Ανταγωνισμός και θέαμα στην ανάβαση Ριτσώνας

Ανταγωνισμός και θέαμα στην ανάβαση Ριτσώνας

Πρεμιέρα με λίγες σχετικά συμμετοχές, που προβλημάτισαν αρχικά αλλά η αθρόα προσέλευση των θεατών και το πλούσιο θέαμα, ξεπερνούσαν τις προσδοκίες. 

Ο αγώνας ξεκίνησε με ημίωρη καθυστέρηση λόγω της αυξημένης προσέλευσης του κόσμου που έπρεπε για την ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα, να τακτοποιηθεί σε προβλεπόμενα σημεία. Καλοδεχούμενος ήταν και ο νέος κανονισμός που προέβλεπε την επιστροφή των αυτοκινήτων μετά το μέσο της διαδικασίας, δηλαδή στη 43η διέλευση σε σύνολο 74 που ξεκίνησαν το πρώτο σκέλος, έγινε η διακοπή για να επιστρέψουν τα πρώτα αυτοκίνητα. Στην πράξη, συντομεύτηκε η διαδικασία για το δεύτερο σκέλος αφού τα σέρβις είχαν προλάβει να κάνουν τις απαραίτητες εργασίες στα πρώτα αυτοκίνητα.

Σε επίπεδο αποτελεσμάτων και τα Ιστορικά αυτοκίνητα ο Βαγγέλης Γεωργούλας με το Ford Escort MKII επικράτησε στην κατηγορία 3 σημειώνοντας την καλύτερη επίδοση ανάμεσα στα Ιστορικά, ενώ στην κατηγορία 2 η νίκη πήγε στον Μάριο Σταφυλοπάτη με Ford Escort RS.

Στην Ομάδα Ν ο Στέφανος Σπάρταλης με Mitsubishi EVO IX επέστρεψε στις αναβάσεις σημειώνοντας καλούς χρόνους. Στη Ν2 είχαμε πολύ ενδιαφέρουσα κόντρα και έντονο ανταγωνισμό. Ο Ανδρέας Παπαγεωργίου ξεκίνησε δυναμικά και ήταν ταχύτερος από τον Παναγιώτη Σμυρναίο στο πρώτο σκέλος, στη μάχη των Peugeot 106. Ωστόσο στο δεύτερο σκέλος ο Σμυρναίος βελτίωσε πολύ την επίδοσή του και υπερκάλυψε τη διαφορά παίρνοντας τελικά σχεδόν 4 δευτερόλεπτα από τον Παπαγεωργίου.

Στην Ομάδα Α ο Μιχάλης Ευθυμίου με το Ford Escort WRC δεν δυσκολεύτηκε να πάρει τη νίκη. Η διαφορά του ήταν σχεδόν 4 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Αργύρη Τσούλο, αφήνοντας το Μανώλη Πιτσάκη στην τρίτη θέση.

Στα δίλιτρα της Ομάδας Α νικητής ήταν ο Χρήστος Μάντεσης με Honda Civic Type-R και εκπληκτικές επιδόσεις. Πίσω του για την Α7 βρέθηκε τελικά ο Γιώργος Αναδιώτης με το Renault Clio και τρίτος ήταν ο Στράτος Φωτεινέλης.

Στην Α6 ο Γιάννης Ζάγαρης με Peugeot 106 πήρε τη νίκη. Η διαφορά ήταν πολύ μικρή από τον Γιάννη Κακεπάκη με το Citroen Saxo της δεύτερης θέσης. Τρίτος έμεινε ο Βαγγέλης Τσιούρης με Peugeot 106 μόλις 1,7” πίσω από τον νικητή.

Στην Ομάδα Ε νικητής ήταν ο Λεωνίδας Κύρκος με Ford Escort WRC. Σημείωσε τους καλύτερους χρόνους της ημέρας και ήταν πάλι ο ταχύτερος όλων. Πίσω του, ο Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Escort WRC και ο Παναγιώτης Ευθυμίου με τη BMW M3. Ο Ευθυμίου εντυπωσίασε με τους χρόνους του και σημείωσε μια από τις ταχύτερες επιδόσεις που έχει κάνει ποτέ στη Ριτσώνα δικίνητο αυτοκίνητο. Επικράτησε στην Ε12 αφήνοντας πίσω του τον πολύπειρο Διονύση Τροβά, επίσης με BMW M3, στοιχείο που κάνει ακόμη πιο σημαντική την προσπάθειά του. Στην Ε11 ο Θανάσης Κουρνιάτης με Ford Escort MKII πρόσθεσε άλλη μια νίκη στη Ριτσώνα, αν και αισθάνθηκε πίεση από τον Παναγιώτη Μπίμπικα με VW Golf GTI. Τέλος στην Ε10 με μόλις τρεις συμμετοχές ο Παντελής Βασιλειάδης πήρε τη νίκη.

Το πρόγραμμα έκλεισε με τα αυτοκίνητα της κατηγορία Formula Saloon, όπου ο Τάκης Καμπύλης με Audi A4 STW κινήθηκε ταχύτατα και μάλιστα σημείωσε καλύτερο χρόνο ακόμη και από τον Κύρκο στο δεύτερο σκέλος. Έτσι επικράτησε στα ατμοσφαιρικά της Saloon, όπου ακόμη τερμάτισε ο Σταύρος Σταμέλος με το VW Scirocco. Στα Turbo της Saloon η νίκη πήγε στον Νικόλα Περατινό με Ford Escort Cosworth εμπρός από τον Γεράσιμο Κυπραίο με Ford Focus RS.

4 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Ατρόμητος: Προσέχει για να… έχει ο Κάναντι!
Ατρόμητος: Προσέχει για να… έχει ο Κάναντι!
Το απόλαυσαν!
Το απόλαυσαν!
Συναγερμός εν όψει ΑΕΚ – Τι γίνεται με Φορτούνη
Συναγερμός εν όψει ΑΕΚ – Τι γίνεται με Φορτούνη
Παναθηναϊκός: Δήλωσε συμμετοχή… και βλέπουμε
Παναθηναϊκός: Δήλωσε συμμετοχή… και βλέπουμε
Ανείπωτη τραγωδία: Νεκροί τρεις νέοι σε τροχαίο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
Ανείπωτη τραγωδία: Νεκροί τρεις νέοι σε τροχαίο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
ΣΟΚ: Πυροβόλησαν 10χρονο μαθητή σε σχολείο στο Γαλάτσι
ΣΟΚ: Πυροβόλησαν 10χρονο μαθητή σε σχολείο στο Γαλάτσι
Mediterranean College Employability Fair 2017
Mediterranean College Employability Fair 2017
«Βόμβα»: «Κόβεται» το Survival Secret του Epsilon!
«Βόμβα»: «Κόβεται» το Survival Secret του Epsilon!

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης