Πιλάβιος: «Και οι εισαγγελείς θέλουν… rotation»!

Συντάκτης: Onsports Team Δημοσίευση: Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011 03.22

Κάθε άλλο παρά πειστικές ήταν οι απαντήσεις του Σοφοκλή Πιλάβιου σχετικά με τα… καυτά ζητήματα του ελληνικού ποδοσφαίρου, αφού ενδεικτικά δεν δίστασε να τονίσει σχετικά με την καρατόμηση των αθλητικών εισαγγελέων πως: «oι θέσεις αυτές είναι τόσο ευαίσθητες που πρέπει να υπάρχει ένα rotation», αφού όμως πρώτα υποστήριξε πως στάθηκαν στο ύψος τους, κάνοντας μάλιστα άψογα τη δουλειά τους!

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «ΔΙΚΗ στον ΣΚΑΪ» όπου αρνήθηκε για μία ακόμα φορά να σχολιάσει το σκάνδαλο της τιμωρίας της Καβάλας και την παράλληλη αθώωση του Αγροτικού Αστέρα (παρά τα στοιχεία που του παρουσιάστηκαν), χαρακτηρίζοντας μάλιστα «κληρονομιά» που αφήνει το γεγονός πως η UEFA δεν στέλνει φακέλους με ύποπτα ματς! Παράλληλα, ο Πιλάβιος μεταξύ άλλων (τουλάχιστον) δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο νέο αθλητικό νομοσχέδιο, στη διαιτησία, στις απειλές που δέχθηκε ο ίδιος, στην υπόθεση των στημένων αγώνων, στις πλαστογραφίες, στην ΕΕΑ, αλλά και στις αποφάσεις της αθλητικής δικαιοσύνης.

Aναλυτικά όσα είπε ο Σοφοκλή Πιλάβιος:

-Για την αλλαγή του Αθλητικού Νόμου περί επένδυσης μη πολιτών Ευρωπαϊκής Ένωσης σε ΠΑΕ:

«Είμαι επιφυλακτικός. Πρέπει να υπάρχουν όλα τα εχέγγυα. Ότι ισχύει για τον Έλληνα να ισχύει και για τον ξένο. Να λαμβάνονται τα ίδια μέτρα. Να δούμε από πού προέρχονται οι επενδύσεις».

-Για το νέο αθλητικό νομοσχέδιο για τη βία και τους στημένους αγώνες:

«Έχουμε μερικές διαφωνίες για το νομοσχέδιο. Για θέματα που αφορούν το αυτοδιοίκητο. Τελικά ελπίζουμε ότι δεν θα ισχύσουν κάποια πράγματα. Όπου το κράτος επιβάλει αθλητική ποινή, είναι δύσκολο να περάσει. Δεν θέλω να πω ανακρίβειες γιατί δεν το έχω δει αναλυτικά. Θα το συζητήσουμε στο αυριανό Δ.Σ. Ένα παράδειγμα είναι ότι μπορεί η πολιτεία να αλλάζει την έδρα διεξαγωγής ενός αγώνα. Αυτό δεν μπορεί να γίνει».

-Για το περίφημο αυτοδιοίκητο του ποδοσφαίρου και τις κυρώσεις της FIFA:

«Η FIFA και η UEFA δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ άδικα. Μόνοι τους μαθαίνουν τι γίνεται στην Ελλάδα, δεν τη χρησιμοποιούμε εμείς. Τα τελευταία τρία χρόνια δεν παρενέβη η FIFA γιατί είχαμε καλή συνεργασία με την πολιτεία. Παλαιότερα υπήρχαν προβλήματα και κακές σχέσεις με την πολιτεία».

-Για το εκλογικό σύστημα της ΕΠΟ:

«Το θέμα αυτό έχει λυθεί. Ψηφίζουν και θα ψηφίζουν οι 57 Ενώσεις. Το ίδιο γίνεται στη FIFA και την UEFA. Εγώ προσπάθησα να ψηφίζουν όλες οι ΠΑΕ της Super League ξεχωριστά, αλλά δεν πέρασε η αλλαγή αυτή από το Πρωτοδικείο.

-Για την πρόταση Μπιτσαξή περί κλήρωσης των διαιτητών:

«Διαφωνώ κάθετα με το να γίνεται κλήρωση διαιτητών. Ακόμη και με προεπιλογή, δεν αλλάζει κάτι. Νοοτροπία πρέπει να αλλάξουμε. Όχι να αλλάξουμε το σύστημα που εφαρμόζει όλη η Ευρώπη επειδή εμείς δεν έχουμε σωστή νοοτροπία. Δεν είναι λύση αυτό. Λύση είναι να μην ασχολείται κανείς με τη διαιτησία».

-Γιατί το γεγονός πως ο Κάκος δεν ορίζεται σε αγώνες:

«Δεν παρεμβαίνω σε αυτά. Η κάθε ΚΕΔ κρίνεται στο τέλος της σεζόν».

-Για την επιστροφή Καλόπουλου:

«Η ΚΕΔ τον αθώωσε αθλητικά. Με τα στοιχεία που είδε, είπε αυτό. Η ΚΕΔ θα κριθεί στο τέλος για όλες τις αποφάσεις της και για το πώς πάει η διαιτησία. Δεν γνωρίζω αν ο Καλόπουλος θα σφυρίξει τώρα στο Κύπελλο και μετά θα κάνει δήλωση αποχώρησης. Φαντάζομαι ότι σκέφτεται «πώς θα πάω να σφυρίξω έναν αγώνα του Παναθηναϊκού ή του Ολυμπιακού».

-Για τον φόβο των διαιτητών και τις καταγγελίες Κύρκου:

«Ο φόβος είναι κακό πράγμα. Δεν γνωρίζω αν φοβάται ο κ. Κύρκος. Ότι καταγγελία υπάρχει, πρέπει να γίνεται γραπτώς».

-Για το αν δέχθηκε τηλεφώνημα από κάποιον της διαιτητικής τετράδας του περσινού επεισοδιακού ντέρμπι Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού  προκειμένου να του καταγγείλει κάποιο περιστατικό μία ώρα μετά το ματς:

«Δεν θυμάμαι αν με πήρε κάποιος από τη διαιτητική τετράδα. Εκατόν πενήντα άνθρωποι με πήραν. Αλλά και να με πήρε, θα του είπα να καταγγείλει ότι θέλει γραπτώς. Αυτό είναι το μότο μου άλλωστε».

-Για τις απειλές που δέχτηκε ο ίδιος το καλοκαίρι εν μέσω της υπόθεσης αδειοδότησης του ΟΦΗ:

«Πράγματι απειλήθηκα και το κατέθεσα δύο φορές στον Εισαγγελέα».

-Για το αν για το συγκεκριμένο θέμα ζήτησε προστασία από παράγοντα που είναι σήμερα προφυλακισμένος:

«Ζήτησα τη βοήθεια κάποιων. Είναι ένα θέμα προσωπικό και δεν θέλω να πω κάτι».

-Για τις αποφάσεις σχετικά με τα στημένα παιχνίδια:

«Δεν σχολιάζω ποτέ αποφάσεις της δικαιοσύνης. Εν μέσω τέτοιας δίνης, αν ζητούσα τις παραιτήσεις των αθλητικών δικαστών θα λέγατε όλοι γιατί το κάνω τη συγκεκριμένη στιγμή. Έχω άποψη για τις αποφάσεις. Πιστεύετε ότι όλες οι αποφάσεις μου άρεσαν;»

-Για τη δήλωση Μπιτσαξή περί «επιτροπής αφέσεων και όχι εφέσεων»:

«Διαφωνώ με αυτό, με την έννοια ότι υπάρχουν τόσα πράγματα που έγιναν το καλοκαίρι που δεν έχουν γίνει τριάντα χρόνια στο ποδόσφαιρο. Έγιναν κοσμοϊστορικά γεγονότα. Κάποιοι στάθηκαν στο ύψος τους, κάποιοι έβγαλαν πάρα πολύ δουλειά,. Έγινε δουλειά που δεν μπορεί να την ακυρώσει κανείς».

-Για την αποπομπή των ποδοσφαιρικών εισαγγελέων, Φάκου και Αντωνακάκη:

«Βεβαίως και στάθηκαν στο ύψος τους οι εισαγγελείς. Ο τρόπος που έγινε η αλλαγή τους, βαρύνει εμένα. Είναι λάθος δικό μου ο τρόπος που έγινε αυτό. Οι θέσεις αυτές είναι τόσο ευαίσθητες που πρέπει να υπάρχει ένα rotation. Πρέπει να υπάρχει εναλλαγή, ειδικά όταν έχουν φάει τόση κριτική. Τις δηλώσεις τους εναντίον της ΕΠΟ και των παραγόντων, δεν θα τις σχολιάσω. Τους σέβομαι και έκαναν τη δουλειά τους καλά. Η απόφαση αυτή βαρύνει εμένα».

-Για την αντικατάσταση τους:

«Δεν αντικαταστάθηκαν από την εκτελεστική γραμματεία της ΕΠΟ. Θα μπουν άλλοι στη θέση τους σύντομα. Θα είναι συνταξιούχοι δικαστές, διότι οι τακτικοί δεν μπορούν, βάσει γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Αυτό που έχω κάνει, είναι ότι απευθύνθηκα στην Ένωση Εισαγγελέων και τους ζήτησα να μου κάνουν μια πρόταση και να επιλέξουμε πρόσωπα».

-Για την επικοινωνία με τον Ζαγοράκη και την καταγγελία μέλους της ρωσικής ομοσπονδίας που άφηνε υπονοούμενα ότι η ισοπαλία στο ΠΑΟΚ-Ρούμπιν πιθανόν να ήταν προσυνεννοημένη:

«Με πήρε ο Ζαγοράκης και με ρώτησε τι να κάνει. Εγώ του είπα ποιες ενέργειες πιστεύω ότι πρέπει να κάνει. Του είπα να κάνει καταγγελία».

-Για τις εκθέσεις της UEFA σχετικά με τα ύποπτα ματς:

«Δεν μου στέλνουν πλέον εκθέσεις. Νομίζω ότι αυτό είναι καλό. Είναι μια κληρονομιά».

-Για την ποινή της Καβάλας για τα ματς με τον Αγροτικό Αστέρα, σε συνδυασμό με την αθώωση του Αγροτικού:

«Είναι δικαστική απόφαση. Δεν μπορώ να τη σχολιάσω. Σίγουρα υπάρχουν διαφοροποιήσεις στην αιτιολογία των αποφάσεων, αλλά δεν το σχολιάζω. Δικαστές είναι και τους τιμώ. Εφέτες και αρεοπαγίτες είναι. Έχω πει ότι η αθλητική δικαιοσύνη έχει καλές και κακές στιγμές. Δεν θα σχολιάσω τις αποφάσεις της».

-Συνολικά για τις αποφάσεις της αθλητικής δικαιοσύνης:

«Είκοσι δύο ομάδες ελέγχθηκαν πειθαρχικά για τα στημένα και ποινές επιβλήθηκαν σε έξι. Από πρόσωπα, τιμωρήθηκε το 20% των κατηγορουμένων. Για τις πλαστογραφίες, ελέγχθηκαν πειθαρχικά 21 ομάδες, ενώ έλεγχος έγινε σε όλες. Υποβιβάστηκαν εννέα, όχι μόνο ο Ηρακλής. Απ’ όσο γνωρίζω, ο Ηρακλής ήταν η μοναδική ομάδα της Σούπερ Λίγκας με πλαστή ενημερότητα».

-Για το αν είπε σε Καράογλου και Πατουλίδου να αλλάξει διοίκηση ο Ηρακλής ώστε να σωθεί:

«Δεν μιλάω για πρόσωπα, όχι για να διατηρήσω ένα επίπεδο, αλλά για να διαφυλάξω κάποια πράγματα. Δεν θα πω ποτέ τι μου είπε κάποιος και τι του είπα εγώ».

-Για την κάθαρση:

«Μην πυροβολούμε το ποδόσφαιρο. Πείτε μου σε ποιο τομέα του πολιτικού βίου έχει γίνει μία, έστω χάλια, αυτοκάθαρση. Η κάθαρση είναι μιας διαρκής διαδικασία. Το ότι δεν έχει σταλεί άλλο ύποπτο ματς από την ΟΥΕΦΑ, δεν είναι κάτι θετικό;»

-Για την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού:

«Το ποδόσφαιρο έχει δεχτεί την ΕΕΑ μέσω του καταστατικού της Σούπερ Λίγκας. Δεν υπάρχει παρέμβαση στο αυτοδιοίκητο. Δεν μπορώ να αμφισβητήσω το δικαίωμα του κράτους να διαλύσει μια ανώνυμη εταιρία. Αλλά αυτό θα έπρεπε να είναι είναι δικαίωμα του υπουργείου Ανάπτυξης».

-Για την αδειοδότηση της νέας περιόδου:

«Με επισκέφτηκε σήμερα η Σούπερ Λίγκα για αυτό το θέμα, να μου πουν τις απόψεις τους. Το συζητήσαμε και θα επανέλθουν με προτάσεις και για τις κυρώσεις. Εγώ ζήτησα σύνεση. Μία σκέψη δική μου, είναι να γίνει πιο μεγάλη η επιτροπή αδειοδότησης και να συμμετάσχει και ένας άνθρωπος της λίγκας. Το financial fair play είναι άλλο θέμα. Είναι πρόγραμμα της ΟΥΕΦΑ και εκτελείται από την ΟΥΕΦΑ».

-Για την πρόσληψη στην ΕΠΟ της κόρης του κ. Σμαϊλη ο οποίος κρίθηκε ότι παρανόμως συμμετείχε στην επιτροπή αδειοδότησης της ΕΠΟ:

«Έχει ένα καταπληκτικό βιογραφικό και γι αυτό το λόγο προσλήφθηκε».

-Για το αν θα είναι ξανά υποψήφιος για την προεδρία της ΕΠΟ (και το πανό των οπαδών του Ηρακλή για τα παιδιά του):

«Είναι αρκετά νωρίς. Θα δω τις συνθήκες. Αν αισθανθώ ότι μπορώ να προσφέρω, μπορεί και να είμαι. Μερικά πράγματα με απομακρύνουν, όπως το πανό του Ηρακλή. Είναι ότι χειρότερο μου έχει συμβεί. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ το βράδυ. Άλλα πράγματα με φέρνουν κοντά, όπως η Εθνική ομάδα. Είναι θέμα ψυχισμού και αντοχών».

-Για το προσωνύμιο «ψηλός Σισέ» που χρησιμοποιούν παράγοντες για εκείνον στις συνομιλίες της ΕΥΠ:

«Αυτά είναι σαχλαμάρες, ούτε με απασχολούν. Αυτή η υπόθεση, σε κάποιο μελλοντικό χρόνο θα δικαιώσει την ΕΠΟ».

-Για την ανανέωση του συμβολαίου του Φερνάντο Σάντος:

«Θέλουμε να μείνει για όσο περισσότερο γίνεται. Είμαστε σε συζητήσεις. Όλοι του οι όροι έχουν γίνει δεκτοί από μένα».

-Για τα πεπραγμένα της ΕΠΟ γενικά:

«Η ΕΠΟ κάνει μια τεράστια προσπάθεια και κάποια πράγματα δεν αναγνωρίζονται. Έχουμε τρεις συνεχόμενες θετικές χρήσεις. Είχαμε έλλειμμα 50 εκατ. ευρώ και τώρα έχουμε 17 εκατ. Όμως όλοι λένε για την ΕΠΟ των σκανδάλων».

Κατηγορία: ΕΠΟ
Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στις κυριότερες ειδήσεις της ημέρας και μέσα από τη σελίδα σας στο Facebook, κάντε στη σελίδα του Onsports.gr.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

3 σχόλια
  • ozlem Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011 17:35 Συντάχθηκε από ozlem

    kirie pilavie kirie geroylano .nikitiadi mpisaksi mia mera tha logodotisete enopion toy voliotikoy laoy. o hronos yia thn tjmoriasas logo tis eglimatikisas stasi plisiazi efhome todikastirio na yini sto volo nado ta moytrasas stis filakes toy nafplioy

  • ozlem Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011 17:35 Συντάχθηκε από ozlem

    kirie pilavie kirie geroylano .nikitiadi mpisaksi mia mera tha logodotisete enopion toy voliotikoy laoy. o hronos yia thn tjmoriasas logo tis eglimatikisas stasi plisiazi efhome todikastirio na yini sto volo nado ta moytrasas stis filakes toy nafplioy

  • Little_Germans_Marching Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011 11:44 Συντάχθηκε από Little_Germans_Marching

    Πρέπει να απογοητεύτηκε πολύς κόσμος χθες με έναν Πιλάβιο που τα έβρισκε όλα τόσο φυσιολογικά, κοιτώντας το τραπέζι ενώ μιλούσε και ζωγράφιζε στο χαρτί μπροστά του.

    Το highlight της κουβέντας όμως ήταν αυτό: ... "Μα κύριε Θωμαίδη, έχει πάει 2¨30 και δε μ' έχετε ρωτήσει τίποτα για την εθνική ομάδα! Όλο για τις διαπλοκές με ρωτάτε"

    Ρώτα ρε Κυριάκο κι εσύ για την εθνική ομάδα που προκρίθηκε να γελάσει το χειλάκι του Πιλάβιου.. Αφού στα υπόλοιπα δε θα πάρεις απαντήσεις ούτως ή άλλως.

    Τέλος, σαν φίλαθλος του ΟΦΗ αισθάνομαι ηθικά δικαιωμένος που στην ερώτηση για τον Σμαΐλη ο Πιλάβιος απλά δεν απάντησε τίποτα!

Το σχόλιο σου

onsports
Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.