Ford Focus 1.0l EcoBoost, το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο

Ford Focus 1.0l EcoBoost, το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο

Το πρώτο Ford Focus με κινητήρα 1.0l EcoBoost πέρασε από τη γραμμή παραγωγής του Saarlouis αυτή την εβδομάδα. Πρόκειται για το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο όχημα παραγωγής Ford και σηματοδοτεί ένα νέο σημείο αναφοράς στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Το Focus 1.0l EcoBoost 100PS προσφέρει κορυφαία οικονομία καυσίμου 4,8λίτρα/100χλμ. με εκπομπές CO2 109 γραμμ./χλμ. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού διατίθεται επίσης με το Focus 125PS που καταναλώνει 5λίτρα/100χλμ. με εκπομπές CO2 114γραμμ./χλμ.

 Πετυχαίνει πρότυπα επιδόσεων επιπέδου diesel, χάρη στη σταθερή καμπύλη ροπής των 170Nm μεταξύ 1.400 και 4.500σαλ.

 «Η παραγωγή του πρώτου Focus 1.0l EcoBoost είναι ένα σημαντικό ορόσημο για τη Ford» δήλωσε ο Stephen Odell, Chairman & CEO της Ford Ευρώπης. «Η δημιουργία ενός κινητήρα τόσο μικρού και αποδοτικού με πλούσια ισχύ και οδηγική απόλαυση για ένα μοντέλο της κατηγορίας του Focus φαινόταν απίθανη πριν από μερικά χρόνια».

 Ο νέος κινητήρας 1.0l EcoBoost παράγεται στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία. Η Ford έχει επενδύσει 134 εκατομμύρια Ευρώ στην εγκατάσταση μιας εξειδικευμένης high-tech γραμμής παραγωγής στο Εργοστάσιο Κινητήρων της Κολωνίας όπου κατασκευάζεται η νέα μονάδα. Αργότερα μέσα στη χρονιά, θα ξεκινήσει η παραγωγή του κινητήρα στην Craiova (Ρουμανία). Η Ευρωπαϊκή δυναμικότητα παραγωγής μπορεί να φτάσει τελικά στους 700.000 κινητήρες το χρόνο.

Ο 1.0l EcoBoost αποδεικνύει πόσο έχουν προοδεύσει η Ford καθώς και ολόκληρη η βιομηχανία αυτοκινήτου στη βελτίωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, μία τεχνολογία που χρησιμοποιείται πάνω από έναν αιώνα.

Για παράδειγμα, ο κινητήρας 2.9l του θρυλικού Model T είχε κατανάλωση 11,3λίτρα/100χλμ, αποδίδοντας 20PS – τιμές εντυπωσιακές για την εποχή εκείνη.

Ο κινητήρας 957cc της πρώτης γενιάς Ford Fiesta το 1976 είχε σχεδόν ίδιο κυβισμό με τον 1.0l EcoBoost. Ο EcoBoost όμως παράγει 64% περισσότερη ισχύ με 38% λιγότερη κατανάλωση.

Ο κινητήρας 1.0l EcoBoost εξελίχθηκε από ειδικούς της Ford σε όλη την Ευρώπη, ανάμεσα στους οποίους οι μηχανικοί του Ευρωπαϊκού Κέντρου Έρευνας & Προηγμένης Μηχανολογίας της Ford στο Aachen (Γερμανία) και του Τεχνικού Κέντρου του Dunton (Αγγλία).


 

  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Με νίκη ξεκίνησε η... Σεξπηρική Λέστερ
Με νίκη ξεκίνησε η... Σεξπηρική Λέστερ
Ούτε στο Τελ Αβίβ ο Σπανούλης
Ούτε στο Τελ Αβίβ ο Σπανούλης
Ανδρεόπουλος: «Κυνηγάμε τη δεύτερη θέση»
Ανδρεόπουλος: «Κυνηγάμε τη δεύτερη θέση»
Ο Γιόνκερ νέος τεχνικός της Βόλφσμπουργκ
Ο Γιόνκερ νέος τεχνικός της Βόλφσμπουργκ
Αλλάζει ο καιρός: Η ΕΜΥ προειδοποιεί - Έρχονται βροχές, καταιγίδες και χιόνια
Αλλάζει ο καιρός: Η ΕΜΥ προειδοποιεί - Έρχονται βροχές, καταιγίδες και χιόνια
Έτσι θα είναι το αναβαθμισμένο Nokia 3310!
Έτσι θα είναι το αναβαθμισμένο Nokia 3310!
Όσκαρ 2017: Οι νικητές της 89ης Απονομής των βραβείων Oscars
Όσκαρ 2017: Οι νικητές της 89ης Απονομής των βραβείων Oscars
Καθαρά Δευτέρα: Προσοχή στο πέταγμα του χαρταετού!
Καθαρά Δευτέρα: Προσοχή στο πέταγμα του χαρταετού!

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Περισσότερα για: Moto 3
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η αυλαία του Motor Festival 2017 ανοίγει στη Λάρισα (1-2…
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ο «κοιμώμενος γίγαντας» ξαναβγαίνει στην άσφαλτο μετά από τρεις σχεδόν…
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Η Alfa Romeo Giulia μας ξανακάνει την τιμή.
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Μπες μες στο καμπριολέ
Μπες μες στο καμπριολέ
13 προτάσεις για το ξεσκέπαστο των ονείρων σου.
Μπες μες στο καμπριολέ
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Εδώ και χρόνια η πυρηνική ενέργεια χρησιμοποιείται πέρα από την…
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
Τo ανοιχτό Mini της νέας γενιάς θα είναι έγκαιρα στα…
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης