2η Ανάβαση Σχίνου

2η Ανάβαση Σχίνου

Με ένα πρώτο σκέλος γεμάτο προβλήματα και ένα πολύ γρήγορο δεύτερο κομμάτι ολοκληρώθηκε η 2η Ανάβαση Σχίνου, αγώνας ο οποίος άνοιξε την αυλαία του φετινού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων.

Όπως ήταν αντιληπτό από το Σάββατο ο καιρός  ήταν ο πιο καθοριστικός παράγοντας  στην εξέλιξη του αγώνα. Αυτό αποδείχτηκε και στην πράξη καθώς από νωρίς μπορεί να μην έβρεχε, υπήρχε όμως υγρασία στο οδόστρωμα κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλές έξοδοι και εγκαταλείψεις.

Οι 14 στροφές, συγκέντρωσαν πολύ περισσότερο κόσμο σε σχέση με πέρσι και αυτό ήταν μια πολύ θετική εικόνα. Το πρώτο σκέλος ξεκίνησε κανονικά στις 10:00 ωστόσο πριν προλάβουν να ολοκληρωθούν δέκα περάσματα είχαμε την πρώτη σημαντική καθυστέρηση. Ο Θανάσης Κόντης (Toyota Yaris) είχε έξοδο και ανατροπή στην 4η στροφή με αποτέλεσμα να έχουμε την πρώτη καθυστέρηση. Το πρώτο αγωνιστικό μετά την επανεκκίνηση ήταν το Citroen Saxo του Σωτήρη Κυριαζή αλλά δεν πρόλαβε να φτάσει στον τερματισμό καθώς στη στροφή 13 είχε έξοδο με αποτέλεσμα νέα καθυστέρηση.

Ακολούθησε έξοδος μετά από μηχανικό πρόβλημα του Παναγιώτη Κωνσταντίνου (Peugeot 106 Rallye), μια ακόμη έξοδος του Νίκου Πλέσσα (Ford Sierra Cosworth) και μια μηχανική βλάβη του Παναγιώτη Παπαδόπουλου (Mini Cooper). Στο μεταξύ ο Γιάννης Φωτεινέλης πέρασε αργά με πρόβλημα στο Honda Civic Type-R, ενώ ο Αργύρης Τσούλος ολοκλήρωσε επίσης αργά με το Mitsubishi EVO να ρετάρει.  Έτσι φτάσαμε να ολοκληρωθεί το πρώτο σκέλος με συνολική καθυστέρηση που ξεπέρασε τη μία ώρα και χάλασε τη διάθεση των οδηγών.

Στην ανάπαυλα άρχισε να βρέχει έτσι δόθηκαν 10 λεπτά στους αγωνιζόμενους για να τοποθετήσουν ελαστικά βροχής και στο ξεκίνημα το μπαράζ ατυχιών και καθυστερήσεων ολοκληρώθηκε με το σπασμένο σασμάν του Θανάση Κρέτσα στο Peugeot 106 Rallye. Από εκείνο το σημείο και έπειτα δεν υπήρξε άλλο πρόβλημα και ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά χωρίς καμία άλλη εγκατάλειψη και κανένα πρόβλημα.

Η μάχη σε επίπεδο συνολικού χρόνου ήταν ανάμεσα στον Γιώργο Καϊτατζή (Ford Escort WRC) και Μιχάλη Ευθυμίου (Ford Escort WRC). Ο Καϊτατζής ήταν ταχύτερος στο πρώτο σκέλος αλλά έχασε το δεύτερο, ωστόσο η διαφορά που πήρε ο Ευθυμίου δεν ήταν αρκετή να καλύψει αυτή με την οποία είχε επικρατήσει στο πρώτο πέρασμα ο Καϊτατζής. Έτσι τον καλύτερο χρόνο και φυσικά τη νίκη στην Ομάδα Ε πήρε ο Καϊτατζής με διαφορά μόλις ενός εκατοστού από τον Ευθυμίου που ήταν επικρατέστερος στην Ομάδα Α.

Στην Ομάδα Ν νικητής ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος (Mitsubishi EVO IX) σε έναν μοναχικό αγώνα καθώς ήταν η μοναδική συμμετοχή στη Ν4, ενώ στα Ιστορικά ο Ανδρέας Καροτσιέρης (Porsche 911) έκανε δύο πολύ καλά περάσματα και δε δυσκολεύτηκε να πάρει τη νίκη.

Φωτογραφίες: PhotoRallyePress.gr

4 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Παναθηναϊκός Superfoods: Κανονικά ο Τζέιμς και πάει Πόλη
Παναθηναϊκός Superfoods: Κανονικά ο Τζέιμς και πάει Πόλη
Παράσχος: Τα πάντα κρίθηκαν στο 12'
Παράσχος: Τα πάντα κρίθηκαν στο 12'
«Έκρυψε» το τόπι η Μπαρτσελόνα
«Έκρυψε» το τόπι η Μπαρτσελόνα
Πλατανιάς: Πόσα λάθη θα συγχωρεθούν ακόμα στον Σιδηρόπουλο;
Πλατανιάς: Πόσα λάθη θα συγχωρεθούν ακόμα στον Σιδηρόπουλο;
ΔΕΗ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για «πάγωμα» οφειλών έως 500 ευρώ
ΔΕΗ: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για «πάγωμα» οφειλών έως 500 ευρώ
Σημαντική Στήριξη από το Fund της Πειραιώς στη Vyra.com
Σημαντική Στήριξη από το Fund της Πειραιώς στη Vyra.com
Εκτέλεση - σοκ οδηγού ταξί στην Κηφισιά: Το νέο στοιχείο που εξετάζει η Αστυνομία
Εκτέλεση - σοκ οδηγού ταξί στην Κηφισιά: Το νέο στοιχείο που εξετάζει η Αστυνομία
Θρίλερ με το άγριο έγκλημα στην Κηφισιά - Ποιος και γιατί πυροβόλησε ταξιτζή στο κεφάλι
Θρίλερ με το άγριο έγκλημα στην Κηφισιά - Ποιος και γιατί πυροβόλησε ταξιτζή στο κεφάλι

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης