Για όσους δεν το κατάλαβαν...

Δημοσίευση: Τρίτη, 10 Απριλίου 2012 17.09

Όταν στο προηγούμενο ποστ έβαλα τίτλο για τον ΠΑΟΚ πως «αυτός θα είναι την επόμενη διετία», οι περισσότεροι έμειναν στο κομμάτι που εκφράζει η εικόνα της ομάδας εναντίον του Ατρομήτου.

Εγώ ουσιαστικά εξέφρασα την άποψή μου, σκεπτόμενος τη συνολική εικόνα της ομάδας. Μίας ομάδας που έχασε από τον ΠΑΣ στη Τούμπα, κέρδισε την Τότεναμ μέσα στο Γουάιτ Χαρτ Λέιν, κέρδισε ΑΕΚ και Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ και έχασε από τον Αστέρα Τρίπολης στη Τούμπα.

Ο ΠΑΟΚ αυτή τη στιγμή, είναι μία ομάδα στο κλείσιμο ενός κύκλου και στο άνοιγμα ενός νέου.

Τρεις πολύ σημαντικοί παίκτες του είναι μεταξύ 34ων και 35 ετών, αρκετοί είναι μεταξύ 18 και 22, ενώ δύο σημαντικοί που είναι στα 24, Κλάους και Γεωργιάδης, έχουν λίγες παραστάσεις στα επαγγελματικό ποδόσφαιρο παρότι βρίσκονται σε επαγγελματικά ρόστερ από μωρά παιδιά. Ιδιαίτερα ο Κλάους, κάνει τη πρώτη του γεμάτη σεζόν.

Επίσης, είναι μία ομάδα που αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει πολλούς παίκτες εκτός φυσικής τους θέσης. Ο Λίνο παίζει πολλές φορές αριστερό εξτρέμ, ο Φωτάκης που είναι κλασικό 8άρι έχει γίνει ο πιο ανασταλτικός επιτελικός του παγκοσμίου ποδοσφαίρου, ο Σαλπιγγίδης παίζει εξτρέμ, ο Μπαλάφας στόπερ και η ζωή συνεχίζεται.

Υπό αυτές τις προϋποθέσεις, μάλλον είναι θαύμα το τι έχει καταφέρει φέτος ο ΠΑΟΚ, κάνοντας μία ελαφρώς καλύτερη χρονιά από πέρυσι και βέβαια, έχοντας εντάξει στο ενεργό δυναμικό του σχεδόν δέκα έλληνες νεαρούς.

Οι μεταπτώσεις, δεν είναι απλά φυσιολογικές, αλλά φωνάζουν πως έρχονται. Η ομάδα καταφέρνει να κρύψει τις αδυναμίες της εκεί όπου ο αντίπαλος παίρνει μεγαλύτερα ρίσκα, αλλά φαίνονται όταν ο αντίπαλος περιμένει οργανωμένος στην άμυνά του.

Στο παιχνίδι που πέρασε για παράδειγμα, όλοι μιλάνε για τον παθητικό ρόλο του ΠΑΟΚ, αλλά κανένας δε λέει πως ο Ατρόμητος παίζοντας 55 λεπτά με παίκτη παραπάνω δεν πήρε κανένα μα κανένα ρίσκο. Και γιατί να το κάνει άλλωστε;

Η αλήθεια είναι πως η ομάδα περνάει μία κρίση στο ψυχολογικό κομμάτι της, αλλά οι αδυναμίες της είναι κυρίως τεχνικές και τακτικές. Και αυτό είναι απόρροια της έλλειψης βάθους και χαρακτηριστικών.

Για να αλλάξουν αυτά τα δεδομένα χρειάζεται χρόνος, σε συνδυασμό πάντα με αυτόν που χρειάζεται η ΠΑΕ για να ανακτήσει τη βιωσιμότητά της. Ουσιαστικά δηλαδή, για να μπορέσει ο ΠΑΟΚ να αποκτήσει τη σταθερότητα που είχε ως σύνολο, χρειάζεται μία διετία προσεκτικής διαχείρισης ρόστερ και οικονομικών. Τα πράγματα είναι τόσο απλά.

Παρόλα αυτά, έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση, είναι μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τον ΠΑΟΚ να παγιωθεί στη 2η θέση του πρωταθλήματος. Οι βασικοί του αντίπαλοι, ΑΕΚ και ΠΑΟ, περνάνε τη χειρότερη κρίση στην ιστορία τους. Και αν ο ΠΑΟΚ δεν τα καταφέρει στα πλέι οφς, είναι μίας πρώτης τάξεως ευκαιρία να τα καταφέρει του χρόνου.

Είναι λογικό λοιπόν, το αρχικό βάρος της διοίκησης να πέσει στην αδειοδότηση του Ιουνίου. Αν τα καταφέρει τότε, ο δρόμος είναι ανοιχτός για τη παγίωση του τίτλου δεύτερη δύναμη στην Ελλάδα.

Για να πάρουμε την άδεια, πρέπει να βρούμε χρήματα, για να βρούμε χρήματα πρέπει να πείσουμε πως το περιβάλλον που θα επενδύσει η οποιαδήποτε εταιρία είναι υγειές, για να το κάνουμε αυτό θα πρέπει να σταματήσουμε την απαξίωση που παρέχουμε στον σύλλογο. Για να πετύχουμε, πρέπει να το πιστέψουμε.

Αγωνιστικά, εφόσον πάρουμε την άδεια, τα πράγματα γίνονται σχετικά εύκολα. Ένας στόπερ, ένας αμυντικός μέσος, ένας ακραίος, παίκτες ενδεκάδας, ερωτηματικό το τι θα γίνει με τον Σάλπι και το αν θα αναγκαστούμε να προχωρήσουμε στη πώληση του Κλάους, όμως σε αυτά τα δύο θέματα αν τα διαχειριστείς έξυπνα μπορείς να βγεις κερδισμένος.

Το θέμα του προπονητή ανήκει καθαρά στον Βρύζα. Αυτός είναι υποχρεωμένος να κρίνει τι θα κάνει στο συγκεκριμένο θέμα, αυτός πρέπει να αποφασίσει το αν ο Μπόλονι ή ο κάθε Μπόλονι αξίζει τα λεφτά του.

Ακούω διάφορους που φωνάζουν στα ραδιόφωνα για το πως πρέπει να κινηθεί ο Βρύζας στο θέμα του προπονητή. Τους ενημερώνω, πως τσάμπα φωνάζουν. Αυτός ούτε ακούει, ούτε επηρεάζεται από τα ραδιόφωνα.

Και άμα πιστέψει πως κάτι πρέπει να γίνει για το καλό της ομάδας, θα το κάνει, αρέσει δεν αρέσει σε ραδιοφωνατζήδες και καναπεδάκηδες.

ΥΓ  Έγραψε ένας φίλος στο προηγούμενο ποστ, πως έγραψα ότι δεν είναι κόκκινη του Φωτάκη για να το παίξω πιο ΠΑΟΚτσής. Είναι ο κλασικός τύπος που δε με γνωρίζει και δεν ξέρει πως σκέφτομαι. Και είναι αυτός που με το ζόρι πρέπει να συμφωνώ μαζί του γιατί έτσι νομίζει πως είναι. Στη κόκκινη, μετράει η πρόθεση. Ο Φωτάκης δεν την είχε και δεν πήγε καν προς τον αντίπαλο παίκτη. Ο Φυτανίδης έπεσε πάνω του. Η φάση είναι για κίτρινη.

ΥΓ2  Στο συνδρομητικό, πληρώνουμε για να βλέπουμε ποδόσφαιρο και όλες τις φάσεις, όπως επίσης μας ενδιαφέρει η άποψη των «ειδικών». Οι ειδικοί που πέρυσι αποθέωναν τον Σανκαρέ και την πλήρωσε ο Άρης, φέτος μας έχουν φάει με τον Γιαννούλη που κάνει μία υποφερτή σεζόν. Αντί να κάνουμε προμόσιον παίκτες αμφιβόλου αξίας, δεν φροντίζουμε να δείχνουμε καμιά φάση μαρς πέναλτι που εξαφανίστηκε από τα στιγμιότυπα; Είπαμε μία, δύο, τρεις, το κακό έχει παραγίνει και δεν φταίνε σε τίποτα ούτε οι ρεπόρτερ, ούτε οι αρχισυντάκτες. Το πρόβλημα είναι των παρουσιαστών και κάποτε πρέπει να λυθεί.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

35 σχόλια
  • kostass Παρασκευή, 13 Απριλίου 2012 13:20 Συντάχθηκε από kostass

    Ούτε εγώ πιστεύω φυσικά ρε παίδες ότι ο Φωτάκης παίζει πιο παθιασμένα με τον Ατρόμητο. Με 15 post προσπάθησα να εξηγήσω στον kostaskilkis ότι αυτή η κωλοκόκκινη μπορεί και να δοθεί ρε παιδί μου, αλλά μάταια. Είπα αυτό πιαστήκατε από αυτό και κοροϊδεύετε.
    kostaskilkis άδικα προσπαθώ να σου εξηγήσω φάσεις. Σου λέω ειρωνικά ότι αφού το είπε ο Βασιλάκης εντάξει είναι πέναλτυ και τα 2, στο επόμενο post κατάλαβες ότι συμφωνώ. Για μπάλα σου λέω για κόκκινη και πέναλτυ μου λες. Γενικά δεν παίζεσαι...
    Παραθέτω την ιστορική φράση για το παιχνίδι κυπέλλου που ο kostaskilkis έγραψε : "Episis,gia ton salpigidi pou les kai 3ana les dn htan ofsaint gt einai yper tou epitithemenou h apostash ktlp"
    ΑΜΠΑΛΑΕΑ ρε φίλε και καλό πάσχα!

  • paok 4 kastoria Παρασκευή, 13 Απριλίου 2012 10:26 Συντάχθηκε από paok 4 kastoria

    Προς kostass/Κιλκίς κ ΣΙΑ:
    Ρε παιδιά, δεν είναι λίγο αστείο να καθόμαστε να διυλίζουμε τον κώνωπα
    για ένα πέναλτυ, μια κόκκινη ή ένα off-side τη στιγμή που η χώρα πάει
    κατά διαόλου κ το ποδόσφαιρό μας πάει ακόμη χειρότερα;
    Τουλάχιστον, αν είναι, να μιλήσουμε για μπαλίτσα να περάσει κ λίγο πιο
    ευχάριστα το διάλλειμά μας. ΟΚ, τρία ματς ΠΑΟΚ-Ατρόμητος φέτος, από μία
    νίκη κ ένα χινάρι. Με βάση τη δυναμική των ομάδων το φθινόπωρο θαταν
    κολακευτικό για τον Ατρόμητο, με βάση την τρέχουσα κατάσταση είναι
    κολακευτικό για τον ΠΑΟΚ.
    Σε γενικές γραμμές, βάσει τρέχοντος ρόστερ, θεωρώ ότι είμαστε ισοδύναμοι
    με Ατρόμητο, ο οποίος έχει κάποιους πολύ καλούς παίχτες σε καίριες
    θέσεις (τέρμα, κέντρο, σέντερ φορ), καθώς κ έναν πάρα πολύ καλό
    προπονητή, τον οποίο προσωπικά θα ήθελα στον ΠΑΟΚ κ δε μπορώ να
    αντιληφθώ πλήρως για ποιο λόγο η πλατυά μάζα των ΠΑΟΚτσήδων δεν τον
    πάει, ενώ το έργο του σε Λάρισα/Ατρόμητο μετράει από μόνο του κ είναι
    γνωστό σε όλους ότι προέρχεται από τον κόλπο του ΠΑΟΚ (Σταυρουπολίτης,
    παοκτσάκι κ φήμες τον θέλουν κ οργανωμένο στην Θ4 πιτσιρικά).
    Επίσης, δε μπορώ να κατανοήσω πλήρως για ποιο λόγο οι περισσότεροι
    συνοπαδοί μου έχουν την πεποίθηση ότι στην παρούσα φάση (όχι πριν μια
    δεκαετία) ο σχεδόν 60άρης, ξεζουμισμένος κ ακριβός Μπόλονι είναι τόσο
    πιο κατάλληλος για τη θέση του προπονητή στον ΠΑΟΚ από τον (όποιο) Δώνη,
    ο οποίος είναι νέος, φιλόδοξος, με φρέσκιες ιδέες κ ο οποίος έχει δώσει
    το στίγμα ότι γουστάρει να παραμένει καιρό στις ομάδες που προπονεί σε
    αντίθεση με τον (πάλαι ποτέ σπουδαίο, αλλά) υπερφίαλο Μπόλονι, ο οποίος
    ανάθεμα αν έχει μείνει σε μια ομάδα για πάνω από δύο σεζόν. Συν ότι
    δείχνει να αντιμετωπίζει τον ΠΑΟΚ με μια κάπως δημοσιουπαλληλική
    νοτροπία. Με τη διαφορά ότι στο "παλιό καλό" δημόσιο κάθε πρώτη κ δεκάξι
    του μήνα έπεφτε ο παράς.
    Ο Μπόλονι, γενικά, μου φέρνει στο νου το σχεδόν συνομήλικό του
    Μπάγεβιτς. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι είχε κάνει σπουδαία πράγματα στο
    παρελθόν, αλλά κακά τα ψέματα στη σημερινή εποχή είναι ξεπερασμένος. Κ
    σε αντίθεση με την περίπτωση του "καλού πατερούλη" Σάντος, τέτοιοι
    προπονητές όπως ο Μπόλονι και ο Μπάγεβιτς, οι οποίοι είναι δύσκολοι
    χαρακτήρες, όσο μεγαλώνουν γίνονται όλο κ πιο περίεργοι, κάτι που
    δημιουργεί θέματα στα αποδυτήρια.
    Τέσπα, αυτά είναι θέματα που θα κλειθεί να λύσει η διοίκηση, αλλά επειδή
    πολλές φορές η περιρέουσα ατμόσφαιρα παίζει το ρόλο της, είπα κ γω να
    καταθέσω τις σκέψεις μου πάνω στο θέμα προπονητής στον ΠΑΟΚ.
    Από κει κ πέρα, μιας κ κατά 90% γνωρίζουμε τη σύνθεσή τους, αν δεν
    υπάρξει κάποιος εξωτερικός παράγοντας με τιμωρίες ομάδων από την UEFA,
    πιστεύω ότι αυτά τα play off θα είναι αρκετά χαμηλά από άποψη ποιότητας,
    αλλά σε αρκετά υψηλό επίπεδο από άποψη ενδιαφέροντος. Το οποίο
    εντείνεται από το γεγονός ότι η καλύτερη ομάδα που θα μπει στην κούρσα
    είναι αυτή με τη λιγότερο βαριά φανέλα. Οι άλλοι τρεις (ΠΑΟ, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ)
    θεωρώ ότι είμαστε στην παρούσα φάση στο ίδιο επίπεδο.
    Σημαντικός παράγοντας θα είναι το τι θα συμβεί στον τελικό του κυπέλλου,
    ο οποίος κάποια στιγμή θα πρέπει να αρχίσει να ορίζεται από τις αρχές
    για ΜΕΤΑ τη λήξη των play off, ώστε να μην έχουμε τις περσινές ομορφιές.
    Επίσης, κάτι το οποίο θα πρέπει να αναφερθεί είναι ότι μεταξύ των ομάδων
    που θα συμμετάσχουν στο μίνι πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ έχει την καλύτερη
    συγκομιδή (4 νίκες, 1 ισοπαλία, 1 ήττα). Πιστεύω ότι ψυχολογικά μπορεί
    να παίξει το ρόλο του.
    Προσωπικά, πάντως, τα χρήματά μου θα τα πόνταρα στον ΠΑΟ. Γιατί, όπως
    προανέφερα, η καλύτερη ομάδα που θα μπει στα play off (Ατρόμητος) δεν
    έχει το απαιτούμενο ειδικό βάρος για να κερδίσει το πρωταθληματάκι, ενώ
    μεταξύ των άλλων 3, ο Παναθηναϊκός θα μπει στη διαδικασία με το διόλου
    ευκαταφρόνητο πλεονέκτημα των 3 βαθμών.
    Επίσης, στατιστικά ο ΠΑΟ είναι ο "πολυνίκης" του θεσμού με 3 έναντι 1
    του ΠΑΟΚ κ καμίας (όλων) των υπολοίπων, ενώ από τις ομάδες που μπήκαν ως
    5ες στα play off (Πανιώνιος, Λάρισα, Αρης, Βόλος) μόνο ο Άρης κατάφερε
    να κερδίσει μία θέση στην τελική κατάταξη λόγω της ευγενικής χορηγίας
    του ΠΑΟΚ στην τελευταία αγωνιστική, αφήνοντας τον ΟΣΦΠ πέμπτο. Αυτά.

    ΠΑΟΚάρα Καστοριά κ τα μυαλά στα κάγκελα!

    ΥΓ. kostass, παρότι διαφωνούμε στο θέμα της κόκκινης, εμένα αυτό που με
    τράβηξε την προσοχή είναι η κόντρα που αναφέρεις μεταξύ Αιγάλαιο κ
    Ατρομήτου. Επειδή γενήθηκα κ έζησα πολλά χρόνια Αθήνα (ανατολική Αττική
    στην πραγματικότητα), η αλήθεια είναι ότι είχα αντιληφθεί άλλες τοπικού
    τύπου κόντρες, αλλά όχι αυτή. Πάντως, δε θεωρώ ότι ο Καλαματιανός (με
    ΠΑΟΚτσήδικες λόγω τμημάτων υποδομής καταβολές) Φωτάκης, ακόμη κ είναι
    έντονη η κόντρα που περιγράφεις, θα έμπαινε σε αυτήν τη λογική, ειδικά
    από τη στιγμή που η παρούσα ομάδα του κηνυγάει στόχους κ η θέση του στο
    Euro δεν είναι 100% εξασφαλισμένη.

    ΥΓ.1 Ρε Εδεσσαίε, YZERMAN, καιρό είχες να εμφανιστείς. Φίλε μου, να σε
    δώσω μια συμβουλή. Είναι αντιληπτό το να νιώθεις άβολα σε μια περιοχή
    που η πλειοψηφία υποστηρίζει μια ομάδα διαφορετική από αυτή της καρδιάς
    σου. Σεβαστό. Τις προάλλες ένας Ηρακλειδέας γνωστός από Κοζάνη μου έλεγε
    ότι από μικρός αντιπαθούσε τον ΠΑΟΚ πιο πολύ κ από τους Αθηναίους γιατί
    όταν ήταν μικρός στο χωριό όταν χωρίζονταν για να παίξουν μπάλα από τη
    μία μαζεύονταν οι ΠΑΟΚτσήδες κ απτην άλλη οι λοιποί. Κ οι "λοιποί" δε
    μπορούσαν ποτέ να συμπληρώσουν ομάδα. Όλα αυτά είναι κατανοητά. Αλλά το
    να βγάζεις τέτοια εμπάθεια κάπου καταντάει γραφικό. Το να μη γουστάρεις
    ΠΑΟΚ είναι δικαίωμά σου πέρα ως πέρα. Το να μας τα ζαλίζεις κ να
    τρολλάρεις, όμως, σε έναν διαδικτυακό χώρο που δεν είναι ο πάτος της
    κατσαρόλας (βλ. χαζζέττα) κάπου ξεπερνάει ακόμη κ τα όρια της γραφικότητας.
    Κ γω μικρός έζησα σε μια περιοχή που είχε ελάχιστους ντόπιους ΠΑΟΚτσήδες
    κ πού κ πού έσκαγε στο σχολείο κανά παιδί από Βέροια, Δράμα ή Κοζάνη
    λόγω δουλειάς των γονιών του κ βρίσκαμε κ μεις έναν ομοιδεάτη. Αλλά το
    μίσος κ η απέχθεια για τις ομάδες του κέντρου κ κυρίως για τον Ολυμπιακό
    της καρδιάς σου δεν πήγαζε ποτέ από την συντριπτική υπεροχή του ΠΟΚ σε
    επίπεδο οπαδών στην περιοχή μου, αλλά λόγω των πρακτικών των ομάδων αυτών.
    Κ μιας κ θίγεις κ το θέμα του Σαχπατζίδη, εγώ μαζί σου, το μπούλο
    τέτοιοι τύποι απτον ΠΑΟΚ. Αλλά το να προσπαθείς να προπαγανδίσεις με
    διαολίζεις. Ρε φίλε, είναι το ίδιο το να συγκρίνεις τα 2,3,4 (παραπάνω
    δεν είναι) δε ξέρω κ γω χαρτιά που έβαλε ο Σάχπας επί συνόλου 90 εκ.
    εσόδων της ΠΑΕ ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια με τα φράγκα που έχωσαν τα
    αρχιλαμόγα Σωκράτης/Πόλντο στην ομάδα της καρδιάς σου; Έλεος, ρε φίλε!Προς kostass/Κιλκίς κ ΣΙΑ:
    Ρε παιδιά, δεν είναι λίγο αστείο να καθόμαστε να διυλίζουμε τον κώνωπα
    για ένα πέναλτυ, μια κόκκινη ή ένα off-side τη στιγμή που η χώρα πάει
    κατά διαόλου κ το ποδόσφαιρό μας πάει ακόμη χειρότερα;
    Τουλάχιστον, αν είναι, να μιλήσουμε για μπαλίτσα να περάσει κ λίγο πιο
    ευχάριστα το διάλλειμά μας. ΟΚ, τρία ματς ΠΑΟΚ-Ατρόμητος φέτος, από μία
    νίκη κ ένα χινάρι. Με βάση τη δυναμική των ομάδων το φθινόπωρο θαταν
    κολακευτικό για τον Ατρόμητο, με βάση την τρέχουσα κατάσταση είναι
    κολακευτικό για τον ΠΑΟΚ.
    Σε γενικές γραμμές, βάσει τρέχοντος ρόστερ, θεωρώ ότι είμαστε ισοδύναμοι
    με Ατρόμητο, ο οποίος έχει κάποιους πολύ καλούς παίχτες σε καίριες
    θέσεις (τέρμα, κέντρο, σέντερ φορ), καθώς κ έναν πάρα πολύ καλό
    προπονητή, τον οποίο προσωπικά θα ήθελα στον ΠΑΟΚ κ δε μπορώ να
    αντιληφθώ πλήρως για ποιο λόγο η πλατυά μάζα των ΠΑΟΚτσήδων δεν τον
    πάει, ενώ το έργο του σε Λάρισα/Ατρόμητο μετράει από μόνο του κ είναι
    γνωστό σε όλους ότι προέρχεται από τον κόλπο του ΠΑΟΚ (Σταυρουπολίτης,
    παοκτσάκι κ φήμες τον θέλουν κ οργανωμένο στην Θ4 πιτσιρικά).
    Επίσης, δε μπορώ να κατανοήσω πλήρως για ποιο λόγο οι περισσότεροι
    συνοπαδοί μου έχουν την πεποίθηση ότι στην παρούσα φάση (όχι πριν μια
    δεκαετία) ο σχεδόν 60άρης, ξεζουμισμένος κ ακριβός Μπόλονι είναι τόσο
    πιο κατάλληλος για τη θέση του προπονητή στον ΠΑΟΚ από τον (όποιο) Δώνη,
    ο οποίος είναι νέος, φιλόδοξος, με φρέσκιες ιδέες κ ο οποίος έχει δώσει
    το στίγμα ότι γουστάρει να παραμένει καιρό στις ομάδες που προπονεί σε
    αντίθεση με τον (πάλαι ποτέ σπουδαίο, αλλά) υπερφίαλο Μπόλονι, ο οποίος
    ανάθεμα αν έχει μείνει σε μια ομάδα για πάνω από δύο σεζόν. Συν ότι
    δείχνει να αντιμετωπίζει τον ΠΑΟΚ με μια κάπως δημοσιουπαλληλική
    νοτροπία. Με τη διαφορά ότι στο "παλιό καλό" δημόσιο κάθε πρώτη κ δεκάξι
    του μήνα έπεφτε ο παράς.
    Ο Μπόλονι, γενικά, μου φέρνει στο νου το σχεδόν συνομήλικό του
    Μπάγεβιτς. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι είχε κάνει σπουδαία πράγματα στο
    παρελθόν, αλλά κακά τα ψέματα στη σημερινή εποχή είναι ξεπερασμένος. Κ
    σε αντίθεση με την περίπτωση του "καλού πατερούλη" Σάντος, τέτοιοι
    προπονητές όπως ο Μπόλονι και ο Μπάγεβιτς, οι οποίοι είναι δύσκολοι
    χαρακτήρες, όσο μεγαλώνουν γίνονται όλο κ πιο περίεργοι, κάτι που
    δημιουργεί θέματα στα αποδυτήρια.
    Τέσπα, αυτά είναι θέματα που θα κλειθεί να λύσει η διοίκηση, αλλά επειδή
    πολλές φορές η περιρέουσα ατμόσφαιρα παίζει το ρόλο της, είπα κ γω να
    καταθέσω τις σκέψεις μου πάνω στο θέμα προπονητής στον ΠΑΟΚ.
    Από κει κ πέρα, μιας κ κατά 90% γνωρίζουμε τη σύνθεσή τους, αν δεν
    υπάρξει κάποιος εξωτερικός παράγοντας με τιμωρίες ομάδων από την UEFA,
    πιστεύω ότι αυτά τα play off θα είναι αρκετά χαμηλά από άποψη ποιότητας,
    αλλά σε αρκετά υψηλό επίπεδο από άποψη ενδιαφέροντος. Το οποίο
    εντείνεται από το γεγονός ότι η καλύτερη ομάδα που θα μπει στην κούρσα
    είναι αυτή με τη λιγότερο βαριά φανέλα. Οι άλλοι τρεις (ΠΑΟ, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ)
    θεωρώ ότι είμαστε στην παρούσα φάση στο ίδιο επίπεδο.
    Σημαντικός παράγοντας θα είναι το τι θα συμβεί στον τελικό του κυπέλλου,
    ο οποίος κάποια στιγμή θα πρέπει να αρχίσει να ορίζεται από τις αρχές
    για ΜΕΤΑ τη λήξη των play off, ώστε να μην έχουμε τις περσινές ομορφιές.
    Επίσης, κάτι το οποίο θα πρέπει να αναφερθεί είναι ότι μεταξύ των ομάδων
    που θα συμμετάσχουν στο μίνι πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ έχει την καλύτερη
    συγκομιδή (4 νίκες, 1 ισοπαλία, 1 ήττα). Πιστεύω ότι ψυχολογικά μπορεί
    να παίξει το ρόλο του.
    Προσωπικά, πάντως, τα χρήματά μου θα τα πόνταρα στον ΠΑΟ. Γιατί, όπως
    προανέφερα, η καλύτερη ομάδα που θα μπει στα play off (Ατρόμητος) δεν
    έχει το απαιτούμενο ειδικό βάρος για να κερδίσει το πρωταθληματάκι, ενώ
    μεταξύ των άλλων 3, ο Παναθηναϊκός θα μπει στη διαδικασία με το διόλου
    ευκαταφρόνητο πλεονέκτημα των 3 βαθμών.
    Επίσης, στατιστικά ο ΠΑΟ είναι ο "πολυνίκης" του θεσμού με 3 έναντι 1
    του ΠΑΟΚ κ καμίας (όλων) των υπολοίπων, ενώ από τις ομάδες που μπήκαν ως
    5ες στα play off (Πανιώνιος, Λάρισα, Αρης, Βόλος) μόνο ο Άρης κατάφερε
    να κερδίσει μία θέση στην τελική κατάταξη λόγω της ευγενικής χορηγίας
    του ΠΑΟΚ στην τελευταία αγωνιστική, αφήνοντας τον ΟΣΦΠ πέμπτο. Αυτά.

    ΠΑΟΚάρα Καστοριά κ τα μυαλά στα κάγκελα!

    ΥΓ. kostass, παρότι διαφωνούμε στο θέμα της κόκκινης, εμένα αυτό που με
    τράβηξε την προσοχή είναι η κόντρα που αναφέρεις μεταξύ Αιγάλαιο κ
    Ατρομήτου. Επειδή γενήθηκα κ έζησα πολλά χρόνια Αθήνα (ανατολική Αττική
    στην πραγματικότητα), η αλήθεια είναι ότι είχα αντιληφθεί άλλες τοπικού
    τύπου κόντρες, αλλά όχι αυτή. Πάντως, δε θεωρώ ότι ο Καλαματιανός (με
    ΠΑΟΚτσήδικες λόγω τμημάτων υποδομής καταβολές) Φωτάκης, ακόμη κ είναι
    έντονη η κόντρα που περιγράφεις, θα έμπαινε σε αυτήν τη λογική, ειδικά
    από τη στιγμή που η παρούσα ομάδα του κηνυγάει στόχους κ η θέση του στο
    Euro δεν είναι 100% εξασφαλισμένη.

    ΥΓ.1 Ρε Εδεσσαίε, YZERMAN, καιρό είχες να εμφανιστείς. Φίλε μου, να σε
    δώσω μια συμβουλή. Είναι αντιληπτό το να νιώθεις άβολα σε μια περιοχή
    που η πλειοψηφία υποστηρίζει μια ομάδα διαφορετική από αυτή της καρδιάς
    σου. Σεβαστό. Τις προάλλες ένας Ηρακλειδέας γνωστός από Κοζάνη μου έλεγε
    ότι από μικρός αντιπαθούσε τον ΠΑΟΚ πιο πολύ κ από τους Αθηναίους γιατί
    όταν ήταν μικρός στο χωριό όταν χωρίζονταν για να παίξουν μπάλα από τη
    μία μαζεύονταν οι ΠΑΟΚτσήδες κ απτην άλλη οι λοιποί. Κ οι "λοιποί" δε
    μπορούσαν ποτέ να συμπληρώσουν ομάδα. Όλα αυτά είναι κατανοητά. Αλλά το
    να βγάζεις τέτοια εμπάθεια κάπου καταντάει γραφικό. Το να μη γουστάρεις
    ΠΑΟΚ είναι δικαίωμά σου πέρα ως πέρα. Το να μας τα ζαλίζεις κ να
    τρολλάρεις, όμως, σε έναν διαδικτυακό χώρο που δεν είναι ο πάτος της
    κατσαρόλας (βλ. χαζζέττα) κάπου ξεπερνάει ακόμη κ τα όρια της γραφικότητας.
    Κ γω μικρός έζησα σε μια περιοχή που είχε ελάχιστους ντόπιους ΠΑΟΚτσήδες
    κ πού κ πού έσκαγε στο σχολείο κανά παιδί από Βέροια, Δράμα ή Κοζάνη
    λόγω δουλειάς των γονιών του κ βρίσκαμε κ μεις έναν ομοιδεάτη. Αλλά το
    μίσος κ η απέχθεια για τις ομάδες του κέντρου κ κυρίως για τον Ολυμπιακό
    της καρδιάς σου δεν πήγαζε ποτέ από την συντριπτική υπεροχή του ΠΟΚ σε
    επίπεδο οπαδών στην περιοχή μου, αλλά λόγω των πρακτικών των ομάδων αυτών.
    Κ μιας κ θίγεις κ το θέμα του Σαχπατζίδη, εγώ μαζί σου, να φύγουν
    τέτοιοι τύποι απτον ΠΑΟΚ. Αλλά το να προσπαθείς να προπαγανδίσεις με
    διαολίζεις. Ρε φίλε, είναι το ίδιο το να συγκρίνεις τα 2,3,4 (παραπάνω
    δεν είναι) δε ξέρω κ γω χαρτιά που έβαλε ο Σάχπας επί συνόλου 90 εκ.
    εσόδων της ΠΑΕ ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια με τα φράγκα που έχωσαν τα
    αρχιλαμόγα Σωκράτης/Πόλντο στην ομάδα της καρδιάς σου; Έλεος, ρε φίλε!

  • SILOGOS MEGALOS DEN IPARXI ALLOS Παρασκευή, 13 Απριλίου 2012 09:24 Συντάχθηκε από SILOGOS MEGALOS DEN IPARXI ALLOS

    poso mikri omada isaste. panigirizete gia na ginete i DEFTERI omada tis xoras. fovera pragmata. paokaki ole, panigirizoume pou giname kobarsi tou marinaki. ke ton epistimona gavro, xarouli, ton dextikate stous sindesmous sas....dropi ton opadon. omada tou goalou dropi tis makedonias. tin epomeni fora pou tha sas pi voulgarous o tsoukalas..ferte ke afton ston sindesmo gia fotografies.

  • Ανδρεας D Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 20:37 Συντάχθηκε από Ανδρεας D

    Σταύρο ανέβασε κανένα άλλο post γιατί πολύ ασχοληθήκαμε με την ομάδα που σήμερα λέγεται Ατρόμητος, προχθές Χαλκηδόνα και μεθαύριο Περιστέρι, που δεν υπήρχε πριν τον Σπανό και δε θα υπάρχει μετά το Σπανό.

  • kostaskilkis Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 19:43 Συντάχθηκε από kostaskilkis

    Kostass Esy tha to zitages re sto gipedo sou?ti prospatheis na mas dei3eis pws o Atromhtos einai Barcelona kai pezei gamato podosfairo exei kalo proedro omada ktlp?e pistece to esy kai ali 3000 atoma gt tosi eiste se oli tin ellada .Eipes gia to Fwtakh,eimai antithetos egw stin apoch sou kai alla tosa atoma episis alla einai alla h gnwmh sou ok..Episis,gia ton salpigidi pou les kai 3ana les dn htan ofsaint gt einai yper tou epitithemenou h apostash ktlp kai sti synexia mhn me peis pws auto pou ekane o tomas dn htan penalty?tapwse tin mpala ama to thymase..Parallhla,sou 3ana lew auta pou exei kanei h omadara sou persi kai propersh ,h gnwmh mou dn tha ta 3ana deis kai apolause to oso mporeis kai ama mporis gt apo ti ematha ta gabrakia 35 k tha nai..kai opws panta pe3ete dn pe3ete podosfairo nomizw to exeis katalabae kai esy pws o gauros tha to parei..gt eimaste stin ellada..Telos,as to klisoumai gt o Stauros Kolkas alla egrace kai ala leme emeis edw.

  • Ο fan του γνωστού... Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 19:14 Συντάχθηκε από Ο fan του γνωστού...

    Καλησπέρα. ΑΣΧΕΤΟ ή σχετικό.
    Αν ήμουν καψούρης μέχρι θανάτου με μία γκόμενα και μου έλεγε στα ίσια .
    Θα προτιμούσα να "ανέβω" σε οποιοδήποτε www.xxxporn.com παρά να "ανέβω" πάνω της και να κάθομαι να την παρακαλάω στις 9:59 το πρωί...

    Ασχετο ΥΓ, από την αρχική τοποθέτηση:Δύσκολο Π.Α.Ο.Κτσήδικο καλοκαίρι,μακάρι να μην συνεχιστεί η αυριανή Μ.Παρασκευή στο κατακαλόκαιρο...

  • Μάκης Ρόβος Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 17:58 Συντάχθηκε από Μάκης Ρόβος

    Φίλε Luciano De Sousa θα σταθώ μόνο σε κάτι απο αυτά που γράφεις αν και στα περισσότερα συμφωνώ..Στέκομαι μόνο σε αυτό "τον Αστερα του Μποροβήλου που ανέβηκε 3 κατηγορίες σε 3 χρόνια(!) "
    Πού βλέπεις το μεμτο δηλαδή ??
    Όταν αναλάβει κάποιος την ομάδα(Μπάκος ,Καυμενάκης) ..τα χώσουν χοντρά τησ φτιάξουν γήπεδο δικό της πάρουν παίχτες προσλάβουν προπονητές προσωπικό ,γυμναστές ,στήσουν γραφεία και υποδομές και γενικά κάνουν ένα σχεδιασμό για ομάδα sl είναι τόσο παράξενο αυτή η ομάδα να ανέβει 3 κατηγορίες σε 3 χρόνια ???
    Δεν κατάλαβα θέλετε τις ομάδες να παίζουν σε δημοτικά γυμναστήρια με δανεικούς παίχτες να χρωστάνε τα μαλιά της κεφαλής τους και να βολοδαίρνουν χρόνια στην FB 2 για να τους κάνει αποδεκτούς το ποδοσφαιρικό lobby ???
    Όταν κάποιος αξίζει να ανεβαίνει αλλά όταν δεν αξίζει χρωστάει ταλαιπωρεί και ταλαιπωρείται να κατεβαίνει αμέσως κι όχι ελέω ονόματος , Ιστορίας και αριθμού φιλάθλων να παραμένει λες κα ιδεν συμβαίνει τίποτα

  • kostass Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 17:55 Συντάχθηκε από kostass

    Μίλα για ό,τι γουστάρεις Λούτσι. Και μπορείς για να αντικρούσεις ένα επιχείρημα να με λες Χαλκηδόνα. Δε μας νοιάζει! Εμείς πάμε γήπεδο να δούμε μπαλίτσα. Την ιστορία της ελλάδας και του μπουρδ...ου ελληνικού ποδοσφαίρου την ψιλοξέρουμε κι εμείς. Ο Ατρόμητος δε χρώσταγε ποτέ στο κράτος ούτε προ συγχωνεύσεως. Και δε χρώσταγε γιατί δεν έκανε συμβόλαια με virtual λεφτά. Έφτασε Δ Εθνική παικτικά.
    Δηλαδή ρε φιλαράκι ο ΠΑΟΚ δεν είναι στην Α Εθνική λόγω θέλησης πολιτικών και κυνηγιού σταυρών; Δεν ζητάει κι αυτός να γίνει ΠΑΟΚ44; Δεν περίμενε κι ο ΠΑΟΚ τις ρυθμίσεις Ορφανού το 2004 και το 2007, ενώ μόλις ανέλαβε ο Βενιζέλος έπρεπε εν μέσω χρεοκοπίας της χώρας να βάλει στην ατζέντα του συνάντηση με Ζαγοράκη; Δε ζητάει ο ΠΑΟΚ να πληρώσει μόνο το πραγματικό χρέος χωρίς τόκους; Εσένα κι εμένα σαν άτομα μας χαρίζει κανένας που...ης τους τόκους (εφορία, ταμεία, τράπεζες);
    Μπάτζετ δεν είναι μόνο τα συμβόλαια, δε θέλω να το κουράσουμε άλλο. Πάρε το link του onsports για το οικ. έτος 2011. http://www.onsports.gr/Podosfairo/Super-League/item/158810-Zimies-ekatommyrion-gia-tis-PAE
    Δεν είναι 6,5 είναι 6,2. 6.5 είναι ο μέσος όρος εξόδων 2010-2011. Ο Πανόπουλος, όπως όλοι, προσπαθεί να τον ρίξει. Οπότε δεσεκανωπλακα. Αλήθεια από που ξεκίνησε η κουβέντα όμως;;;
    ΥΓ: Το πραγματικά αστείο είναι ότι πιάνεσαι από την τελευταία αυτή κουβέντα ενώ προσπαθώ με 10 post να εξηγήσω στον kostakilkis ότι για μένα δε μετράνε οι δηλώσεις Φωτάκη πώς δεν το ήθελε (κανείς δε θέλει κόκκινη), δε μετράει ο χαρακτήρας και η εμπειρία του παίχτη και κυρίως δε μετράει τι λέει ο μπαρμπα-Περικλής του ΣΚΑΪ που μια φορά σωστά δε σφύριξε ποτέ του. Μετράει ότι ήταν τάκλιν στην καρωτίδα. Και στην τελική αυτή η κόκκινη δίνεται ανετότατα... Εσύ θα ζήταγες κόκκινη για τέτοιο μαρκάρισμα στην Τούμπα, ναι ή όχι;

  • Luciano De Sousa Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 13:56 Συντάχθηκε από Luciano De Sousa

    Δεν καταλαβα, για ποιο λόγο να μην μιλάμε για την Χαλκηδόνα? Και τη Χαλκηδόνα και την Κασσανδρα/Ολυμπιακο Βόλου και την Νέα Καβαλα και τον Νέο Πανιώνιο και τον Άρη44 και την ΑΕΚ44 και τον ΟΦΗ44 που παίζει χωρις άδεια στο πρωτάθλημα και τον Αστερα του Μποροβήλου που ανέβηκε 3 κατηγορίες σε 3 χρόνια(!) και και και. Για ποιο λόγο να τα ξεχνάμε αυτά? Αυτα δεν είναι που έχουν κάνει τζάμπα μάγκες κάποιους προέδρους και κάποιους οπαδους που βγάζουν και γλώσσα σήμερα? Εξαιτίας αυτών των ελληναράδικων ψηφοθηρικών τακτικών, ομάδες όπως τα Γιάννενα, ο Παναιτωλικός, ο Πανσερραϊκός, ο Απόλλων Καλαμαριάς, η Δοξα Δραμας, η Καλαμάτα, ο Απόλλων Σμύρνης, ιστορικές ομάδες καθαρες που στηρίχθηκαν μόνο στην νομιμότητα και στους δικούς τους πόρους, έχουν φτάσει να παίζουν Β'Γ'Δ' κατηγορία και στη θέση τους να είναι virtual ομαδες που θα έπρεπε να παίζουν στα ερασιτεχνικα.

    6,5 εκατομμύρια μπάτζετ, αντιλαμβάνεσαι για τι συμβόλαια μιλάμε? Οι 15 στους 20 παικτες της Ξανθης ειναι απο τα ΤΕΠ και παιρνουν 20-30 χιλιαρικα το χρόνο, υπάρχει μόνο ένας παίκτης που έχει υψηλό συμβόλαιο κι αυτο είναι τα 200 χιλιάρικα του Πόυ, πλάκαμεκάνεις?

    ΥΓ. Είναι πραγματικά αστείο να μιλάς για έναν παίκτη που φοράει την φανέλα του ΠΑΟΚ και να λες ότι βγάζει έχθρα στον Ατρόμητο γιατι πριν απο 10 χρόνια έπαιζε στο Αιγάλεω. Να μου πεις για τον Τουρσουνίδη που έβαλε γκολ στον Αρη όταν έπαιζε με τη φανέλα της Ξάνθης και την εβγαλε κι απο κάτω φορούσε μπλουζάκι με τον δικέφαλο, να του δώσω ένα δίκιο μετά από τόσα χρόνια στον ΠΑΟΚ. Αλλα σιγά μην ασχολείται τώρα ο Φωτάκης με τις γειτονιές της Αθήνας.

  • Dukegr4 Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 13:19 Συντάχθηκε από Dukegr4

    @Προς YZERMAN

    Για να αγορασεις μετοχες ανω καποιας αξιας, ελεγχεσε απτην Ε.Ε.Α. φιλαρακι.
    Ελεγχεσαι ακομα και για το ποθεν εσχες των χρηματων που βαζεις.
    Αν το ηξερες και το κανεις γαργαρα ντροπη σου, αν δεν το ηξερες μαθε το και αλλη φορα να ψαχνεσαι πριν πεταξεις τη μαλ@κια σου.

    @Προς ολους οσους γαυγιζουν

    Ολοι οσοι κατακρινετε τον ΠΑΟΚ για τη συμμετοχη του Σαχπατζιδη ειστε τουλαχιστον υποκριτες.
    Δεν πιστευω πως γνωριζετε απο που προερχονται τα εκατομμυρια του Αμπραμοβιτς, της Ρεαλ ,της Μαν.Σιτι η ακομα και του πρωην και του νυν προεδρου του ολυμπιακου η του παναθηναικου.

    Αναρωτηθηκατε ποτε σας? Το ψαξατε? Τωρα σας επιασε ολους η κριση ηθικης?
    Γιατι κανεις σας δεν εκανε ποτε θεμα το απο που προερχονται τα εκατομμυρια του Κοκκαλη η του Βαρδινογιαννη?

    Μηπως να πατε να γα... στη τελικη γιατι πολυ μας πρηξατε τα @@?
    Ηθικολογοι της πλακας ειστε και ετσι θα παραμεινετε.

    Αιντε καλη ψηφο 6 του Μαιου στα σκυλια σας, οπως κανετε παντα, σας ευχομαι.

  • kostass Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 12:06 Συντάχθηκε από kostass

    Φίλε kostaskilkis στο 1ο μου σχόλιο έγραψα "Εσύ λες ότι δεν είχε πρόθεση, εγώ λέω ότι είχε." Κατέληξες να λες το ίδιο ουσιαστικά μετά απο 10 αντιπαραθέσεις. Μη μου ξαναπείς για τον Περικλή Βασιλάκη, έλεος. Κι ας τα είπε όλα υπέρ του ΠΑΟΚ ενώ είναι αντι-ΠΑΟΚ. Αντί να μου πεις για τη μπάλα μου λες κατευθείαν για το πέναλτυ. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο; Πες μου για τα 3 ματς που έχουν παίξει ΠΑΟΚ-Ατρόμητος. Έχεις παίξει ωραία μπάλα; Στο 1ο ημίχρονο του 1ου ματς (στο 3-1) ήταν πολύ καλός ο ΠΑΟΚ. Μετά τον έχει ψιλοκλειδώσει τον Μπόλονι ο Δώνης. Ελαφρυντικά για τον ΠΑΟΚ πάρα πολλά: κούραση λόγω Ευρώπης τη μία, η κόκκινη στο Φωτάκη την άλλη, ο Βιειρίνια που έφυγε, τα play off που ουσιαστικά έχουν αξία κλπ. Δε με νοιάζουν τα πέναλτυ. Δεν πήρες προχθές, είχες πάρει άλλο που δεν έπρεπε την προηγούμενη. 2 μέτρα offside ξεκινά ο Σάλπι στο πέναλτυ του προημιτελικού κυπέλλου που τελικά πήγε παράταση λόγω αέρα. Δε σου κάνει εντύπωση ότι την Κυριακή πάτησες περιοχή Ατρομήτου μόνο σε 2 κόρνερ; Δε λέω, με 10 παίχτες αλλά μου φάνηκε λίγος ο ΠΑΟΚ. Εγώ είχα πάθει πλάκα με τον ΠΑΟΚ στο 2-2 στην Ουκρανία φέτος...
    ΥΓ: Δε σου ξαναλέω για την κόκκινη, παρά μόνο αυτό. Ο Φωτάκης είναι πολύ καλος παίκτης. Ξεκίνησε από Αιγάλεω. Θα ξέρεις ότι η κόντρα Ατρόμητου - Αιγάλεω είναι μεγάλη. Δεν έχει περάσει ακόμα απ' το μυαλό σου ότι παίζει με μεγαλύτερο πάθος εναντίον του Ατρομήτου κι ας είναι έμπειρο παιδί; Στο κύπελλο μάλιστα τον βγάζει ο Μπόλονι στο ημίχρονο για να μην πάρει 2η κίτρινη γιατί τον βλέπει έτοιμο για κόκκινη...

  • Δούκας Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 11:49 Συντάχθηκε από Δούκας

    Γιατί συλλαμβάνουν μόνο τους δικούς μας (Σαχ, Ψωμ)?
    Άλλοι ξεπλένουν περισσότερα.

  • kostass Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 11:38 Συντάχθηκε από kostass

    Ντάξει φίλος. Η γνωστή ιστορία με τη χαλκηδόνα. Τώρα σαν να τα κατάλαβα όπως μου τα εξήγησες. Γιατί δε γράφεις για τη διαφορά δανεικού - κανονικής μεταγραφής τόσο καιρό και τσακώνομαι με το παληκάρι ενώ δεν έχω καταλάβει τι γίνεται στην ομάδα μου.
    1. Έχω γράψει ρε φιλαράκι κάπου ότι έχουμε αγοράσει Μήτρογλου;
    2. Πόσο κάνει ο Μήτρογλου για σένα; 300 δεν είναι αντικειμενικό συμβόλαιο;
    3. Υπάρχει περίπτωση να πήρε μόνο με 500.000 τον Τάτο ο γάβρος (τσάμπα δηλαδή) και στο πλαίσιο της συμφωνίας να δόθηκαν και οι 2 παίχτες δανεικοί στον Ατρόμητο για ένα χρόνο για να πέσει η τιμή του Τάτου;
    4. Το καλοκαίρι ο γαβρος θέλει Σκόνδρα. Ο Σπανός θα θέσει θέμα ιδιοκτησίας Μήτρογλου. Λογικά δε θα κάτσει η φάση, πάντως πιθανότητες υπάρχουν...
    5. Λες να σου λέω μ@λ..13ς για το μπάτζετ της Ξάνθης, του Εργοτέλη κλπ. χωρίς να το έχω ψάξει; Για να σου γράψω κάτι που είναι αντικειμενικά ορθό το έχω ψάξει αρκετά, πίστεψέ με. Κατά καιρούς βγαίνουν στη φόρα τα μπάτζετ όλων των ομάδων της superleague. Από εκεί κάνω συγκρίσεις. Τα 6,5 της Ξάνθης ήταν περυσινό μπάτζετ. Τώρα, αν ψάξεις πάλι στα ρεπορτάζ του τελευταίου μήνα, ο Πανόπουλος λέει ότι θα πουλήσει την Ξάνθη αλλά θα είναι καθαρή από χρέη. Γιατί να φανταστώ το 6.5; Γιατί όχι 6 ή 7 εκ; Δε σου έκανε εντύπωση;
    6. Αν θεωρείς ότι όλα τα νούμερα τα βγάζω από τη φαντασία μου, πες το μου για να μη συνεχίσω να ασχολούμαι...

  • Mikele Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 11:13 Συντάχθηκε από Mikele

    Οπως γραφεις, το πρωτο βημα ειναι να σταματησει η απαξιωση του υλικου της ομαδας. Αυτο πρεπει να το εμπεδωσουμε. Δε μπορει με απιστευτη ευκολια να βγαινει ο καθε παραξενος και να λεει ή να γρεφει "ποιος Σαλπι και ποιος Κλαους και ποιος Αποστολοπουλος και ποιος αλφα και ποιος βητα". Αν αυτη η νοοτροπια παγιωθει και η μιρλα εχει τον πρωτο λογο στην κερκιδα, στα μπλογκς και στις συζητησεις, τοτε το κλιμα θα το φαει ο γα'ι'δαρος. Το υλικο που εχουμε σιγουρα δεν ειναι επιπεδου των 2 προηγουμενων ετων, αλλα εχει καλα στοιχεια, εχει μελλον και φυσικα, αν παρουμε την ΠΑΕ σαν συνολο, η κατασταση της απεχει ετη φωτος απο τον τραγελαφο που ζει η ΑΕΚ (ξερεις, η ομαδα των αιωνιων χρεων 44, των ακαλυπτων επιταγων, της χειρογραφης "ενημερωτητας" και των "δανεικων" του Ντεμη) και ο ΠΑΟ (εδω δε χρειαζεται περιγραφη, μιλαμε για το απολυτο τσιρκουλο).

    Για την υποθεση Σαχπα που ειναι και φρεσκια, πρεπει να δωσουμε ενα μπραβο στη συντριπτικη πλεοψηφια του κοσμου. Οχι μονο για την επιφυλακτικη σταση που τηρησε κατα την υποθεση Φλωριδη, αλλα και γιατι χαρη στην οικονομικη του ενισχυση αυτη την 5ετια (85 χιλιαδες διαρκειας, δυομιση εκατομμυρια Ευρω στην ΑΜΚ, δεκαδες σολντ αουτ) περιορισε το ποσοστο συνεισφορας του εν λογω επιχειρηματια στο ΜΟΛΙΣ ΕΝΑ ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ (1%) επι των συνολικων εσοδων! Γι αυτο και ασχετα με το πορισμα της δικαιοσυνης και την αθωωση ή μη του Σαχπατζιδη, κανεις δε θα μπορεσει να θεσει θεμα ηθικης στην ομαδα-συμβολο του Βορρα. Ας μη μασαει λοιπον ο κοσμος απο τους κλασικους μπουρδολογους...

  • Ξ.ΜΑΖ Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 11:12 Συντάχθηκε από Ξ.ΜΑΖ

    ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ!!!
    ΚΛΕΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ!!!!

  • Luciano De Sousa Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 09:44 Συντάχθηκε από Luciano De Sousa

    Φιλε μου Kostass, μονο στο δικό σου φανταστικό κόσμο μπορέι η Χαλκηδόνα να λέγεται Ατρόμητος και η Ξάνθη να έχει 6,5 εκατομμύρια μπάτζετ (!!!) και να μην μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά δανεικού-κανονικής μετεγγραφης. Υπήρχε ποτέ η πιθανότητα να έπαιζε ο Μήτρογλου στον Ατρόμητο για 300 χιλιάρικα αν δεν ήταν δανεικός και ήξερε ότι μόλις τελειώσει το πρωτάθλημα θα γυρίσει στον gay-ro?

  • MALOYA Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 09:14 Συντάχθηκε από MALOYA

    Ύποπτη, πολύ ύποπτη μου φαίνεται όλη αυτή η ιστορία με το Σαχπαζίδη. Ζητήθηκε συγκεκριμένα η σύληψή του ή μήπως κάποιοι κύκλοι τη μεθόδευσαν; Εφόσον, ο Άκης ακόμα δεν έχει κατηγορηθεί, δεν έχει απολογηθεί και δεν έχει κατονομάσει κανέναν πώς οδηγήθηκε η ΕΛΑΣ στην προσαγωγή του Σαχπαζίδη; Ρωτήθηκε δηλαδή ο Άκης με ποιον συνεργαζόταν και έδωσε τον Σαχπά; Μπορεί και να είναι μπλεγμένος, δε λέω, αλλά κάτσε πρώτα να το αποδείξεις και μετά βγες και πές ότι θέλεις, γιατί μαζί με αυτόν η μπόρα παίρνει και τον ΠΑΟΚ με ότι αυτό σημαίνει. Αν καταδικαστεί δηλαδή να καταδικαστεί κι ο ΠΑΟΚ στη συνείδηση του κόσμου, όχι του δικού του που ξέρει τι γίνεται, και να αρχίσει να λέει διάφορα. Ντόρος να γίνεται προεκλογικά και όποιον πάρει ο χάρος κι ας είναι κι ο ΠΑΟΚ.

    ΥΓ. Το ξαναλέω για να το εμπεδώσετε, δεν υπάρχει πρωτάθλημα χωρίς τον ΠΑΟΚ δυνατό.

    ΥΓ 1. Σταύρο, παράκληση για ρεπορτάζ επί του θέματος επειγόντως κι άσε τους άλλους να μαλώνουν ποιος την έχει πιο δικέφαλη και ποιανού τα γυαλιά είναι πιο ασπρόμαυρα.

  • YZERMAN Πέμπτη, 12 Απριλίου 2012 08:59 Συντάχθηκε από YZERMAN

    Καλημέρα σε όλους.

    Καλά ρε απίθανοι πιάσανε το Σαχπαζίδη κι εσείς μαλώνετε αν ήταν ή δεν ήταν κόκκινη κάρτα η ενέργεια του Φωτάκη; Για να έχουμε καλό ρώτημα, αν τα λεφτά για την αδειοδότηση τα δώσουνε τα παιδιά του, θα τα πάρετε ή θα τους τα πετάξετε στα μούτρα; Αν δεν κάνω λάθος εσείς είστε ηθικοί κι η ομάδα σας άμεμπτη, άσπιλη κι αμόλυντη. Μόνο κάτι γαύροι, βάζελοι, κούλες, ρούληδες κλπ είναι κατακριτέοι και βρώμικοι. Εσείς, λευκές περιστερές, καθαρά χέρια και άλλα τέτοια παρόλο που έχετα ήδη λερωθεί από το 1,5 μύριο, ίσως και παραπάνω, που έχει χώσει ο Σαχπά τόσο καιρό στην ομάδα.

    Δε βρίζω, δεν μειώνω, δεν επιτίθεμαι προσωπικά σε κανέναν και δεν μειώνω κανέναν.

    Καλημέρα σε όλους.

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

  • kostaskilkis Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012 18:05 Συντάχθηκε από kostaskilkis

    Loipon kosta akou edw,gt to 3eftulisame 1}esy les pws htan kokini egw lew pws dn htan alwste auto to lene kai megali prwhn diathtes kai dn ennow ton basilakaki..pareptiptontws dn blepw,oute akouw basilakakh aplws sou to eipa gt dn fimizetai gia ta kala logia gia ton paok..autes tis kokines tis dinoun kati adynamoi diatities san ton Kwnstantinea..2}symfwneis kai esy oti kai ta 2 krathmata htan gia penalti kt einai kai auto..an kai ola ta penalti pou exoun dothei ston PAOK fetos toulaxiston htan Pentakathara 3}sou eipa pws ektimaw ti doulia tou proudra sas an kai dn ton 3erw ton anthrwpo{xwris eirwnia}an kai tha mporouse na brei kalyterous paiktes me ta idia h ligotera xrhmata..

  • kostass Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012 16:48 Συντάχθηκε από kostass

    @kostasKilkis
    1. Εντάξει φίλε αφού ο Φωτάκης το είπε δεν ήταν κόκκινη. Έχει άλλωστε πολλή εμπειρία και έβαλε και γκολάρα και πήγαμε Euro!
    2. Με ρωτάς me 2 kratimata ti prepei na ginei gia na dothei to penalty. Νομίζω έπρεπε να το υποδείξει πρώτος ο επόπτης για να είναι πέναλτυ. Να, όπως έγινε στον 1ο με τον Τριτσώνη στο ΠΑΟΚ-Ατρόμητος.
    3. Και για το πέναλτυ δεν είχα ακούσει Περικλή Βασιλάκη, Sorry! Ήταν και τα 2 στην ίδια φάση... Sorry και πάλι, εεε;
    4. Σου είπα ότι είσαι σαν το γάβρο γιατί μιλάς σαν και αυτόν, no περαιτέρω comments.
    5. Καταλαβαίνω τέλος, ότι δεν εκτιμάς την καλή δουλειά του Σπανού. Ξέρω ποιους εκτιμάς. Το μεγαλοχρηματοδότη του ΠΑΟΚ, το Σάχη της Κατερίνης, που μπήκε σήμερα στην ψειρού και το Μάκαρο που πέρυσι πριν τα σκάνδαλα τον βλέπατε σαν σωτήρα...

«12»
Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.