Honda Civic: Κρατάει ψηλά τη… σημαία (photos)

Honda Civic: Κρατάει ψηλά τη… σημαία (photos)

Στην 9η γενιά του πλέον, το Civic κρατάει ψηλά τη σημαία της Honda, μένοντας πιστό σε όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που δημιουργούν μόνο παθιασμένους υποστηρικτές. Του μοντέλου αλλά και της μάρκας γενικότερα.

Διαδεχόμενο ένα –κατά γενική ομολογία- ιδιαίτερα «προχωρημένο» σε σχεδίαση μοντέλο, το 9ο Civic στην ιστορία της Honda, δείχνει να κρατάει τα απολύτως καλύτερα συστατικά από το προκάτοχο και εξελίσσοντας τα υπόλοιπα, να προσφέρεται ως μια απόλυτα λογική επιλογή. Απευθυνόμενο σε όσους τολμούν μέχρις ενός ορίου σε ότι έχει να κάνει με την εμφάνιση του αυτοκινήτου που επιλέγουν, το νέο Civic δε χρειάζεται να «ξεπεράσεις» την εμφάνιση για να σε κερδίσει με την αξία του. Ακόμα και κοιτώντας το, αποκτάς λόγους για να το συμπαθήσεις.

Τα εμπρός φανάρια δίνουν την αίσθηση του πολύτιμου λίθου με τις εσωτερικές γωνίες και τις αντανακλάσεις τους. Η μάσκα είναι πιο συμβατική σε σχέση με το προηγούμενο Civic (που είχε νίκελ εφέ, κάτω από διάφανο πλαστικό, με το οποίο συνδέοντας οπτικά τα φανάρια) και γενικά η εικόνα είναι πιο κοντά σε αυτά που μας έχει συνηθίσει η Honda. Πίσω, η λογική του προηγούμενου μοντέλου έχει επικρατήσει- τουλάχιστον αναφορικά με το διχοτομημένο παρμπρίζ, που δεν είναι και ότι καλύτερο για την ορατότητα προς τα πίσω.

Εκεί, τα φανάρια είναι πιο ψηλά τοποθετημένα και η αεροτομή που τα ενώνει, παίζει το ρόλο του (μαζί με τους καθρέπτες και τα καλύμματα κάτω από το αμάξωμα) στη διαμόρφωση ενός εντυπωσιακού αεροδυναμικού συντελεστή (cd: 27). Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η πολλές space αναφορές του παρελθόντος έχουν παραλειφθεί, κρατώντας την ουσία σε κάθε περίπτωση. Είτε μιλάμε για την πληροφόρηση του οδηγού, είτε για την άνεση των επιβατών με το χειρισμό των σχετικών διαθέσιμων στοιχείων εξοπλισμού, το Civic κερδίζει αβίαστα τις εντυπώσεις.

Είναι και αυτή η αίσθηση των ποιοτικών υλικών που σε συνδυασμό με την ανάλογη συναρμογή, σου δίνουν τη σιγουριά πως όλα θα είναι στη θέση τους και χωρίς τριγμούς για πάντα, που πραγματικά κάνει το σύνολο ακόμα πιο θελκτικό στα μάτια όλων όσοι «την ψάχνουν» σχετικά. Δεν είναι και λίγο πράγμα να ξέρεις πως ακόμα και να ξεπεραστεί το σχήμα και η σχεδίαση του αυτοκινήτου (δύσκολο αλλά λέμε…) ακόμα και για όσους «πιστούς» της Honda, η αίσθηση του ιδιοκτήτη είναι πως η καμπίνα θα είναι όσα χρόνια και αν περάσουν, φρέσκια και ακατάβλητη.

Εξαιρετική είναι και η θέση της οδήγησης, με όλες τις δυνατές ρυθμίσεις να είναι στη διάθεση του οδηγού, προκειμένου και το κάθισμα να είναι εκεί που πρέπει αλλά και το τιμόνι (που ρυθμίζεται τόσο καθ’ ύψος, όσο και τηλεσκοπικά). Οι χώροι για τους επιβάτες είναι εξαιρετικοί. Το πίσω κάθισμα έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με εκείνο του Jazz (“Magic Seats” στην κατά Honda ορολογία) και δίνει πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες. Για τις αποσκευές, τα 407 λίτρα είναι μια πολύ καλή τιμή για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ η αναδίπλωση του πίσω καθίσματος συνδυάζεται με το επίπεδο πάτωμα και φτάνει τη μεταφορική ικανότητα του Civic στα 1.440 λίτρα.

Το σύνολο των 1,4 λίτρων αποδίδει 100 ίππους και όπως είναι φυσικό, από την πρώτη στιγμή μπορεί να καταλάβει κανείς πως το πλαίσιο «έχει» εύκολα ακόμα και τη διπλάσια ισχύ. Η πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση με τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω αλλά και το γενικότερο set up του αυτοκινήτου, δεν έρχονται σε δύσκολη θέση από τους 100 ίππους του βασικού κινητήρα. Το τιμόνι είναι άμεσο, σαφές και αρκετά γρήγορο, ενώ σύμμαχος του οδηγού είναι και ο επιλογέας των ταχυτήτων. Πολύ καλά και τα φρένα που εμπνέουν σιγουριά στον οδηγό αλλά και η ανάρτηση που δεν επιτρέπει ιδιαίτερες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, ελέγχοντας αποτελεσματικά το βάρος του.

Η αλήθεια είναι πως και με τους άλλους δύο κινητήρες που διατίθεται το αυτοκίνητο (1,8 βενζίνης με 142 ίππους και 2,2 diesel με 150 ίππους) το πρόβλημα σε ότι έχει να κάνει με τα φορολογικά και το κόστος χρήσης, γίνεται λίγο περίπλοκο. Την κατάσταση θα ξεκαθαρίσει σίγουρα, το αριστουργηματικό diesel μοτέρ των 1,6 λίτρων με τους 130 ίππους και τα εξαιρετικά τεχνολογικά (και όχι μόνο) χαρακτηριστικά, που αναμένουμε στη χώρα μας τους προσεχείς μήνες.

5 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Το εντυπωσιακό βίντεο που ανέβασε ο Βασάλος από τις κοινές διακοπές του με τη Βαλαβάνη στη Ρόδο!
Το εντυπωσιακό βίντεο που ανέβασε ο Βασάλος από τις κοινές διακοπές του με τη Βαλαβάνη στη Ρόδο!
«Ντου» οπαδών της Λανς και διακοπή στο ματς με την Μπρεστ (video)
«Ντου» οπαδών της Λανς και διακοπή στο ματς με την Μπρεστ (video)
Παναιγιάλειος: Επιστροφή στη βάση του
Παναιγιάλειος: Επιστροφή στη βάση του
Με τόσα το… συζητάει για Ζέκα ο Παναθηναϊκός!
Με τόσα το… συζητάει για Ζέκα ο Παναθηναϊκός!
Μεγάλη φωτιά στο Μαρκόπουλο Αττικής
Μεγάλη φωτιά στο Μαρκόπουλο Αττικής
Βίντεο που κόβει την ανάσα! Έτσι σώζει ζωές το Πολεμικό Ναυτικό: Καρέ – καρέ επιχειρήσεις διάσωσης
Βίντεο που κόβει την ανάσα! Έτσι σώζει ζωές το Πολεμικό Ναυτικό: Καρέ – καρέ επιχειρήσεις διάσωσης
Κρήτη: Οι πρώτες σκληρές εικόνες από το τροχαίο με το λεωφορείο – Ένας νεκρός - 3 τραυματίες
Κρήτη: Οι πρώτες σκληρές εικόνες από το τροχαίο με το λεωφορείο – Ένας νεκρός - 3 τραυματίες
Bίντεο-Σοκ - Επίθεση Ισπανία: Η στιγμή που ήρωας αστυνομικός σκοτώνει μόνος του τέσσερις τρομοκράτες
Bίντεο-Σοκ - Επίθεση Ισπανία: Η στιγμή που ήρωας αστυνομικός σκοτώνει μόνος του τέσσερις τρομοκράτες

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης