Η Volvo Car Corp. αμφισβητεί τους στόχους της Ε.Ε. για το CO2

Η Volvo Car Corp. αμφισβητεί τους στόχους της Ε.Ε. για το CO2

Η Volvo Car Corporation προειδοποιεί ότι οι στόχοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα τίθενται σε κίνδυνο.

Η έλλειψη τόσο συγχρονισμένων ενεργειών, όσο και πολιτικής υποστήριξης με παροχή κινήτρων στους καταναλωτές, είναι δύο από τους σημαντικότερους άξονες πάνω στους οποίους βασίζεται η τοποθέτηση της Volvo Car Corporation και αμφισβητεί την πορεία προς τους στόχους που έχουν τεθεί για περιορισμό των εκπομπών ρύπων. Βασικό ζήτημα είναι η ανάγκη για συνεχή στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, της έρευνας και της ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτροκίνησης.

Ο Στέφαν Γιακόμπι, Πρόεδρος και CEO της Volvo Car Corporation, σε συνέντευξη τύπου στις Βρυξέλλες, εξέφρασε την έντονη ανησυχία του για τη μέχρι τώρα προσέγγιση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στο θέμα της ηλεκτροκίνησης και των σχετικών αναγκαίων υποδομών. «Η Volvo Car Corporation καλεί την Ε.Ε. να συντονιστεί άμεσα με τις εξελίξεις, δίνοντας τα σχετικά κίνητρα για να υποστηριχτεί έμπρακτα η έρευνα και η ανάπτυξη στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία κινδυνεύει να χάσει τη σημερινή τεχνολογική πρωτοπορία, αν αυτό αργήσει να συμβεί ή δε συμβεί καθόλου», δήλωσε ο Στέφαν Γιακόμπι. Και συνέχισε:«Σε βάθος χρόνου, αυτό θέτει σε κίνδυνο την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας μας, καθώς επίσης και πολλές θέσεις εργασίας στην Ευρώπη».

Επιπλέον, η Volvo Car Corporation μοιράζεται τις ανησυχίες της σχετικά με τη βιωσιμότητα της Λευκής Βίβλου για τις Μεταφορές, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Σε αυτήν αναφέρεται πως οι εκπομπές αερίων που σχετίζονται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου από τον τομέα των μεταφορών θα πρέπει να μειωθούν κατά τουλάχιστον 60% μέχρι το 2050 προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της Ε.Ε..

Το έγγραφο κάνει λόγο επίσης για μείωση κατά 50% μέχρι το 2030 των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν συμβατικά καύσιμα και κινούνται στις πόλεις και στη συνέχεια σταδιακή συνέχιση της μείωσης, με στόχο την πλήρη απαγόρευσή τους σε αστικό περιβάλλον, έως το έτος 2050.

Οι προκλήσεις που έχει μπροστά της η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία είναι πολύ μεγάλες για να αντιμετωπιστούν χωρίς τη βοήθεια της πολιτείας στις χώρες όπου αντιμετωπίζουν προβλήματα, ενώ και οι προβλέψεις για το μέλλον και την εξέλιξη της διάθεσης των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων από τις σχετικές μελέτες της Ε.Ε. είναι ανεδαφικές και μη ρεαλιστικές.

«Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν μια πολύ δύσκολη πρόκληση όταν οι νομοθεσίες περί εκπομπών CO2 απαιτούν μεν τη διάθεση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε προσιτές τιμές χωρίς δε να συνδυάζονται από σχετικά κίνητρα», δήλωσε ο Στέφαν Γιακόμπι. Το 2011 λιγότερα από 50.000 ηλεκτρικά οχήματα πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο, αριθμός που αντιστοιχεί σε μερίδιο αγοράς της τάξης του 0,1%.

Ο αριθμός υποδηλώνει ότι η αγορά αυτοκινήτων θα συνεχίσει και τα επόμενα χρόνια να κυριαρχείται από τις παραδοσιακές, συμβατικές εκδόσεις οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αναφορικά με τα ηλεκτρικά οχήματα, αν και δεν υπήρξε επίσημος στόχος για την ανάπτυξη και την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης από την Ε.Ε., μελέτες δείχνουν ότι πολλά κράτη-μέλη υπερεκτιμούν την ταχύτητα με την οποία γίνεται η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα.

Στη μελέτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, «Ευρωπαϊκή Στρατηγική για Καθαρά και Ενεργειακά Αποδοτικά Οχήματα», προβλέπεται τα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα (έτσι όπως τα ξέρουμε μέχρι τώρα αλλά και τύπου plug-in) να έχουν μόνο 3-4% μερίδιο αγοράς μέχρι το 2020, ενώ γίνεται λόγος για αύξηση του μεριδίου αυτού κατά 30% μέχρι το 2030. «Αμφότερες οι προβλέψεις δεν είναι ρεαλιστικές.

Λαμβάνοντας υπόψη την έλλειψη συντονισμένων κυβερνητικών ενεργειών για την παροχή κινήτρων και το υψηλό κόστος των συστημάτων συσσωρευτών των υβριδικών αυτοκινήτων, το μερίδιο αγοράς για τα ηλεκτρικά οχήματα δύσκολα θα ξεπεράσει το 1% μέχρι το 2020», ανέφερε ο Στέφαν Γιακόμπι.

3 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
«Πολυβόλο» η Ατλέτικο Μαδρίτης
«Πολυβόλο» η Ατλέτικο Μαδρίτης
Το επικό ματς και η νίκη της Σίτι
Το επικό ματς και η νίκη της Σίτι
Μάντσεστερ Σίτι-Μονακό 5-3: Τι ματσάρα θεέ μου!
Μάντσεστερ Σίτι-Μονακό 5-3: Τι ματσάρα θεέ μου!
Λεβερκούζεν-Ατλέτικο Μαδρίτης 2-4: Ισπανική καταιγίδα πρόκρισης!
Λεβερκούζεν-Ατλέτικο Μαδρίτης 2-4: Ισπανική καταιγίδα πρόκρισης!
Ο Τομέας Ναυτιλιακών του ΙΕΚ ΑΛΦΑ συμμετέχει αποκλειστικά στην Ευρωπαϊκή Ναυτιλιακή Εβδομάδα στις Βρ
Ο Τομέας Ναυτιλιακών του ΙΕΚ ΑΛΦΑ συμμετέχει αποκλειστικά στην Ευρωπαϊκή Ναυτιλιακή Εβδομάδα στις Βρ
Αστρολογικό δελτίο για όλα τα ζώδια, από 21/2 έως 24/2
Αστρολογικό δελτίο για όλα τα ζώδια, από 21/2 έως 24/2
Σε νοσοκομείο τραγουδίστρια με ρήξη πρωκτικού σφιγκτήρα
Σε νοσοκομείο τραγουδίστρια με ρήξη πρωκτικού σφιγκτήρα
Μανώλης Κυπριανίδης: Νεκρός ο πασίγνωστος επιχειρηματίας - Τον δολοφόνησαν!
Μανώλης Κυπριανίδης: Νεκρός ο πασίγνωστος επιχειρηματίας - Τον δολοφόνησαν!

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Περισσότερα για: Moto 3
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η αυλαία του Motor Festival 2017 ανοίγει στη Λάρισα (1-2…
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ο «κοιμώμενος γίγαντας» ξαναβγαίνει στην άσφαλτο μετά από τρεις σχεδόν…
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Η Alfa Romeo Giulia μας ξανακάνει την τιμή.
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Μπες μες στο καμπριολέ
Μπες μες στο καμπριολέ
13 προτάσεις για το ξεσκέπαστο των ονείρων σου.
Μπες μες στο καμπριολέ
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Εδώ και χρόνια η πυρηνική ενέργεια χρησιμοποιείται πέρα από την…
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
Τo ανοιχτό Mini της νέας γενιάς θα είναι έγκαιρα στα…
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης