Citroen C4: Καρδιοκατακτητής… (photos)

Citroen C4: Καρδιοκατακτητής… (photos)

Είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που κερδίζει τη συμπάθειά σου αβίαστα, με μια και μόνο βόλτα. Η Citroen με το C4, δείχνει να πατάει πολύ καλά στο κέντρο της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Πρόκειται για ένα κομψό αυτοκίνητο με ικανοποιητική κατανομή των όγκων, που κοιτώντας το από απόσταση, δείχνει τις αισθητικές του ρίζες και από πού προέρχεται. Πλησιάζοντας όμως, όλα είναι νέα. Από το εμπρός μέρος και μεταξύ των pillars, μέχρι πίσω όπου χαρακτηριστικό είναι το ότι έχει εγκαταλειφθεί η έντονη καμπύλη. Λίγο πιο συντηρητικό θα μπορούσε να πει κανείς, με σωστή κατανομή των όγκων όμως, που αναγκάζει ακόμα και τον πλέον δύσπιστο να παραδεχτεί πως σε ότι έχει να κάνει με τη σχεδίαση, η Citroen έχει κάνει πολύ καλή δουλειά.

Στο εσωτερικό, η καμπίνα διατηρεί κάποια από τα γνώριμα στοιχεία, ενώ για να «γεφυρωθεί» η εικόνα και να θυμηθούμε την πιο extravagance έκδοση που είδαμε προ μηνών (την DS4), πρέπει να ψαχτούμε με ορισμένους διακόπτες. Χωρίς να διεκδικεί δάφνες για την εργονομία στο ταμπλό αλλά έχοντας διορθώσει ορισμένα «χτυπητά» λάθη του παρελθόντος, η C4 θέλει λίγο χρόνο για να εξοικειωθεί κανείς με τα χειριστήριά της- και δεν εννοούμε τα βασικά, που ειρήσθω εν παρόδω, δίνουν έναν απόλυτα καλοδεχούμενο αέρα ευκολίας στους γενικότερους χειρισμούς του οδηγού. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι καλοί και δεν επιβάλλουν ιδιαίτερες παραχωρήσεις για να μετακινηθούν πέντε ενήλικοι ακόμα και για μεγάλες αποστάσεις.

Η ανάρτηση παίζει το ρόλο της καταλυτικά άλλωστε, έτσι ώστε το επίπεδο της άνεσης που θα απολαύουν, να είναι υψηλότερο σε σχέση με το μέσο όρο της κατηγορίας. Αξίζει να αναφερθούμε και στα εξαιρετικά καθίσματα, που κρατούν τους επιβάτες ξεκούραστους στηρίζοντας τα σώματα όσο καλά πρέπει για το ύφος του αυτοκινήτου. Το σύστημα διεύθυνσης δίνει καλή αίσθηση στα χέρια του οδηγού και είναι όσο «βαρύ» πρέπει. Αυτό που έρχεται από λίγα χρόνια πριν και είναι πολύ ωραίο σα στοιχείο που διαμορφώνει ένα πολύ ευχάριστο σύνολο, είναι ο κινητήρας των 1,6 λίτρων που αποδίδει 120 ίππους.

Η απόκρισή του είναι άμεση και δείχνει ιδιαίτερα ελαστικός, ενώ πολύ καλή είναι και η κλιμάκωση του κιβωτίου των ταχυτήτων. Με το σωστό χειρισμό, μπορεί να αποδειχτεί και ιδιαίτερα οικονομικός, αρκεί ο οδηγός να ξεχάσει την αναζήτηση και των 120 ίππων και να αρκεστεί σε πραγματικά χαλαρούς ρυθμούς. Έτσι θα μπορέσει να δει ακόμα και κάτω από 6,8 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα απόστασης. Συνολικά η C4 είναι μια αξιόλογη λύση για την κατηγορία των μικρομεσαίων, που μπορεί να καλύψει με απόδοση που ξεπερνά το μέσο όρο, τους περισσότερους από τους τομείς που εξετάζει κανείς για να προβεί σε αγορά στην εν λόγω κατηγορία.

5 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Παναθηναϊκός: Ξαναβρίσκει τον κόσμο του (vids)!
Παναθηναϊκός: Ξαναβρίσκει τον κόσμο του (vids)!
Νίμπουργκ-Άρης 99-70: "Προδόθηκε" από την άμυνα και διασύρθηκε
Νίμπουργκ-Άρης 99-70: "Προδόθηκε" από την άμυνα και διασύρθηκε
Ολυμπιακός: Τραυματίας και ο Στρέλνιεκς
Ολυμπιακός: Τραυματίας και ο Στρέλνιεκς
Κανονικά στη Volleyleague ο Παναθηναϊκός!
Κανονικά στη Volleyleague ο Παναθηναϊκός!
Τραμπ σε Τσίπρα: Θα σας βοηθήσουμε αν μας βοηθήσετε
Τραμπ σε Τσίπρα: Θα σας βοηθήσουμε αν μας βοηθήσετε
Συνάντηση Τσίπρα - Τραμπ: Η ερώτηση δημοσιογράφου που ενόχλησε τον Αμερικανό Πρόεδρο (vid)
Συνάντηση Τσίπρα - Τραμπ: Η ερώτηση δημοσιογράφου που ενόχλησε τον Αμερικανό Πρόεδρο (vid)
31ος Γύρος της Αθήνας: Εκκίνηση τη Κυριακή (22/10) από το Παναθηναϊκό Στάδιο
31ος Γύρος της Αθήνας: Εκκίνηση τη Κυριακή (22/10) από το Παναθηναϊκό Στάδιο
Κοινωνικό μέρισμα 2017: 1.000 ευρώ σε 1 εκατ. πολίτες - Αυτοί είναι οι δικαιούχοι
Κοινωνικό μέρισμα 2017: 1.000 ευρώ σε 1 εκατ. πολίτες - Αυτοί είναι οι δικαιούχοι

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης