6η Ανάβαση Νίκαιας

6η Ανάβαση Νίκαιας

Με νίκη των Καλύβα/ Καλύβα (Toyota Starlet 1972) και πρωταγωνιστές τους 500 θεατές και το θέαμα ολοκληρώθηκε η 6η Ιστορική Ανάβαση Νίκαιας σε χωμάτινο τερέν.

Ξεχωριστό χρώμα στην κυριακάτικη απόδραση από την καθημερινότητα έδωσε και φέτος ο Σ.Ι.Σ.Α. με την 6η Ιστορική Ανάβαση Νίκαιας σε χωμάτινη διαδρομή. Ο αγώνας που διοργάνωσε ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων  διεξήχθη για πρώτη φορά ως Sporting – Regularity και είχε 40 συμμετοχές. Χαρακτηριστικό της ημέρας ήταν τη συναισθηματικά φορτισμένη συμμετοχή του Παύλου Μοσχού με το θρυλικό Nissan 240, replica αυτού που οδηγούσε ο Γιώργος Μοσχούς. Εκτός αυτού  ωστόσο υπήρξαν και άλλα ξεχωριστά, πανέμορφα και καλοσυντηρημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα που προσέφεραν θέαμα στις λίγες αλλά άκρως απολαυστικές στροφές της διαδρομής.

Αυτή ήταν μήκους περίπου ενός χιλιομέτρου με τα πληρώματα να ξεκινούν και να κάνουν αναστροφή στην κορυφή πριν κατέβουν την ίδια διαδρομή ώστε να ολοκληρώσουν ένα πέρασμα. Η εξαιρετική ροή, η πολύ καλή ατμόσφαιρα και η όμορφη οργάνωση ήταν στοιχεία που ξεχώρισαν.

Νικητής στην άτυπη γενική κατάταξη ήταν ο Λάζαρος Καλύβας με συνοδηγό τη Θέα Καλύβα ( Toyota Starlet 1972) που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και στα δύο σκέλη και συγκέντρωσε συνολικά 41 βαθμούς ποινής. Στη 2η θέση στη γενική (και πρώτοι στην κατηγορία G) ήταν οι Μιχάλης Λυκάκης – «Γαβριέλα» (Ford Escort RS 1971)με 46 β.π. και την τριάδα της γενικής έκλεισαν οι Βαγγέλης Μπιρλιράκης – Θάλεια Καλαμπόκη (BMW 2002 Ti  1969) με 51 βαθμούς ποινής.

Στην κατηγορία «Η» τον Καλύβα που πήρε τη νίκη ακολούθησαν οι  Κώστας Μητρόπουλος -  Δημήτρης Μπουνάζος (Ford Escort MKI του 1972).

Στην κατηγορία « Ι» οι Βαγγέλης Καμπριγιάννης – Σταμάτης Λάσκος ήταν νικητές, (Ford Escort MKII του 1977) με δεύτερους της κατηγορίαςτους  Αλέξναδρο Γεροβασίλη – Άρη Παπάζογλου (Fiat 131 Abarth του 1977). Την τριάδα της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Πόλιτο – Άσια Τσιφάκη με Fiat 131 του 1977 και 69 β.π.

Τέλος στην κατηγορία «J» πρώτοι ήταν οι Γιώργος Στέφης – Βαγγέλης Σταματόπουλος (Peugeot 205 του 1984) Με 58 β.π. ολοκλήρωσαν οι Παύλος Μοσχούς – Αλέξανδρος Χριστοδούλου με το Nissan 240 RS του 1984 που είχε τον πιο όμορφο ήχο και το καλύτερο πέρασμα από την τελευταία στροφή όταν το αυτοκίνητο σηκώθηκε στους δύο τροχούς, λίγο πριν τερματίσει.

3 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Καλάθης: Γιάννη, φτιάξε το γόνατό σου!
Καλάθης: Γιάννη, φτιάξε το γόνατό σου!
Η παρακάμερα του Ολυμπιακός - ΑΕΛ
Η παρακάμερα του Ολυμπιακός - ΑΕΛ
Dark Web: Τζίρος εκατομμυρίων από όπλα, σκλάβους του σεξ και ναρκωτικά
Dark Web: Τζίρος εκατομμυρίων από όπλα, σκλάβους του σεξ και ναρκωτικά
Νεκρός οπαδός του ΠΑΟΚ στη Λιβαδειά!
Νεκρός οπαδός του ΠΑΟΚ στη Λιβαδειά!
Βάσεις 2017: Η αγωνία στο «κόκκινο» - Αυτές είναι οι βάσεις στις δημοφιλείς σχολές
Βάσεις 2017: Η αγωνία στο «κόκκινο» - Αυτές είναι οι βάσεις στις δημοφιλείς σχολές
Τρομοκρατική επίθεση Βαρκελώνη: Αυτοί είναι οι τζιχαντιστές που έσπειραν το θάνατο στη Las Ramblas
Τρομοκρατική επίθεση Βαρκελώνη: Αυτοί είναι οι τζιχαντιστές που έσπειραν το θάνατο στη Las Ramblas
Μεγάλη φωτιά στο Μαρκόπουλο Αττικής
Μεγάλη φωτιά στο Μαρκόπουλο Αττικής
Βίντεο που κόβει την ανάσα! Έτσι σώζει ζωές το Πολεμικό Ναυτικό: Καρέ – καρέ επιχειρήσεις διάσωσης
Βίντεο που κόβει την ανάσα! Έτσι σώζει ζωές το Πολεμικό Ναυτικό: Καρέ – καρέ επιχειρήσεις διάσωσης

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης