Opel Ampera στο Μόντε Κάρλο

Opel Ampera στο Μόντε Κάρλο

Μετά τον τίτλο «Car of the Year 2012», το Opel Ampera κατακτά άλλη μια διάκριση: Την 1η θέση στη γενική κατάταξη στο 13ο Διεθνές Ράλι Μόντε Κάρλο.

Το γαλλικό δίδυμο Μπερνάρ Νταρνίς και Ζοζέφ Λαμπέρ επικράτησε του ανταγωνισμού. Την Κυριακή, τελευταία ημέρα του αγώνα, το επαναστατικό ηλεκτρικό όχημα τερμάτισε στην πρωτεύουσα του Πριγκιπάτου του Μονακό.

Υπήρχαν περίπου 130 επίσημες συμμετοχές από 30 κατασκευαστές, μεταξύ των οποίων επτά Ampera - ένα με ιδιωτική ομάδα. Απέναντι στο Ampera παρατάχθηκαν αντίπαλοι όπως ένα Renault Fluence Z.E., ένα σπορ Tesla Roadster, το Mitsubishi I-MiEV και ένα Peugeot Ion. Εκτός από τη νίκη στη γενική κατάταξη, η ομάδα των Σαρλότ Μπερτόν και Ολιβιέ Σισό τερμάτισε στην 3η θέση, καθώς αυτή των Ζαν Κλοντ Αντρουέ και Πατρίκ Λιέν στην 7η και η αντίστοιχη των Χανς Βέρνερ και Ντάνιελ Ρισεν στην 8η ολοκληρώνοντας ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα.

«Η επιτυχία του Ampera παρά τις ιδιαίτερες προκλήσεις του διαγωνισμού αποδεικνύει μία εντυπωσιακή ισορροπία μεταξύ αντοχής της συνολικής κατασκευής και ιδιαίτερα καλής εκμετάλλευσης των καυσίμων. Είναι κάτι που επιβεβαιώνει τον ηγετικό ρόλο μας στο χώρο των εναλλακτικών συστημάτων κίνησης» σχολίασε ο Διευθυντής E-mobility της Opel, Ινο Φουτς.

Το «Rallye Monte-Carlo Des Énergies Nouvelles» πραγματοποιήθηκε για 13η φορά και είναι ο παλαιότερος αγώνας για αυτοκίνητα του είδους. Η Λέσχη Αυτοκινήτου Μόντε Κάρλο διοργανώνει τον αγώνα από το 1995. Ο αγώνας ξεκίνησε σε τρεις πόλεις, Ανσί λε Βιε, Κλερμόν Φεράν και Λουγκάνο με τα αυτοκίνητα να πρέπει να καλύψουν 550 χιλιόμετρα μέσω της Ντιν λε Μπεν, πρωτεύουσας της Γαλλικής επαρχίας Αλπ ντε Χοτ και να τερματίσουν στο Μονακό.

Τη δεύτερη ημέρα, οι ομάδες είχαν μπροστά τους μία απόσταση 272 χλμ. που οδηγούσε μέσα από το Μονακό και την κλασική διαδρομή του Ράλι Μόντε Κάρλο στις Γαλλικές Παραθαλάσσιες Άλπεις. Αυτές τις δύο ημέρες οι ομάδες πέρασαν από τις λεγόμενες «δοκιμές ακριβείας» (regularity test) και τα πληρώματα έπρεπε να αποδείξουν τις οδηγικές τους ικανότητες πιέζοντας τα οχήματα στο όριο. Εκτός από τις δοκιμές ακριβείας, έμφαση δόθηκε και στην κατανάλωση καυσίμου. Αναλογικά με το βάρος του οχήματος, τις εκπομπές CO2, την ενεργειακή πυκνότητα του καυσίμου και την κατανάλωση, οι διοργανωτές μπόρεσαν να υπολογίσουν μία συγκριτική τιμή και να συντάξουν τον πίνακα γενικής κατάταξης.

«Η προηγμένη τεχνολογία του Ampera ήταν πάντα αξιόπιστη και εκεί οφείλεται η τεράστια επιτυχία μας» δήλωσε ο Γάλλος συνοδηγός του ράλι, Ζοζέφ Λαμπέρ ο οποίος γιόρτασε τη νίκη με τον οδηγό του Μπερνάρ Νταρνίς.

Ο Νταρνίς είχε κερδίσει στο θρυλικό Μόντε Κάρλο και το 1979, ενώ έχει στο ενεργητικό του πάνω από 10 νίκες στη διάσημη ειδική Κολ ντε Τουρινί.

Το Opel Ampera είναι τo πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πηγαίνει οπουδήποτε, οποτεδήποτε. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kWh τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα των 150 ίππων. Ανάλογα με το οδηγικό στυλ και τις οδικές συνθήκες, η αυτονομία κυμαίνεται από 40 μέχρι 80 χλμ. αποκλειστικά στο πρόγραμμα μπαταρίας, με μηδενικούς ρύπους.

Το σύστημα ηλεκτροκίνησης προσφέρει άμεση ροπή 37,7 kgm για επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9” περίπου και τελική ταχύτητα 161 χλμ./ώρα.



Παναθηναϊκός AKTOR – Μακάμπι Τελ Αβίβ: LIVE το Game 1 της σειράς των playoffs της Euroleague
Παναθηναϊκός AKTOR – Μακάμπι Τελ Αβίβ: LIVE το Game 1 της σειράς των playoffs της Euroleague
Παναθηναϊκός AKTOR: Ο Μάικ γύρισε σπίτι του…
Παναθηναϊκός AKTOR: Ο Μάικ γύρισε σπίτι του…
Ρομπίνιο: Συμπλήρωσε ένα μήνα στη φυλακή - Από την απομόνωση σε κελί 8 τ.μ.
Ρομπίνιο: Συμπλήρωσε ένα μήνα στη φυλακή - Από την απομόνωση σε κελί 8 τ.μ.
Βεζένκοφ: «Είναι δύσκολα στο ΝΒΑ αλλά έκανα την σωστή επιλογή»
Βεζένκοφ: «Είναι δύσκολα στο ΝΒΑ αλλά έκανα την σωστή επιλογή»
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved