μπάτον (McLaren-Mercedes)  +10

5ος . Ροζμπεργκ  (Mercedes GP)  + 13,448

6ος . Μάσα (Ferrari) + 15, 840.

Ταχύτερος γύρος από τον Βέμπερ:  1:38,993’’

Δείτε ΕΔΩ το live του γκραν πριν της Κίνας, όπως σας το μετέφερε το Onsports.



Το ντέρμπι Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ με αμέτρητες αγορές σε super αποδόσεις από το Πάμε Στοίχημα
Το ντέρμπι Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ με αμέτρητες αγορές σε super αποδόσεις από το Πάμε Στοίχημα
Τα τουρκικά πρωτοσέλιδα για τον αποκλεισμό της Φενέρμπαχτσε από τον Ολυμπιακό
Τα τουρκικά πρωτοσέλιδα για τον αποκλεισμό της Φενέρμπαχτσε από τον Ολυμπιακό
Μάρκος Σεφερλής: Στο αεροδρόμιο τα ξημερώματα για να υποδεχθεί τον Ολυμπιακό
Μάρκος Σεφερλής: Στο αεροδρόμιο τα ξημερώματα για να υποδεχθεί τον Ολυμπιακό
Ο Ματίας Λεσόρ σε ρόλο οργανωτή κερκίδας στο ΟΠΑΠ Game Time
Ο Ματίας Λεσόρ σε ρόλο οργανωτή κερκίδας στο ΟΠΑΠ Game Time
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved