Opel Insignia 2012

Opel Insignia 2012

Τα χαρακτηριστικά του: Νέοι κινητήρες 1.400 κ.εκ turbo ecoFLEX (ο οικονομικότερος στη μεσαία κατηγορία) και 2.000 κ.εκ turbo με 250 ίππους. Σύστημα Start/Stop, σύστημα πλοήγησης, εμπρός κάμερα, δέρμα υψηλής ποιότητας.

Από τότε που λανσαρίστηκε, το Opel Insignia έχει κερδίσει πάνω από 50 εθνικά και διεθνή βραβεία, ανάμεσα στα οποία και τον τίτλο «Car of the Year». Οι πελάτες επισφράγισαν αυτή την επιτυχία με μία υψηλή ζήτηση και πωλήσεις που ξεπερνούν τις 400.000 μονάδες μέχρι τώρα. Με νέους βενζινοκινητήρες και προηγμένες τεχνολογίες, το Insignia σκοπεύει να συνεχίσει την διακεκριμένη πορεία του το 2012. Οι τιμές ξεκινούν από 23.330 ευρώ.

Το μεγάλο νέο στη σειρά των Insignia είναι ο νέος βενζινοκινητήρας 1.4 turbo ecoFLEX. Το μοτέρ αυτό σε συνδυασμό με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, τεχνολογία Start/Stop, αεροδυναμικά πάνελ στο κάτω μέρος του αμαξώματος και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης 225/50 R 17 κάνουν το «μικρό» μοντέλο της σειράς ένα από τα πιο οικονομικά στη μεσαία κατηγορία.

Με τη συμβολή όλων αυτών των παραμέτρων, ο 1.400σάρης turbo καταναλώνει δύο λίτρα λιγότερο – συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση 1.8 λίτρων (με απόδοση 140 ίππων) – φτάνοντας στα 5,7 lt. / 100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά 45 g/km, στα 134 g/km  – και στις δύο περιπτώσεις μείωση πάνω από 25%. Παράλληλα, η ροπή έχει αυξηθεί σχεδόν κατά 15%, στα 200 Nm.

Με τέτοιες δυνατότητες, το Insignia 1.4 turbo ecoFLEX επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 10,9 δευτερόλεπτα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 205 km/h. Ο κινητήρας διατίθεται στις εκδόσεις sedan ή Sports Tourer και – με 5,9 lit. /100 km και 139 g/km CO2 – θέτει πρότυπα και στην κατηγορία station wagon.

Οι αλλαγές περιλαμβάνουν επίσης βελτιστοποίηση του λόγου μετάδοσης, με θετικές προεκτάσεις στην κατανάλωση και την ευελιξία. Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση REPS (Rack Assist Electric Power Steering) που τοποθετείται για πρώτη φορά στο Insignia αυξάνει τα επίπεδα άνεσης. Τα χαρακτηριστικά διεύθυνσης προσαρμόζονται τώρα πιο ευέλικτα σε κάθε οδηγική κατάσταση. Σημαντικό πλεονέκτημα του συστήματος REPS είναι η συμβολή του στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2. Καθώς δεν βασίζεται σε μία ενεργοβόρα υδραυλική αντλία, η υποβοήθηση ενεργοποιείται μόνον όταν χρειάζεται.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο κινητήρας 2.000 κ.εκ turbo με 4x4: Αυξημένη ισχύς και ροπή, μειωμένη κατανάλωση

Ο δίλιτρος turbo με άμεσο ψεκασμό σε συνδυασμό με το προηγμένο σύστημα 4x4 all-wheel κάνει την είσοδό του στο Insignia του 2012 ενισχυμένος κατά 30 ίππους. Διατίθεται με εξατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο. Ο κινητήρας παράγει 250 ίππους και μέγιστη ροπή 400 Nm (προηγουμένως 350 Nm). Αυτή η πανίσχυρη μονάδα με μηχανικό κιβώτιο μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ σε 7,5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 250 χλμ.

Τα νέα συστήματα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας Navi 600 και Navi 900 Europa είναι ανώτερα των παλιότερων εκδόσεων που βασίζονταν σε CD ή DVD ως προς το εύρος των προσφερόμενων λειτουργιών. Όλο το υλικό χαρτών αποθηκεύεται σε κάρτες SD, ενώ οι χάρτες προσαρμόζονται σύμφωνα με τις ατομικές ανάγκες των πελατών. Εκτός από τα προεπιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος (PoI), κάθε πελάτης μπορεί να κατεβάζει και να αποθηκεύει PoI της προτίμησής του στη συσκευή. Κάτι επίσης πρακτικό: πέρα από τις ταχύτερες και συντομότερες διαδρομές, το σύστημα πλοήγησης επιτρέπει και την επιλογή της πιο οικονομικής, δηλαδή αυτής με τη μικρότερη κατανάλωση.

Το Insignia της επόμενης χρονιάς προσφέρει αναβαθμισμένα επίπεδα άνεσης και φινέτσας. Διατίθεται προαιρετικά με πολυτελές δέρμα Nappa «Indian Night» που συνδυάζει μαύρο δέρμα υψηλής ποιότητας με κομψές ραφές σε χρώμα Cognac. Το εξωτερικό βάφεται σε μία νέα σκούρα μεταλλική απόχρωση «Luxor», η οποία ανάλογα με το φως δημιουργεί μπλε-βιολετί τόνους. Η σπορ, κομψή παρουσία του Opel Insignia θα ολοκληρωθεί τους προσεχείς μήνες με μία συλλογή από νέες ζάντες αλουμινίου σε εντυπωσιακά σχέδια.

3 PHOTOS
  • Αθλητικά νέα
  • Ειδήσεις
Κολοσσός - Παναθηναϊκός Superfoods: Ρόδος και στο βάθος… Τουρκία
Κολοσσός - Παναθηναϊκός Superfoods: Ρόδος και στο βάθος… Τουρκία
Σε ανοδική πορεία η Μπάρι
Σε ανοδική πορεία η Μπάρι
Τα αθλητικά πρωτοσέλιδα της ημέρας (27/2)
Τα αθλητικά πρωτοσέλιδα της ημέρας (27/2)
Έκανε πάρτι η Ρόμα!
Έκανε πάρτι η Ρόμα!
Όσκαρ 2017: Ανακοίνωσαν λάθος την καλύτερη ταινία της χρονιάς!
Όσκαρ 2017: Ανακοίνωσαν λάθος την καλύτερη ταινία της χρονιάς!
Εικόνες φρίκης από πολύνεκρο τροχαίο στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας (pics&vid)
Εικόνες φρίκης από πολύνεκρο τροχαίο στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας (pics&vid)
Οι προβλέψεις της εβδομάδας 26/02 - 04/03 σε video, από τη Μπέλλα Κυδωνάκη
Οι προβλέψεις της εβδομάδας 26/02 - 04/03 σε video, από τη Μπέλλα Κυδωνάκη
Καμμένος προς Τσαβούσογλου: Ας πατήσουν οι Τούρκοι το πόδι τους στα Ίμια να δούμε πως θα φύγουν
Καμμένος προς Τσαβούσογλου: Ας πατήσουν οι Τούρκοι το πόδι τους στα Ίμια να δούμε πως θα φύγουν

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Περισσότερα για: Moto 3
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η αυλαία του Motor Festival 2017 ανοίγει στη Λάρισα (1-2…
Το 6ο και 7ο Motor Festival σε Λάρισα και ΟΑΚΑ είναι γεγονός!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ο «κοιμώμενος γίγαντας» ξαναβγαίνει στην άσφαλτο μετά από τρεις σχεδόν…
Η θρυλική Ferrari 308 GTS επιστρέφει!
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Η Alfa Romeo Giulia μας ξανακάνει την τιμή.
Ένα αμάξι-θρύλος ξανακοσμεί την άσφαλτο
Μπες μες στο καμπριολέ
Μπες μες στο καμπριολέ
13 προτάσεις για το ξεσκέπαστο των ονείρων σου.
Μπες μες στο καμπριολέ
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
Εδώ και χρόνια η πυρηνική ενέργεια χρησιμοποιείται πέρα από την…
Ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο δεν θα χρειαζόταν ποτέ ανεφοδιασμό
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
Τo ανοιχτό Mini της νέας γενιάς θα είναι έγκαιρα στα…
To Μini Cabrio έγινε John Cooper Works και μπορεί να έχει και το Union Jack στην οροφή του
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης