Το υβριδικό Jazz στην Ελλάδα

Το υβριδικό Jazz στην Ελλάδα

Το Honda Jazz Hybrid είναι το πρώτο υβριδικό όχημα της κατηγορίας B. Το σημαντικό είναι ότι το Jazz δεν χάνει τίποτα από την πρακτικότητα του συμβατικού μοντέλου, ενώ χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του συστήματος ΙΜΑ της Honda διατηρεί τα πολύ ευέλικτα καθίσματα «Magic Seats».

Το πακέτο μπαταριών του ΙΜΑ και η μονάδα ελέγχου ισχύος έχουν ενσωματωθεί κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, ο οποίος διατηρεί τη χωρητικότητά του ενώ τα «Magic Seats» αναδιπλώνονται με τον τρόπο που γνωρίζουμε από τις μη υβριδικές εκδόσεις. Αυτό σημαίνει ότι τα καθίσματα πέφτουν τελείως δημιουργώντας χώρο 1320 λίτρων (μέτρηση μέχρι την οροφή), ενώ οι βάσεις τους αναδιπλώνονται κάθετα για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου ύψους.Νέο στοιχείο τόσο στη βενζινοηλεκτρική έκδοση όσο και στα συμβατικά Jazz είναι το πίσω κάθισμα που τώρα έχει δυνατότητα ανάκλισης, αυξάνοντας την ευελιξία για τους πίσω επιβάτες.


Το υβριδικό σύστημα IMA είναι κοινό με των Insight και CR-Z hybrid αντιπροσωπεύοντας μία αξιόπιστη  τεχνολογία. Μέσα από σχεδόν δύο δεκαετίες εξέλιξης και 10 χρόνια πωλήσεων, το σύστημα IMA έχει αποδειχτεί ευέλικτο και αξιόπιστο ενώ πάνω από μισό εκατομμύριο οχήματα που κυκλοφορούν έχουν το προνόμιο των χαμηλών εκπομπών ρύπων και της οικονομίας καυσίμου.


Το νέο μοντέλο είναι εφοδιασμένο με το ίδιο σύστημα κίνησης με το Insight, χρησιμοποιώντας τον ίδιο κινητήρα 1.3 i-VTEC και ηλεκτροκινητήρα. Το σύστημα συνδυάζεται με ένα κιβώτιο CVT στο Jazz και με εκπομπές CO2 μόλις 104 g/km παράγει το λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από οποιοδήποτε αυτόματο κατηγορίας Β. Η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 4,5 l/100km στο μικτό κύκλο.


Μία από τις αλλαγές στο μοντέλο είναι η επιστροφή του κιβωτίου CVT στη σειρά Jazz. Το κιβώτιο αυτό εφοδιάζεται με μοχλούς αλλαγών ταχυτήτων στο τιμόνι, προσφέροντας τον οδηγό τη δυνατότητα μηχανικού ελέγχου. Όταν χρησιμοποιείται στην επιλογή «D» ο μοχλός κατεβάσματος σχέσης προσφέρει μια λειτουργία «kickdown», με το κιβώτιο να επιστρέφει στη συνέχεια στο αυτόματο πρόγραμμά του. Όταν οι μοχλοί χρησιμοποιούνται στο «S» mode προσφέρουν έλεγχο στην επιλογή των σχέσεων, για επιτάχυνση ή φρένο του κινητήρα.


Οπτικά, το Jazz Hybrid διαφέρει από τα υπόλοιπα της σειράς Jazz έχοντας ανανεωμένους προβολείς με πλαίσιο σε chrome blue, διαφανή πίσω φώτα, νέα εμπρός μάσκα σε chrome blue, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και ένα διακοσμητικό από χρώμιο στην πίσω πόρτα. Το νέο υβριδικό θα διατίθεται σε μερικές από τις υπάρχουσες αποχρώσεις και στην αποκλειστική μεταλλική Lime Green.


Στο εσωτερικό, η καμπίνα αποκτά φρέσκια εμφάνιση με πιο σκούρο μονόχρωμο ταμπλό που δημιουργεί έντονη αντίθεση με το μπλε φωτισμό των οργάνων και της κεντρικής κονσόλας. Το νέο υβριδικό διατίθεται επίσης με δερμάτινη επένδυση - για πρώτη φορά με μοντέλο Jazz στην Ευρώπη.

Το ταμπλό περιλαμβάνει μία λειτουργία Eco Assist, που χρησιμοποιεί το φωτισμό περιβάλλοντος του ταχύμετρου για να προτρέπει τον οδηγό να οδηγεί οικονομικά.


Πέρα από τα μοναδικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, μία γκάμα αξεσουάρ τονίζει επιπλέον υβριδικό χαρακτήρα. Διακοσμητικά στοιχεία όπως διακοσμητικά μαρσπιέ θυρών, ζάντες αλουμινίου σύστημα πλοήγησης Solid State Drive, hands-free Bluetooth και σύστημα ψυχαγωγίας πίσω επιβατών είναι τεχνολογίες που αναβαθμίζουν το επίπεδο άνεσης.


Στην Ελλάδα το Honda Jazz Hybrid θα ξεκινήσει να πωλέιται από τις αρχές Μαρτίου και θα είναι διαθέσιμο σε 3 επίπεδα εξοπλισμού.

COMFORT €17.890
ELEGANCE  €18.900
EXCLUSIVE €19.620



Euroleague: Στην 8αδα η Μπασκόνια, "σκότωσε" την Βίρτους απ' το τρίποντο
Euroleague: Στην 8αδα η Μπασκόνια, "σκότωσε" την Βίρτους απ' το τρίποντο
Youth League: Πέρασε η Μίλαν και παίζει με Ολυμπιακό
Youth League: Πέρασε η Μίλαν και παίζει με Ολυμπιακό
Σερέλης: "Θέλουμε να κρατήσουμε την έδρα μας και να πάμε στο Βερολίνο"
Σερέλης: "Θέλουμε να κρατήσουμε την έδρα μας και να πάμε στο Βερολίνο"
Σπανούλης: "Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου"
Σπανούλης: "Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου"
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved