Λεμπ VS Χίρβονεν (photos+video)

Λεμπ VS Χίρβονεν (photos+video)

Μετά από 13 διοργανώσεις δύο οδηγοί διεκδικούν το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι του 2011: Οι Σεμπαστιάν Λεμπ (Red Bull Total Citroen) και Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford Fiesta WRC ).

Το αποτέλεσμα της μάχης για τον τίτλο του 2011 στο WRC θα κριθεί στα δάση της Ουαλίας. Εκεί ως άλλοι… ιππότες θα μονομαχήσουν ένας Γάλλος και ένας Φινλανδός. Όποιος από τους δύο βγει νικητής θα μας δώσει ένα αποτέλεσμα ορόσημο στην ιστορία του σπορ. Ένας 8ος τίτλος για τον Λεμπ θα είναι νέο ρεκόρ, ενώ αν κερδίσει ο Μίκο Χίρβονεν θα προστεθεί ένας ακόμη Φινλανδός στην λίστα των πρωταθλητών.

Ας δούμε τα στατιστικά στοιχεία των δύο μονομάχων. Σεμπαστιάν Λεμπ, 37 ετών. Έχει συμμετάσχει σε 150 αγώνες του παγκόσμιου πρωταθλήματος και έχει κερδίσει τους 67 (ποσοστό 44,7%). Έχει 103 τερματισμούς στο podium (68,7 %) και μόλις πέτυχε (στον αγώνα της Ισπανίας) ένα νέο ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες σε ειδικές διαδρομές (803) και φυσικά έχει το απόλυτο ρεκόρ των 7 παγκόσμιων τίτλων από το 2004 ως το 2010  (και αυτόν της κατηγορίας Junior το 2001).

Ο Λεμπ κέρδισε την πρώτη του ανώτερη διάκριση σε ηλικία 31 ετών, η οποία είναι η ηλικία του αντιπάλου του Μίκο Χίρβονεν. Ο Φινλανδός έχει κερδίσει 14 νίκες στο WRC (ποσοστό 11,4%) και έχει τερματίσει 51 φορές στο podium (41,5 %). Εκείνος, βέβαια, έχει κάνει την πρώτη του εμφάνιση το 2002 τρία χρόνια μετά τον Λεμπ 

 Αυτό το Σαββατοκύριακο ο Γάλλος θα αγωνιστεί στη Βρετανία για 11η φορά ενώ ο Φιλανδός για 10η. Αν αφαιρέσουμε τις συμμετοχές του Λεμπ με το Citroen Saxo για το Junior WRC (2000 και 2001) οι δύο οδηγοί έχουν ίδια εμπειρία στον αγώνα αυτό, με τα αυτοκίνητα του παγκόσμιου πρωταθλήματος.

Η αντιπαράθεσή τους ξεκινά το 2002, με τον Λεμπ (Citroen Xsara WRC) και τον Χίρβονεν (Subaru Impreza WRC) να εγκαταλείπουν τον αγώνα της Βρετανίας με μηχανικά προβλήματα. Την επόμενη χρονιά (2003) ο Φιλανδός (Ford Focus WRC) είχε έξοδο και εγκατέλειψε, ενώ ο Λεμπ πήρε εντολή από την ομάδα να μην πιέσει και τερμάτισε 2ος  για να δώσει στους Γάλλους τον τίτλο των κατασκευαστών. Την ίδια θέση κέρδισε και τη χρονιά του 2004 με τον Χίρβονεν να είναι 7ος οδηγώντας ξανά ένα Subaru. Ο Χίρβονεν δεν αγωνίστηκε 2005, τη χρονιά όπου βρήκε τραγικό θάνατο ο Μάικλ Πάρκ. Σε εκείνη τη διοργάνωση ο Λεμπ δεν πίεσε και τερμάτισε 3ος.Το 2006 ο Φιλανδός είχε πάλι έξοδο και εγκατάλειψη, ενώ ο Λεμπ δεν συμμετείχε για να μην χειροτερέψει ένας τραυματισμός στον ώμο του. Στο ράλι Βρετανίας του 2007 κυρίαρχος ήταν ο Χίρβονεν κερδίζοντας 7 ειδικές διαδρομές με ένα Ford Focus WRC. Τότε ο Λεμπ τερμάτισε 3ος (Citroen C4 WRC).

Η πρώτη νίκη στα βουνά της Ουαλίας για τον οδηγό της Citroen ήρθε το 2008 και από τότε είναι αήττητος. Ο τίτλος της επόμενης χρονιάς κρίθηκε εκεί με τον Λεμπ να κερδίζει την ανώτερη διάκριση από τον Χίρβονεν με ένα βαθμό διαφορά.

Τα στατιστικά των δύο στην Αγγλία 

Σεμπαστιάν Λεμπ  Μίκο Χίρβονεν

Εκκινήσεις: 10                   9

Νίκες:           3                    1

Podium:       7                     2

Νίκες σε ειδικές: 45          14

Στο video που ακολουθεί δείτε έναν άλλο κυρίαρχο του ράλι Βρετανίας τα Ford Escort MkII.

Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στις κυριότερες ειδήσεις της ημέρας και μέσα από τη σελίδα σας στο Facebook, κάντε LIKE στο Onsports πατώντας ΕΔΩ.

Λεμπ VS Χίρβονεν (photos+video)



Stoiximan Super League: Τα ντέρμπι «παίζουν» στην COSMOTE TV
Stoiximan Super League: Τα ντέρμπι «παίζουν» στην COSMOTE TV
Αναβλήθηκε το Παναθηναϊκός AKTOR - Προμηθέας λόγω του ΑΕΚ-Ολυμπιακός
Αναβλήθηκε το Παναθηναϊκός AKTOR - Προμηθέας λόγω του ΑΕΚ-Ολυμπιακός
Οι διαιτητές των playoffs: Σλοβένος στο ΑΕΚ - Ολυμπιακός, Δανός στο Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ
Οι διαιτητές των playoffs: Σλοβένος στο ΑΕΚ - Ολυμπιακός, Δανός στο Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ
Κύπελλο Ελλάδας, Παναθηναϊκός - Άρης: Τελικό με 8.000 κόσμο για κάθε ομάδα θέλει ο Καρυπίδης
Κύπελλο Ελλάδας, Παναθηναϊκός - Άρης: Τελικό με 8.000 κόσμο για κάθε ομάδα θέλει ο Καρυπίδης
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved