Skoda Citigo (photos)

Skoda Citigo (photos)

Η Skoda κάνει τη ρελάνς και αποκαλύπτει τη δική της εκδοχή για το αυτοκίνητο πόλης.

Το Citigo έχει όλα όσα μπορεί να ζητήσει κανείς από αυτοκίνητο της κατηγορίας, σε μια άκρως ανταγωνιστική τιμή.

Το Citigo ήρθε για να μας δείξει πως αντικειμενικά είναι ένα αυτοκίνητο που εκπροσωπεί το μέλλον της κατηγορίας και φέρνει άλλο «αέρα». Πολλά έχουν ειπωθεί και έχουν γραφτεί για την «τριπλέτα» των μοντέλων του Ομίλου VW, τις διαφορές και τις ομοιότητες αλλά και για τη σκοπιμότητα της ύπαρξής τους. Όπως έχει συμβεί και στο παρελθόν με αντίστοιχες περιπτώσεις (βλ. Citroen C1, Peugeot 107 και Toyota Aygo), χώρος υπάρχει για όλους κάτω από τον «ήλιο» της ελληνικής και όχι μόνο αγοράς.

Για να μείνουμε όμως στα καθ’ ημάς, η ασφυκτικά συμπιεσμένη ελληνική αγορά που μας αφορά, μοιάζει ιδανική για να αναπτυχθεί το segment A. Κάτω από αυτό το πρίσμα, μοντέλα σαν το Citigo, έχουν «δρόμο ανοιχτό» μπροστά τους, μια και όπως φάνηκε στην προσεγμένη παρουσίαση του μοντέλου στους έλληνες δημοσιογράφους, η ελληνική αντιπροσωπεία θα το υποστηρίξει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Για να μπαίνουμε σιγά σιγά στο θέμα, αισθητικά το Citigo είναι εύλογα οικείο. Έχει προηγηθεί –έστω και για λίγο- το VW Up! και η οπτική συγγένεια είναι έντονη. Τις διαφορές ορίζουν κάποιες λεπτομέρειες που διαχωρίζουν ως πιο premium την πρόταση της VW. Αυτό είναι μια επιλογή που έχει γίνει από τον Όμιλο VW και τηρείται απαρέγκλιτα σε όλες τις κατηγορίες όπου εντοπίζονται ανταγωνιστικά μοντέλα των τριών εταιρειών.

Κάτω από το εμπρός καπό, ο τρικύλινδρος του 1 λίτρου, θα προσφέρεται με δύο εκδόσεις απόδοσης, 60 και 75 ίππων. Είναι μια «τίμια» περίπτωση κινητήρα, με χαμηλά επίπεδα κραδασμών και θορύβων, που συνεργάζεται πολύ καλά με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο (σύντομα θα διατίθεται και αυτόματο) και δείχνει να νιώθει αρκετά άνετα με τα 929 κιλά του αμαξώματος. Αυτό που κάνει πραγματικά τη διαφορά –μια και να θυμίσουμε πως τρικύλινδρους κινητήρες έχουν κι άλλα μοντέλα, όπως επίσης και πλήρη εξοπλισμό- είναι το αποτέλεσμα που παίρνει ως αίσθηση ο οδηγός από το δρόμο στο σύνολο.

Αυτό που κάνει το Citigo (προφανώς και το Up!) να ξεχωρίζει πραγματικά από τα υπόλοιπα, είναι το αρχοντικό πάτημα που ορίζεται από το μεταξόνιο των 2.420 χιλ. Σε συνδυασμό δε και με τη ρύθμιση της ανάρτησης, κάνουν τα οδικά χαρακτηριστικά του μικρού της Skoda εξωπραγματικά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Ο οδηγός του Citigo απολαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το αυτοκίνητο στο δρόμο, καθώς η ασφάλεια είναι το κυρίαρχο συναίσθημα που ακολουθεί το μικρό Skoda. Σταθερό και ασφαλές, το Citigo φιλτράρει τις ανωμαλίες του δρόμου σαν αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας εμπνέοντας σιγουριά στον οδηγό του.

Από την άλλη, το όφελος του μεγάλου μεταξονίου, δεν περιορίζεται μόνο στο τι αντιλαμβάνεται ο οδηγός από το δρόμο. Έχει άμεση σχέση και με την άνεση που κάθονται οι πίσω επιβάτες και στην περίπτωση του Citigo, τα δεδομένα είναι απροσδόκητα καλά για εκείνους. Είναι χαρακτηριστικό πως δε θα χρειαστεί ο οδηγός να κάνει πιο μπροστά το κάθισμά του ακόμα και όταν πίσω του έχει επιβάτη παρόμοιου αναστήματος (περί των 1,80 μ.). Επίσης, από τη σωστή – όπως αποδεικνύεται στην πράξη- εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου, προκύπτει και αξιόλογος σε όγκο χώρος αποσκευών 251 λίτρων, που γίνεται 951 λίτρων με την πλήρη αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.

Από εκεί και πέρα, το δελεαστικό πακέτο συμπληρώνει ο τιμοκατάλογος του Citigo. Με τιμή εκκίνησης τα 8.387€ (με απόσυρση στην έκδοση των 60 ίππων), το Citigo προβλέπεται πως θα αποτελέσει το συγκριτικό πλεονέκτημα της Skoda, σε αυτή την τόσο απαιτητική κατηγορία της ελληνικής αγοράς.

5 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Top 10: Στην κορυφή ο ΝτεΡόζαν
Top 10: Στην κορυφή ο ΝτεΡόζαν
Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο αντι-Μπέντο!
Ολυμπιακός: Αυτός είναι ο αντι-Μπέντο!
Γκάφα ολκής ή ο τερματοφύλακας είναι στημένος;
Γκάφα ολκής ή ο τερματοφύλακας είναι στημένος;
Επικός: Τον τράκαρε γυναίκα και… αυτοτρολαρίστηκε!
Επικός: Τον τράκαρε γυναίκα και… αυτοτρολαρίστηκε!
Αλλάζει ο καιρός: Η ΕΜΥ προειδοποιεί - Έρχονται βροχές, καταιγίδες και χιόνια
Αλλάζει ο καιρός: Η ΕΜΥ προειδοποιεί - Έρχονται βροχές, καταιγίδες και χιόνια
Έτσι θα είναι το αναβαθμισμένο Nokia 3310!
Έτσι θα είναι το αναβαθμισμένο Nokia 3310!
Όσκαρ 2017: Οι νικητές της 89ης Απονομής των βραβείων Oscars
Όσκαρ 2017: Οι νικητές της 89ης Απονομής των βραβείων Oscars
Καθαρά Δευτέρα: Προσοχή στο πέταγμα του χαρταετού!
Καθαρά Δευτέρα: Προσοχή στο πέταγμα του χαρταετού!

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Περισσότερα για: Moto 3
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η αυλαία του Motor Festival 2017 ανοίγει στη Λάρισα (1-2…
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ο «κοιμώμενος γίγαντας» ξαναβγαίνει στην άσφαλτο μετά από τρεις σχεδόν…
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Η Alfa Romeo Giulia μας ξανακάνει την τιμή.
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Μπες μες στο καμπριολέ
Μπες μες στο καμπριολέ
13 προτάσεις για το ξεσκέπαστο των ονείρων σου.
Μπες μες στο καμπριολέ
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Εδώ και χρόνια η πυρηνική ενέργεια χρησιμοποιείται πέρα από την…
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
Τo ανοιχτό Mini της νέας γενιάς θα είναι έγκαιρα στα…
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης