Η ώρα των αρχηγών

Η ώρα των αρχηγών

Τα κορυφαία μοντέλα της Οpel,  Corsa OPC «Nurburgring Edition» και Insignia OPC «Unlimited» παρουσιάζονται .Επίσης ετοιμάζεται η 3η γενιά του Astra OPC.

Η οικογένεια μοντέλων Opel OPC αποκτά δύο νέα μέλη. Στην κατηγορία σπορ μικρών αυτοκινήτων μπαίνει το Corsa OPC «Nurburgring Edition» ( 210 ίππων) με περιορισμένη παραγωγή περίπου 500 μονάδων. Συγκριτικά με το Corsa OPC, που κυκλοφορεί  προσφέρει αυξημένη ισχύ (210 ίππους αντί των από 192) και ροπή 250 Nm (από 230 Nm). Για καλύτερη πρόσφυση και ευστάθεια η έκδοση Nurburgring εξοπλίζεται με το μηχανικό πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αναρτήσεις Bilstein  και πανίσχυρα φρένα Brembo.

Οι επιδόσεις δείχνουν ότι οι μηχανικοί του Opel Performance Center (OPC) έχουν δημιουργήσει ένα ακόμα κορυφαίο σπορ πακέτο. Το Corsa OPC «Nurburgring Edition» επιταχύνει στα 100 χλμ σε 6,8 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 230 χλμ. Η απόδοση του ECOTEC κινητήρα Euro 5 φαίνεται στις στάνταρ τιμές (MVEG, μικτός κύκλος) κατανάλωσης καυσίμου (7,6 λίτρ./100 χλμ.) και εκπομπών CO2 (178 γραμμ. CO2/χλμ).

Στη μεσαία κατηγορία υψηλών επιδόσεων το Insignia OPC (325 ίπποι) διατίθεται τώρα σε έκδοση «Unlimited».  Αντίθετα με το βασικό μοντέλο, δεν έχει ηλεκτρονικό περιοριστή της μέγιστης ταχύτητας στα 250 χλμ. Ανάλογα με τον τύπο του αμαξώματος και την έκδοση κιβωτίου, η τελική ταχύτητα μπορεί να φτάσει τα 270 χλμ. Για την αποδοτική και ασφαλή χρήση του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής της, η Opel προσφέρει μία εκπαίδευση οδήγησης OPC που περιλαμβάνεται στην τιμή αγοράς.

Όπως προβλέπεται για όλα τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της Opel, το Corsa OPC «Nurburgring Edition»  και το Insignia OPC «Unlimited» υποβλήθηκαν σε ένα ειδικό πρόγραμμα δοκιμών 10.000 χλμ. κάτω από τις πιο απαιτητικές συνθήκες της πίστας Nordschleife (Nurburgring) για επιβεβαίωση της αντοχής τους και ρυθμίσεις των συστημάτων πλαισίου και μετάδοσης. Η καταπόνηση του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια του προγράμματος υπάγεται σε συντελεστή 18, που αντιστοιχεί σε 180.000 χλμ. οδήγησης σε κανονικό δρόμο.

7 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Άγριο κράξιμο σε Μπέντο!
Άγριο κράξιμο σε Μπέντο!
Ολυμπιακός-Πανιώνιος 0-1: Κηδεία... τίτλου!
Ολυμπιακός-Πανιώνιος 0-1: Κηδεία... τίτλου!
Η βαθμολογία της Super League
Η βαθμολογία της Super League
Ίβιτς: «Ντρέπομαι για την εικόνα»
Ίβιτς: «Ντρέπομαι για την εικόνα»
Εικόνες φρίκης από πολύνεκρο τροχαίο στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας (pics&vid)
Εικόνες φρίκης από πολύνεκρο τροχαίο στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας (pics&vid)
Οι προβλέψεις της εβδομάδας 26/02 - 04/03 σε video, από τη Μπέλλα Κυδωνάκη
Οι προβλέψεις της εβδομάδας 26/02 - 04/03 σε video, από τη Μπέλλα Κυδωνάκη
Καμμένος προς Τσαβούσογλου: Ας πατήσουν οι Τούρκοι το πόδι τους στα Ίμια να δούμε πως θα φύγουν
Καμμένος προς Τσαβούσογλου: Ας πατήσουν οι Τούρκοι το πόδι τους στα Ίμια να δούμε πως θα φύγουν
Η ώρα των Όσκαρ 2017 έφθασε: Αυτές είναι οι κυριότερες υποψηφιότητες των διάσημων βραβείων (Vids)
Η ώρα των Όσκαρ 2017 έφθασε: Αυτές είναι οι κυριότερες υποψηφιότητες των διάσημων βραβείων (Vids)

Η ώρα των αρχηγών

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Περισσότερα για: Moto 3
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η αυλαία του Motor Festival 2017 ανοίγει στη Λάρισα (1-2…
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ο «κοιμώμενος γίγαντας» ξαναβγαίνει στην άσφαλτο μετά από τρεις σχεδόν…
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Η Alfa Romeo Giulia μας ξανακάνει την τιμή.
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Μπες μες στο καμπριολέ
Μπες μες στο καμπριολέ
13 προτάσεις για το ξεσκέπαστο των ονείρων σου.
Μπες μες στο καμπριολέ
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Εδώ και χρόνια η πυρηνική ενέργεια χρησιμοποιείται πέρα από την…
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
Τo ανοιχτό Mini της νέας γενιάς θα είναι έγκαιρα στα…
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης