Ο Σιμονσέλι πρώτος στη Σεπάνγκ

Ο Σιμονσέλι πρώτος στη Σεπάνγκ

Τρίτη και τελευταία ημέρα δοκιμών για τα MotoGP στην πίστα της Σεπάνγκ στη Μαλαισία και τον καλύτερο χρόνο έκανε ο Μάρκο Σιμονσέλι.

Η ομάδα San Carlo Honda Gresini με τον Μάρκο Σιμονσέλι όχι μόνο είναι η ταχύτερη της 3ης ημέρας αλλά ο αναβάτης της πέτυχε τον καλύτερο χρόνο του τριημέρου. Τον ακολούθησαν ο Κέισι Στόνερ (Repsol Honda Team) και Χόρχε Λορένθο (Yamaha Factory Racing).Ο  Βαλεντίνο Ρόσι (Ducati Marlboro Team) τερμάτισε 10ος .

Η επίδοση του Σιμονσέλι αποτελεί έκπληξη για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι πως αγωνίζεται με τη νέα μοτοσικλέτα του 2011 (σε πρωτότυπη μορφή ακόμη) όταν η εργοστασιακή ομάδα δοκιμάζει πράγματα από αυτήν. Ο δεύτερος αφορά το χρόνο που πέτυχε (2:00.757) ο οποίος είναι μόλις 0,239’’ πίσω από τον καλύτερο γύρο του Βαλεντίνο Ρόσι στον αγώνα του’09. Ο αναβάτης της San Carlo Honda Gresini έγραψε το χρόνο αυτό στον 2ο από τους 42 γύρους που έκανε.


Ο Κέισι Στόνερ είναι ανάμεσα στους αναβάτες, που βρέθηκαν κοντά στο χρόνο του Σιμονσέλι (κάτω από το 2:01”). Ο Αυστραλός οδήγησε για 42 γύρους και στον 38ο πέτυχε χρόνο 2’00.811 παρά την πτώση του στο ξεκίνημά της προσπάθειάς του. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Χόρχε Λορένθο ήταν 0.088’’ πίσω από τον Σιμονσέλι ανεβάζοντας τη Yamaha Μ1 στην 3η θέση. Ο Λορένθο εκτός από το νέο πλαίσιο (κατανομή βάρους και υλικά) δοκίμασε και ένα νέο τύπο ελαστικών. Σύμφωνα με τον Ισπανό ήταν η γόμα των ελαστικών, που τον έφερε στη θέση αυτή αλλά και μπροστά από τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο που έφερε την Repsol Honda RC212V 3η στο Τοπ 4.

Ο Μπεν Σπις διάλεξε τελικά ομάδα μηχανικών και βγήκε στις δοκιμές μόνο και μόνο για να δεθεί μαζί τους. Ο πρωταθλητής Αμερικής στα Superbikes έγραψε 60 γύρους δοκιμάζοντας αναρτήσεις αλλά και χαρτογραφήσεις στο μοτέρ. Πληροφορίες από τη Σεπάνγκ λένε πως οι κάρτες, που περιέχουν τα τσιπς έρχονται αεροπορικώς από τις ΗΠΑ και φεύγουν με το ίδιο μέσο από τη Μαλαισία προς την Ιαπωνία για να μην κλέψουν χάκερς το περιεχόμενό τους. Εκτός πεντάδας είναι ο Ντάνι Πεντρόζα (+0.484 πίσω από τον Σιμονσέλι). Ο Ισπανός οδήγησε την Repsol Honda περισσότερο για να δει αν αντέχει η κλείδα του παρά αν οι ρυθμίσεις στις αναρτήσεις του δίνουν ταχύτητα. Σύμφωνα με τους γιατρούς του, η αντοχή του είναι πολύ καλή τόσο στην επιτάχυνση όσο και στην επιβράδυνση (ο Πεντρόζα σδεν έχει αλλάξει θέση οδήγησης).

Ο Ρόσι
Την πρώτη του επαφή με την Ducati GP11 είχε ο σούπερσταρ Βαλεντίνο Ρόσι. Ήταν η πρώτη μοτοσικλέτα με την κανονική θέση οδήγησης και η μόνη με ρυθμίσεις αγώνα. «Είμαι πολύ αισιόδοξος» δήλωσε ο «doctor» και πρόσθεσε: «Οδήγησα στο 70% των δυνατοτήτων μου χωρίς να πιέζω ή να ρισκάρω θέλω να δουλέψω περισσότερο με τη μοτοσικλέτα».


Από τις δοκιμές έλειπε ο Αλβάρο Μπαουτίστα με προβλήματα στο στομάχι του. Τις δοκιμές στη Suzuki συνέχισε ο Νόμπου Αόκι.



Conference League, Φενέρμπαχτσε - Ολυμπιακός: Πήγε Κωνσταντινούπολη ο Βαγγέλης Μαρινάκης
Conference League, Φενέρμπαχτσε - Ολυμπιακός: Πήγε Κωνσταντινούπολη ο Βαγγέλης Μαρινάκης
Συλλυπητήρια από Ολυμπιακό και Εφές για τον θάνατο του πατέρα του Εργκίν Αταμάν
Συλλυπητήρια από Ολυμπιακό και Εφές για τον θάνατο του πατέρα του Εργκίν Αταμάν
Ολυμπιακός – Προμηθέας 80-69: Επιστροφή στις νίκες στη Basket League πριν την Μπαρτσελόνα
Ολυμπιακός – Προμηθέας 80-69: Επιστροφή στις νίκες στη Basket League πριν την Μπαρτσελόνα
Euroleague: Παναθηναϊκός AKTOR κι Ολυμπιακός θα δώσουν τις ίδιες ημέρες τα Game 3 και 4
Euroleague: Παναθηναϊκός AKTOR κι Ολυμπιακός θα δώσουν τις ίδιες ημέρες τα Game 3 και 4
©2011-2024 Onsports.gr - All rights reserved