Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Καρτ

Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Καρτ

Με πολλές ελληνικές συμμετοχές ικανές για διάκριση ξεκίνησε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Καρτ WSK Euro Series.

Λιγότερες από 8 ημέρες έμειναν για τον δεύτερο, από τους τρεις, αγώνες ενός από τα πλέον αναγνωρισμένα, για το επίπεδό τους πρωταθλήματα του: WSK Euro Series. Μετά τη διοργάνωση του προηγούμενου Σαββατοκύριακου (14 Μαρτίου) στην πίστα Σάρνο της Ιταλία και τις καλές εμφανίσεις των ελλήνων οδηγών οι προσπάθειες γίνονται εντονότερες.

Ανάμεσα σε αυτούς που ξεχώρισαν στο Σάρνο ήταν και ο Γιώργος Καρακούλας.
Όλα τα μεγάλα ονόματα του παγκόσμιου Καρτ, σε επίπεδο οδηγών & ομάδων, βρέθηκαν εκεί, για το ξεκίνημα μιας ακόμα προσπάθειας για παγκόσμια διάκριση. Όπως και πέρυσι, η Ελληνική παρουσία και συμμετοχή στον θεσμό, δόθηκε από 4 οδηγούς, 3 στην κατηγορία ΚF3, (o Στράτος Κυρλαγκίτσης, ο Βαγγέλης Δοκουζγιάννης και ο Γρηγόρης Βαρυπομπιώτης) και 1 στην ΚF2, ο Γιώργος Καρακούλας.

Στην ΚF2, o Γιώργος Καρακούλας πραγματοποίησε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις στην συγκεκριμένη κατηγορία αλλά δυστυχώς αυτό δεν αποδείχθηκε αρκετό για να του δώσει μια θέση στον τελικό. Ξεκινώντας 2 φορές από την 19η θέση και 2 από την 20η sto grid, και κατακτώντας θέσεις στους 4 προκριματικούς αγώνες όπως 15η, 15η, 16η και 14η, όλα έδειχναν πως οι 60 βαθμοί ποινής άφηναν ανοιχτή την πρόκριση. Αλλά ο συνολικός συνδυασμός αποτελεσμάτων, έκλεισαν την σχάρα εκκίνησης των τελικών στους 57 βαθμούς, αφήνοντας έξω τον Έλληνα οδηγό για μόλις 3 βαθμούς.

«Η πίεση ήταν μεγάλη για μένα καθώς οι 66 συνολικά συμμετοχές της κατηγορίας ήταν πραγματικά η αφρόκρεμα του παγκόσμιου καρτ της κατηγορίας. Αυτό σήμαινε πως κάθε οδηγό που άφηνα πίσω μου, ήταν ήδη μια μεγάλη επιτυχία, ενώ είχα φροντίσει να αποφύγω κάθε λάθος που θα μου κόστιζε βαθμούς ποινής, με στόχο την είσοδο στον τελικό, για πρώτη φορά στην συγκεκριμένη κατηγορία. Η βροχή της Κυριακής με έκανε ακόμα πιο αισιόδοξο, καθώς είχα την δυνατότητα να παλέψω για μια θέση στην 10άδα που θα μου έφερνε και την πρόκριση. Για 2 γύρους πίστευα πως θα τα κατάφερνα σχετικά άνετα, αλλά με τον Federico Savona να φρενάρει κυριολεκτικά επάνω μου στην Κ5, είδα το όνειρο να γίνεται εφιάλτης. Μετά το τετ α κε έβλεπα τους οδηγούς που είχα προσπεράσει να περνάνε από μπροστά μου, και ένιωθα σαν σε διασταύρωση που περιμένω να διασχίσω!! Μόλις κατάφερα να ξαναμπώ στον αγώνα ήμουν ήδη 22ος, αλλά δεν σταμάτησα να προσπαθώ φτάνοντας στους υπόλοιπους 6 γύρους μέχρι την 14η θέση. Η αλήθεια είναι πως πίστευα πως θα προκριθώ ακόμα και έτσι, αλλά τελικά ο συνδυασμός των αποτελεσμάτων με άφησε έξω για μόλις 3 βαθμούς. Παρόλα αυτά θεωρώ την συγκεκριμένη εμπειρία πολύ σημαντική, καθώς αυτός ήταν ο μοναδικός διεθνής αγώνας που φέτος έχουμε προγραμματίσει να λάβω μέρος, πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο, που είναι ο κύριος στόχος μου, και που θα γίνει τον Σεπτέμβριο στην ίδια πίστα».



Τι ισχύει με τις νέες ταυτότητες
Τι ισχύει με τις νέες ταυτότητες
Λίβερπουλ: Θέλει Σλοτ στη θέση του Κλοπ ο Φαν Ντάικ
Λίβερπουλ: Θέλει Σλοτ στη θέση του Κλοπ ο Φαν Ντάικ
Euroleague: Ρεκόρ καριέρας ο... διαστημικός Κώστας Σλούκας - Ένα βήμα πριν το Final 4 η Ρεάλ
Euroleague: Ρεκόρ καριέρας ο... διαστημικός Κώστας Σλούκας - Ένα βήμα πριν το Final 4 η Ρεάλ
Πρώτο εμπόδιο ο Μοντέιρο για τον Τσιτσιπά
Πρώτο εμπόδιο ο Μοντέιρο για τον Τσιτσιπά
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved