Honda CR-Z

Honda CR-Z

Πρόκειται για το πιο ευχάριστο στην οδήγηση υβριδικό. Ενδιαφέρον στην εμφάνιση και με τεράστιο τεχνολογικό βάθος, το Honda CR-Z είναι το tack day car του μέλλοντος.

Αυτό το μικρό sport υβριδικό, είναι με διαφορά ότι πιο ευχάριστο έχει να επιδείξει η φιλική προς το περιβάλλον νέα τάξη πραγμάτων σε ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία. Το αμάξωμα είναι όσο «προχώ» χρειάζεται για να τραβάει το μάτι, με αεροδυναμικές λύσεις και εφαρμογές όπως το «επίπεδο» πάτωμα, που κάνουν τη διαφορά στην πράξη προς όφελος της οικονομίας αλλά και αισθητικές παραπομπές στα ένδοξα μοντέλα της εταιρείας του Σοϊχίρο Χόντα. Η κατανομή των όγκων του αμαξώματος μας πάει χρόνια πίσω φέρνοντας στο νου το θρυλικό CRX κάτι που συμβαίνει και με τη διαμόρφωση της καμπίνας.

Οι δύο «παιδικές» θέσεις πίσω, εξυπηρετούν περισσότερο ως επέκταση του χώρου των αποσκευών (τον κάνουν 382 λίτρα, ενώ κανονικά είναι 214). Για τους δύο εμπρός, το CR-Z δείχνει πλούτο θηκών και θέσεων για αντικείμενα, καθώς και ένα μεγάλο άνοιγμα στην κεντρική κονσόλα, μέσα στο οποίο εντοπίζεται και η υποδοχή για εξωτερική πηγή ήχου. Το μικρότερο σε διαστάσεις υβριδικό της αγοράς δεν έχει μόνο τη χαμηλή κατανάλωση για να κάνει τον οδηγό του να χαμογελά, αν και τα περίπου 5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα που είναι εύκολα επιτεύξιμη επίδοση, είναι ένας πολύ καλός λόγος. Το χαμόγελο του οδηγού παραμένει και τονίζεται χάρη στην παιχνιδιάρικη συμπεριφορά του CR-Z, που μπορεί να χαρακτηριστεί αμιγώς σπορ. Η ανάρτηση είναι σκληρή αλλά δεν ενοχλεί, αφού ο χαρακτήρας και το ύφος του μοντέλου τη δικαιολογεί. Το κοφτερό τιμόνι σε συνδυασμό με τη σφιχτή ανάρτηση, δίνουν την αμεσότητα sport αυτοκινήτου, ενώ το βάρος των μπαταριών κάτω από τη ρεζέρβα στον πίσω μέρος, κάνουν το CR-Z με το VSA απενεργοποιημένο, αρκετά πρόθυμο να τοποθετηθεί με την ουρά του σε πιο ανοιχτή τροχιά, στην είσοδο κάποιας στροφής. Ο ηλεκτρικός κινητήρας που προέρχεται από το Insight, δεν είναι εκεί μόνο για την οικονομία αλλά και για να τονίσει την απόδοση και τις επιδόσεις, παίζοντας το ρόλο του ηλεκτρικού υπερσυμπιεστή και δίνοντας 14 επιπλέον ίππους ως ενίσχυση στους 114 του φιλότιμου 1.500άρη i-VTEC βενζινοκινητήρα.

Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με τον κοντό επιλογέα και τις μικρές διαδρομές, επιτρέπει στον οδηγό να διαπιστώσει από πρώτο χέρι τα ευεργετικά οφέλη από τη χρήση του ηλεκτρισμού και το αναβαθμισμένο λογισμικό της κεντρικής μονάδας. Στην πράξη, το αποτέλεσμα είναι πολύ κολακευτικό για τις επιδόσεις του μοντέλου με ελαστικότητα ίσως και καλύτερη από δίλιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα. Όσο οι μπαταρίες είναι γεμάτες, η ηλεκτρική ενέργεια συνοδεύει την απόδοση του 1.500άρη από το ρελαντί μέχρι τον κόφτη, προσφέροντας ούτε λίγο, ούτε πολύ, 17,7 kgm ροπής από τις 1.000 σ.α.λ. Τα τρία προγράμματα λειτουργίας, Sport, Normal και Eco που επιλέγονται από τους αντίστοιχους διακόπτες στην αριστερή άκρη του ταμπλό, αλλάζουν εκτός από τη χαρτογράφηση και την απόκριση στο γκάζι, το χρώμα του φωτισμού στον πίνακα των οργάνων.

16 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Τώρα… αρχίζει το πρωτάθλημα! (pic)
Τώρα… αρχίζει το πρωτάθλημα! (pic)
Βασιλειάδης: «Η διαφάνεια στην ΕΠΟ είναι το πρόβλημα»
Βασιλειάδης: «Η διαφάνεια στην ΕΠΟ είναι το πρόβλημα»
Η επική ατάκα του Ουζουνίδη για τον Σισέ! (pics)
Η επική ατάκα του Ουζουνίδη για τον Σισέ! (pics)
Πρόταση φυλάκισης του Ροσέλ από το Ανώτατο Δικαστήριο της Ισπανίας
Πρόταση φυλάκισης του Ροσέλ από το Ανώτατο Δικαστήριο της Ισπανίας
Τρομοκρατικό χτύπημα κατά Παπαδήμου - Τι έγραφε ο παγιδευμένος φάκελος
Τρομοκρατικό χτύπημα κατά Παπαδήμου - Τι έγραφε ο παγιδευμένος φάκελος
Τρομοκρατική επίθεση κατά Παπαδήμου - Φόβοι της ΕΛ.ΑΣ και για άλλους «παγιδευμένους» φακέλους
Τρομοκρατική επίθεση κατά Παπαδήμου - Φόβοι της ΕΛ.ΑΣ και για άλλους «παγιδευμένους» φακέλους
Στο χειρουργείο ο Λουκάς Παπαδήμος
Στο χειρουργείο ο Λουκάς Παπαδήμος
Έκρηξη στο αυτοκίνητο του Λουκά Παπαδήμου
Έκρηξη στο αυτοκίνητο του Λουκά Παπαδήμου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Περισσότερα
Γράφεται ιστορία στο  7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
Γράφεται ιστορία στο 7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
Όλοι οι λάτρεις της μοτοσυκλέτας και του αυτοκινήτου  περιμένουν να…
Γράφεται ιστορία στο 7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
«Τσίτα» τα γκάζια στο  7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
«Τσίτα» τα γκάζια στο 7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
Αθλητές απ’ όλη την Ελλάδα θα πάρουν μέρος στη μεγάλη…
«Τσίτα» τα γκάζια στο 7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
Το μέλλον της μοτοσυκλέτας και του καρτ στο 7ο Motor Festival στο ΟΑΚΑ
Το μέλλον της μοτοσυκλέτας και του καρτ στο 7ο Motor Festival στο ΟΑΚΑ
Υπό την αιγίδα του Δήμου Αμαρουσίου το τριήμερο 26-28 Μαΐου…
Το μέλλον της μοτοσυκλέτας και του καρτ στο 7ο Motor Festival στο ΟΑΚΑ
  Ο ιπτάμενος Λογοθέτης και ο τζέντλεμαν Χαραλάμπους στο 7o Motor Festival του ΟΑΚΑ
Ο ιπτάμενος Λογοθέτης και ο τζέντλεμαν Χαραλάμπους στο 7o Motor Festival του ΟΑΚΑ
Τα βαριά ονόματα του Motor Sport θα μας «απογειώσουν» στη…
Ο ιπτάμενος Λογοθέτης και ο τζέντλεμαν Χαραλάμπους στο 7o Motor Festival του ΟΑΚΑ
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η αυλαία του Motor Festival 2017 ανοίγει στη Λάρισα (1-2…
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ο «κοιμώμενος γίγαντας» ξαναβγαίνει στην άσφαλτο μετά από τρεις σχεδόν…
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης