Opel Combo Cargo

Opel Combo Cargo

Μετά το παγκόσμιο ντεμπούτο της νέας επιβατικής έκδοσης του  Opel Combo στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ήρθε η σειρά του Combo cargo.

Η επαγγελματική έκδοση του Combo παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου «Transport CH» στη Βέρνη. Το νέο Combo cargo διατίθεται σε πολλές εκδόσεις, πρακτικές όσο και αποδοτικές. Είναι ιδανικό για τη μεταφορά αγαθών και για επαγγελματική χρήση γενικότερα. Ο… πρωταθλητής του τομέα μεταφορών διατίθεται με δύο μεταξόνια και δύο ύψη οροφής, σε έκδοση panel van, με ή χωρίς παράθυρα.


Για ευκολότερη  πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης ανάλογα με τις καθημερινές τους ανάγκες, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μιας ή δύο ασύμμετρων πίσω θυρών, αλλά και να προσθέσουν μία ή δύο προαιρετικές συρόμενες πόρτες και στις δύο πλευρές. Σε ορισμένες εκδόσεις panel van μπορεί να τοποθετηθεί μία πρόσθετη πίσω βάση  στην οροφή για τη μεταφορά σκάλας.

Το Combo cargo είναι Νο1 σ’ αυτό το τμήμα της αγοράς και πληροί βασικά κριτήρια της κατηγορίας του με χωρητικότητα φορτίου 3,8 ή 4,6 κυβ. μέτρ. αντίστοιχα (κοντό/μακρύ μεταξόνιο, κάθισμα συνοδηγού αναδιπλωμένο) ενώ μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο μέχρι 1t. Επίσης υπερέχει στις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, στο σκαλοπάτι φόρτωσης και το πλάτος ανοίγματος της συρόμενης πόρτας.

Η γκάμα κινητήρων ικανοποιεί ποικίλες ανάγκες με τέσσερις πετρελαιοκινητήρες, ένα βενζινοκινητήρα και μία έκδοση συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) με εύρος ισχύος από 90 ως 135 ίππους.

Ανάλογα με τον κινητήρα, το όχημα διατίθεται με πεντατάχυτο ή εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ  ο κινητήρας 90 ίππων 1,6 CDTI συνδυάζεται επιπλέον με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πεντατάχυτο κιβώτιο «Easytronic». Αντί του στάνταρ ρεζερβουάρ των 60 L, το Combo CNG χρησιμοποιεί ρεζερβουάρ βενζίνης 22 L και κυλίνδρους χωρητικότητας 95L αερίου (130L στην έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο)  που μεταφράζεται σε μέγιστη αυτονομία μέχρι 750 χλμ.

Όλες οι εκδόσεις, πλην του μοντέλου CNG, διατίθενται με τεχνολογία Start/Stop για βέλτιστη απόδοση και μείωση εκπομπών CO2. Το λειτουργικό κόστος μειώνεται επίσης με τη βοήθεια των μεγάλων διαστημάτων service: οι εκδόσεις diesel χρειάζονται service μόνο κάθε 35.000 χλμ. ή μία φορά το χρόνο.


Η καμπίνα του νέου Combo cargo είναι εντυπωσιακή λόγω άψογης λειτουργικότητας και πρακτικής διάταξης. Διαθέτει μεγάλες θήκες στα καθίσματα, αποθηκευτικό χώρο κάτω από την οροφή, υποδοχή εγγράφων στο ταμπλό και βάση για laptop στο ντουλαπάκι. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει κεντρικό κλείδωμα, σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης, ρυθμιζόμενη κολόνα τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα, και κάθισμα οδηγού με ρύθμιση τεσσάρων κατευθύνσεων. Άλλα στάνταρ χαρακτηριστικά στη βασική έκδοση είναι αερόσακος οδηγού, ABS και κιτ επισκευής ελαστικών.

Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στις κυριότερες ειδήσεις της ημέρας και μέσα από τη σελίδα σας στο Facebook, κάντε LIKE στο Onsports πατώντας ΕΔΩ



Δεν θα υπολόγιζε τίποτα ο Φελίπε Μέλο!
Δεν θα υπολόγιζε τίποτα ο Φελίπε Μέλο!
Τσιτσιπάς και Μπαντόσα συναντήθηκαν και κουβέντιασαν με τον Νεϊμάρ
Τσιτσιπάς και Μπαντόσα συναντήθηκαν και κουβέντιασαν με τον Νεϊμάρ
Συγκλονιστικός Γιακουμάκης: «Δέχτηκα άπειρες... ευχές από ανθρώπους που δεν πήραν αγκαλιές κι αγάπη»
Συγκλονιστικός Γιακουμάκης: «Δέχτηκα άπειρες... ευχές από ανθρώπους που δεν πήραν αγκαλιές κι αγάπη»
Στη Σμύρνη για προετοιμασία ο Τεντόγλου
Στη Σμύρνη για προετοιμασία ο Τεντόγλου
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved