WRC Γαλλία: Τονωτική ένεση ή placebo

WRC Γαλλία: Τονωτική ένεση ή placebo

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ κράτησε τη σημαία της πατρίδας του και της Citroen ψηλά στο ράλι Γαλλίας, 11ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος τερματίζοντας πρώτος.

Ο Γάλλος επικράτησε μετά από μεγάλη μάχη με τον Ντάνι Σόρντο (John Cooper Works Mini) ενώ τρίτος τερμάτισε ο  Πέτερ Σόλμπεργκ (PSWRT Citroen DS3).

Με αυτή τη νίκη ο Οζιέ διεκδηκεί τον τίτλο από τον συναθλητή του Σεμπαστιάν Λεμπ αφού τον πλησίασε σε απόσταση τριών βαθμών στη βαθμολογία των οδηγών. Η κατάσταση περιπλέκεται περισσότερο με τον τερματισμό στην τέταρτη θέση του Μίκο Χιρβόνεν (Abu Dhabi Ford Fiesta RS), ο οποίος είναι ισόβαθμος στη δεύτερη θέση με τον Οζιέ και διεκδικεί και αυτός τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή.

Όλα αυτά δείχνουν να τονώνουν το ενδιαφέρον στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αρκεί να μην αρχίσουν πάλι τα παιχνίδια τακτικής (ιδιαίτερα από τη Citroen) και η όλη κατάσταση μετατραπεί σε ένα placebo για τους φίλους των ράλι.

Βέβαια εδώ υπάρχουν κάποιοι παράγοντες που μπορούν να ανατρέψουν κάθε σενάριο. Πρώτα από όλα η τύχη. Στη Γαλλία είχε το δικό της ρόλο ο οποίος ήταν «κόντρα» στον πρώτο ρόλο του Λεμπ (βλάβη κινητήρα και εγκατάλειψη). Μετά η άρνηση των οδηγών (κυρίως του Οζιέ αν μάλιστα αλλάξει ομάδα) μα ακολουθήσουν εντολές. Τότε θα έχουμε πραγματικά ένα πρωτάθλημα θρίλερ ως την τελευταία διοργάνωση.

Την Τρίτη ημέρα του ράλι Γαλλίας ο Οζιέ, αντιστάθηκε στην επίθεση του Σόρντο. Έτσι, έδωσε στην ευκαιρία στις πολλές χιλιάδες Γάλλων να πανηγυρίσουν τη νίκη ενός Γάλλου οδηγού με γαλλικό αυτοκίνητο και γαλλική ομάδα Μάλιστα ο Οζιέ με την 3η θέση στην Power Stage πήρε έξτρα 1 βαθμό και έφυγε από τη Γαλλία με 26 βαθμούς συνολικά .

Η ομάδα της Mini έκανε τον καλύτερο αγώνα της μετά την επιστροφή της στα ράλι, με τον Ντάνι Σόρντο να «παλεύει» για τη νίκη στα ίσια με τον Οζιέ και να χάνει στο τέλος μόλις για λίγα δευτερόλεπτα.

Μπορεί να ανέβηκε στο πόντιουμ αλλά σίγουρα ο Πέτερ Σόλμπεργκ ήθελε κάτι παραπάνω από την 3η θέση. Ένα κλατάρισμα το πρωί του Σαββάτου τον έθεσε εκτός μάχης για την κορυφή. Την Κυριακή έκανε λάθος και από ένα τετακέ έχασε αρκετά δευτερόλεπτα, η διαφορά του όμως από τους πιο πίσω οδηγούς τον προστάτευσε και ανέβηκε τελικά στο βάθρο.

Πολύ καλά εξελίχθηκε ο αγώνας για τη Ford. Ο Λάτβαλα έκανε στη Γαλλία ίσως την καλύτερη εμφάνισή του σε ασφάλτινο αγώνα ενώ ο Μίκο Χίρβονεν (μετά τις οδηγίες της Ford και το πέρασμά του στην 4η θέση) πλησιάζει πολύ κοντά στον Λεμπ στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. 

Ο επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος, ( το Ράλι Ισπανίας 20 / 23 Οκτωβρίου) θα κρίνει πολλά.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1ος. Σεμπαστιάν Οζιέ (Red Bull Total Citroen DS3) 3.06: 20,4” 

2ος. Ντάνι Σόρντο (John Cooper Works Mini) + 6,3” 

3ος. Πέτερ Σόλμπεργκ (PSWRT Citroen DS3) + 1: 23,8” 

4ος. Μίκο Χίρβονεν (Abu Dhabi Ford Fiesta RS) + 3:26,6” 

5ος. Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Abu Dhabi Ford Fiesta RS) + 3:30,3” 

6ος. Ντένις Κιούπερς (FERM Ford Fiesta) + 6:42,0”

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΩΝ 

1ος. Σ. Λεμπ 196

2ος Σ.Οζιέ 193

--- Μ.Χιρβόνεν193

4ος .Γ.Μ.Λάτβαλα 126

5ος .Π. Σόλμπεργκ 125

6ος .Μ. Όστμπεργκ 60

7ος .Μ. Ουίλσον 52

8ος .Ντ. Σόρντο 41

9ος .Χ. Σόλμπεργκ 38

10ος. Κ.Ραϊκόνεν  34

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟς ΟΔΗΓΩΝ 

1η. Citroen Total WRT 372

2η .Ford Abu Dhabi World Rally Team 312

3η .M-Sport Stobart Ford WRT 129

4η. Petter Solberg World Rally Team116

5η .Ice 1 Racing  48

WRC Γαλλία: Τονωτική ένεση ή placebo



Αρχίζει καριέρα προπονητή ο Φαν Πέρσι
Αρχίζει καριέρα προπονητή ο Φαν Πέρσι
Ο Εμανουέλ Μακρόν έπαιξε σε ποδοσφαιρικό αγώνα υπό τις οδηγίες του Βενγκέρ και συμπαίκτη τον Καρεμπέ
Ο Εμανουέλ Μακρόν έπαιξε σε ποδοσφαιρικό αγώνα υπό τις οδηγίες του Βενγκέρ και συμπαίκτη τον Καρεμπέ
Premier League: Η τεχνητή νοημοσύνη της DANZ προβλέπει πρωταθλητή, υποβιβασμό και πρώτο σκόρερ
Premier League: Η τεχνητή νοημοσύνη της DANZ προβλέπει πρωταθλητή, υποβιβασμό και πρώτο σκόρερ
ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Τα highlights της νίκης τίτλου των «κιτρινόμαυρων» κι οι δηλώσεις Αλμέιδα, Τερίμ
ΑΕΚ – Παναθηναϊκός: Τα highlights της νίκης τίτλου των «κιτρινόμαυρων» κι οι δηλώσεις Αλμέιδα, Τερίμ
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved