King James, my ass

Δημοσίευση: Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011 20.59

Μπορεί πλέον να μην το θυμάται κανείς, αλλά η Αμερική είδε με συμπάθεια την καριέρα του Λεμπρόν.

Ο Τζέιμς αντιμετωπιζόταν με καλή διάθεση και σεβασμό, κυρίως γιατί άρεσε στον κόσμο η προσπάθεια του να κάνει πρωταθλήτρια μια πόλη και μια ομάδα που  ποτέ δεν έχει κερδίσει τίποτα. Όταν πας με τους “μικρούς” και τρως τα μούτρα σου, ο κόσμος δεν σε λέει λούζερ, αλλά μαχητή, ηγέτη. Ο Λεμπρόν, ως τέτοιος, ήταν συμπαθής.

Οι Αμερικάνοι που ψοφάνε για δράμα, είχαν εδώ και καιρό φτιάξει ένα ωραίο σενάριο στο μυαλό τους. Ο σούπερ-αθλητής, που πάει σε μια ανύπαρκτη ομάδα, δυσκολεύεται, κάνει τα πάντα, αλλά δεν φτάνουν, αποτυγχάνει. Πεισμώνει, προσπαθεί περισσότερο, γίνεται καλύτερος, κάνει υπομονή, η ομάδα βελτιώνεται και κάποια στιγμή έρχεται η δικαίωση, φοράει και το πολυπόθητο δαχτυλίδι, αφού πρώτα έχει κερδίσει τα πάντα σε ατομικό επίπεδο.

Το Κλίβελαντ έχανε, ο κόσμος χαιρόταν, αλλά όχι γιατί αντιπαθούσε τον Τζέιμς. Οι αποτυχίες της ομάδας του άρεσαν στον κόσμο γιατί “επιβεβαίωναν το σενάριο”. Για να τον συμπαθήσουν και να τον εκτιμήσουν, ήθελαν πρώτα να τον δουν να αποτυγχάνει, να αποκτά εχθρούς, ώστε μετά να επιστρέψει για να τους κλείσει τα στόματα με την κατάκτηση της κορυφής.

Το είχαν δει το έργο με τον Τζόρνταν και τον λάτρεψαν όσο κανέναν. Όχι, ο Λεμπρόν Τζέιμς δεν θα μπορούσε ποτέ να τους χαρίσει ένα ταξίδι αντάξιο αυτού που τους πήγε ο Μάικλ, αλλά τουλάχιστον θα μπορούσε να πατήσει στα ίδια βήματα, να τους παίξει ένα έργο που τους αρέσει. “Ο Βασιλιάς που θα υποφέρει μέχρι να φορέσει το στέμμα του”. Ολ τάιμ κλάσικ, αλλά τους το χάλασε κι αυτό ήταν αρκετό για να στραφούν εναντίον του.

Η προδοσία του σεναρίου

Ο Τζέιμς πήγε στο Μαϊάμι. Άφησε το Κλίβελαντ, δεν έμεινε να παλέψει μαζί τους, δεν έμεινε πιστός στο “σενάριο”. Έφυγε, προτίμησε την εύκολη λύση. Να πάει σε μια ομάδα με άλλους δύο σούπερ σταρ, να φτιάξουν μια μικρή dream team κι έτσι να πάρει μαζί τους το πολυπόθητο δαχτυλίδι. Μίλησε με ασέβεια για το κοινό του Κλίβελαντ, υπερασπίστηκε με αλαζονεία την επιλογή του, έστρεψε όλον τον κόσμο εναντίον του. Πόλεμος.

Όχι, τώρα κανείς δεν έβλεπε με συμπάθεια την προσπάθεια του να φτάσει στην κορυφή, όχι, τώρα κανείς δεν ήθελε να τον δει να πετυχαίνει. Όχι έτσι, όχι με προδοσία, όχι με την εύκολη λύση. Ο κόσμος στράφηκε εναντίον του, όχι γιατί πρόδωσε το Κλίβελαντ, αλλά γιατί χάλασε το σενάριο. Έγκλημα που δύσκολα βρίσκει άφεση αμαρτιών.

Η απάντηση, οι ερωτήσεις, η ανακωχή

Η στροφή της Αμερικής εναντίον του ήταν τέτοια που ο Λεμπρόν κάτι θα έπρεπε να κάνει, δεν γινόταν να μείνει άπραγος. Κατέφυγε στη λύση μιας έξυπνης διαφήμισης για να γυρίσει το κλίμα. Δείτε τη:

Η σκέψη ήταν ευφυής, η εκτέλεση εκπληκτική. Ο Λεμπρόν έδειξε το “τι περνάει”, το πως είναι να είσαι στη θέση του. Έβαλε τον θεατή στην θέση του κυνηγημένου απ’ όλους σούπερ-σταρ, που δεν έχει πια φίλους. Γιατί; Γιατί τόλμησε να είναι ο εαυτός του και δεν κατάφερε να τους ικανοποιήσει όλους.

Τρομερό τρικ. Η Αμερική περίμενε την απάντηση του Τζέιμς, ο Τζέιμς απάντησε με ερωτήσεις: “Νομίζετε πως είναι εύκολο να είσαι ο Λεμπρόν; Πως να σας ικανοποιήσω όλους, αφού ο κάθε ένας ζητάει να δει και κάτι διαφορετικό από εμένα; Θέλετε να γίνω αυτό που εσείς θέλετε να είμαι ή αυτό που πραγματικά είμαι; Αφήστε με να σας δείξω ποιος είμαι, με τον δικό μου τρόπο, όχι τον δικό σας”.

Το τρικ έπιασε. Η Αμερική και το μπάσκετ δεν έκαναν φυσικά κωλοτούμπα, δεν πήγαν 100% μαζί του μετά απ’ αυτό. Πέρασαν, όμως, στην ουδετερότητα. Εκεχειρία ,ανακωχή, παύση εχθροπραξιών. Ο Λεμπρόν αγόρασε χρόνο, αφού έκανε το μοναδικό που θα μπορούσε να μαλακώσει τους εχθρούς του. Φόρεσε αδιαμαρτύρητα τον μανδύα του θύματος, σάρκασε κι αυτοσαρκάστηκε, προκάλεσε συμπάθειες και, πάνω απ’ όλα, υποσχέθηκε ένα νέο σενάριο. Αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος να εξιλεωθείς όταν έχεις χαλάσει αυτό που περίμενε ο κόσμος από εσένα.

Ο Λεμπρόν απάντησε με μεγάλο re-raise στο raise της Αμερικής, η Αμερική εντυπωσιάστηκε από τη γενναιότητα του κι έκανε απλώς το call. “Το λέει η ψυχή του, ας δούμε το πως θα παίξει την παρτίδα, ας μην τον τελειώσουμε πριν δούμε τα φύλλα του, ας του δώσουμε χρόνο να μας δείξει ποιος είναι”. Κι εκεί ο Λεμπρόν, απέτυχε παταγωδώς.

Ο Βασιλιάς δεν είναι γυμνός, είναι της πλάκας

Η ώρα είχε έρθει κι ο Λεμπρόν ήταν 100% συνεπής. Κράτησε τον λόγο του, έδειξε σε όλους ποιος πραγματικά είναι. Όλοι είδαν ποια ήταν η σωστή απάντηση στην ερώτηση του Λεμπρόν “να γίνω αυτό που εσείς θέλετε;” Η σωστή απάντηση ήταν “όχι, απλώς γίνε τουλάχιστον καλός παίκτης, πλήρης μπασκετμπολίστας”.

Όχι αθλητής, παίκτης. Γνώστης του παιχνιδιού, κάτοχος όλων των στοιχείων που απαιτούνται για να αποκαλείσαι πλήρης, έτοιμος, μεγάλος. Ο Λεμπρόν έδειξε σε όλους ποιος είναι και όλοι είδαν πως δεν είναι ένας βασιλιάς που ψάχνει το στέμμα του, αλλά ένας θνητός με σοβαρά προβλήματα αυτογνωσίας.

Τα είπε όλα ο Στιβ Κερ, στις δηλώσεις που βρήκα στο ελληνικό σάιτ του ΝΒΑ: “Ο Φιλ Τζάκσον συνήθιζε να χαρακτηρίζει τον Πίπεν 'που και που σουτέρ'. Που και που τα σουτ έμπαιναν και που και που δεν έμπαιναν. Αυτό συμβαίνει και με τον Λεμπρόν. Είναι σπουδαίο ταλέντο, σπουδαίος παίκτης, αλλά διακρίνεις τα ελαττώματα του σαν παίκτη του μπάσκετ. Δεν έχει έναν τρόπο παιχνιδιού να στηριχτεί στην επίθεση. Δεν μπορεί να παίξει με πλάτη στο καλάθι. Δεν έχει σουτ από μέση απόσταση. Έτσι, όταν σφίγγουν τα πράγματα έχει δυσκολίες στο να βρίσκει εύκολα καλάθια και να βρίσκει ρυθμό.”

Τι σημαίνει “ξέρω μπάσκετ”

Και δεν είναι μόνο το τεχνικό κομμάτι που ανέλυσε ο Κερ. Είναι και το τακτικό, η γνώση του αθλήματος, των “πρέπει” και των “δεν πρέπει” κάθε στιγμής, κάθε φάσης. Πολλοί έλεγαν πως ο Τζέιμς εξαφανιζόταν στο τέλος γιατί δεν έχει ψυχολογία και λυγίζει στην πίεση. Λάθος. Νικητής είναι, ψυχολογία έχει, θέληση και κίνητρο έχει, γνώση δεν έχει.

Έμοιαζε άδειος, όχι γιατί δεν το έλεγε η καρδιά του, αλλά γιατί δεν ήξερε τον τρόπο. Την αυτοπεποίθηση την κρίσιμη ώρα την βρίσκεις πρώτα στη γνώση και μετά στην καρδιά σου. Πρώτα βρίσκεις το σωστό και μετά ψάχνεις μέσα σου το κουράγιο να το εκτελέσεις με επιτυχία. Ο Λεμπρόν δεν ήξερε τις λύσεις. Δεν τις ήξερε, γιατί δεν έχει μπασκετική παιδεία. Δεν έχει παιδεία, γιατί είναι 80% αθλητής και 20% μπασκετμπολίστας, παίκτης.

Μπορεί να πετάξει, αλλά δεν έχει έλεγχο πτήσης. Μπορεί να επιταχύνει σαν Φεράρι, αλλά δεν ξέρει μπει στην στροφή. Μπορεί να τρέξει σαν άνεμος, αλλά δεν έχει φρένα. Μπορεί να σπρώξει, αλλά δεν ξέρει πότε. Εφορμά σαν τρένο, αλλά εκτροχιασμένο.

Είναι παράδοξο, αλλά αληθές: Όσο περισσότερα είναι τα “μπορώ” του κορμιού του, τόσο περισσότερο αποκαλύπτονται τα “δεν ξέρω” του μυαλού του. Όσο μεγαλώνει η κυριαρχία του αθλητή Λεμπρόν, τόσο φαίνεται η γύμνια του παίκτη Λεμπρόν. Ο αθλητής είναι Σούπερμαν, ο παίκτης ένας ενθουσιώδης μέτριος.

Τα μεγάλα λάθη

Το παιδί αυτό έκανε δύο λάθη. Πρώτον, λάθος Σ.Ε.Π. Θυμάστε που κάναμε Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό στο σχολείο, για να βρούμε τι δουλειά μας ταιριάζει; Ο Λεμπρόν γεννήθηκε υπερ-αθλητής, θα μπορούσε να κάνει τα πάντα. Στίβο, αμερικάνικο ποδόσφαιρο, μποξ. Δυστυχώς, διάλεξε κάτι που δεν του πάει. Ακόμα κι όταν το παίζει το ρημάδι το μπάσκετ με επιτυχία, ακόμα κι όταν βάζει 50 πόντους, δεν είναι ωραίο να τον βλέπεις.

Θυμάστε τη Μάριον Τζόουνς όταν εκτός από σπριντ έκανε και μήκος, χωρίς να έχει την απαραίτητη παιδεία; Τα σωματικά της προσόντα την έκαναν να φτάνει μακριά, όμως κανείς λάτρης του στίβου δεν μπορούσε να την βλέπει να πηδάει. Τα άλματά της ήταν πολύ άσχημο θέαμα, σ’ ένα αγώνισμα που η αρμονία της σωματικής κίνησης καθηλώνει. Αποτελεσματική μεν, απωθητική δε.

Ο Λεμπρόν έκανε το λάθος να διαλέξει κάτι που δεν του πάει, αλλά ο γέγονε, γέγονε. Αφού δεν μπορούσε να είναι ‘όμορφος στο μάτι’, τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι κυρίαρχος. Εκεί έκανε το τραγικό δεύτερο λάθος, όταν άφησε το Κίβελαντ. Το λάθος του δεν ήταν απλώς που έφυγε και χάλασε το σενάριο. Το λάθος του ήταν που έφυγε γιατί πίστεψε πως ο ίδιος είχε κάνει ο,τι μπορούσε, ήταν ο καλύτερος κι άρα έφταιγαν οι άλλοι.

Το παρκέ μίλησε

Πριν από μερικούς μήνες ο κόσμος μίσησε τον Λεμπρόν γιατί πρόδωσε το Κλίβελαντ και χάλασε το σενάριο. Σήμερα γελάνε μαζί του γιατί ήταν τόσο αφελής που πίστεψε πως μια μεταγραφή θα ήταν αρκετή, πως δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Γιατί ήταν τόσο αλαζόνας που πίστεψε πως ο ίδιος έχει ήδη γίνει ο καλύτερος που μπορεί, τα έχει όλα και το μόνο που του λείπει είναι οι “ισάξιοι” συμπαίκτες.

Και τότε το παρκέ έγινε καθρέπτης και του απάντησε, King James, my ass.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

22 σχόλια
  • kingkenny21 Κυριακή, 26 Ιουνίου 2011 16:28 Συντάχθηκε από kingkenny21

    Παρ' όλο που διάβασα όλες τις μαλ.. που δεν έχω διαβάσει στην ζωή μου, βαριέμαι να απευθύνω τον λόγο σε έναν έναν τους άσχετους, οπότε θα μιλήσω γενικά.
    1)Ο Λε Μπρόν είναι απλά ένα γυμνασμένο γουρούνι. Αυτό που παίζει δεν λέγεται μπάσκετ. Λέγεται δώστε μου την μπάλα να την πετάξω μπας και κάνουμε κάτι. Ακόμα και στα ντράιβ που επιχειρεί είναι εμφανές ότι το μόνο που κάνει είναι να παίζει ξύλο με τους ψηλούς.
    2)Επίσης δεν καταλαβαίνετε γιατί ενοχλεί ότι έφυγε. Έφυγε γιατί νόμιζε ότι είναι τέλειος και αυτό που λείπει είναι οι συμπαίκτες. Νόμιζε ότι αφού στο Μαϊάμι θα έχει βελτιωμένους συμπαίκτες δεν θα χρειαζόταν καμία απολύτως προσπάθεια και το πρωτάθλημα θα ερχόταν έτσι απλά, λες και παίζει μόνος του. Δεν έφυγε απλά για να έχει καλύτερες προύποθέσεις και μέσω τις δουλειάς μαζί με τους συμπαίκτες του να πάρουν τον τίτλο.
    3)Δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένας άνθρωπος σαν κι εσάς δεν καταλαβαίνει την σημασία τις λέξης λούζερ. Λούζερ δεν γίνεσαι όταν χάνεις. Λούζερ είσαι όταν η μπάλα καίει εσύ κάνεις δέηση στον μεγαλοδύναμο.
    4) Θα ήταν ακριβώς το ίδιο αν έχανε σε μπαράζ για τον υποβιβασμό. Πάλι η μπάλα θα έκαιγε, και πάλι αυτός δεν θα ήξερε τι να την κάνει.
    5) Δεν μίλησε κανένας για τον Wade. Αυτός προσπαθούσε.
    6)Έχασε από μια ομάδα του 38 Κιντ, του 33 Νοβίτσκι και πες μου εσύ πότε ήταν η τελευταία φορά που ο Μάριον και ο Τέρι ήταν στα καλά τους. Έχασε πολύ απλά γιατί ο αντίπαλος ηγέτης είναι το μεγαλύτερο μπασκετικό κεφάλι των καιρών μας, σε αντίθεση με αυτόν που δεν ξέρει ούτε τα βασικά
    7)Για αυτούς τους συμπαίκτες άφησε το Κλίβελαντ. Αυτό είναι εναντίον του, όχι υπέρ του
    8) Αν πάρει πρωτάθλημα, θα είναι κατά τύχη
    9)Για να καταλάβετε πόσο γελοίοι είστε, και εσείς και αυτός, θα σας πω ένα πράμα. Έχει καταφέρει να στρέψει εναντίον του μια χώρα η οποία ανέκαθεν συμπαθούσε τα μαύρα γυμνασμένα γουρούνια.
    10) Έκτρωμα είναι αυτός ο παράδεισος της ντόπας, όχι το ευρωπαϊκό μπάσκετ

  • Holymartyr Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011 18:32 Συντάχθηκε από Holymartyr

    Εδω μέσα ίσως ειναι το μοναδικό σαιτ που είδα τόσα πολλά σχολια που επιτελους εβαλαν στη θέση τους όλους αυτούς που συνεχίζουν τη σαχλαμάρα εναντίον του Τζειμς.

    1)Ο Λεμπρόν μου ειναι μη συμπαθής λόγω της υπερπροβολής του όταν ξεκίνησε την καριέρα, αυτό όμως δεν έχει καμία σχέση με το να καταβαραθρώνεται η παικτική του αξία.Δε μιλάω για τα στατιστικά του γιατί τότε θα έπρεπε να εβγαινε Mvp πριν την αρχή του κάθε πρωταθλήματος.Όσοι έχουν δει και ευτυχώς είναι αρκετοι nba αντιλαμβάνονται οτι και μπάσκετ ξέρει και ικανότητες έχει να βάλει τη μπάλα οπως θέλει μέσα και άμυνα σκυλίσια μπορει και πήρε μια ομάδα τελευταία και την έκανε να χει το καλύτερο ρεκόρ και και και

    2)Εφυγε από το κληβελαντ...προφανώς και δε βλέπετε καθόλου τι συμβαίνει στο NBA την τελευταία εξαετία...οτι σχηματίζονται τριάδες 4αδες υπεραναταγωνιστηκές...δλδ ο Γκαρνετ που παράτησε τους μινεσότα? ο Άλλεν? ο Γκασόλ που συμετείχε σε μια ανταλλαγή κοροιδία με τους Μέμφις?Η Νέα Υορκη τι έκανε φέτος?Αλλά βέβαια είπαμε από εξυπνάδες πρώτοι είμαστε

    3)Κάποιος άλλος φίλος λέει ένα άλλο αμίμητο οτι αμα δεν έχεις τίτλους δεν είσαι μεγάλος παίκτης....αν δε ξέρεις το άθλημα καλύτερα άστο..πιο ολοκληρωμένη η καριέρα σου γίνεται τπτ άλλο...αν πιστεύεις διαφορετικά τότες πες άμεσα να βγάλουν τους διοσκουρους της Γιούτα απο hall of fame τον sir charles και άλλα παρόμοιας εμβελειας παικτάκια
    Προφανώς και ο Νοβιτσκι φέτος έγινε παικτάρα...οκ πάσο

    4)Ο τζειμς έχασε στους ΤΕΛΙΚΟΥΣ δεν έχασε στα μπαραζ για τον υποβιβασμο...Εχασε στους ΤΕΛΙΚΟΥΣ απο μια πολύ καλή ομάδα που πέρα του γερασμένου ΚΙΝΤ είχε και δυο παίκτες με κοντα 20 πόντους στα καλά τους χρόνια(Μαριον + Τερρυ) και ένα σεντερ πρώτης γραμμής...δεν έχασε απο τον γίγαντα μόνο Νοβιτσκι και δε θα μπορούσε ποτε να χάσει μόνο απο αυτόν (βλεπε επιχειρημα 2)

    5)είχε συμπαικτες τον Wade και bosh ...δλδ αυτοί δεν ε΄χουν μερίδιο ευθύνης? δλδ καιρός είναι να ακούσουμε οτι και Γουειντ είναι λουζερ...αντιστρέφοντας δλδ τα επιχειρήματα ο Ντιρκ θα πρέπει να ναι το χαμένο κορμί μετά το κάζο του 2006..(και τότε έγινε το μεταφυσικο και μετά από πέντε χρόνια μεταμορφώθηκε σε νικητη..ωραίο παραμύθι ξέρω και γω ένα με τη χιονάτη)

    6)¨εχει πάει σε 2 τελικούς και πιθανόν να πάει και σε άλλους με καλές πιθανότητες να το σηκώσει τοτε ο αξιαγαπητος Κερ και αφου τελειώσει η καριέρα του ας αρχίσει τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς..μέχρι τότε η απαξιωση και οχι η κριτικη δείχνει εμπάθεια και αυτό ισχύει για όλους μας

  • giorgiok Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011 11:02 Συντάχθηκε από giorgiok

    λοιπον ο james ειναι απλα ενα δημιουργημα υπεραθλητη την εποχη που η αμερικη εψαχνε το νεο προτυπο αθλητη μετα το τζορνταν και τον μπραιαντ!παιζει μπασκετ απλα και μονο σωματικων προσοντων αλλα...δεν ειναι ουτε τα παπαπυτσια του μαικλ για να δενει...ποιος αυτοσ που εχασε απο τον ζηση και απο τον σπανουλη εφαμιολλος του τζορνταν κα;ι του τζονσον??ας γελασω...και με τι αντιπαλους...γερμανο και πορτορικανο και ποσους ακομα μη αμερικανους που εχει γεμισει το nba..μην τρωτε κουτοχορτο

  • Εμμανωλιδης Αλεξανδρος Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011 01:27 Συντάχθηκε από Εμμανωλιδης Αλεξανδρος

    Η αληθεια ειναι οτι για να γινει καποιος μεγαλος παικτης πρεπει να παρει την ομαδα στις πλατες του και να παρει εναν τιτλο....Δεν υπαρχει μεγαλος παικτησ ατιτλος.Οταν παρει το δακτυλιδι τοτε θα γινει μεγαλος παικτης...Δεν ειναι ο 6-7-8-9-10ος παιχτης της ομαδας ειναι ενα απο για να μην τον κρινεις αυστηρα....Γι'αυτο τον λογο συμφωνω μαζι σου Θεμη....Και επισης ο μεγαλος φαινετε στα τελευταια λεπτα του αγωνα ποτε στην αρχη

  • Basketikos Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011 21:52 Συντάχθηκε από Basketikos

    kaisari les m@l@kies... o lebron einai paixtaras kai oti kai na lete einai balls... epeidei den exei parei akoma prwtathlima...??? eiste eleos... exei akoma alla 7-8 xronia basket kai kapoia stigmi tha to parei... tote ti tha lete grafikoi???

  • Rocco Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011 00:18 Συντάχθηκε από Rocco

    H άποψη μου συνοψιζεται στα λόγια του φίλου πιο κάτω

    "Θεμη τ αρθρο σ αν κ λογοτεχνικα ειναι ωραιο υστερει κατα πολυ σε ουσια και καταδικνυει για ακομη μια φορα το στοιχειο που χαρακτηριζει τους Ελληνες δημοσιογραφους(αλλα και τους Ελληνες γενικοτερα) την υπερβολη σε ολο της το μεγαλειο.Ειναι κατι παραπανω απο προφανες οτι περιμενες ολοκληρη την σεζον ποτε θα χασει ο Λεμπρον το πρωταθλημα για ν γραψεις αυτο το αρθρο δυστυχως σε καθυστερεισε λιγο κ εφτασε μεχρι τους τελικους.'Οπως ειναι προφανες οτι δεν παρακολουθουσες τ ματσ του ΝΒΑ κατα την διαρκεια της σεζον ούτε καν τα πλειοφς διοτι αν τα ειχες δει"

    Πλάθεις μια ιστορία χωρίς να έχεις δει πανω απο 1 παιχνίδι James φέτος και γενικά αμφιβάλλω αν βλέπεις Νba
    Ο τρόπος που πήγε ήταν καραγκιοζιλίκι και η παρουσίαση με τους άλλους 2
    αλλα πηγε στους Heat που έχουν 1 πρωτάθλημα δεν πηγε στους Lakers και πήρε λιγότερα χρήματα απο τα αν έμενε στο Κλίβελαντ

  • Αλεκος Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011 23:02 Συντάχθηκε από Αλεκος

    Θεμη πρωτη φορα διαφωνω μαζι σου γιατι τα παραλες.Σεβαστη η αποψη σου αλλα οταν ο τυπος μαρκαρει ιδανικα τον mvp της χρονιας τον Ροουζ πασαρει εκλπηκτικα βαζει υπο πιεση σουτ και μεσα στη χρονια ουκ ολιγες φορες εχει βγαλει φοβερες φασεις με τον Γουειντ και εχει παρει ματς μονος του ε δε μπορεις να τον μειωσεις.Εξαλλου nba δεν παρακολουθεις.

  • vage Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011 15:38 Συντάχθηκε από vage

    An kai texnikos p.c. h proti moy epilogi htan na gino endrokrinologos ...alla imoun atyxos kai etsi h moira allakse tin zoh mou. Kai tha ksekinisw legontas pos h Amerikanoi Atlites stirizontai stis etairies kai eidika apo 1982 stin Nike , otan spudaza eixe ertei enas filos moy kai ka8igitis moy tote poy htan stin perifimi monada sto Boston(kai yparxei kai monada Kokkali) gia tin anapalsi tou An8ropou kai ton metavolismo . Kai mas elege pos o Larry Bird eixe pei se ena mats pos o 8eos nti8ike Jordan,omos sta stena ton apodytirion otan mia mikri omada tou hospital tou Boston eixe kanei ervtisi ston Robert Paris eixe pei : O Micheal prepei na exei filous ton Asterix kai Ovelix....kai auto eixe enan kai mono stoxo ...tin kainoyrgia me8odo kai peiramatikis me8odou sta steroidi.. H Nike mexri to 1983 (opos mas elege o Ka8igitis) poulage mono se an8ropous xaritologontas pou xoreuan Break dance...kai o protos a8litis pou stin etairia POY eixe talento den einai alli apo tin Florence Griffith-Joyner eixan vevaia skoto8ei me tin Rebbok(yphrxan kai alla onomata alla anafero autous pou dextikan na dokimazoun kati new_ ,genima 8rema apo L.A kanoyn ti magiki kineisi na ekmetaleytoun tin Olympic agwnes 1984 ....malista o ka8hgitis mas eixe ferei to 1993 tis aimatologikes eksetaseis pou eixe kanei sto Oregon kai meta eixe taxideupsei stin Seoul 1988(an kai ston Kanada ypirxe kai enas allos ...O epomenos atlitis den einai allos apo ton Micheal Jordan, kai fisika ligo pio ystera to FAINOMENO o Ronaldo pou kai oi 2 paixtes eixan to idio provlima se mia Ormoni pou tous dimiourgouse provlima sta malia ...otan rotisa ton Ka8igiti gia ton Jordan pou eipe h Nike mexri tote den htan ston basket ena tipota (logo converse)kai malista mou eipe pos otan arxize ekeinh tin epoxi na ginete akoma gnostotero oi Ormonikoi avksisi(GH) tou swmatos mesa apo steiroeidi kapoioi paixtes kinidikan pros aythn. O atyxos toy paixnidiou kai tyxeros gia tin zwh tou einai o Ervin Jhonson ,dioti pige na kanei eksetaseis aimatos gia na ksekinisi agogi τον noembrio 1991 kai ekei diapisto8ike pos exei aids....ti thelw na o lebron James einai atyxos....dioti akoma ta steroeidi einai se stasimo seimio oso anafora ta teleutaia 25 xronia..to talento stamatise stin monomaxia Bird-Jhonson..meta ksekinise o epomenos aiwnas ...

  • Bill36 Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011 14:47 Συντάχθηκε από Bill36

    Το θεμα δεν ειναι αν ο Λεμπρον ειναι μεγαλος παικτης ή αν στο τελος της καριερας του θα μπορει καποιος να τον συγκρινει με τον Τζορνταν και τον Ματζικ χωρις να βαζουν οι υπολοιποι τα γελια.
    Παικταρας ειναι και στο τελος θα τον θυμουνται ολοι για αυτα που εκανε και οχι για αυτα που δεν εμαθε και δεν μπορεσε.
    Και βεβαιως εκανε επικες σειρες με το Σικαγο και την Βοστωνη.. αλλα το εκανε με ομαδες που απο την αρχη της σειρας θεωρησε οτι " τις ειχε" ενω με το Νταλας οταν τελειωσε το δευτερο παιχνιδι εγω πιστευω οτι επαψε να πιστευει στην επικρατηση της ομαδος του οπως ακριβως συνεβαινε ολα τα προηγουμενα χρονια και με τους Καβαλιερς.
    Αυτη ειναι προς στιγμην η μεγαλη του διαφορα με τους Τζορνταν ,Ματζικ,Μπιρντ ακομη και αυτον τον Κομπι που η ομαδα εχανε 3-0 απο το Νταλας και αυτος επεμενε οτι υπαρχουν ακομη πιθανοτητες..
    Αυτος ηταν ο λογος που εφυγε και απο το Κλιβελαντ, αυτος θα ειναι και ο λογος που οταν θα αγωνιζεται με ομαδες καλυτερες ή ισοδυναμες της εκαστοτε δικης του θα γνωρισει περισσοτερες ηττες απο τι νικες στην καριερα του.
    Οχι το οτι δεν εχει σουτ ή κινησεις στο λοου ποστ.. αλλα η ελλειψη πιστης στους συμπαικτες του πρωτα και στο παιχνιδι που επιτρεπει ολων των ειδων τις ανατροπες και τις εκπληξεις υστερα.
    Αν αυτο ωφειλεται στην ελλειψη παιδειας ή στην αδυναμια του χαρακτηρα του δεν το ξερω και νομιζω οτι εχει χρονια μπροστα του για να μας δειξει αν ειναι το πρωτο ,το οποιο διορθωνεται μετα χρονια ειτε το δευτερο το οποιο δυστυχως δεν σωζεται με τπτ.

  • dirk_ Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011 12:49 Συντάχθηκε από dirk_

    εχεις μαυρα μεσανυχτα απο το αθλημα...καλυτερα να περιοριστειτε σε αυτο το εκτρωμα που παρακολουθειτε στην ευρωπη και το ονομαζετε μπασκετ,και να αφησετε τα σχολια για το ΝΒΑ...αμφιβαλλω αν εχεις δει εστω και ενα παιχνιδι πλην των τελικων..

    καλη συνεχεια.

  • Κλαουντιο Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011 03:11 Συντάχθηκε από Κλαουντιο

    Θεμη τ αρθρο σ αν κ λογοτεχνικα ειναι ωραιο υστερει κατα πολυ σε ουσια και καταδικνυει για ακομη μια φορα το στοιχειο που χαρακτηριζει τους Ελληνες δημοσιογραφους(αλλα και τους Ελληνες γενικοτερα) την υπερβολη σε ολο της το μεγαλειο.Ειναι κατι παραπανω απο προφανες οτι περιμενες ολοκληρη την σεζον ποτε θα χασει ο Λεμπρον το πρωταθλημα για ν γραψεις αυτο το αρθρο δυστυχως σε καθυστερεισε λιγο κ εφτασε μεχρι τους τελικους.'Οπως ειναι προφανες οτι δεν παρακολουθουσες τ ματσ του ΝΒΑ κατα την διαρκεια της σεζον ούτε καν τα πλειοφς διοτι αν τα ειχες δει Θα ειχες δει τα απιστευτα ματσ που εκανε ο Λεμπρον και τις μπασκετικες γνωσεις που επεδειξε κατα την διαρκεια αυτων.Φοβερο χειρισμο της μπαλας υπο πιεση,πολυ δυσκολα ντραιβς,αμετρητες πασες καλυτερες απο καθε πλειμεκερ στο ΝΒΑ αξιοποιώντας τους συμπαικτες του και φοβερα σουτ ακομη και στα πλειοφς εκανε μεγαλα παιχνιδια ξεχνας οτι απεκλεισε τους Σελτικς και τους Μπουλς και οι δυο ακρως μπασκετικες ομαδες και πολυ δουλεμενες απο τους προπονητες τους με τον Λεμπρον να εξαφανιζει τον μνπ Ροουζ με απιστευτες αμυνες κ οσοι εχουν παιξει μπασκετ γνωριζουν οτι για να παιξεις αμυνα πρεπει ν εισαι ποιο οξυδερκης μπασκετικα απ'οταν παιζεις επιθεση.Γιατι δεν εγραψες τοτε τ αρθρο σ για τις μπασκετικες γνώσεις τ Λεμπρον του υπεραθλητη οπως τον αναφερεις αλλα περιμενες ν χασει απο μια σαφως καλυτερη ομαδα απο το Μιαμι,το Νταλας πρεπει επιτελους να καταλαβουμε σε αυτην την χωρα οτι στον αθλητισμο υπαρχει κ ηττα κ να μην καταφευγουμε αμεσως σε υπερβολες οταν αυτη ερχεται αλλα και οτι για να εκφραζουμε αποψη πρεπει ν εχουμε τισ καταληλες γνωσεις πανω στο θεμα.Επισης ο υπεραθλητης οπως τον ονομαζεις δεν γεννηθηκε ετσι οπως αναφερεις, εχει δαπανησει αναριθμητες ωρες σε γυμναστηρια,κολυμβητηρια,προπονησεις και αλλες μεθοδους εκγυμνασης για ν εχει αυτην την φυσικη κατασταση γεγονος που απαιτει τεραστια διανοητικη και ψυχικη ικανοτητα για ν φτασει τ σωμα τ σε αυτο το επιπεδο.Ειναι λοιπον αποτελεσμα σκληρης δουλειας και οχι καποιο δωρο της φυσης και θα επρεπε ν κανουν το ιδιο και οι υπολοιποι παιχτες για ν φτασουν στο καλυτερο δυνατο επιπεδο αφου το μπασκετ βασιζεται κατα 80% στην φυσικη κατασταση και οχι να το παρουσιαζεις λες κ ο Λεμπρον εχει κανει καποια λαμογια για ν εχει πλεονεκτημα ...

  • Γιατί έτσι... Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011 02:53 Συντάχθηκε από Γιατί έτσι...

    Θέμη πόσο μα πόσο άδικο έχεις...κ απορώ πώς τα λές αυτά περι επιλογής καριέρας...
    Προφανώς δε θα τον έχεις δεί στα 15-16-17 του να παίζει.Δεν ήταν κυρίαρχος λόγω προσόντων μόνο.Ήταν έτοιμος για μπασκετ επιπέδου Nba,τόσο σωματοδομικά όσο κ μπασκετικά λόγω αντίληψης του παιχνιδιού.'Ισως ο καλύτερος παίχτης σε αυτές τις ηλικίες ever.Κ έδειξε έτοιμος όταν μπήκε...
    One of a kind ταλέντο.Πρόσεξε λέω ταλέντο...Γιατί παρόμοιο του δεν έχει εμφανιστεί.Θές να τον παραλληλίσεις (σε στυλ,όχι σε αξία) με τον Οσκατ Ρομπερτσον ? Ματζικ Τζονσον ? Έχει κ άλλα στοιχεία.
    Ο ίδιος ο Στηβ Κερρ τον αποθέωνε στη σειρά με το Σικάγο "ντομιναντ σε άμυνα κ επίθεση","έχει κ σουτ πλέον" κλπ.Η μόνη τρανταχτή αδυναμία του είναι το ποσταρισμακ είναι κρίμα για αυτό το κορμί.Οργανωτικά προσόντα έχει,πάσα για μη άσσο έχει από τις κορυφαίες της Ιστορίας,εκτελιστικά (όταν είναι Λεμπρον)από πολύ καλός εως ασταμάτητος,παίζει από 1-4.Άμυνα κορυφαία (μαρκάρει από 1-5) κ βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο.Όσον αφορά το μη έλεγχο της δυναμής του,του κορμιού του...ήταν λίγο υπερβολικό αυτό που έγραψες.Διότι αν έχει δεί έναν light Καρλ Μαλοουν να ελέγχει έτσι την μπάλα,να έχει έλεγχο στα πατηματά του,στα τελειώματα του μετά από εκηκτική διείσδυση πάω πάσο...Ας εκτιμάμαι κάποια πράγματα κ ας μην τα κατακρίνουμε επειδή δεν έχουν την πλαστικότητα κ τη χάρη ενός γκαρντ...
    Kάπου λές οτι δεν το έλεγε το μπασκετικό του "μυαλό" ενώ η καρδιά του ήταν εκεί.Το αντίστροφο έγινε ακριβώς.Κ τι το μαρτυρά αυτό ?Εκτός από το βλέμα του,οι υποκριτικές συνεντέυξεις τύπου κλπ η γλώσσα του σώματος...οι 15πρσπάθειες/παιχνίδι.Απλά δε σούταρε,δεν πήγαινε το χέρι του.Όχι,γιατί είχε νταμπλ κ τριπλ τιμ...αυτά πάντα υπήρχαν μην κάνουμε σαν να ανακάλυψε ο προπονητής των Μαβς το μπάσκετ εκ νέου.Αλλά γιατί δεν ήταν ο εαυτός του...που έχει γράψει επικές σελίδες στα πλεηοφφ...αλλά συναντά άσχημη κατάληξη...

    Υ.Γ (ξεκαθαρίζω δεν προδικάζω πώς θα έχει απαραίτητα αυτή την κατάληξη...)Κ τον Ματζικ τον είχαν πεί Τρατζικ...κ τον Τζορνταν τον είχαν βγάλει λουζερ εως το 1990...κ άλλοι πολλοί έχουν δεχτεί το τσουνάμι των Αμερικάνικων Μ.Μ.Ε (κυρίως) αλλά επέστρεψαν πιο δυνατοί.

  • georgeeeeeeeeeee Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011 01:51 Συντάχθηκε από georgeeeeeeeeeee

    Θεμη εισαι υπερβολικος!Το οτι την πρωτη του χρονια σε μια καινουρια ομαδα εφτασε τελικο δεν το λες αποτυχια!Σπανια μια καινουρια ομαδα με οσα ταλεντα και παιχταραδες παρει γινεται και πρωταθλητρια αυτοματως!O lebron εχει κανει φοβερα ματς μεχρι τον τελικο και θεωρω στον τελικο μιλησε πιο πολυ η θεληση και ποσο πιο πολυ το θελανε οι αντιπαλοι!Και αν δεν το πηρε φετος δεν σημαινει οτι δεν θα το παρει του χρονου και οτι ξοφλησε!Του χρονου σιγουρα η ομαδα θα ειναι διαφορετικη και πιο εμπειρη!Γιατι αυτο που τους ελλειπε ηταν οτι δεν ηταν ομαδα,αντιθετα με το Νταλλας!Το μονο που μπορεις να τον κατηγορησεις ειναι οτι δεν επαιξε καλα στους τελικους,οχι οτι δεν κανει για το μπασκετ!!!!!!!!

  • Nikos_G Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2011 01:37 Συντάχθηκε από Nikos_G

    Ωραίο άρθρο αν και δεν συμφωνώ πλήρως με την άποψη σου. Βέβαια την στηρίζεις πολύ σωστά. Όμως, 1ον φέτος επειδή βλέπω από την αρχή της χρονιάς το ΝΒΑ και όχι 5 τελικούς και νομίζω πως τα έμαθα όλα (Δεν αναφέρομαι σε σένα, εκτιμώ τις γνώσεις σου) ο Τζέιμς ήταν το Α και το Ω. Μέχρι και λίγο μετά τα Χριστούγεννα ήταν και το φαβορί για τον τίτλο του MVP. Τώρα αν αρέσει σε κάποιον αυτό που βλέπει από τον Τζέιμς είναι καθαρά υποκειμενικό (εγώ π.χ τρελαίνομαι για τις φάσεις που παίρνει παραμάζωμα την άμυνα και καρφώνει με μανία). Στους τελικούς όλοι του την είχαν στημένη στη γωνία. Δεν μπορεί να πετάει έξω μόνος του Σέλτικς και Μπουλς και ξαφνικά να χάνει το μπούσουλα. Απλά δεν μπορεί να αντέξει αυτή την πίεση. 2ον, διαφωνώ με όλους όσους τον κατηγορούν για την μετακίνηση του στο Μαϊάμι. Δηλαδή ο "MVP" Κόμπε είναι μαγκάκι που έχει για συμπαίχτες τον Γκασόλ, τον Αρτέστ, τον Μπάινουμ, παλαιότερα τον Σακίλ (Κατά καιρούς και Πέιτον-Μαλόουν). Και μπράβο στον "μεγάλο" Κόμπε που φοράει τα δαχτυλίδια χωρίς όμως να μας ενδιαφέρει ότι πέρυσι αυτός που ουσιαστικά έβγαλε τα κάστανα ήταν ο Αρτέστ και 2 επιθετικά ριμπάουντ του Ισπανού. Ο Τζέιμς όμως είναι ο "καταραμένος" που πρέπει να πάρει δαχτυλίδι με τον Πάρκερ, τον Μο και το Βαρεζάο. Ένα ρόστερ που όταν υπήρχε ο Τζέιμς είχε το 4ο καλύτερο ρεκόρ στη λιγκά και αμέσως μόλις έφυγε είχε το 2ο χειρότερο σπάζοντας όλα τα αρνητικά ρεκόρ στο ΝΒΑ. Το Κλίβελαντ αυτά μπορούσε να προσφέρει στον Τζέιμς (έναν τελικό με σκούπισμα στην καλύτερη). Δεν μπορώ λοιπόν να κατηγορήσω κάποιον που απαρνήθηκε ΤΑ ΠΑΝΤΑ (Βασιλικό συμβόλαιο, αντιμετώπιση ως δεύτερου θεού στο Οχάιο)απλά για να μπορέσει επί ίσοις όροις να παλέψει με τα θηρία. Και όλα αυτά στα λέει ένας άνθρωπος που πανηγύρισε σαν τρελός για την καψούρα του (Λέγε με Ντιρκ).

  • george 2 Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011 23:47 Συντάχθηκε από george 2

    ωραιο αρθρο θεμη το διαβαζα την ωρα της εκπομπης που μιλαγατε για το ιδιο θεμα.παντως δεν θεωρω λαθος οτι ο λεμπρον εφυγε απ το κληβελαντ.καλα εκανε και πηγε στο μαιαμι.το μεγαλο λαθος του ηταν οτι θεωρησε οτι δεν χρειαζεται να προσπαθησει για να κερδισει τον τιτλο.και μπασκετ ξερει μερικα πραγματα που κανει δεν τα κανει κανενας αλλος αλλα δεν φροντιζει να βελτιωθει οπως θα πρεπε

  • El Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011 23:26 Συντάχθηκε από El

    Όλα σωστά και ωραία μέχρι ένα σημείο που το χαλασες φίλε Θέμη. Καθόλου λάθος δεν ήταν η επιλογή του να γίνει μπασκετμπολίστας, και το να μην πάει κολέγιο δεν ήταν μόνο δική του επιλογή απ'την στιγμή που το Κλίβελαντ του πρόσφερε τόσα πολλά στα 18 του. Υπήρξε, όμως, πολύ άτυχος. Ο Τζόρνταν και ο Κόμπι είχαν γάτα προπονητή που ξέρει να χειρίζεται και να συμπεριφέρεται σε παίκτη του βελληνικούς τους, αλλά επίσης και ένα συμπαίκτη που ήξερε μπάσκετ με όλη την έννοια της λέξης. Ο Πίπεν και Ο Σακ ήταν, έστω και αν δεν ήταν κολλητοί με Τζορνταν και Κόμπι, μέντορες για 2 παίκτες που έμελαν να γίνουν τιτανομέγιστοι. Ο Λεμπρόν δεν είχε τίποτα να μάθει απ'τον Ιλγκάουσκας και τον Βαρεχάο..Επίσης διαφωνώ στο θέμα της ασχήμιας.. Είδα πολύ Λεμπρόν στο Κλίβελαντ, και μαζί με τον Νας, ήταν τα παλικάρια που με τράβηξαν στο ΝΒΑ. Να είσαι σίγουρος πως μόλις οι Χιτ μάθουν να παίζουν μαζί, όσο και αν το απεύχομαι, θα πάψει να παίζει τόσο σπαστικά. ΠΙ ΕΣ: Μισώ τον χαρακτήρα του Λεμπρόν, και ελπίζω ποτέ να μην πάρει πρωτάθλημα (εκτός αν αποκτήσουν οι Χιτ τον Νας) όσο κλισέ και να ακούγεται. Άπλα κάποια από τα πράγματα που είπες θεωρώ πως ήταν πάνω στη στιγμή και που του χρόνου ίσως μετανιώσεις (εάν οι Χιτ πάρουν 70 νίκες και ο λεμπρόν ξαναβγει ΜVP)..Σε κάθε περίπτωση σε καταλαβαίνω γιατί όσο χάρηκα που ο Ντιρκ πήρε δαχτυλίδι, άλλο τόσο που παρέμεινε λούζερ ο λετσόουκ. Μακρυγορώ, αλλά έχω και μια ερώτηση για σένα που είσαι μες στα πράματα: Υπάρχει περίπτωση ο Νας να γυρίσει στο Ντάλας και τον κολλητό του Ντιρκ πριν κάνει ριτάιερ? Ας δω αυτούς τους 2 μαζί ξανά και μετά ας κάνει και 3peat ο Λεμπρόν δε με απασχολεί..

  • karlos Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011 22:41 Συντάχθηκε από karlos

    bravo re themi,fovero ar8ro...............sumfonw me pollous pou meta tous telikous lene pos einai arketa yperektimimenos o l.james......... alloi paiktes opws o iverson pigenan xeri-xeri tis omades tous stous telikous k palevan monoi tous mexri to teleyteo lepro k as min piran daxtilidi..............o king omws stous telikous egine manavhs........

  • NikPanagio Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011 21:54 Συντάχθηκε από NikPanagio

    Θεμη πιστευω ειναι πολυ λαθος για τν Λεμπρον!ειδα τις σειρες με Μπουλς και Σελτικς και ηταν πραγματικα εκπληκτικος!τορα στους τελικους πιστευω οτι ισως λογω αγχους δεν τ εβγαινε τπτ!χαρακτηριστηκα θυμαμαι φασεις π ειναι μονος τ να κανει το σουτ μετα απο πασα και να κολλαει και τελικα να κανει πασα!στις προηγουμενες σειρες σουταρε και εγραφε εκει!πιστευω οτι ειναι πολυ υπερβολικη αυτη η προσεγγιση σ οτι ειναι μονο αθλητης και οτι δεν κατεχει το αθλημα!να δεχτω οτι δεν εχει σταθερο σουτ αλλα και ο Τζορνταν δεν το ειχε για αρκετα χρονια,αλλα εχει πολλα αλλα τεχνικα χαρισματα π δεν μπορεις να πεις οτι δεν ξερει μπασκετ,οπως οτι εχει πασα ποιντ γκαρντ,καλο χειρισμο της μπαλας,εχει πολυ το ντραιβ και εφεση στα ριμπαουντ!οσο για το οτι ειναι υπεραθλητης το λετε ρε παιδι μ λες και παιζει με τπτ τυπους με μπυροκοιλια,λες και οι αντιπαλοι του δεν λιωνουν στο γυμναστηριο.Ειναι λιγο περιεργο παντος να λεμε οτι ειναι μπετατζης και δεν ξερει μπασκετ,οταν εχει κανει ματσαρες τοσα χρονια στο ΝΒΑ!να δεχτω οτι ειναι λουζερ και τα χανει στα δυσκολα αλλα οτι δεν ξερει μπασκετ δεν στεκει,αλλιως δεν θα τελειωνε καθε σεζον με 6+ ασσιστ,κλεψιματα κλπ π δεν ειναι τοσο θεμα αθλητικων προσοντων αλλα και ικανοτητασ

  • thanoss Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011 21:51 Συντάχθηκε από thanoss

    Θέμη, συμφωνώ σε όλα μεταξύ σου και ειδικότερα στο θέμα της αλαζονείας. Είμαι σίγουρος πως θυμάσαι τί είχε δηλώσει τη μέρα της παρουσίασής του μάζι με τον Μπος και τον Γουέιντ: "Not 1, not 2, not 3......" αναφερόμενος στα πόσα πρωταθλήματα θα κερδίσει με το Μαϊάμι. Κι όλα αυτά χωρίς να έχει κάνει καν μια προπόνηση με την καινούργια του ομάδα. 'Οσο για το θέμα της μπασκετικής παιδείας, πιστεύω μεγάλο ρόλο έχει παίξει ότι δεν έπαιξε κολλεγιακό μπάσκετ. Θα μου πεις ούτε ο Μπρίαντ έπαιξε κολλεγιακό, αλλά ο Κόμπε από τη στιγμή που μπήκε στο NBA είχε δίπλα του τον ίσως κορυφαίο προπονητή της Αμερικής, Φιλ Τζάκσον, κάτι που λείπει στον Λεμπρόν.

  • Touristas Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011 21:46 Συντάχθηκε από Touristas

    Ιδιαιτέρως όμορφο το άρθρο σου Θέμη!
    Πραγματικά πετυχημένοι παραλληλισμοί και μεγάλες αλήθειες για τον Βασιλιά και την ΄γύμνια΄ του!
    Keep the good work..

«12»
Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.