Skoda Yeti 1.8 TSi 4x4

Skoda Yeti 1.8 TSi 4x4

Το Yeti είναι ένα μοντέλο που κέρδισε τις εντυπώσεις από τις πρώτες κιόλας εικόνες/ σκίτσα που δόθηκαν στη δημοσιότητα πριν την παρουσίασή του. Η δοκιμή του, απλά επιβεβαιώνει τις προσδοκίες και αυτό είναι πραγματικά σπάνιο.

Η κυβιστική του αισθητική, τονίζει το δυναμισμό και τον επίκτητο εκτός δρόμου χαρακτήρα, σε τέτοιο βαθμό που εύκολα και πολύ γρήγορα μπορεί να παρασυρθεί κανείς και να ξεχάσει το χαμηλό εμπρόσθιο πρόβολο. Όχι ότι αυτό είναι το στοιχείο που θα αποθαρρύνει τους λάτρεις της περιπέτειας και θα στρέψουν το βλέμμα τους αλλού.

Έτσι και αλλιώς, οι τελευταίοι θα στραφούν σε πιο σκληροπυρηνικές λύσεις, μια και όσο προηγμένος και αν είναι ο Haldex (ο πολύδισκος συμπλέκτης στον οποίο βασίζεται η τετρακίνηση του Yeti) δεν αρκεί για να μετατρέψει ένα εκτός δρόμου αυτοκίνητο σε αναρριχητή αξιώσεων. Μπορεί να προσδώσει στον οδηγικό του χαρακτήρα στοιχεία ενδιαφέροντα και να του αυξήσει την ενεργητική ασφάλεια αλλά ως εκεί. Βέβαια, τι άλλο μπορεί να ζητήσει κανείς; Πόσοι είναι αυτοί που θα μπορέσουν να εκτιμήσουν τις δυνατότητες ενός καθαρόαιμου εκτός δρόμου αυτοκινήτου, με τα μηχανικά του διαφορικά, τα κλειδώματα της τετρακίνησης, κλ.π.; Ελάχιστοι.

Και όπως είπαμε, αυτοί θα «κοιτάξουν» αλλού. Οι ενδιαφερόμενοι για το Yeti, θα γοητευτούν από την κύλισή του και τη γενικότερη αίσθηση της στιβαρότητας. Θα ενθουσιαστούν που χάρη στην αυτόματη τετρακίνησή του, θα μπορέσουν να προσεγγίσουν το χιονοδρομικό ή να φύγουν από αυτό, μετά από μια έντονη χιονόπτωση. Θα έχουν ήδη δικαιωθεί για την επιλογή τους από τη συνολική αίσθηση της ποιότητας που προσφέρει το αυτοκίνητο αυτό, με τους πλούσιους χώρους και το πλήρες επίπεδο εξοπλισμού. Με τη δυνατότητα μεταφοράς πέντε ενηλίκων χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις και με το χώρο των αποσκευών να είναι 415 λίτρα (έως το ύψος της εταζέρας).

Χώρια που η χωρητικότητα αυξάνεται από την μετατόπιση του χωρισμένου στα τρία πίσω καθίσματος προς τα εμπρός ή όταν οι συνθήκες το επιβάλλουν, την αναδίπλωσή τους που δίνει πρακτικά το χώρο ενός μικρού κλειστού φορτηγού. Όπως και να έχει, ο 1.800άρης με το turbo, τον άμεσο ψεκασμό και τους 160 ίππους του, είναι παραπάνω από επαρκής για να κάνει το ταξίδι γρήγορο, ξεκούραστο και ασφαλές, ενώ με τους σωστούς χειρισμούς από τον οδηγό, μπορεί να αποδειχτεί και ιδιαιτέρως οικονομικός- για τα δεδομένα του χαρακτήρα του. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής που περιελάμβανε διαδρομές εντό ς και εκτός πόλης, η κατανάλωση με σχετική προσοχή, είχε «κολήσει» στα 9,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Χώρια που «ντριμπλάρει» το διλιτροφάγο φορολογικό καθεστώς (από το οποίο θίγονται πολλοί από τους ανταγωνιστές του).

Ο οδηγός θα ευχαριστηθεί την απόκριση του γκαζιού, τη ροπή από χαμηλά (25,5 kgm από τις 1.500 σ.α.λ.) καθώς και το 6άρι κιβώτιο που θα τον βοηθήσει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του συνόλου, που εκτός τω ν άλλων «κρύβει» ιδανικά το σχεδόν 1,5 τόνο του βάρους και το συνολικό «πάτημα» του Yeti που εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά. Το τιμόνι προσφέρει πληροφόρηση και είναι αρκετά άμεσο, υποστηρίζοντας τον οδηγό που θέλει να κινηθεί γρήγορα εκμεταλλευόμενος και το πολύ καλό πλαίσιο του αυτοκινήτου. Οι κλίσεις στις στροφές είναι σχετικά αυξημένες υπό πίεση, λόγω και των μεγάλων διαδρομών, χωρίς όμως να προτρέπουν το αυτοκίνητο σε ανάρμοστη συμπεριφορά.

Οι αντιδράσεις του είναι προοδευτικές και εύκολα ελεγχόμενες, με συνηθέστερη την υποστροφή από τον οδηγό που θα το παρακάνει με το γκάζι πριν την κορυφή της στροφής. Η τετρακίνηση προσφέρει αρκετά υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, σε συνδυασμό και με τα αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά. Αυτά τα τελευταία είναι που θα θέσουν σχετικά νωρίς και τα όρια στην εκτός δρόμου κίνηση, καθώς σε λασπωμένα εδάφη «στομώνουν» γρήγορα και χάνουν την πρόσφυσή τους. Συνολικά το Skoda Yeti είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση που δεν υστερεί πουθενά. Προσφέρει όλα όσα μπορεί να ζητήσει ένας οικογενειάρχης, με «σεμνό» για τα δεδομένα των SUV προφίλ αλλά επαρκείς ικανότητες για να καλύψει και με το παραπάνω τις απαιτήσεις του μέσου οδηγού.

Για τους λάτρεις των αριθμών, να πούμε μόνο πως για τα 100 χλμ./ ώρα από στάση, το Yeti με τον 1,8 ΤSi χρειάζεται –σύμφωνα με τη Skoda- 8,4”, ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 200 χιλιόμετρα ανά ώρα. Κι όλα αυτά, μόνο με 25.890 € (έκδοση Experience, με απόσυρση)

10 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Ολυμπιακός: Πρόβλημα με Μπιρτς
Ολυμπιακός: Πρόβλημα με Μπιρτς
Επικό! Διάσημος ποδοσφαιριστής αρνήθηκε πρόταση και θέλει να γίνει πορνοστάρ!
Επικό! Διάσημος ποδοσφαιριστής αρνήθηκε πρόταση και θέλει να γίνει πορνοστάρ!
Παναθηναϊκός: Χάνει... οριστικά τον Βλαχοδήμο!
Παναθηναϊκός: Χάνει... οριστικά τον Βλαχοδήμο!
Ολυμπιακός: «Αναλαμβάνει ο Κρίστιανσεν»
Ολυμπιακός: «Αναλαμβάνει ο Κρίστιανσεν»
Λουκάς Παπαδήμος: Παραμένει στην Εντατική - Εξιτήριο πήραν οι συνοδοί του
Λουκάς Παπαδήμος: Παραμένει στην Εντατική - Εξιτήριο πήραν οι συνοδοί του
Ανατροπή λεωφορείου με μαθητές στις Σέρρες – Δεκατέσσερις τραυματίες
Ανατροπή λεωφορείου με μαθητές στις Σέρρες – Δεκατέσσερις τραυματίες
Σημαντικές διακρίσεις για την DPG και φέτος στα Digital Media Awards!
Σημαντικές διακρίσεις για την DPG και φέτος στα Digital Media Awards!
Σεισμός στην Κρήτη
Σεισμός στην Κρήτη

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Περισσότερα
Γράφεται ιστορία στο  7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
Γράφεται ιστορία στο 7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
Όλοι οι λάτρεις της μοτοσυκλέτας και του αυτοκινήτου  περιμένουν να…
Γράφεται ιστορία στο 7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
«Τσίτα» τα γκάζια στο  7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
«Τσίτα» τα γκάζια στο 7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
Αθλητές απ’ όλη την Ελλάδα θα πάρουν μέρος στη μεγάλη…
«Τσίτα» τα γκάζια στο 7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
Το μέλλον της μοτοσυκλέτας και του καρτ στο 7ο Motor Festival στο ΟΑΚΑ
Το μέλλον της μοτοσυκλέτας και του καρτ στο 7ο Motor Festival στο ΟΑΚΑ
Υπό την αιγίδα του Δήμου Αμαρουσίου το τριήμερο 26-28 Μαΐου…
Το μέλλον της μοτοσυκλέτας και του καρτ στο 7ο Motor Festival στο ΟΑΚΑ
  Ο ιπτάμενος Λογοθέτης και ο τζέντλεμαν Χαραλάμπους στο 7o Motor Festival του ΟΑΚΑ
Ο ιπτάμενος Λογοθέτης και ο τζέντλεμαν Χαραλάμπους στο 7o Motor Festival του ΟΑΚΑ
Τα βαριά ονόματα του Motor Sport θα μας «απογειώσουν» στη…
Ο ιπτάμενος Λογοθέτης και ο τζέντλεμαν Χαραλάμπους στο 7o Motor Festival του ΟΑΚΑ
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η αυλαία του Motor Festival 2017 ανοίγει στη Λάρισα (1-2…
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ο «κοιμώμενος γίγαντας» ξαναβγαίνει στην άσφαλτο μετά από τρεις σχεδόν…
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης