Μικρό SUV και δύναμη από την Opel

Μικρό SUV και δύναμη από την Opel

Δύο παγκόσμιες πρεμιέρες από την Opel στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

Πρόκειται για δύο πολύ ενδιαφέρουσες πρεμιέρες. Το νέο μικρό SUV με το όνομα Mokka και το νέο πανίσχυρο Astra OPC. Πλήρως εναρμονισμένη με το φετινό φουτουριστικό σλόγκαν της Έκθεσης ‘Driving into the future’, η Opel είναι η πρώτη Γερμανική κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που εμφανίζεται στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά SUV-B με το νέο Mokka. Παράλληλα με την επέκταση της γκάμας της με το νέο Mokka και το νέο Astra OPC, η Opel προσφέρει και περισσότερο συναίσθημα. Το νέο σπορ coupé Astra OPC με 280 ίππους είναι το ισχυρότερο Astra όλων των εποχών.

Η Opel έχει κάθε λόγο να γιορτάζει το 2012, καθώς φέτος είναι η επέτειος των 150 χρόνων της. Το Mokka, παρά το μικρό συνολικό μήκος του (4,28 μ.) μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση μέχρι πέντε άτομα. Συνδυάζει ελκυστική σχεδίαση με καινοτόμες τεχνολογίες, που γίνονται πλέον προσιτές σε ένα μεγαλύτερο φάσμα πελατών. Στην οδηγική εμπειρία συμβάλλουν τρεις  κινητήρες: οι βενζινοκινητήρες 1.6 115 ίππων και 1.4 turbo με 140 ίππους, καθώς και ο 1.7 CDTI των 130 ίππων. Η ασφάλεια αυξάνεται με τεχνολογίες αιχμής που λανσάρονται για πρώτη φορά  στην κατηγορία SUV B, όπως τα Συστήματα Υποστήριξης Οδηγού που βασίζονται στην εμπρός κάμερα Opel Eye, μία κάμερα οπισθοπορείας, το μοναδικό σύστημα μεταφοράς ποδηλάτου FlexFix και τα πιστοποιημένα καθίσματα AGR. Η οδική συμπεριφορά του Mokka έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες ζωής στην πόλη σε συνδυασμό με όλες τις off-road δυνατότητές του.

Γι’ αυτό εκτός από τις προσθιοκίνητες εκδόσεις, το Mokka προσφέρεται και ως τετρακίνητο για περισσότερη πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες. Σε καλές συνθήκες πρόσφυσης, όπως στην άσφαλτο, το Mokka χρησιμοποιεί όλη τη ροπή του κινητήρα για να κινεί τους εμπρός τροχούς, έχοντας έτσι και όφελος στην κατανάλωση. Ωστόσο, σε δύσκολες συνθξήκες, η κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα φτάνει το 50-50. Από την άλλη πλευρά, στο Astra OPC, ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού αποδίδει 280 ίππους και 40,1 kgm ροπής. Η τελική του ταχύτητα είναι 250 χλμ./ώρα.

Η ανάρτηση High Performance Struts (HiPerStruts) του Astra OPC είναι από τα ατού του αυτοκινήτου, για ισχύ χωρίς συμβιβασμούς. Σε συνδυασμό με το πλαίσιο FlexRide, που περιλαμβάνει Sport και OPC drive mode, το Astra OPC μπορεί να προσφέρει πολύ μεγάλες οδηγικές συγκινήσεις. Στο standard mode προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης, ενώ το sport mode αυξάνει αισθητά την ευελιξία. Επιπλέον, το Astra OPC εφοδιάζεται με μπλοκέ διαφορικό (μηχανικό), στοιχείο που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη σταθερότητα στο δρόμο, καλύτερη συμπεριφορά στη sport οδήγηση και βελτιωμένη πρόσφυση σε δρόμους με στροφές.

Οι επισκέπτες του Σαλονιού της Γενεύης θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για την κορυφαία τεχνολογία της Opel. Ντεμπούτο στο Insignia κάνει ο νέος, πολύ αποδοτικός 2.0 BiTurbo CDTI με σύστημα double turbo και δύο ανεξάρτητα intercooler. Το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI αποδίδει 195 ίππους και ροπή 40,1 kgm. Η κατανάλωση καυσίμου ξεκινά από 4,9 λίτρα/ 100 χλμ. (129 γρ/χλμ. CO2).

  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
ΠΑΕ ΑΕΛ: «Καμιά καταγγελία για τον Λιβάγια»
ΠΑΕ ΑΕΛ: «Καμιά καταγγελία για τον Λιβάγια»
10 memes για το έκτο επεισόδιο του Game of Thrones
10 memes για το έκτο επεισόδιο του Game of Thrones
Πάτησε Ελλάδα ο Ινσούα για τον Παναθηναϊκό (video)
Πάτησε Ελλάδα ο Ινσούα για τον Παναθηναϊκό (video)
LIVE CHAT: Ριέκα – Ολυμπιακός
LIVE CHAT: Ριέκα – Ολυμπιακός
Ζωή Λάσκαρη: Το τελευταίο χειροκρότημα στην αγαπημένο ηθοποιό
Ζωή Λάσκαρη: Το τελευταίο χειροκρότημα στην αγαπημένο ηθοποιό
117 Υποτροφίες Σπουδών στις 13 Περιφέρειες της Ελλάδας από το IEK ΑΛΦΑ & το Mediterranean College
117 Υποτροφίες Σπουδών στις 13 Περιφέρειες της Ελλάδας από το IEK ΑΛΦΑ & το Mediterranean College
Σεισμός Ιταλία: Δύο νεκροί και δεκάδες τραυματίες - Παιδιά θαμμένα στα ερείπια
Σεισμός Ιταλία: Δύο νεκροί και δεκάδες τραυματίες - Παιδιά θαμμένα στα ερείπια
O Βασίλης Δήμας στο «τιμόνι» του «Posidonio»
O Βασίλης Δήμας στο «τιμόνι» του «Posidonio»

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης