Τέλη κυκλοφορίας 2011

Τέλη κυκλοφορίας 2011

Η κυβέρνηση ανακοίνωσε και επίσημα το καθεστώς καθορισμού των τελών κυκλοφορίας για το 2011.

Για αυτή τη χρονιά  υιοθετείται  το κριτήριο του κυβισμού για τα ήδη κυκλοφορούντα οχήματα και εκείνο των εκπομπών ρύπων για όσα ταξινομήθηκαν από 1/11/2010.

Τα βασικά στοιχεία-γνωρίσματα του νέου, πιο απλοποιημένου πλέον καθεστώτος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας για τη νέα χρονιά, που δόθηκε στη δημοσιότητα υπό τη μορφή εγκυκλίου, είναι τα εξής:

Κατάργηση του κριτηρίου της παλαιότητας.  Καθιερώνεται ενιαία κλίμακα, με βάση τον κυβισμό  του κινητήρα, για όλα τα επιβατικά οχήματα που θα έχουν ταξινομηθεί έως 31/10/2010.

Αλλαγή στον  τρόπο υπολογισμού με βάση των κυβισμό. Οι κλίμακες διαφοροποιούνται, ενώ την ίδια στιγμή γίνονται και περισσότερες (από 6 σε 11).

Περιβαλλοντικά κριτήρια για τις νέες ταξινομήσεις από 1/11/2010. Γίνεται πλέον άμεση σύνδεση του τελών κυκλοφορίας με τους ρύπους κάθε οχήματος και συγκεκριμένα με τις εκπομπές διοεξειδίου του άνθρακα.

Κατάργηση του ειδικού φόρου μεγάλου κυβισμού στα τέλη και ενσωμάτωσή του στα τελευταία.

Ας δούμε  πως διαμορφώνονται τα τέλη κυκλοφορίας για τα οχήματα που θα έχουν ταξινομηθεί μέχρι 31/10/2010, αλλά και για αυτά που πωλήθηκαν από 1/11/2010

Οχήματα με ημερομηνία ταξινόμησης έως 31/10/2010

Έως 300 κ.εκ.     20 €

Από 301 έως 785 κ.εκ.     50 €

Από 786 έως 1.071 κ.εκ.     110 €

Από 1.072 έως 1.357 κ.εκ.     120 €

Από 1.358 έως 1.548 κ.εκ.     220 €

Από 1.549 έως 1.738 κ.εκ.     240 €

Από 1.739 έως 1.928 κ.εκ.     270 €

Από 1.929 έως 2.357 κ.εκ.     600 €

Από 2.358 έως 3.000 κ.εκ.     800 €

Από 3.001 έως 4.000 κ.εκ.     1.000 €

Από 4.001 κ.εκ. και άνω     1.200 €

Οχήματα με ημερομηνία ταξινόμησης από 1/11/2010. Το ποσό των τελών υπολογίζεται ως το γινόμενο των γρ./χλμ. CO2 του οχήματος επί το εκάστοτε ποσό κάθε κλίμακας.

Από 0 έως 100 γρ.CO2/χλμ.     0 €

Από 101 έως 120 γρ.CO2/χλμ.     0,80 €

Από 121 έως 140 γρ.CO2/χλμ.     1,00 €

Από 141 έως 160 γρ.CO2/χλμ.     1,50 €

Από 161 έως 180 γρ.CO2/χλμ.     2,00 €

Από 181 έως 200 γρ.CO2/χλμ.     2,25 €

Από 201 έως 250 γρ.CO2/χλμ.     2,50 €

Από 251 γρ.CO2./χλμ. και άνω     3,00 €

  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Euroleague: Το πανόραμα της 23ης αγωνιστικής
Euroleague: Το πανόραμα της 23ης αγωνιστικής
Ρεάλ Μαδρίτης - Νταρουσάφακα 101-83: Ακόμα βάζουν τρίποντα στη Μαδρίτη
Ρεάλ Μαδρίτης - Νταρουσάφακα 101-83: Ακόμα βάζουν τρίποντα στη Μαδρίτη
Το χέρι του … Θεού
Το χέρι του … Θεού
Ηρακλής: Μόνος του στο «Καυτανζόγλειο»
Ηρακλής: Μόνος του στο «Καυτανζόγλειο»
Πάτρα: Προσπάθησαν να αρπάξουν βρέφος από την αγκαλιά της μητέρας του
Πάτρα: Προσπάθησαν να αρπάξουν βρέφος από την αγκαλιά της μητέρας του
Καιρός Καθαράς Δευτέρας: Ο Σάκης Αρναούτογλου προειδοποιεί - Σε αυτές τις περιοχές θα βρέξει
Καιρός Καθαράς Δευτέρας: Ο Σάκης Αρναούτογλου προειδοποιεί - Σε αυτές τις περιοχές θα βρέξει
Επικίνδυνα παιχνίδια στα Ίμια: Ελικόπτερο της τουρκικής ακτοφυλακής πέταξε πάνω από τις βραχονησίδες
Επικίνδυνα παιχνίδια στα Ίμια: Ελικόπτερο της τουρκικής ακτοφυλακής πέταξε πάνω από τις βραχονησίδες
Η Κate Hudson είναι πιο σέξι από ποτέ
Η Κate Hudson είναι πιο σέξι από ποτέ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Περισσότερα για: Moto 3
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η αυλαία του Motor Festival 2017 ανοίγει στη Λάρισα (1-2…
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ο «κοιμώμενος γίγαντας» ξαναβγαίνει στην άσφαλτο μετά από τρεις σχεδόν…
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Η Alfa Romeo Giulia μας ξανακάνει την τιμή.
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Μπες μες στο καμπριολέ
Μπες μες στο καμπριολέ
13 προτάσεις για το ξεσκέπαστο των ονείρων σου.
Μπες μες στο καμπριολέ
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Εδώ και χρόνια η πυρηνική ενέργεια χρησιμοποιείται πέρα από την…
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
Τo ανοιχτό Mini της νέας γενιάς θα είναι έγκαιρα στα…
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης