Ο Λαμποργκίνι έπιασε τον... ταύρο από τα κέρατα

Ο Λαμποργκίνι έπιασε τον... ταύρο από τα κέρατα

Δεκαεννιά χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από τον θάνατο του Φερούτσιο Λαμποργκίνι, του ιδρυτή μίας εκ των μεγαλύτερων εταιριών κατασκευής supercars παγκοσμίως.

Σαν σήμερα, πριν από 19 χρόνια, πέθανε ο ιδρυτής της αυτοκινητοβιομηχανίας, Λαμποργκίνι, Φερούτσιο Λαμποργκίνι. Από τότε ο κόσμος των αυτοκινήτων είναι σαφώς φτωχότερος.

Η αγάπη του Φερούτσιο Λαμποργκίνι, ο οποίος γεννήθηκε το 1916, για το αυτοκίνητο έγινε γνωστή κατά τη διάρκεια του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου, όταν κατά τη διάρκεια της θητείας του στον ιταλικό στρατό έγινε υπεύθυνος συντηρητής οχημάτων, στη Ρόδο. Μετά τον πόλεμο, ξεκίνησε να μετατρέπει στρατιωτικά οχήματα σε τρακτέρ, τα οποία, τότε, είχαν τεράστια ζήτηση.

Στη συνέχεια αγόρασε ένα εργοστάσιο στο Τσέντο, όπου κατασκεύαζε τα επόμενα χρόνια τα δικά του τρακτέρ. Λίγο αργότερα και συγκεκριμένα το 1963, ο μύθος θέλει τον Λαμποργκίνι να διαμαρτύρεται ευγενικά στον Έντζο Φεράρι, στο γειτονικό Μαρανέλο, για προβλήματα με το συμπλέκτη σε μια Ferrari που είχε αγοράσει. Μάλιστα, επειδή είχε πολύ μεγάλες μηχανολογικές γνώσεις, ο Λαμποργκίνι πρότεινε μια λύση στο πρόβλημα.

Η απάντηση που έλαβε, όμως, από τον Φεράρι ήταν: «Εσύ κοίτα τα τρακτέρ σου και άσε εμένα να ασχοληθώ με τα αυτοκίνητα». Ο Λαμποργκίνι, λένε, αποφάσισε να κατασκευάσει τα δικά του αυτοκίνητα, στη Σαντ Άγκατα, με στόχο να γίνουν (τα) καλύτερα! Καλύτερα και από τις Ferrari... Την ίδια χρονιά, με σήμα τον ταύρο (αυτό ήταν και το ζώδιο του Ιταλού), έγινε η πρώτη πρωτότυπη εμφάνιση της Lamborghini 350 GTV, η οποία παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Τορίνο...

Τα επόμενα χρόνια η εταιρία γνώρισε μεγάλη άνθιση, ωστόσο το 1972 ο Φερούτσιο Λαμποργκίνι υποχρεώθηκε να πουλήσει, λόγω χρεών το 51% της εταιρίας. Το 1980 το δικαστήριο της Μπολόνια αποφάσισε, μετά από κακοδιαχείριση, να πουληθεί η εταιρία στους αδελφούς Μιμράν, οι οποίοι ήταν τότε μεγιστάνες βιομηχανιών τροφίμων. Το 1987 η Chrysler αγόρασε την ιταλική εταιρία για να την πουλήσει το 1994, μετά από παραγωγή αυτοκινήτων, τα οποία έγραψαν με χρυσά γράμματα τις ονομασίες τους στο βιβλίο της. ιστορίας στη MegaTech, μέλος του ινδονησιακού γκρουπ Sedtco και αυτή με τη σειρά της ένα χρόνο αργότερα (1995) στην ινδονησιακή εταιρεία V Power και στη μαλαισιανή MyCom. Προηγουμένως, όπως προαναφέραμε, ο ιδρυτής της εταιρίας είχε αφήσει την τελευταία του πνοή σε ηλικία 77 ετών.

Από το 1998 η Λαμποργκίνι ανήκει στην Audi, η οποία προσπαθεί με νύχια και με δόντια να τη βάλει ξανά στον ίδιο δρόμο.

Αναλυτικά τα αυτοκίνητα της Λαμποργκίνι:

Lamborghini 350GT

Lamborghini 400GT

Lamborghini Alar

Lamborghini Ankonian

Lamborghini Aventador

Lamborghini Countach

Lamborghini Diablo

Lamborghini Espada

Lamborghini Gallardo

Lamborghini Gallardo Superleggera

Lamborghini Islero

Lamborghini Jalpa

Lamborghini Jarama

Konrad KM-011

Lamborghini LM002

Lamborghini Miura

Lamborghini Murciélago

Lamborghini Reventón

Lamborghini Silhouette

Lamborghini Urraco

Ο Λαμποργκίνι έπιασε τον... ταύρο από τα κέρατα



Ολυμπιακοί Αγώνες: Εκτός από το μεγάλο «ραντεβού» ο Μάτι Λι
Ολυμπιακοί Αγώνες: Εκτός από το μεγάλο «ραντεβού» ο Μάτι Λι
Το ξεχωριστό μήνυμα της Εθνικής ομάδας
Το ξεχωριστό μήνυμα της Εθνικής ομάδας
Κύπελλο βόλεϊ ανδρών: Απαγόρευση μετακίνησης φιλάθλων για το Final 4
Κύπελλο βόλεϊ ανδρών: Απαγόρευση μετακίνησης φιλάθλων για το Final 4
ΑΕΚ: Αποκάλυψε το σλόγκαν των 100 ετών
ΑΕΚ: Αποκάλυψε το σλόγκαν των 100 ετών
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved