Μόνος του απώλεσε το πλεονέκτημα

Δημοσίευση: Δευτέρα, 05 Μαρτίου 2012 15.13

Χαίρετε κύριοι,

 Ο Παναθηναϊκός για ακόμα μια φορά πέταξε το πρώτο ημίχρονο. Οι παίκτες του Φερέιρα αφήνουν συστηματικά τα πρώτα 45 λεπτά να περνάνε λες και έχουν κάνει συμβόλαιο με τον Θεό πως θα σκοράρουν συνεχώς στο τελευταίο δεκάλεπτο.

Ο Πορτογάλος τεχνικός με το που τελείωσε το παιχνίδι κάθισε μπροστά στην κάμερα και μίλησε για τις άδειες εξέδρες, άφησε αιχμές για τη διαιτησία, υποστήριξε τους οπαδούς της ομάδας, μίλησε για τα πάντα εκτός από το παιχνίδι.

Στο ίδιο τριπάκι μπήκαν και οι φίλοι του Παναθηναϊκού στη χτεσινοβραδινή εκπομπή. Η αλήθεια, όμως, είναι πως την Κυριακή το απόγευμα ο Παναθηναϊκός έδωσε ένα καθοριστικό παιχνίδι και οι παίκτες στο γήπεδο δεν ανταποκρίθηκαν.

Επαιξαν με έναν αντίπαλο που σίγουρα πήρε ανάσες από τη διακοπή, αλλά δεν μπορούσε να βγάλει τρεξίματα και ενέργεια στο γήπεδο. Ο Μπόλονι άφησε εκτός ενδεκάδας τον Γεωργιάδη και η σύνθεση που είχε στον αγωνιστικό χώρο είχε ξεκάθαρη αδυναμία στις πλευρές. Πέρα του ότι στα δεξιά έπαιζε ο άπειρος Αποστολόπουλος και στην απέναντι πλευρά ο Λίνο έπαιρνε βοήθειες από τον βαρύ Νιμανί, δεν ήταν εύκολο να ντουμπλαριστούν μαρκαρίσματα ούτε από τον άξονα.

Οι Γκαρσία, Λάζαρ είχαν πολλούς παίκτες στον χώρο τους να επιτηρούν και δεν έχουν τα πνευμόνια να καλύπτουν και τις πλευρές. Η λογική λοιπόν έλεγε πως ο Παναθηναϊκός έπρεπε να χτυπήσει στα άκρα, να πάρει αβαντάζ με τις προωθήσεις των μπακ και να σημαδέψει τον νεαρό και άπειρο Αποστολόπουλο.

Το πρώτο ημίχρονο έφυγε χωρίς ο Παναθηναϊκός να ψάξει τον τρόπο να εκμεταλλευτεί τα πλεονεκτήματα που του έδινε η μορφή του αγώνα. Η μοναδική ευκαιρία, η ατομική προσπάθεια του Χριστοδουλόπουλου στο 41΄, όταν τραβήχτηκε στο πλάι και πέρασε από την έξω πλευρά του Αποστολόπουλου.

Αρκετοί θα σταθούν στην επιλογή του Πορτογάλου να χρησιμοποιήσει στην επίθεση τον Λάζαρο. Για μένα σε αυτήν τη θέση ο Λάζαρος μπορεί να κάνει μεγάλη καριέρα και του δίνεται η δυνατότητα και με τον τρόπο που παίζει ο Παναθηναϊκός να μπορεί εύκολα να ξεκινά από το πλάι και να παίρνει τα μέτρα που χρειάζεται για να τελειώσει μια φάση.

Παίζοντας, μάλιστα, σαν τελευταίος παίκτης στην επίθεση θα είναι πολύ πιο εύκολο να τριπλάρει τον αντίπαλο μπακ, καθώς όταν βγαίνει στο πλάι θα παίρνει τη μπάλα πιο ψηλά, ο αντίπαλος θα φοβάται κίνηση του εξτρέμ, οπότε ο Χριστοδουλόπουλος θα έχει κενό χώρο από την πλευρά του τέρματος για να τελειώνει τις προσπάθειές του.

 

Το πρόβλημα, λοιπόν, δεν ήταν πως ο Φερέιρα επέστρεψε σε σχήμα χωρίς καθαρό φορ, αλλά πως για ακόμα ένα παιχνίδι οι παίκτες του πέταξαν ένα ημίχρονο και για 45 λεπτά δεν είχαν ξεκάθαρη στόχευση.

Στο ημίχρονο ο Πορτογάλος τεχνικός έδρασε γρήγορα και έβαλε τον Τοτσέ στην κορυφή της επίθεσης, με σκοπό να κλείσει τον αντίπαλο στην εστία του.

Παράλληλα έβαλε τον Ζέκα μπροστά από τους Βιτόλο, Κατσουράνη και ο Παναθηναϊκός προσπάθησε να χτυπήσει στην αχίλλειο πτέρνα του αντιπάλου.

Αν δικαιούται για ένα λόγο να νιώθει άτυχος ο Πορτογάλος τεχνικός είναι πως δέχτηκε ο Παναθηναϊκός το τέρμα σε ένα διάστημα που ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του παιχνιδιού.

Για να είμαστε, όμως, ειλικρινείς όταν έχεις τετράδα αμυντικών τους Σπυρόπουλο, Μαρίνο, Σαριέγκι, Μπιαρσμίρ κάποια στιγμή θα προδοθείς.

Ο Αθανασιάδης πέρασε τη μπάλα πάνω από το κεφάλι του βάσκου και τον ανάγκασε να τον αγκαλιάσει για να μην εκτελέσει. Πέναλτι και αν ο Βοσκάκης ήθελε να δικαιώσει όσους τον είχαν βάλει στο μάτι και αποβολή. Από εκεί και πέρα είδαμε άλλο παιχνίδι.

Ο ΠΑΟΚ βρήκε κίνητρο, οι παίκτες του γύρισαν πιο πίσω και οι δύο εξτρέμ μπήκαν στη λογική να καλύπτουν τα μπακ. Ο Φερέιρα προσπάθησε να σπάσει την άμυνα του ΠΑΟΚ, δίνοντας εντολή στους εξτρέμ του Παναθηναϊκού να παίξουν πιο μέσα, για να ελευθερωθούν και στους Σπυρόπουλο, Μαρίνο να μείνουν ψηλά.

Για ακόμα μια φορά, όμως, επιθετικά δεν πήρε καμία βοήθεια από τους Σπυρόπουλο, Μαρίνο. Το έχω πει πολλές φορές είναι αστείο να παίζουν αυτοί οι δύο μπακ και να μένει εκτός ο Βύντρα.

Ο Βύντρα μπορεί να έχει ελάττωμα στην τελική προσπάθεια βγάζει όμως και τρεις - τέσσερις προσωπικές ενέργιες κερδίζει μάχες στην πλευρά του κάτι που με τον Μαρίνο δεν μπορεί να κάνει.

Στον Παναθηναϊκό ψάχνοντας για άλλοθι έβγαλαν ανακοίνωση για τη διαιτησία. Η αλήθεια είναι πως στην Ελλάδα χωρίς η διοίκηση να είναι πάνω από την ομάδα είναι δύσκολο να πάρεις πρωτάθλημα. Παρότι οι παίκτες και η τεχνική ηγεσία ξεκίνησαν με αυτό το μειονέκτημα κατάφεραν στον πρώτο γύρο να το ξεπεράσουν με τη δουλειά τους και με την προσπάθειά τους στο γήπεδο.

Για ένα περίεργο λόγο, όμως, παρότι ο Παναθηναϊκός είχε πάρει αβαντάζ στη μάχη του τίτλου, υπήρχε απο την ίδια την ομάδα η ατμόσφαιρα που κάπου θα μας σταματήσουν.

Σαν γκόμενα που βλέπει άνδρα με παλτό και φωνάζει πως την βιάζουν πριν καν αυτός προσπαθήσει να την ακουμπήσει. Ειλικρινά ούτε εμένα μου άρεσε πως μια ημέρα μετά την Τρίπολη επανήλθε στους πίνακες για να αποχωρίσει ένδοξα τελικά ο Καλόπουλος.

Ακόμα περισσότερο με προβλημάτισε η αλλαγή του αρχιδιαιτητή την επομένη της ήττας στην Ξάνθη και η καρατόμιση (για ένα πέναλτι που δεν έδωσε στο 90') του Κωσταντινέα.

Αναγνωρίζω πως η απεργία για το αυτοδιοικητικό ευνόησε τον Ολυμπιακό και έφερε ξεκούραστο τον ΠΑΟΚ στο ΟΑΚΑ. Στο γήπεδο, όμως, εχθρική διαιτησία ο Παναθηναϊκός δεν έχει βρει. Μετέχει σε ένα πρωτάθλημα που είναι μεγάλο ντισαβαντάζ να μην έχεις ισχυρή διοίκηση, αλλά πέτυχε να πάρει τεράστιο πλεονέκτημα το οποίο το έχασε στο γήπεδο χωρίς να πειραχτεί από κανέναν.

Μη μου γράψετε από κάτω για τη φάση του Σαριέγκι στο 1ο λεπτό, είναι για γέλια. Αν σφυριζόταν αυτό θα έπρεπε ο διαιτητής να δίνει 5 πέναλτι σε κάθε παιχνίδι. Ο Παναθηναϊκός έχασε γιατί κάποια στιγμή θα πλήρωνε πως συστηματικά παίζει συντηρητικά και πετά το πρώτο ημίχρονο. Όπως και πως το τελευταίο διάστημα αγωνίζεται με τετράδα στη άμυνα τους Μαρίνο, Σαριέγκι, Μπιάρσμιρ, Σπυρόπουλο.


Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

14 σχόλια
  • giannispatra Τετάρτη, 07 Μαρτίου 2012 12:05 Συντάχθηκε από giannispatra

    Oταν ηταν προπονητής ο τεν κατε στους σπυροπουλους βυντριδες καντεδες σαριεγκιδες τους απαγορευε ρητώς να ξεμιτησουν απο την περιοχη διοτι ήξερε το παλλικαρι οτι οι εν λογω παικτες στο ενας εναντιο ενος ητα για τα πανυγυρια τους περνουσαν οι αντιπάλοι για πλακα
    Με αποτέλεσμα να μη συμμετεχουν στην ανάπτυξη και ο παναθηναικος να ειναι μονοτονος και προβλεψιμος
    Ακομα και τοτε που πηρε το πρωτάθλημα ο ολυμπιακος τον κερδισε για πλακα.Οχι γιατι ειχε καλλιτερη ομαδα αλλα γιατι οταν βλεπουν ολυμπιακο ο παναθηναικος παοκ αρης αεκ θέλουν παμπερσ.
    πας πουθενα με αυτους τους παικτες
    τα ξερετε αλλα δεν τα γραφετε μην στενοχωρηθουν οι οπαδοι του παναθηναικου αν και το ξερουν αλλα δεν θελουν να το ακουνε.
    ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΠΡΕΦΑ
    ΕΜ ΡΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΠΟΤΕ Η ΚΩΛΟΦΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΝΕΣ ΑΠΟ ΛΕΒΑΔΕΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΟΚ
    Ο φερειρας ξέρει τι νουμερα ειναι οι οπαδοι και τους γλειφη
    και ολοι φταινε εκτος απο αυτον και τους σουπερυπερπαικταράδες του αντωνιου.

    Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΤΣΑΡΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΜΑΔΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΣΑΙ ΑΡΑ ΜΗΝ ΧΑΙΔΕΥΕΙΣ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΝ ΑΝΟΗΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΑΛΛΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΕΧΟΜΑΙ
    Εχουν βγάλει την μεγαλυτερη τεμπέλα του ελληνικου ποδοσφαιρου ΤΟΝ ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟ
    O κατσουρανης δεν μπορει να κουνησει τον κ.......λο του ποδοσφαιρο θελει ο ανθρωπος.Αλλα βρισκει και κανει.
    Εμ δεν θα χασεις απο τον παοκ και τον λεβαδειακο και μεθαυριο απο την αεκ και τον ολυμπιακο
    Ο ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ

  • Θοδωρής Βόλος Τρίτη, 06 Μαρτίου 2012 20:13 Συντάχθηκε από Θοδωρής Βόλος

    Ερώτηση προς τον Τσάρλυ: Κάνω λάθος που νομίζω ότι ο Κατσουράνης έχει γίνει κάτι σαν τοτέμ για τον Παναθηναϊκό? Απαγορεύεται να καθίσει στον πάγκο ή να γίνει αλλαγή στη διάρκεια του ματς ενώ είναι προφανέστατο ότι μετά από έναν καλό πρώτο γύρο είναι σε κακή κατάσταση, περπάτάει, μαρκάρει με τα μάτια και δεν έχει εμπνεύσεις? Η άμυνα του ΠΑΟ δεν είναι ό,τι καλύτερο αλλά χρειάζεται τρέξιμο και μαρκάρισμα από τα χαφ για να την προστατεύουν. Ίσως δεν είναι τυχαίο ότι με Σιμάο και Βιτόλο ήταν πολλά τα ματς που δεν δεχθήκαμε γκολ, ακόμη και μ' αυτή την μέτρια άμυνα. Περίμένω την άποψη σου

  • DeadMan Τρίτη, 06 Μαρτίου 2012 17:31 Συντάχθηκε από DeadMan

    Εσυ giannispatra νομιζω πρεπει να αφησες ενα δυο αρθρα ακομα στα οποια δεν εγραψες το σεντονι σου για το ποσο τραγικος ειναι ο Παναθηναικος και ποσο ΤΕΛΕΙΟΣ ειναι ο ΟΣΦΠ...
    Επισης ξεχασες να πεις οτι ο...θρυλος (σου?) εχει πιο ωραια χρωματα,ομορφοτερο σημα,οι παιχτες του ειναι πιο ομορφα αγορακια ενω ο Βαλβερδε εχει σαγηνευτικο βλεμμα...
    Εισαι ηρωας ομως να πω την αληθεια...παροτι ειναι τοοοσο σαπια η ομαδα σ,και θα την...μαμισουν ολοι απο δω και περα και θα βρεθει 5η-6η (θεση που της αξιζει απ οτι φαινεται να εννοεις),εσυ ακομα την υποστηριζεις!Μιλαμε σαν και σενα πρεπει να ημασταν ολοι...συνειδητοποιημενοι!
    Α και δεν πιστευω να δεις το ντερμπι (ποιο ντερμπι?5-6 θα φαμε,και αυτα αν ειναι σε κακη μερα ο Μιραλας!) αφου ξερεις την καταληξη...καλυτερα να πας για κανα ποτο,φαγακι,κατι αλλο βρε αδερφε εκεινη τη μερα!

  • giannispatra Τρίτη, 06 Μαρτίου 2012 12:30 Συντάχθηκε από giannispatra

    Tσάρλη εσυ τα πραγματα τα βλεπεις με επαγγελματικο τροπο ξέρεις ποδοσφαρο το αναλυεις κλπ.
    Ομως σου τα λεγα και την αλλη φορά οτι ο παναθηναικος ειναι οπως ηταν η ελληνικη οικονομια οταν μας εβαλε ο σημιτης στην ονε
    Μας εχουν παραπλανησει κατι αποτελεσματα στην αρχη και η πρωτη θεση του μεχρι τώρα.
    Δεν εχει ο παναθηναιικος το τσαγανο για πρωτάθλημα διοτι δεν εχει παικτες και ποτε δεν ειχε τα τελευαται 10 χρονια
    Οι παικτες του ειναι για δυο με τρεις αγωνες τον χρονο
    ο λετο αρχιζει καλα το φθινώπωρο τον χειμώνα πεφτει σε χειμερια ναρκη οπως τα ερπετα και οι αρκουδες καιξαναεμφανιζεται στα πλαιη οφ
    Γινεται δουλεια ετσι
    Μπαλα ξερει αλλα το παλλικάρι δεν κανει για σοβαρες ομαδες ειναι αυτη η νάρκη που ελεγα
    Ο νινης το μονο που κάνει ειναι να τον ζηταει για μεταγραφη η μιση υφηλιος ο κουινση για δυο με τρια παιχνιδια και ερχομαστε στην γαγραινα τον κατσουρανη
    Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΑ ΓΚΟΛ Η ΔΩΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΣΙΣΤ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΥΜΝΟΥΣ ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ
    ο δε καραγκουνης τα γνωστα σαριεγκιδες και ολη η αμυνα επιρεπης στην γκελα . Τι μενει
    Αυτα στα λεω απο εμπειρια γιατι βλεπω μπαλα πολλα χρονια καικαταλαβαινω οτι ο παναθηναικος ειναι ρευστος ενω ο ολυμπιακος ειναι στερεος σαν ομαδα
    ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΕΙ ΠΟΤΕ
    Εχουν προσωπικοτητα οι παικτες του ενω του παναθηναικου δεν εχουν .
    Και μη μου πει κανεις οτι εχουν επαγγελματικη αβεβαιοτητα διοτι θα του αναφερω τον παοκ.
    Οταν τσαρλυ ειναι πεντε βαθμους μπροστα και χανει στη λειβαδια αναμενομενο ειναι να χασει και απο παοκ και απο αεκ και να συντριβει στο ΟΑΚΑ απο τον ολυμπιακο.
    ΑΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΥΜΝΟΥΣ
    ΜΠΑΧΑΤΕΛΑ ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΤΗ Η ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ
    το περσινο ροστερ που τον διεσυρε εχει .Τι αλλαξε δηλαδη ;;
    ξεκουραζεται λιγοτερο στο γηπεδο ο κατσουράνης που τον βγαλατε σουπερ παικταρα .
    ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΠΩΣ Ο ΠΑΟΚ ΤΟΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ.
    Η ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΙΣΕΙ Η Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ
    Μια ζωη τα ιδια
    ΠΑΙΚΤΕΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ Η ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΑΝΙΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΖΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
    Τι το θελει το πρωταθλημα ο παναθηναικος να τον κοροιδευουν οι ομάδες στο τσαμπιον ληγκ.;
    Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΙΟΣ ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΑΙΚΟΣ ΟΠΩΣ ΠΕΡΙΠΟΥ Η ΑΕΚ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΒΥΘΙΖΕΤΑΙ.
    Αν θελετε να τον βοηθήσετε να μην κλεινετα τα ματια
    Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΑΙΚΤΕΣ
    Αυτα ειναι κατσικια ουτε μπαλα ξερουν ουτε τσαγανο ουτε τσαμπουκα εχουν
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΨΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΠΑΚΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ.
    Το μονο που του εμεινε του παναθηναικου ειναι το πρωτάθλημα ουτε κυπελο παιζει ουτε ουεφα
    Ξεκουραστηκαν και μια βδομάδα .
    Πάντως εδω ειμαστε να τα λεμε ουτε την αεκ θα κερδισει μεθαυριο και απο τον ολυμπιακο θα διασυρθει διοτι πρεεπι να ανοιχτη να τον κερδισει καιοπως η αμυνα του ειναι επιρρεπης στην γκελα η συντριβη θα ερθει

  • JJ Τρίτη, 06 Μαρτίου 2012 11:24 Συντάχθηκε από JJ

    Παναθηναικοι ειστε οι μεγαλυτεροι κλαψες στην ιστορια,χειροτεροι κιαπο μας τους αεκτσηδες. Προτεινω να απαγορευτει ο καταλογισμος πεναλτυ εναντιον των Παο-οσφπ νατελειωνουμε. Αλλα ξεχασα,χασατε λογω του φουρνου του Κωνσταντινεα. Θα ολοκληρωσω με ενα ανεκδοτο που εγραψε ενας απτους προηγουμενους φιλους "ο Μιραλάς δεν είναι καλύτερος από τον Λέτο, ούτε ο Τζιμπούρ από τον Κουίνσι, ούτε ο Ορμπάιθ από τον Σιμάο, ούτε ο Μέλμπεργκ από τον Μπουμσόνγκ, ούτε ο Καζίμ από τον Ζέκα, ούτε ο Ιμπαγάσα από τον Κατσουράνη"

  • Alexis 50 Τρίτη, 06 Μαρτίου 2012 09:26 Συντάχθηκε από Alexis 50

    Τελικά άργησα (50 χρόνια οπαδός του ΠΑΟ) να καταλάβω πως το μεγάλο πλεονέκτημα των γαύρων είναι στην νοοτροπία των οπαδών.
    Οι Πανάθες είμαστε παραμυθιασμένοι που ποτέ δεν θέλουμε να βλέπουμε κατάματα την αλήθεια.
    Γλύφουν τα γλυφιτζούρια παραμύθια που τους σερβίρει ο κάθε επιτήδειος μέχρι και ο Σωτήρας ο Τσάκας.
    Για τα χάλια μας, φταίει η Ριζούπολη και ο Κόκαλης, φταίει ο Αγιαξ και το 1971, φταίει το 1821 και οι αρχαίοι μας πρόγονοι.
    Φταίει ο Μαρινάκης που επένδυσε το χρήμα του στην ομάδα του.
    Τι θέλουμε ???. Ποιοι είμαστε ???
    Ποιος σοβαρός επενδυτής να μας εμπιστευθεί???

  • PAO Δευτέρα, 05 Μαρτίου 2012 23:28 Συντάχθηκε από PAO

    tha eprepe na niothis poli asxima charlie otan sou stelnoun "bravo" opadi tou olympiakou. "bravo" sou lene pou den milas gia rizoupoli, karaiskaki, ke gia fournous pou anatinaxtikan ston aera. milise gia ligi balitsa aderfe. den mas sinferi na spasi afto to paranomo sapio sistima.... to 4-2-3-1 na mas analyseis. ti mas niazi pios ine ksekourastos ke poses kartes gia diamartireia exi pari o pao. den exo tin ora ke to kouragio na perigrapso ta esxi pou exoume di fetos apo ton pio vromiko silogo ston pankosmio athlitismo. arki na sou po oti esi ke kapioi san esena exoun tin megaliteri efthini gia tin katastrofi tou ellhnikou podosferou. den tolmate, i xeirotera, den thelete na grapsete tin alethia gia afta pou vlepete ke akoute ola afta ta xronia tis vromas. OLA KALA CHARLIE.

    ps. kalitera na dilosis "antikimenikos" dimosiografos ke oxi PANATHINAIKOS charlie, den ine kako. etsi tha katalavenan oi opadi tis omadas otan pezis me tin nomoisini mas.

  • Δ. Μ. Δευτέρα, 05 Μαρτίου 2012 21:55 Συντάχθηκε από Δ. Μ.

    Μόνος του, πραγματικά, πέταξε το +5.
    1) Μόνος του ανέβαλε το ματς του Λεβαδειακού στην Τρίπολη παραμονή της κρισιμότερης εβδομάδας του πρωταθλήματος κι ο Κομπότης έπαιξε ξεκούραστος. Ούτε πριν, ούτε μετά είχε άλλη Τετάρτη ελεύθερη! Το ετήσιο ρεπό του το πήρε πριν τον Παναθηναϊκό...
    2) Μόνος του κήρυξε την αναβολή για να μην παίξει ο ΠΑΟΚ εξουθενωμένος από την Ουντινέζε, ούτε ο Ολυμπιακός μετά το ταξίδι στην Ουκρανία το ντέρμπι.
    3) Μόνος του - κυριολεκτικά, μόνο αυτός σε ένα ολόκληρο πρωτάθλημα - προκάλεσε την ποινή κεκλεισμένων των θυρών. Ξύλο φέτος έπεσε μόνο στο Λεβαδειακός - Παναθηναϊκός. Η 1η τιμωρια κεκλεισμένων σε σύνολο 150 και πλέον αγώνων ήταν φέτος στην 23η αγωνιστική κι ήταν του Παναθηναϊκού! Και στην Κρήτη χθες τα έπνιξαν, αφού το επόμενο ματς είναι με ΠΑΟ...
    4) Μόνος του πήρε κάρτες στους κομβικότερούς του παίκτες. 6 ο Λέτο σε 14 ματς (!), απ0ό 7 οι Σιμάο, Βιτόλο, Κατσουράνης. Συμπτωματικά, όλες για διαμαρτυρίες! Ούτε μία για σκληρό παιχνίδι... Κι ω του θαύματος, όλοι τις συμπλήρωσαν στην κρίσιμη περίοδο των ντέρμπι. Αλήθεια, ο Βοσκάκης από 7-8 παίκτες που τον κύκλωσαν μόνο τον Κατσουράνη άκουσε να διαμαρτύρεται;
    5) Μόνος του βλέπει ένα σωρό μικρές, αλλά ουσιαστικές λεπτομέρειες, να αποτελούν "παραγγελιά" του Ολυμπιακού: το ματς στο παγοδρόμιο των Ιωαννίνων, την καρατόμηση Βασσάρα μετά την Ξάνθη, το γεγονός ότι δεν έχει πάρει πέναλτι μετά την ήττα του Ολυμπιακού στην Τρίπολη (φυσικά και δεν μετράω το χθεσινό, που έγινε για "ξεκάρφωμα"), τον Παππά να έχει πάρει εργολαβία τον Ολυμπιακό μετά τον Ολυμπιακό (αλήθεια, ο Αβραάμ το επέστρεψε το σώβρακο στον Χαριστέα;), το "θάψιμο" της υπό΄θεσης Τοροσίδη, την εξαφάνιση (τι κρίμα, τέλειωσε κι η Νικολούλη) του φύλλου αγώνα για την κάρτα του Μέλμπεργκ, την επιλεκτική ευαισθησία δικαστών και εισαγγελέων (Φερέιρα...), τον φούρνο του Κωνσταντινέα, την υπερήφανη αποχώρηση του Καλόπουλου. Και πόσων ακόμη έχω ξεχάσει, γιατί είναι αδύνατο να θυμάται κανείς...

    Υ.Γ. Το ότι διεκδικεί τίτλο με Καρνέζη, Μπιάρσμιρ, Σαριέγκι, Μαρίνο, Τοτσέ και σία δεν είναι καινούριο. Όλη τη σεζόν ο ΠΑΟ των 12-13 παικτών κάνει υπέρβαση διεκδικώντας τίτλο από μια ομάδα με διπλάσιες λύσεις. Σε ποσότητα, όχι σε ποιότητα. Γιατί ο Μιραλάς δεν είναι καλύτερος από τον Λέτο, ούτε ο Τζιμπούρ από τον Κουίνσι, ούτε ο Ορμπάιθ από τον Σιμάο, ούτε ο Μέλμπεργκ από τον Μπουμσόνγκ, ούτε ο Καζίμ από τον Ζέκα, ούτε ο Ιμπαγάσα από τον Κατσουράνη. Ούτε καν ο Τοροσίδης κάνει τόση μεγαλύτερη διαφορά από τον Βύντρα. Αλλά σε βάθος πάγκου ο ένας έχει Μακούν κι ο άλλος Μαυρία...
    Υ.Γ.2 Ίσως να είναι καλό ο Παναθηναϊκός να πάει στο ντέρμπι για ένα μόνο αποτέλεσμα. Συνήθως το "βολεύει κι η ισοπαλία" είναι παγίδα
    Υ.Γ.3 Ο Λέτο θα λείψει, αλλά η ομάδα έχει ουσιαστικά μισό γύρο που παίζει χωρίς αυτόν. Τουλάχιστον να γυρίσουν δυνατοί οι Μπουμσόνγκ, Κουίνσι, Ζέκα, γιατί η δική τους πτώση / απώλεια στοίχισε περισσότερο.
    Υ.Γ. 4 Ποιος πάει στοίχημα ότι χρήματα θα βρεθούν και σε 3 εβδομάδες ο Ταβλαρίδης θα είναι παρών με τον Παναθηναϊκό; Ειδικά αν το ντέρμπι κάτει στον άσο...

  • kraxtis Δευτέρα, 05 Μαρτίου 2012 18:22 Συντάχθηκε από kraxtis

    Τι έγινε ρε συ Τσάρλυ? Τι απέγιναν τα ''3 πίτμπουλ'' στη μεσαία γραμμή? Πού πήγε αυτός ο Τοτσέ που ''αν κ είναι παίχτης με ταβάνι, παρ'όλα αυτά ξέρει τα βασικά του σεντερ φορ''...?

  • Πατς 4 Δευτέρα, 05 Μαρτίου 2012 18:15 Συντάχθηκε από Πατς 4

    Μπράβο Τσάρλυ. Φοβερή ανάλυση. Ο Βοσκάκης έπαιξε 50% 50% νομίζω είναι αστείο να μιλάει ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ για διαιτησία. Αλλά συμφωνώ με την άποψη σου. Ο μικρός του ΠΑΟΚ ο Αποστολόπουλος έμπαζε και όποτε πήγαινε η μπάλα απο εκεί ο ΠΑΟΚ είχε προβλήματα. Ευτυχώς δεν πήγε πολλές φορές.Αυτό ήταν το λάθος του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ. η ουντενεζε με τον ΠΑΟΚ όλο απο την πλευρά του Σταφυλίδη έπαιζε. Και στο κέντρο ο ΠΑΟΚ ήταν καλύτερος.Μονο απο τα άκρα θα έχανε το παιχνίδι.Αλλά του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ ήταν νωθροί και μάλλον δεν το καταλάβαν.

  • ROJO BOTON Δευτέρα, 05 Μαρτίου 2012 17:55 Συντάχθηκε από ROJO BOTON

    ΤΟΛΜΑΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΕΣΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΒΥΝΤΡΑ?
    ΣΟΒΑΡΑ?
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΥΜΝΕΙΣ ΤΟΝ ΖΙΛΜΠΕΡΤΟ!
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΦΙΛΕ. ΓΕΝΙΚΩΣ.

  • Pit13 Δευτέρα, 05 Μαρτίου 2012 17:07 Συντάχθηκε από Pit13

    Φιλε Τσαρλυ, τα αμυντικα προβληματα που αντιμετωπισε ο Παναθηναικος ηταν αναμενομενα, πιστευω. Ηταν θεμα χρονου να (ξανα)βγαλουν τις αδυναμιες τους οι μετριοι-κακοι παιχτες τυπου Σαριεγκι,που χωρις την παρουσια του Σιμαο μπροστα τους να σταματαει συνεχως την προσπαθεια αναπτυξης του αντιπαλου, οποιοσδηποτε μπορει να τους βαλει πλατη, να τους ντριμπλαρει, να περασει αναμεσα τους κλπ.

    Στο θεμα Μαρινος η Βυντρα εχω να πω το εξης.Ο Μαρινος ειναι για λιγα πραγματα κι εχεις δικιο σ αυτο πο λες. Ο Βυντρα απ την αλλη ειναι σε κακη κατασταση οπως φανηκε στα τελευταια παιχνιδια που επαιξε. Θα μου πεις, ολοι οι παιχτες περνανε ντεφορμαρισμα, ομως το θεμα δεν ειναι τοσο απλο, γιατι ο Βυντρα οποτε ειναι κακος, ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣ. Με το να τον πεταξεις στο παιχνιδι και με δεδομενο οτι δεν ειναι σε καλη κατασταση, ρισκαρεις καταρχην να σου κανει γκαφα (στην κανει για πλακα) αλλα και επιθετικα, δεν ειναι πολλα αυτα που κερδιζεις. Οντως θα παρεις καποιες ενεργειες οπως γραφεις, καθως ξερει (λεμε τωρα) σε σχεση με τον Μαρινο και να παιζει καλυτερα με τους συμπαιχτες του αλλα και να γινεται περισσοτερο απειλητικος (ξαναλεμε τωρα). Αν ομως δεν ειναι σε καλη μερα, δεν θα καταφερει να γεμισει σωστα, ουτε μια φορα την περιοχη, θα στειλει 4-5 φορες την μπαλα διαγωνια αουτ και θα του φευγει η μπαλα απ τα ποδια και θα βγαινει πλαγιο (το επαθε στον προηγουμεο αγωνα 5 φορες). Κατα την γνωμη μου οι προσπαθειες που παιρνει επιθετικα ειναι καταδικασμενες. Ειναι στα υπερ του το οτι ειναι πολυ αθλητικος παιχτης και παιζει πολυ δυνατα τη θεση του.

  • PSYCHONICK4 Δευτέρα, 05 Μαρτίου 2012 16:49 Συντάχθηκε από PSYCHONICK4

    ΤΣΑΡΛΥ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙΡΟ(ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΜΗ) ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΩ ΣΤΗΝ ΣΑΛΟΝΙΚΑ ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΟΚ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 2 ΜΕΓΑΛΕΣ ΦΥΓΕΣ (ΒΙΕΡΙΝΙΑ -ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΤΑΙΡΟ ΠΑΥΛΑΡΑ ΤΟΝ "ΙΝΔΙΑΝΟ" ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ)ΚΑΙ ΕΧΩΝΤΑΣ ΓΙΑ 2ΤΕΡΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΠΑΓΚΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΟΣΦΠ ΚΑΙ Ο ΠΑΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ 10 ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙ ΕΧΟΥΜΕ (ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΙΖΑΜΕ ΕΥΡΩΠΗ,ΕΝΝΟΩ) ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ?ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ?Η ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΠΑΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΑΠ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ?
    ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ .
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.

    ΥΓ 1:Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΛΗΡΗΣ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.

    ΥΓ 2:ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ PLAY-OFF,ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ1ΘΕΣΗ(CL).

    ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟ ΣΑΛΟΝΙΚΑ¨:
    "ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ..."

  • godsavethequeen Δευτέρα, 05 Μαρτίου 2012 16:23 Συντάχθηκε από godsavethequeen

    Μπράβο Τσάρλυ..επιτέλους ένα άρθρο με σαφή ποδοσφαιρικά επιχειρήματα για τη χτεσινή ήττα του Παναθηναικού και χωρίς κλάψες για δήθεν κακή διαιτησία κλπ.Ευτυχώς που υπάρχεις εσύ και ο Θέμης και ο κόσμος μαθαίνει και λίγη μπαλίτσα γιατί οι περισσότεροι έξω μόνο για Ριζούπολες και Δούρους ξέρουν να συζητάνε..συνεχίστε έτσι παιδιά...

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.