17ο Ράλι «Φίλιππος»

17ο Ράλι «Φίλιππος»

Στα στατιστικά του 2011 πέρασε πλέον ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι, που είχε νικητές τους Κύρκο –Πολυζώη ( Mitsubishi Lancer Evo IX).

Την ευθύνη διοργάνωσης είχε η Λέσχη Βεροίας ή οποία φρόντισε ώστε η πόλη της, ο νομός Ημαθίας  αλλά και οι γύρο νομοί να ζήσουν στους έντονους ρυθμούς του αγώνα. Ο κόσμος ανταποκρίθηκε και παρακολούθησε τον τεχνικό έλεγχο (υπό βροχή) αλλά και την πανηγυρική εκκίνηση το Σάββατο βράδυ στην πλατεία Εληάς στο κέντρο της πόλης. Το ίδιο έγινε και την Κυριακή, στις ειδικές διαδρομές.

Στο αγωνιστικό κομμάτι του αγώνα οι Κύρκος –Πολυζώης (Mitsubishi Lancer Evo IX) επικράτησαν κερδίζοντας τις δύο από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές τερματίζοντας πρώτοι στην γενική κατάταξη  αφήνοντας σχεδόν μισό λεπτό πίσω τους δεύτερους γενικής και πρώτους στην F2 και F3 Χαλιβελάκη -  Μαχαίρα  (Peugeot 206 Kit Car). Πίσω τους οι gτοπικοί «Χριστόφορος» - Τηλιόπουλος  (VW Golf II GTi), οι οποίοι ξεκίνησαν μουδιασμένα τον αγώνα αναρριχήθηκαν όμως κατακτώντας άξια την τρίτη θέση γενικής, την δεύτερη  στην F2 και την πρώτη στην Ε11. Πίσω τους, τα αδέρφια Βαγγέλης και Σπύρος Ζάχος, οι οποίοι οδήγησαν το αναβαθμισμένο Renault Clio Ragnotti στο όριο, κάποιες φορές ίσως και  πέρα από αυτό, εκπλήσσοντας για άλλη μια φορά τους θεατές και αφήνοντας 20 δευτερόλεπτα πίσω τους Γεροδήμο – Κοτσιλιανό  (VG Golf IV Kit Car).

Τα αδέρφια Γιάννης και Βαγγέλης Κωνσταντινίδης, οδήγησαν την πανέμορφη Citroen ZX Kit Car στην έκτη θέση γενικής  και στην δεύτερη θέση  στην κατηγορία  Ε11, παρά τα προβλήματα που είχαν με την κομμένη ντίζα του επιλογέα ταχυτήτων στην 2η ειδική διαδρομή.  Την έβδομη και όγδοη θέση γενικής καθώς και την δεύτερη και τρίτη θέση στην Ν4 μοιράστηκαν οι Ψύλλος- Κόντος (Mitsubishi Lancer Evo X) και Σπανός – Γκοτοβός (Subaru Impreza N12 B) αντίστοιχα.

Η γενική κατάταξη είναι προσωρινή καθώς βρισκόμαστε σε αναμονή των αποτελεσμάτων από την δειγματοληψία καυσίμου που έγινε στα τέσσερα πρώτα πληρώματα μετά και την 3η ειδική διαδρομή.

Στους άτυχους του αγώνα συγκαταλέγονται οι Κοσμόπουλος – Ευτυχιάδης  (Renault Clio R3 Maxi)  οι οποίοι εγκατέλειψαν μόλις 700 μέτρα από τον τερματισμό, οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση, που είχαν έξοδο στην 2η ειδική διαδρομή λόγω ολισθηρότητας του οδοστρώματος από χαλίκι, με αποτέλεσμα πολλές υλικές ζημιές για το  Citroen DS3 R3 στον πρώτο του αγώνα  και τέλος τους Ζιώβα – Πετρόπουλο (Mitsubishi Lancer Evo IX), οι οποίοι είχαν στο ίδιο ακριβώς σημείο ένα ατύχημα. Μάλιστα αυτή η έξοδος ανάγκασε τον αλυτάρχη να διακόψει την ειδική για περίπου 20 λεπτά καθώς το σημείο ήταν στενό και το αγωνιστικό εμπόδιζε την διέλευση των υπολοίπων.

Όμορφος άλλα δύσκολος αποδείχθηκε τελικά ο πρώτος αγώνας της χρονιάς. Την σημαία τερματισμού είδαν τα 29 από τα 38 πληρώματα που πήραν εκκίνηση. Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος το Ράλι «Κένταυρος» στις 21 & 22 Μαΐου.

2 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Οριστικό το σοκ: Πέντε μήνες εκτός ο Λουτσιάνο!
Οριστικό το σοκ: Πέντε μήνες εκτός ο Λουτσιάνο!
Τρίκαλα: Φιλική νίκη με... μεταγραφή
Τρίκαλα: Φιλική νίκη με... μεταγραφή
Γκαζιαντέπ-ΠΑΟΚ 80-66: «Καμπανάκι» κινδύνου!
Γκαζιαντέπ-ΠΑΟΚ 80-66: «Καμπανάκι» κινδύνου!
Μπήκε ο Σίνγκλετον, θεραπεία για Καλαϊτζάκη
Μπήκε ο Σίνγκλετον, θεραπεία για Καλαϊτζάκη
Είδηση - «βόμβα»: Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας στις Εθνικές Οδούς!
Είδηση - «βόμβα»: Αλλάζουν τα όρια ταχύτητας στις Εθνικές Οδούς!
Νέες σοκαριστικές λεπτομέρειες: Οι οδηγίες του GPS προκάλεσαν το πολύνεκρο τροχαίο στη Θεσσαλονίκη;
Νέες σοκαριστικές λεπτομέρειες: Οι οδηγίες του GPS προκάλεσαν το πολύνεκρο τροχαίο στη Θεσσαλονίκη;
Σεισμός Μεξικό: Δεκάδες νεκροί και εγκλωβισμένοι σε φλεγόμενα κτήρια (pics+vid)
Σεισμός Μεξικό: Δεκάδες νεκροί και εγκλωβισμένοι σε φλεγόμενα κτήρια (pics+vid)
Ανείπωτη τραγωδία: Νεκροί τρεις νέοι σε τροχαίο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
Ανείπωτη τραγωδία: Νεκροί τρεις νέοι σε τροχαίο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης