MotoGP: Μοτέγκι Ιαπωνία

MotoGP: Μοτέγκι Ιαπωνία

Η ώρα για το πιο πολυσυζητημένο γκραν πρι της χρονιάς έφτασε. Η 15η διοργάνωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP ξεκινά στο Μοντέγκι της Ιαπωνίας.

Ένα από τα… θέματα στον κόσμο του MotoGP ήταν και αυτότου Ιαπωνικού γκραν πρι. Φτάσαμε λοιπόν στην παραμονή του αγώνα και όλα γίνονται και θα γίνουν κανονικά, χωρίς να λείψει κανείς και χωρίς να γκρινιάζει για τις συνθήκες στο Τουιν Ριγκ Μοτέγκι. Οι πιέσεις από τα εργοστάσια και τη Dorna (διοργανώτρια εταιρία και «αρχή» του σπορ ήταν τόσο έντονες που κανείς δεν ρίσκαρε να μην το ταξίδι στην Ιαπωνία. Μάλιστα η Dorna προχώρησε ένα βήμα μπροστά και πήρε μαζί της στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου ομάδα ερευνητών για να γίνονται συνεχώς έλεγχοι, ενώ έδωσε οδηγία στις ομάδες πως δεν χρειάζεται να πάρουν μαζί τους τρόφιμα και νερό.

Δύο θέματα απασχολούν τους αναβάτες στο Μοτέγκι: Τα λάστιχα  και οι τραυματίες. Στην Αραγκόν τραυματίστηκαν οι Λόρις Καπιρόσι και Κάρελ Άμπρχαμ με τον Ιταλό να μην παίρνει την έγκριση των γιατρών να αγωνιστεί. Ο Τσέχος πάλι ταξίδεψε στο Τόκιο και δηλώνει έτοιμος για αγώνα. 

Όσο για τα ελαστικά συνεχίζεται η διαμάχη μεταξύ Bridgestone και αναβατών. Οι Ιάπωνες στους τελευταίους αγώνες έχουν ακούσει τα παράπονα των αναβατών και έφεραν μαλακές γόμες, προκειμένου να ζεσταίνονται γρήγορα τα ελαστικά και να μην έχουν πρόβλημα στους πρώτους γύρους. Οι αναβάτες όμως τώρα διαμαρτύρονται για τη μικρή διάρκεια ζωής των ελαστικών. Με αφορμή τα σχόλια αυτά ο επικεφαλής της Bridgestone απάντησε πως αυτό που ζήτησαν οι οδηγοί το πήραν. Ίσως στο Μοτέγκι (έδρα της Bridgestone), να υπάρξει συνάντηση των δύο πλευρών για να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημα. 

H πίστα Το Τουίν Ριγκ Μοτέγκι  βρίσκεται κοντά στην πόλη Ναγκάνο της Ιαπωνίας. Κατασκευάστηκε τον Αύγουστο του 1997 για λογαριασμό της Honda, η οποία είναι και η ιδιοκτήτρια. Η ονομασία Τουίν Ριγκ (Twin Ring) έχει προέλθει από την ιδιομορφία  της πίστας, η οποία διαθέτει δύο διαφορετικές διαδρομές, ένα οβάλ σιρκουί και ένα κανονικό, ενώ η Honda την χρησιμοποιεί και ως πίστα δοκιμών. 

 Η διαδρομή του έχει μήκος 4,8 χλμ και διαθέτει 14 στροφές, ενώ η ιδιαίτερη χάραξη της έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις από τους αναβάτες.

Ο συναγωνισμός 

Ο Κέισι Στόνερ σχεδόν αγγίζει το παγκόσμιο τρόπαιο του 2011.Ο Αυστραλός της Repsol Honda θα προσπαθήσει ξανά να κερδίσει. Η διαφορά του από τον Χόρχε Λορένθο είναι ξανά στους 44 βαθμούς και ο αγώνας στο Μοτέγκι είναι μια καλή ευκαιρία να αυξηθεί ακόμα περισσότερο. 

Ο Χόρχε Λορένθο (Yamaha Factory Racing) έχει κάνει ότι μπορεί για να σταματήσει τον Στόνερ, ωστόσο δεν είναι αρκετό. Ο Ισπανός είναι αναγκασμένος να οδηγεί στο όριο για να καλύψει τα μειονεκτήματα της Yamaha. Στην Ιαπωνία θα προσπαθήσει να εκμεταλλευτεί την καλή λειτουργία της M1 στα φρένα ώστε να έρθει πιο κοντά στον αντίπαλό του. 

Ο μοναδικός ίσως αναβάτης που μπορεί να σταματήσει τον Στόνερ είναι ο Ντάνι Πεντρόζα (Repsol Honda) που έχει επιστρέψει στην καλή του κατάσταση έπειτα από τον τραυματισμό του και είναι σε θέση να οδηγήσει στο όριο. Μοναδικός του στόχος είναι η νίκη και φυσικά να σταματήσει τον συναθλητή του.

Στην Ducati τα η κατάσταση δεν αναμένεται να αλλάξει στο Μοτέγκι Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως ο Ρόσι δεν θα χρησιμοποιήσει το νέο πλαίσιο που δοκίμασε στη Χερέθ, αλλά με τις τόσες αλλαγές, που κάνουν έχουν μπερδευτεί και οι ίδιοι με τους πιθανούς συνδυασμούς πλαισίων / κινητήρων. 

Ενδιαφέρον στο Ιαπωνικό γκραν πρι θα έχει η μάχη που έχει ξεκινήσει από την αρχή της σεζόν μεταξύ των Ντοβισιόζο, Σιμονσέλι και Σπις. Οι τρεις αναβάτες παλεύουν κάθε τριήμερο για μια θέση στο βάθρο.

Φωτογραφίες: MotoGP.com

MotoGP: Μοτέγκι Ιαπωνία



Ρομπίνιο: Συμπλήρωσε ένα μήνα στη φυλακή - Από την απομόνωση σε κελί 8 τ.μ.
Ρομπίνιο: Συμπλήρωσε ένα μήνα στη φυλακή - Από την απομόνωση σε κελί 8 τ.μ.
Βεζένκοφ: «Είναι δύσκολα στο ΝΒΑ αλλά έκανα την σωστή επιλογή»
Βεζένκοφ: «Είναι δύσκολα στο ΝΒΑ αλλά έκανα την σωστή επιλογή»
Πέτυχαν με μαχαίρι ποδοσφαιριστή στην Κολομβία - Κοίταζε έντρομη η βοηθός (vid)
Πέτυχαν με μαχαίρι ποδοσφαιριστή στην Κολομβία - Κοίταζε έντρομη η βοηθός (vid)
Το πάθος πίσω από τη Νο1 super premium τεκίλα στον κόσμο
Το πάθος πίσω από τη Νο1 super premium τεκίλα στον κόσμο
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved