Honda Jazz 1.4 Auto (photos)

Honda Jazz 1.4 Auto (photos)

Όλα ανεξαιρέτως τα μοντέλα της Honda, δίνουν την αίσθηση την ευκολίας στη χρήση τους. Η «αυτόματη» εκδοχή του Honda Jazz, το κάνει ακόμα πιο ευχάριστο για συμβίωση μεγάλης διάρκειας.

Το Honda Jazz μας έχει κερδίσει σε όλα τα πεδία που μπορεί να κριθεί ένα αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας. Έχει τα χαρακτηριστικά που ψάχνει κανείς για να καλύψει με τον καλύτερο τρόπο τις μεταφορικές του ανάγκες- ακόμα και όταν πρόκειται για ανάγκες οικογενειακών διαστάσεων. Η ποιότητά του σε όλα τα επίπεδα και οι δυνατότητές του για φιλοξενία επιβατών, κάνει τις μετακινήσεις πραγματικά πολύ ευχάριστες. Με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, οι χειρισμοί από τη μεριά του οδηγού  απλοποιούνται και προστίθενται πόντοι χαλαρής διάθεσης. Το CVT κιβώτιο με τα (έξτρα) paddles στο τιμόνι, κάνει τις αλλαγές όταν θέλει ο οδηγός να πάρει την κατάσταση στα χέρια του απλή και ταχύτατη διαδικασία. Η κατάτμηση του CVT στην προκειμένη περίπτωση γίνεται στα 7 και ο οδηγός βρίσκει κάτι να ασχολείται, ιδιαίτερα όταν η διαδρομή του προσφέρεται για «αναζητήσεις» του είδους.

Στην πλήρως αυτόματη λειτουργία, τα χαρακτηριστικά του CVT της Honda αναδεικνύονται, με την αθόρυβη λειτουργία και την απόκριση να έχουν  τον πρώτο λόγο ακόμα και όταν δεν επιλέγεται το “S” στο πρόγραμμα λειτουργίας και ο οδηγός μένει να πορεύεται με το “D”. Η εκμετέλλευση των 100 ίππων του κινητήρα γίνεται με τρόπο ιδανικό και ποτέ ο οδηγός δε θα αισθανθεί «κρεμασμένος» αφού η απόκριση του κιβωτίου στο πάτημα του γκαζιού είναι άμεση (στο “S” γίνεται αντιληπτή η διάθεση για περισσότερο «στροφάρισμα» του κινητήρα με στόχο τις ταχύτερες επιταχύνσεις εν κινήσει). Σε ότι έχει να κάνει με την κατανάλωση του καυσίμου, το Jazz με το CVT κιβώτιο «χάνει» πολύ λίγο σε σχέση με το χειροκίνητο κιβώτιο. Λίγους μήνες πριν, με το χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο, είχαμε «σκαλώσει» στα 6,3 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα. Τώρα με το CVT κατά τη διάρκεια της δοκιμής, η κατανάλωση ήταν κατά μέσο όρο στα 6,6 λίτρα/ 100 χλμ.

Τα υπόλοιπα που αφορούν το μοντέλο, είναι γνωστά και ιδιαίτερα θετικά για το συνολικό του προφίλ. Η καμπίνα των επιβατών είναι διάσπαρτη με θήκες –σχεδόν σε όλα τα σημεία που θα μπορούσαν να βρίσκονται, ακόμα και κάτω από τα πίσω καθίσματα- προάγοντας την ευκολία της αποθήκευσης διαφόρων πραγμάτων σε πρωτόγνωρα επίπεδα (όχι μόνο για τα δεδομένα της κατηγορίας). Ο χώρος για τις αποσκευές είναι 335 λίτρων και μπορεί να φτάσει τα 883 (μέχρι το ύψος των παραθύρων) με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος. Συνολικά λοιπόν, το CVT κιβώτιο κάνει το Jazz να φαίνεται ακόμα πιο ολοκληρωμένο σε όλους τους τομείς που εξετάζει κανείς αποφασίζοντας για το επόμενό του αυτοκίνητο. Η Honda έχει ιδιαίτερα μεγάλη ιστορία με τα αυτόματα κιβώτιά της και την ευκολία που αυτά προσέφεραν στις μετακινήσεις. Το CVT στο Jazz συνεχίζει με μεγαλειώδη τρόπο αυτή την παράδοση, κάνοντας παράλληλα την πρόταση της Honda στη μικρή κατηγορία ακόμα πιο «ξένοιαστη» στη χρήση.



Η Μαρίνα Σάττι τραγουδά για πρώτη φορά live το «Ζάρι»
Η Μαρίνα Σάττι τραγουδά για πρώτη φορά live το «Ζάρι»
Λανσάρει το δικό του νερό ο Κριστιάνο Ρονάλντο
Λανσάρει το δικό του νερό ο Κριστιάνο Ρονάλντο
Conference League: Τα εισιτήρια του τελικού στην OPAP Arena - Πόσα θα πάρουν οι φιναλίστ
Conference League: Τα εισιτήρια του τελικού στην OPAP Arena - Πόσα θα πάρουν οι φιναλίστ
Το ντέρμπι Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ με αμέτρητες αγορές σε super αποδόσεις από το Πάμε Στοίχημα
Το ντέρμπι Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ με αμέτρητες αγορές σε super αποδόσεις από το Πάμε Στοίχημα
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved