Peugeot 208

Peugeot 208

Με το 208 η Peugeot μας επικοινωνεί εμμέσως πλην σαφώς, τη νέα της σχεδιαστική ταυτότητα. Το νέο μικρό, δεν είναι απλά ο αντικαταστάτης του εξαιρετικά επιτυχημένου εμπορικά 207.

Με τη νέα μάσκα εμπρός και τα φωτιστικά σώματα και στις δύο πλευρές να δίνουν ένα τελείως διαφορετικό οπτικό αποτύπωμα, το 208 καταφέρνει εν πρώτης και γίνεται άμεσα αποδεκτό σε ότι έχει να κάνει με την αισθητική του αμαξώματός του. Αυτό είναι και το κυριότερο στοιχείο που πρέπει να κρατήσουμε από το νέο μικρό της Peugeot, της εταιρείας που έχει μακρόχρονη παράδοση στα επιτυχημένα μικρά μοντέλα.

Όπως και στο προκάτοχο μοντέλο, έτσι και στο 208 οι διαφορές μεταξύ των τρίθυρων και πεντάθυρων εκδόσεων είναι μικρές αλλά ορίζουν τις διαφορές και στο target group των υποψήφιων αγοραστών. Σαφώς πιο δυναμικό το τρίθυρο, με τη διαφοροποιημένη πίσω κολώνα να δίνει το στίγμα του ύφους του μοντέλου με τις σπορτίφ προθέσεις.

Στο εσωτερικό, οι επιλογές σε επίπεδο αισθητικής είναι πετυχημένες και προσδίδουν κομψότητα στο σύνολο. Με την κεντρική κονσόλα να υποστηρίζει μια μεγάλη οθόνη και τα χειριστήρια για τις υπόλοιπες βασικές λειτουργίες να βρίσκονται από κάτω. Ανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας των οργάνων πίσω από το τιμόνι.

Στον τομέα των χώρων η εταιρεία κάνει λόγο για βελτιωμένη ευρυχωρία και αυξημένη «διάθεση» για φιλοξενία ακόμα και 5 ενηλίκων, αφού παρά τον περιορισμό των εξωτερικών διαστάσεων, ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι περισσότερος. 

Παράλληλα, ο χώρος για τις αποσκευές, είναι ελαφρώς καλύτερος, έχοντας χωρητικότητα 285 λίτρων. Αντίθετα με ότι συνηθίζεται, το 208 σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η Peugeot, είναι ελαφρύτερο από το προκάτοχο 207, με την ελαφρύτερη έκδοσή του να είναι 975 κιλά. Στο 208 θα εμφανιστούν για πρώτη φορά οι νέοι κινητήρες της Peugeot με τις συμπιεσμένες εκπομπές ρύπων και ιδιαίτερα με αυτές του CO2. Στους βενζινοκινητήρες έχουμε δύο νέους τρικύλινδρους 1,0 και 1,2 λίτρων- με τον πρώτο να εμφανίζει εκπομπές CO2 μόλις 99 γρ./χλμ. και μέση κατανάλωση καυσίμου 4,3 λίτρα/ 100 χλμ.

Στους πετρελαιοκινητήρες οι επιλογές θα είναι 5 και όλοι σε επίπεδο εκπομπών, μένουν κάτω από το όριο των 100 γρ./ χλμ. κάτι που σημαίνει πως θα απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας.

5 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Πασκουάλ: «Αλληλοσεβασμός με Λάσο» (vids)
Πασκουάλ: «Αλληλοσεβασμός με Λάσο» (vids)
Χωρίς τέσσερις στο Φάληρο ο Πανιώνιος
Χωρίς τέσσερις στο Φάληρο ο Πανιώνιος
Σύσπαση ο Εμποκού και «τρέχει» για Ξάνθη
Σύσπαση ο Εμποκού και «τρέχει» για Ξάνθη
Παρέμβαση εισαγγελέα για τις δηλώσεις Θεοδωρίδη ζητούν οι Μικρασιάτες
Παρέμβαση εισαγγελέα για τις δηλώσεις Θεοδωρίδη ζητούν οι Μικρασιάτες
Δολοφόνησαν εν ψυχρώ την βασίλισσα του Καρναβαλιού στο Ρίο
Δολοφόνησαν εν ψυχρώ την βασίλισσα του Καρναβαλιού στο Ρίο
Ρέμος: «Θα τολμήσω να πω ότι νικητής του Rising Star θα είναι…»
Ρέμος: «Θα τολμήσω να πω ότι νικητής του Rising Star θα είναι…»
Οι θυελλώδεις τσακωμοί της Kate Middleton με την Meghan Markle και το τελεσίγραφο
Οι θυελλώδεις τσακωμοί της Kate Middleton με την Meghan Markle και το τελεσίγραφο
Το «τραβάει» η Τουρκία – Ένταση πάλι στα Ίμια
Το «τραβάει» η Τουρκία – Ένταση πάλι στα Ίμια

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Περισσότερα για: Moto 3
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ο «κοιμώμενος γίγαντας» ξαναβγαίνει στην άσφαλτο μετά από τρεις σχεδόν…
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Η Alfa Romeo Giulia μας ξανακάνει την τιμή.
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Μπες μες στο καμπριολέ
Μπες μες στο καμπριολέ
13 προτάσεις για το ξεσκέπαστο των ονείρων σου.
Μπες μες στο καμπριολέ
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Εδώ και χρόνια η πυρηνική ενέργεια χρησιμοποιείται πέρα από την…
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
Τo ανοιχτό Mini της νέας γενιάς θα είναι έγκαιρα στα…
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
Cars 2016: Τα νέα μοντέλα που πρέπει να γνωρίσετε
Cars 2016: Τα νέα μοντέλα που πρέπει να γνωρίσετε
Kαινούρια μοντέλα αυτοκινήτων υπάρχουν πολλά. Μερικά, μοιραία, θα περάσουν λίγο…
Cars 2016: Τα νέα μοντέλα που πρέπει να γνωρίσετε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης