Skoda Yeti 1.8 TSi 4x4

Skoda Yeti 1.8 TSi 4x4

Το Yeti είναι ένα μοντέλο που κέρδισε τις εντυπώσεις από τις πρώτες κιόλας εικόνες/ σκίτσα που δόθηκαν στη δημοσιότητα πριν την παρουσίασή του. Η δοκιμή του, απλά επιβεβαιώνει τις προσδοκίες και αυτό είναι πραγματικά σπάνιο.

Η κυβιστική του αισθητική, τονίζει το δυναμισμό και τον επίκτητο εκτός δρόμου χαρακτήρα, σε τέτοιο βαθμό που εύκολα και πολύ γρήγορα μπορεί να παρασυρθεί κανείς και να ξεχάσει το χαμηλό εμπρόσθιο πρόβολο. Όχι ότι αυτό είναι το στοιχείο που θα αποθαρρύνει τους λάτρεις της περιπέτειας και θα στρέψουν το βλέμμα τους αλλού.

Έτσι και αλλιώς, οι τελευταίοι θα στραφούν σε πιο σκληροπυρηνικές λύσεις, μια και όσο προηγμένος και αν είναι ο Haldex (ο πολύδισκος συμπλέκτης στον οποίο βασίζεται η τετρακίνηση του Yeti) δεν αρκεί για να μετατρέψει ένα εκτός δρόμου αυτοκίνητο σε αναρριχητή αξιώσεων. Μπορεί να προσδώσει στον οδηγικό του χαρακτήρα στοιχεία ενδιαφέροντα και να του αυξήσει την ενεργητική ασφάλεια αλλά ως εκεί. Βέβαια, τι άλλο μπορεί να ζητήσει κανείς; Πόσοι είναι αυτοί που θα μπορέσουν να εκτιμήσουν τις δυνατότητες ενός καθαρόαιμου εκτός δρόμου αυτοκινήτου, με τα μηχανικά του διαφορικά, τα κλειδώματα της τετρακίνησης, κλ.π.; Ελάχιστοι.

Και όπως είπαμε, αυτοί θα «κοιτάξουν» αλλού. Οι ενδιαφερόμενοι για το Yeti, θα γοητευτούν από την κύλισή του και τη γενικότερη αίσθηση της στιβαρότητας. Θα ενθουσιαστούν που χάρη στην αυτόματη τετρακίνησή του, θα μπορέσουν να προσεγγίσουν το χιονοδρομικό ή να φύγουν από αυτό, μετά από μια έντονη χιονόπτωση. Θα έχουν ήδη δικαιωθεί για την επιλογή τους από τη συνολική αίσθηση της ποιότητας που προσφέρει το αυτοκίνητο αυτό, με τους πλούσιους χώρους και το πλήρες επίπεδο εξοπλισμού. Με τη δυνατότητα μεταφοράς πέντε ενηλίκων χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις και με το χώρο των αποσκευών να είναι 415 λίτρα (έως το ύψος της εταζέρας).

Χώρια που η χωρητικότητα αυξάνεται από την μετατόπιση του χωρισμένου στα τρία πίσω καθίσματος προς τα εμπρός ή όταν οι συνθήκες το επιβάλλουν, την αναδίπλωσή τους που δίνει πρακτικά το χώρο ενός μικρού κλειστού φορτηγού. Όπως και να έχει, ο 1.800άρης με το turbo, τον άμεσο ψεκασμό και τους 160 ίππους του, είναι παραπάνω από επαρκής για να κάνει το ταξίδι γρήγορο, ξεκούραστο και ασφαλές, ενώ με τους σωστούς χειρισμούς από τον οδηγό, μπορεί να αποδειχτεί και ιδιαιτέρως οικονομικός- για τα δεδομένα του χαρακτήρα του. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής που περιελάμβανε διαδρομές εντό ς και εκτός πόλης, η κατανάλωση με σχετική προσοχή, είχε «κολήσει» στα 9,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Χώρια που «ντριμπλάρει» το διλιτροφάγο φορολογικό καθεστώς (από το οποίο θίγονται πολλοί από τους ανταγωνιστές του).

Ο οδηγός θα ευχαριστηθεί την απόκριση του γκαζιού, τη ροπή από χαμηλά (25,5 kgm από τις 1.500 σ.α.λ.) καθώς και το 6άρι κιβώτιο που θα τον βοηθήσει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του συνόλου, που εκτός τω ν άλλων «κρύβει» ιδανικά το σχεδόν 1,5 τόνο του βάρους και το συνολικό «πάτημα» του Yeti που εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά. Το τιμόνι προσφέρει πληροφόρηση και είναι αρκετά άμεσο, υποστηρίζοντας τον οδηγό που θέλει να κινηθεί γρήγορα εκμεταλλευόμενος και το πολύ καλό πλαίσιο του αυτοκινήτου. Οι κλίσεις στις στροφές είναι σχετικά αυξημένες υπό πίεση, λόγω και των μεγάλων διαδρομών, χωρίς όμως να προτρέπουν το αυτοκίνητο σε ανάρμοστη συμπεριφορά.

Οι αντιδράσεις του είναι προοδευτικές και εύκολα ελεγχόμενες, με συνηθέστερη την υποστροφή από τον οδηγό που θα το παρακάνει με το γκάζι πριν την κορυφή της στροφής. Η τετρακίνηση προσφέρει αρκετά υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, σε συνδυασμό και με τα αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά. Αυτά τα τελευταία είναι που θα θέσουν σχετικά νωρίς και τα όρια στην εκτός δρόμου κίνηση, καθώς σε λασπωμένα εδάφη «στομώνουν» γρήγορα και χάνουν την πρόσφυσή τους. Συνολικά το Skoda Yeti είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση που δεν υστερεί πουθενά. Προσφέρει όλα όσα μπορεί να ζητήσει ένας οικογενειάρχης, με «σεμνό» για τα δεδομένα των SUV προφίλ αλλά επαρκείς ικανότητες για να καλύψει και με το παραπάνω τις απαιτήσεις του μέσου οδηγού.

Για τους λάτρεις των αριθμών, να πούμε μόνο πως για τα 100 χλμ./ ώρα από στάση, το Yeti με τον 1,8 ΤSi χρειάζεται –σύμφωνα με τη Skoda- 8,4”, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 200 χιλιόμετρα ανά ώρα. Κι όλα αυτά, μόνο με 25.890 € (έκδοση Experience, με απόσυρση)

10 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Εχει τον τρόπο η Ατλέτικο
Εχει τον τρόπο η Ατλέτικο
Νέο μπαμ από Κίνα! Τρελή πρόταση για Μήτρογλου!
Νέο μπαμ από Κίνα! Τρελή πρόταση για Μήτρογλου!
Αντί για Άγκυρα, στην Κίνα ο Ιντέγε
Αντί για Άγκυρα, στην Κίνα ο Ιντέγε
Ζντοβτς: Στο μυαλό μας είναι μόνο η νίκη!
Ζντοβτς: Στο μυαλό μας είναι μόνο η νίκη!
Δολοφόνησαν εν ψυχρώ την βασίλισσα του Καρναβαλιού στο Ρίο
Δολοφόνησαν εν ψυχρώ την βασίλισσα του Καρναβαλιού στο Ρίο
Ρέμος: «Θα τολμήσω να πω ότι νικητής του Rising Star θα είναι…»
Ρέμος: «Θα τολμήσω να πω ότι νικητής του Rising Star θα είναι…»
Οι θυελλώδεις τσακωμοί της Kate Middleton με την Meghan Markle και το τελεσίγραφο
Οι θυελλώδεις τσακωμοί της Kate Middleton με την Meghan Markle και το τελεσίγραφο
Το «τραβάει» η Τουρκία – Ένταση πάλι στα Ίμια
Το «τραβάει» η Τουρκία – Ένταση πάλι στα Ίμια

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Περισσότερα για: Moto 3
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ο «κοιμώμενος γίγαντας» ξαναβγαίνει στην άσφαλτο μετά από τρεις σχεδόν…
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Η Alfa Romeo Giulia μας ξανακάνει την τιμή.
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Μπες μες στο καμπριολέ
Μπες μες στο καμπριολέ
13 προτάσεις για το ξεσκέπαστο των ονείρων σου.
Μπες μες στο καμπριολέ
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Εδώ και χρόνια η πυρηνική ενέργεια χρησιμοποιείται πέρα από την…
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
Τo ανοιχτό Mini της νέας γενιάς θα είναι έγκαιρα στα…
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
Cars 2016: Τα νέα μοντέλα που πρέπει να γνωρίσετε
Cars 2016: Τα νέα μοντέλα που πρέπει να γνωρίσετε
Kαινούρια μοντέλα αυτοκινήτων υπάρχουν πολλά. Μερικά, μοιραία, θα περάσουν λίγο…
Cars 2016: Τα νέα μοντέλα που πρέπει να γνωρίσετε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης