Σποέλστρα: «Να γίνει μάθημα»

Σποέλστρα: «Να γίνει μάθημα»

Κέρδη ελπίζει ότι θα αποκομίσει το Μαϊάμι μετά την απρόσμενη ήττα από το Ντάλας στον δεύτερο τελικό του ΝΒΑ, ο Έρικ Σποέλστρα.

Ο νεαρός προπονητής των Χιτ δεν μπορούσε να πιστέψει τον τρόπο με τον οποίο έχασε η ομάδα του ένα παιχνίδι το οποίο μέχρι οκτώ λεπτά πριν από το τέλος το είχε ξεκάθαρα στα δικά της χέρια.

«Είναι μια σκληρή ήττα δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό. Δεν καταφέραμε να ανακόψουμε το ρυθμό των Μάβερικς και το «πληρώσαμε» ακριβά» τόνισε αρχικά ο Σποέλστρα και εν συνεχεία κατέληξε: «Ο τρόπος με τον οποίο διαχειριστήκαμε το παιχνίδι είναι απαράδεκτος για την ομάδα μας. Δεν είμαστε καθόλου χαρούμενοι και θα πρέπει να γίνει μάθημα ενόψει της δύσκολης συνέχειας».

  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Ολυμπιακός: Από αουτσάιντερ, φαβορί ο Λεμονής
Ολυμπιακός: Από αουτσάιντερ, φαβορί ο Λεμονής
Δ. Γιαννακόπουλος: «Να γίνουν ωραίοι τελικοί χωρίς ακρότητες»
Δ. Γιαννακόπουλος: «Να γίνουν ωραίοι τελικοί χωρίς ακρότητες»
Αποθεώνει Τότι ο Μανωλάς
Αποθεώνει Τότι ο Μανωλάς
Survivor: Αυτό είναι το συγκλονιστικό και δύσκολο αγώνισμα της Κυριακής
Survivor: Αυτό είναι το συγκλονιστικό και δύσκολο αγώνισμα της Κυριακής
Ανατροπή λεωφορείου με μαθητές στις Σέρρες – Δεκατέσσερις τραυματίες
Ανατροπή λεωφορείου με μαθητές στις Σέρρες – Δεκατέσσερις τραυματίες
Σημαντικές διακρίσεις για την DPG και φέτος στα Digital Media Awards!
Σημαντικές διακρίσεις για την DPG και φέτος στα Digital Media Awards!
Σεισμός στην Κρήτη
Σεισμός στην Κρήτη
«Παγιδεύτηκαν» οι ασφαλισμένοι με βαρέα - Αντιμετωπίζονται σαν να έχουν ένσημα μικτής ασφάλισης!
«Παγιδεύτηκαν» οι ασφαλισμένοι με βαρέα - Αντιμετωπίζονται σαν να έχουν ένσημα μικτής ασφάλισης!

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης