Opel Insignia με διπλό Turbo

Opel Insignia με διπλό Turbo

Νέος 2.0 CDTI BiTurbo με σύστημα intercooler, σε συνδυασμό με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Το αποτέλεσμα: Ευστροφία, άμεση απόκριση, ισχύ: 195 ίππων και ροπή 400 Nm.

Η Opel συνεχίζει να ανανεώνει και να βελτιώνει το πολύ επιτυχημένο κορυφαίο μοντέλο της, Insignia. Από τον Ιανουάριο του 2012, λανσάρει την κορωνίδα στη γκάμα πετρελαιοκινητήρων του και συγκεκριμένα το νέο, δυναμικό και πολύ αποδοτικό BiTurbo diesel. Ο δίλιτρος CDTI αποδίδει 195 ίππους. Η κατανάλωση ξεκινά από 5,4 lt./ 100 χλμ (144 g/km CO2). Επομένως, το Insignia BiTurbo είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία του σε απόδοση καυσίμου.
Το τεχνολογικό ατού του τετρακύλινδρου common rail diesel είναι ένα σύστημα σειριακής υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, κάτι που μέχρι πρότινος περιοριζόταν σε λίγες και ακριβές μάρκες. Όμως η Opel επιχειρεί τώρα να προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με all-wheel drive (AWD) και σύστημα Start/Stop. Το Insignia 2.0 BiTurbo CDTI διατίθεται με όλους τους τύπους αμαξωμάτων, ενώ η τιμή του θα ξεκινά από 34.900 Ευρώ.

Με το νέο έτος, θα υπάρξουν περισσότερες καινοτομίες στην οικογένεια Opel Insignia. Όλες οι εκδόσεις AWD μπορούν τώρα να παραγγέλνονται με πλαίσιο SuperSport που φέρει την εμπρός ανάρτηση του Insignia OPC με γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStrut). Έτσι η οδική συμπεριφορά αποκτά ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα. Επιπλέον, νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού βασισμένα σε ραντάρ αυξάνουν την ενεργητική ασφάλεια του Insignia.

«Σ’ αυτή την κατηγορία ισχύος και ροπής, οι εξακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες με κυβισμό περίπου τριών λίτρων είναι η συνήθης επιλογή. Με την τεχνολογία BiTurbo όμως, μικρότεροι κινητήρες παράγουν ακόμα περισσότερη ισχύ με μείωση 30% στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων» σχολιάζει ο επικεφαλής μηχανικός του Insignia, Βόλκερ Σάρφ. «Είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα επιτυχημένου ‘downsizing’ από την Opel».

Πέρα από την αύξηση των επιδόσεων, η ενεργητική ασφάλεια έχει βελτιωθεί σημαντικά χάρη σε ένα νέο σύστημα ραντάρ που τοποθετείται στη μάσκα. Οι αγοραστές του Insignia μπορούν τώρα να επιλέξουν το Adaptive Cruise Control (ACC). Το νέο σύστημα διατηρεί την επιλεγμένη ταχύτητα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, και προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις συνθήκες κυκλοφορίας, διασφαλίζοντας μία προκαθορισμένη απόσταση ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα. Το σύστημα ραντάρ υποστηρίζει και άλλες λειτουργίες όπως το Following Distance Indication (FDI) που ενημερώνει οπτικά τον οδηγό για την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Το Forward Collision Alert (FCA) εκδίδει ένα οπτικό και ένα ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Το Collision Imminent Braking (CIB) επιβραδύνει αυτόματα το όχημα εάν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης.

  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Πάνε Κορωπί οι οργανωμένοι του Παναθηναϊκού
Πάνε Κορωπί οι οργανωμένοι του Παναθηναϊκού
Αυτή είναι η χειρότερη ομάδα της Ευρώπης!
Αυτή είναι η χειρότερη ομάδα της Ευρώπης!
Έμερι για τον καβγά Καβάνι-Νεϊμάρ: «Εγώ αποφασίζω»!
Έμερι για τον καβγά Καβάνι-Νεϊμάρ: «Εγώ αποφασίζω»!
Το ξενοδοχείο για gamers είναι η απάντηση στις προσευχές μας
Το ξενοδοχείο για gamers είναι η απάντηση στις προσευχές μας
Ντροπή σου ρε! Αδιανόητη χυδαιότητα Παναγιώτη Χατζηστεφάνου για τη μικρή Νεφέλη!
Ντροπή σου ρε! Αδιανόητη χυδαιότητα Παναγιώτη Χατζηστεφάνου για τη μικρή Νεφέλη!
Σοκαριστική φωτογραφία: Γυναίκα στο Παλαιό Φάληρο βγαίνει από τη θάλασσα καλυμμένη με πίσσα!
Σοκαριστική φωτογραφία: Γυναίκα στο Παλαιό Φάληρο βγαίνει από τη θάλασσα καλυμμένη με πίσσα!
Τραγωδία: Νεκροί δύο σμηνίτες, 19 και 25 ετών, σε τροχαίο - ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΚ
Τραγωδία: Νεκροί δύο σμηνίτες, 19 και 25 ετών, σε τροχαίο - ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΚ
1ο Διεπιστημονικό συνέδριο ειδικής αγωγής
1ο Διεπιστημονικό συνέδριο ειδικής αγωγής

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Περισσότερα
Γράφεται ιστορία στο  7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
Γράφεται ιστορία στο 7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
Όλοι οι λάτρεις της μοτοσυκλέτας και του αυτοκινήτου  περιμένουν να…
Γράφεται ιστορία στο 7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
«Τσίτα» τα γκάζια στο  7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
«Τσίτα» τα γκάζια στο 7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
Αθλητές απ’ όλη την Ελλάδα θα πάρουν μέρος στη μεγάλη…
«Τσίτα» τα γκάζια στο 7ο Motor Festival του ΟΑΚΑ
Το μέλλον της μοτοσυκλέτας και του καρτ στο 7ο Motor Festival στο ΟΑΚΑ
Το μέλλον της μοτοσυκλέτας και του καρτ στο 7ο Motor Festival στο ΟΑΚΑ
Υπό την αιγίδα του Δήμου Αμαρουσίου το τριήμερο 26-28 Μαΐου…
Το μέλλον της μοτοσυκλέτας και του καρτ στο 7ο Motor Festival στο ΟΑΚΑ
  Ο ιπτάμενος Λογοθέτης και ο τζέντλεμαν Χαραλάμπους στο 7o Motor Festival του ΟΑΚΑ
Ο ιπτάμενος Λογοθέτης και ο τζέντλεμαν Χαραλάμπους στο 7o Motor Festival του ΟΑΚΑ
Τα βαριά ονόματα του Motor Sport θα μας «απογειώσουν» στη…
Ο ιπτάμενος Λογοθέτης και ο τζέντλεμαν Χαραλάμπους στο 7o Motor Festival του ΟΑΚΑ
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η αυλαία του Motor Festival 2017 ανοίγει στη Λάρισα (1-2…
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ο «κοιμώμενος γίγαντας» ξαναβγαίνει στην άσφαλτο μετά από τρεις σχεδόν…
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης