2η Ανάβαση Σχίνου

2η Ανάβαση Σχίνου

Με ένα πρώτο σκέλος γεμάτο προβλήματα και ένα πολύ γρήγορο δεύτερο κομμάτι ολοκληρώθηκε η 2η Ανάβαση Σχίνου, αγώνας ο οποίος άνοιξε την αυλαία του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων.

Όπως ήταν αντιληπτό από το Σάββατο ο καιρός  ήταν ο πιο καθοριστικός παράγοντας  στην εξέλιξη του αγώνα. Αυτό αποδείχτηκε και στην πράξη καθώς από νωρίς μπορεί να μην έβρεχε, υπήρχε όμως υγρασία στο οδόστρωμα κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλές έξοδοι και εγκαταλείψεις.

Οι 14 στροφές, συγκέντρωσαν πολύ περισσότερο κόσμο σε σχέση με πέρσι και αυτό ήταν μια πολύ θετική εικόνα. Το πρώτο σκέλος ξεκίνησε κανονικά στις 10:00 ωστόσο πριν προλάβουν να ολοκληρωθούν δέκα περάσματα είχαμε την πρώτη σημαντική καθυστέρηση. Ο Θανάσης Κόντης (Toyota Yaris) είχε έξοδο και ανατροπή στην 4η στροφή με αποτέλεσμα να έχουμε την πρώτη καθυστέρηση. Το πρώτο αγωνιστικό μετά την επανεκκίνηση ήταν το Citroen Saxo του Σωτήρη Κυριαζή αλλά δεν πρόλαβε να φτάσει στον τερματισμό καθώς στη στροφή 13 είχε έξοδο με αποτέλεσμα νέα καθυστέρηση.

Ακολούθησε έξοδος μετά από μηχανικό πρόβλημα του Παναγιώτη Κωνσταντίνου (Peugeot 106 Rallye), μια ακόμη έξοδος του Νίκου Πλέσσα (Ford Sierra Cosworth) και μια μηχανική βλάβη του Παναγιώτη Παπαδόπουλου (Mini Cooper). Στο μεταξύ ο Γιάννης Φωτεινέλης πέρασε αργά με πρόβλημα στο Honda Civic Type-R, ενώ ο Αργύρης Τσούλος ολοκλήρωσε επίσης αργά με το Mitsubishi EVO να ρετάρει.  Έτσι φτάσαμε να ολοκληρωθεί το πρώτο σκέλος με συνολική καθυστέρηση που ξεπέρασε τη μία ώρα και χάλασε τη διάθεση των οδηγών.

Στην ανάπαυλα άρχισε να βρέχει έτσι δόθηκαν 10 λεπτά στους αγωνιζόμενους για να τοποθετήσουν ελαστικά βροχής και στο ξεκίνημα το μπαράζ ατυχιών και καθυστερήσεων ολοκληρώθηκε με το σπασμένο σασμάν του Θανάση Κρέτσα στο Peugeot 106 Rallye. Από εκείνο το σημείο και έπειτα δεν υπήρξε άλλο πρόβλημα και ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά χωρίς καμία άλλη εγκατάλειψη και κανένα πρόβλημα.

Η μάχη σε επίπεδο συνολικού χρόνου ήταν ανάμεσα στον Γιώργο Καϊτατζή (Ford Escort WRC) και Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC). Ο Καϊτατζής ήταν ταχύτερος στο πρώτο σκέλος αλλά έχασε το δεύτερο, ωστόσο η διαφορά που πήρε ο Ευθυμίου δεν ήταν αρκετή να καλύψει αυτή με την οποία είχε επικρατήσει στο πρώτο πέρασμα ο Καϊτατζής. Έτσι τον καλύτερο χρόνο και φυσικά τη νίκη στην Ομάδα Ε πήρε ο Καϊτατζής με διαφορά μόλις ενός εκατοστού από τον Ευθυμίου που ήταν επικρατέστερος στην Ομάδα Α.

Στην Ομάδα Ν νικητής ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος (Mitsubishi EVO IX) σε έναν μοναχικό αγώνα καθώς ήταν η μοναδική συμμετοχή στη Ν4, ενώ στα Ιστορικά ο Ανδρέας Καροτσιέρης (Porsche 911) έκανε δύο πολύ καλά περάσματα και δε δυσκολεύτηκε να πάρει τη νίκη.

Φωτογραφίες: PhotoRallyePress.gr



Η Βίρτους έστειλε την Εφές... σπίτι της και πάει στην Μπασκόνια για την πρόκριση στα playoffs
Η Βίρτους έστειλε την Εφές... σπίτι της και πάει στην Μπασκόνια για την πρόκριση στα playoffs
«Πάρτι» της Παρί Σεν Ζερμέν στη Βαρκελώνη και ραντεβού με Ντόρτμουντ στα ημιτελικά
«Πάρτι» της Παρί Σεν Ζερμέν στη Βαρκελώνη και ραντεβού με Ντόρτμουντ στα ημιτελικά
Θρίαμβος για το Περιστέρι του Σπανούλη - Ιστορική πρόκριση στο Final Four του BCL
Θρίαμβος για το Περιστέρι του Σπανούλη - Ιστορική πρόκριση στο Final Four του BCL
Γνώριμοι στην Ελλάδα οι διαιτητές στις ρεβάνς ΠΑΟΚ - Μπριζ και Φενέρμπαχτσε - Ολυμπιακός
Γνώριμοι στην Ελλάδα οι διαιτητές στις ρεβάνς ΠΑΟΚ - Μπριζ και Φενέρμπαχτσε - Ολυμπιακός
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved