Ελληνική νίκη

Ελληνική νίκη

Με την επικράτηση των ελληνικών πληρωμάτων έναντι στις διεθνείς συμμετοχές ολοκληρώθηκε το χωμάτινο σκέλος του 10ου Mercedes-Benz Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις. Οι Κωνσταντίνος Πίτσος - Στέλιος Καραπαπάζης κέρδισαν το δύσκολο κομμάτι.

Οι Πίτσος - Καραπαπάζης  συνδύασαν την εμπειρία και την ταχύτητά τους με την αξιοπιστία της εργοστασιακής Toyota Celica 2000GT Rally και πήραν τη νίκη απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους, σε έναν αγώνα με πολλές ανατροπές. Το ελληνικό πλήρωμα κινήθηκε στους ρυθμούς της κορυφής από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή, επιδεικνύοντας μια εξαιρετική σταθερότητα στην απόδοσή του.  Η «αποστολή» τους φαινόταν πιο εύκολη  μετά την εγκατάλειψη των ως τότε πρώτων Ματς Μάιρσελ – Έσκο Γιουντίλα από πρόβλημα στο κιβώτιο της Porsche 911. Όμως, τότε ξεκίνησαν την επίθεσή τους οι νικητές  του ασφάλτινου σκέλους (και τελικά 2οι, Μάρκο Μπιαντσίνι – Εμανουέλε Μπαλτατσίνι  με τη σαφώς πιο δυνατή Lancia 037.

Οι Ιταλοί πίεσαν στο δεύτερο μισό της ημέρας, έχοντας πρώτα αποκαταστήσει κάποια προβλήματα με το σύστημα ενδοεπικοινωνίας, αλλά και έχοντας αλλάξει τη ρύθμιση της ανάρτησης της 037. Την πρώτη τριάδα του χωμάτινου αγώνα συμπλήρωσαν οι Φρανκ Κάνινγκχαμ –  Ρος Φόρντε ( Ford Escort RS 1800), οι οποίοι μάλιστα κέρδισαν και μία από τις έξι ειδικές διαδρομές της ημέρας και είναι και το πρώτο βαθμολογούμενο πλήρωμα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.

Ανάμεσα σε αυτούς που συνδύασαν αντίστοιχα καλή επίδοση σε άσφαλτο και χώμα ήταν οι επίσης συμμετέχοντες στον ευρωπαϊκό θεσμό Πάολο Πασούτι – Τζούλιο Μπισόλ και Πιεράντζελο Ρόσι –  Λούκα Μπελτράμ, και οι δύο  με Porsche 911, που βρέθηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση.

Από εκεί και πέρα, το λόγο έχουν τα ελληνικά πληρώματα που μαζί με την ταχύτητα κατάφεραν να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις του αγώνα ο οποίος αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητικός για τα αυτοκίνητα, όπως φανερώνει ο σχετικά αυξημένος αριθμός των εγκαταλείψεων. Οι Χρήστος Οικονόμου - Αντώνης Γαρυφάλλης με Ford Escort RS 2000 ολοκλήρωσαν την ημέρα στην έκτη θέση, εμπρός από τους Στέλιο Γιαμαλάκη - Νίκο Σάμιο, οι οποίοι στο χώμα συμμετείχαν με ένα Talbot Sunbeam Lotus. Όγδοοι γενικής αλλά και τέταρτοι Έλληνες αναδείχτηκαν οι Χρήστος Πλατής – «ELNAK JR» που «απογείωσαν» το μικρό Toyota Starlet και βρέθηκαν μπροστά από σαφώς πιο δυνατούς συνδυασμούς.

3 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός Superfoods: Το δέκατο διπλό!
Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός Superfoods: Το δέκατο διπλό!
Ατλέτικο Μαδρίτης: Τέλος… για Γκριεζμάν
Ατλέτικο Μαδρίτης: Τέλος… για Γκριεζμάν
Ολυμπιακός: Συμφωνία Σιόβα με Λεγανές!
Ολυμπιακός: Συμφωνία Σιόβα με Λεγανές!
ΠΑΟΚ: Το «αντίο» του Μαρκόπουλου
ΠΑΟΚ: Το «αντίο» του Μαρκόπουλου
Καιρός EMY: Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σήμερα - Πού θα σημειωθούν τα καιρικά φαινόμενα
Καιρός EMY: Ισχυρές βροχές και καταιγίδες σήμερα - Πού θα σημειωθούν τα καιρικά φαινόμενα
Συναγερμός στο Λονδίνο: Εκκενώθηκε το θέατρο Old Vic (photos+videos)
Συναγερμός στο Λονδίνο: Εκκενώθηκε το θέατρο Old Vic (photos+videos)
Λουκάς Παπαδήμος - ΕΛ.ΑΣ.: Εξετάζεται το ενδεχόμενο το «αόρατο» τρομο-δέμα να πέρασε από τη Βουλή
Λουκάς Παπαδήμος - ΕΛ.ΑΣ.: Εξετάζεται το ενδεχόμενο το «αόρατο» τρομο-δέμα να πέρασε από τη Βουλή
Γιατί δεν θα γίνει ποτέ διαγραφή χρέους
Γιατί δεν θα γίνει ποτέ διαγραφή χρέους

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης