Ναι στην αλήθεια, όχι στις εντυπώσεις

Δημοσίευση: Τετάρτη, 07 Μαρτίου 2012 23.22

Αυτό που έγινε στη περασμένη Γενική Συνέλευση είναι σίγουρα κάτι το οποίο έπρεπε, όμως με σωστό τρόπο.

Η εντύπωση που προκάλεσε ο Δημήτρης Ζιγκερίδης, ήταν πως περισσότερο τον απασχολούσε να απαξιώσει τον Θοδωρή Ζαγοράκη, παρά να παρουσιάσει την πραγματική εικόνα.
 
Σίγουρα δεν είμαι υπέρμαχος της εταιρικής στρατηγικής Ζαγοράκη, σίγουρα είμαι και εγώ από αυτούς που ζητούσα οικονομικό διευθυντή όταν η ΠΑΕ δεν διέθετε, σίγουρα επιθυμώ ο ΠΑΟΚ να λειτουργεί πολύ πιο τεχνοκρατικά. Όμως η παρουσίαση μίας αλήθειας με λάθος τρόπο στον βωμό των εντυπώσεων, είναι μία εικόνα που δε μου αρέσει.
 
Ο Ζαγοράκης άφησε ένα άνοιγμα επτά και εκατ. ευρώ, απ ότι κατάλαβα από τα όσα άκουσα τις τελευταίες ημέρες. Όχι δώδεκα που ανέφερε ο Ζιγκερίδης και μετά το ίδιο βράδυ σε ραδιοφωνική του παρέμβαση θυμήθηκε τα προσδοκώμενα έσοδα και το νούμερο κατέβηκε.
 
Τα 12 εκατ. ευρώ είναι έλλειμμα υποχρεώσεων και όχι άνοιγμα των τελευταίων 4,5 ετών, δηλαδή της εποχής Ζαγοράκη. Τώρα αν κάποιος με ρωτήσει τι ακριβώς είναι αυτό, μπορεί και να σηκώσω τα χέρια ψηλά.
 
Η διαδικασία αυτή, είναι και η πλέον άβολη για εμένα, γιατί μου ζητάνε να κρίνω μία κατάσταση που δεν αντιλαμβάνομαι. Ελάχιστα πράγματα γνωρίζω από οικονομικά και μόνο εμπειρικά μπορώ να κρίνω αν κάτι λειτουργούσε σωστά ή όχι.
 
Αυτό που ξέρω είναι πως ο Ζαγοράκης πληρώνει τα στοιχεία του χαρακτήρα του που τον έκλεισαν στη γυάλα του. Ξέρω πως πληρώνει την αδυναμία του να επιλέξει σοβαρούς συνεργάτες, ξέρω πως πληρώνει μαζί του και ο ΠΑΟΚ την λάθος προσέγγιση που είχε στη καθημερινότητα. Ξέρω βέβαια και που πήγε το μεγαλύτερο μέρος των 320 χιλιάδων ευρώ που μπήκαν στη καρτέλα του. Και σίγουρα όχι στη τσέπη του.
 
Για παράδειγμα, μία ΠΑΕ, μπορεί να κληθεί να πληρώσει τα δικαστήρια ενός ανθρώπου που κάτι έκανε, όχι για να γλιτώσει αυτόν αλλά γιατί επισκέφτηκε τα γραφεία η μάνα του, ανήμπορη να λειτουργήσει και χωρίς στον ήλιο μοίρα. Τον κόπρο, μπορεί και να του τον γράψεις εκεί που δε χωρά μελάνι, αλλά τη μάνα ποτέ.
 
Παραστατικά για μία τέτοια διαδικασία δεν θα βρεις, όπως και δεν θα βρεις παραστατικά για διάφορα άλλα. Μπορείς όμως να βρεις φουσκωμένα παραστατικά τα οποία σε κάνουν να αναρωτιέσαι τι ακριβώς συμβαίνει.
 
Παλαιότερα, ο ΠΑΟΚ είχε με απόφαση ΟΥΕΦΑ δικαίωμα να αγοράσει έναν παίκτη με 180 χιλιάδες ευρώ. Ξέρετε με πόσα φόρτωσε την αγορά του ο τότε μεγαλομέτοχος; Με 2,5εκατ. ευρώ. Τσάμπα στεκόμαστε στα 320 χιλιάδες ευρώ του Ζαγοράκη. Αν υπάρχουν παραστατικά τα οποία φαίνονται φουσκωμένα, τότε ναι, ας τα κάνουμε … ιερόδουλη.
 
Ο Βρύζας δεν ήθελε να ανοίξει μέτωπο με τον Ζαγοράκη, απλά ήθελε να αναφερθεί σε πραγματικά νούμερα. Αν δεν έλεγε την αλήθεια, δεν θα νομιμοποιούνταν να ζητήσει καμία βοήθεια του κόσμου.
 
Το θέμα όμως είναι πως ο Ζιγκερίδης τον εξέθεσε και παρότι δεν είναι δική του επιλογή αλλά του Α.Σ. θα πρέπει να βρεθεί μία χημεία για να μην επαναληφθεί αυτό.
 
Ο ΠΑΟΚ πρέπει να κοιτάξει μπροστά και η ανάγκη για ανεύρεση κεφαλαίων δεν χωρά αναβολή. Και ναι, ο ΠΑΟΚ πρέπει να βρει πέντε εκατ. ευρώ μέχρι το καλοκαίρι και άλλα τόσα μετά. Δεν είναι κακό να το λέμε για να ξέρουμε και που βαδίζουμε.
 
Και δεν είναι κακό να τοποθετούμε τον πήχη ψηλά, γιατί έτσι αποφεύγουμε τη μιζέρια που μας έχει καταπλακώσει το τελευταίο χρονικό διάστημα.
 
Κακό είναι να κοιτάμε συνεχώς πίσω γιατί αυτό μας οδηγεί το εγώ μας και η κόντρα με όλους αυτούς που πιστεύουν τα αντίθετα από εμάς.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

17 σχόλια
  • saravalos-4 Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 20:50 Συντάχθηκε από saravalos-4

    Ειναι λυπηρο, για να μην πω ντροπη, το γεγονος να πεφτουμε ολοι πανω σε εναν ανθρωπο και να του ξεσκιζουμε τις σαρκες......και μετα απο 20-30 χρονια να αναγνωριζουμε την αξια του και να τον υμνουμε. Το καναμε με τον Παντελακη....το κανουμε με τον Ζαγορακη!!!

    Ομαδα με μεταλο, πρωταθλητισμο, συσπειρωση του κοσμου, ακαδημιες, προπονητικο κεντρο ειναι ΟΛΑ εργο Ζαγορακη (και Βρυζα).

    Ετσι ειναι τα πραγματα και τελος. Ναι, ηταν ΑΣΧΕΤΟΣ με τα οικομικα... Ναι, εκανε λαθος διαχειρηση... Κλεφτης ομως ΔΕΝ ηταν!!!
    Εγιναν δυο ελεγχοι απο ορκοτους λογιστες και 3-4 ΝΤΟΥ απο το ΣΔΟΕ και δεν βρηκε κανενας υπεξαιρεση.

    Γι' αυτο και δεν τιθεται θεμα συγκρισης με παλιοτερα ΛΑΜΟΓΙΑ που καναν τους προεδρους.

    Δηλαδη τι προσπαθει να κανει ο κυριος Ζιγκεριδης???? Να μας πεισει οτι ο Ζαγορακης ηταν κλεφτης??? Ειναι δυνατον??? Ποιος ειναι ο κυριος αυτος??? Τι εχει προσφερει στην ομαδα??? Ποιο ειναι το εργο του??? Το οτι ετρεξε να προλαβει να βγει απο δυο φορες σε καθε εκπομπη σε ολους τους σταθμους στο ραδιοφωνο???

    Μερικοι θα με πουν προβατο. Θα τους απαντησω πως προβατα ειναι ολοι αυτοι που ακουν τους οποιους Ζιγκεριδηδες που ως αλλος Ποντιος Πιλατος παρουσιαζει τα πραγματα οπως γουσταρει και ολοι οι υπολοιποι απο κατω φωναζουν "άρον άρον σταύρωσον αυτόν"!!!

    Φιλε JordanPaok
    Οχι δεν πηγε με ξενα λεφτα να το παιξει μαγκας...ΕΜΕΙΣ τον βαλαμε. Του βγαλαμε την φανελα και τον βαλαμε κουστουμι μεσα σε μια νυχτα. Και αυτος ο αφελης...αντι να παει να πιασει καμια θεση στην ΟΥΕΦΑ, να τσεπωνει καμια 15000 Euro και να κανει δημοσιες σχεσεις, εκατσε και εγινε προεδρος στον ΠΑΟΚ. Γιατι ειναι αστειο να λεμε οτι ο Ζαγορακης (ο αρχηγος της Εθνικης του Euro) εγινε προεδρος στον ΠΑΟΚ για την δοξα, την υστεροφημια του και τα λεφτα. Αυτο το κανουν αλλοι......αυτοι που εγιναν νεες ραδιοφωνικες περσονες τις τελευταιες μερες!!!

  • Giannis PAOK Athens Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 19:07 Συντάχθηκε από Giannis PAOK Athens

    τα λεφτα σου φιλε δεν τα εβαλες σε τραπεζα να στα φυλαει.τα εδωσες για να αγορασεις εισητηριο να δεις την ομαδα που αγαπας.αλλο αν απετυχε να φερει τιτλο και να μπει σε ομιλους τσαμπιονς ληγκ και αλλο οτι εκλεψε.το μονο λαθος του ηταν οτι δεν ειχε σε συγκεκριμενα ποστα τεχνοκρατες.τον βρυζα τον κατηγορουσατε για μιζα στον μπερετα.τωρα ειναι θεος,αυριο κι αυτος κλεφτης.τον ΠΑΟΚ ολοι τον λατρευουμε.υπαρχουν ομως καποιοι με απιστευτα συνδρομα που τον θετουν σε κινδυνο.δεν θα τους περασει ομως.ο ΠΑΟΚ ανηκει στον λαο του και οχι στα λαμογια που με προσχυμα το παθος τους περιμενουν να μπουν για να φανε.σας μαθαμε πια . μια ζωη ληγουρια θα ειστε .αντε βρειτε καμμια τιμια δουλεια και αφηστε τον ΠΑΟΚ στην ησυχια του.

  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΕΛΒΕΝΤΟ Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 17:30 Συντάχθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΕΛΒΕΝΤΟ

    Μήπως τελικά και για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα φταίει ο Ζαγοράκης?
    Είναι ίδιον της Ελληνικής φυλής να βρίσκει εξιλαστήρια θύματα, και κυρίως τους ανθρώπους οι οποίοι εργάζονται και αγωνίζονται πραγματικά. Χαλάνε την πιάτσα τέτοιοι άνθρωποι. Την πιάτσα των μέτριων, των ανεπρόκοπων και αυτών που θέλουν να υπάρχει χάος. Να μην υπάρχει σειρά και τάξη, να μην πληρώνουν εισιτήριο για να μπουν στο γήπεδο, να μπαίνουν στο γήπεδο με ρετσίνες στα χέρια, να ταξιδεύουν εκτός έδρας τσάμπα. (θυμηθείτε το Παοκ απάτη travel που γράφτηκε στην Valerenca).

    Αυτή η πιάτσα χάλασε τα τελευταία χρόνια από έναν άνθρωπο που όλοι πιστέψαμε και δυστυχώς κάποιοι φρόντισαν να διώξουν και να του κλίσουν και την πόρτα δυνατά πίσω του με αυτά που ακούσαμε προχθές, ώστε να μην μπορεί να επιστρέψει, έστω και από άλλο πόστο. Αλήθεια αυτός ο κος Ζιγκερίδης ποιος είναι, τι έχει προσφέρει στον Π.Α.Ο.Κ., ποιος του έδωσε το δικαίωμα κρίνει ανθρώπους με τόσο μεγάλη ιστορία στον Π.Α.Ο.Κ.. Μήπως ο ερασιτέχνης ο οποίος είδε τα έσοδά του να πολλαπλασιάζονται τα τελευταία χρόνια από τις διοικήσεις Ζαγοράκη?

    Ο οικονομικός απολογισμός μας έδειξε ότι τα άνοιγμα των διοικήσεων Ζαγοράκη είναι 10 εκατομμύρια € περίπου, δηλαδή 2 εκατομμύρια € για κάθε χρόνο. Δεν είναι δα και καταστροφικό εάν αναλογιστούμε τις ατυχίες που προέκυψαν στην πορεία, χωρίς καμία οικονομική στήριξη, με την εφορία να γίνεται 45% και την οικονομική κρίση να πλήττει πρώτα το Ποδόσφαιρο ως μέρος της διασκέδασής μας. Εάν δούμε και τις ανταγωνίστριες ομάδες παναθηναϊκό και αεκ, είναι και οι δύο έτοιμες για χρεοκοπία. Ούτε τα 320.000€ της καρτέλας του είναι και κανένα τεράστιο ποσό. Όλοι ξέρουμε ότι διακινούνται λεφτά στις εταιρείες τα οποία δεν δικαιολογούνται με παραστατικά.

    Εάν αναλογιστούμε βεβαίως και την υπεραξία που έχει αυτήν την στιγμή ο Π.Α.Ο.Κ σε σχέση με πριν πέντε χρόνια, με τις επιτυχίες στο Ελληνικό πρωτάθλημα και στην Ευρώπη αλλά και το προπονητικό κέντρο κάνει τον απολογισμό πετυχημένο.

    Πιστεύω ότι ο Βρύζας που όλοι στηρίζουμε και πιστεύουμε, έκανε λάθος που άφησε να φανεί ότι συγκρούεται με τον Ζαγοράκη. Έπρεπε να τον έχει πλάι του και όχι αντίπαλο του. Αυτοί που τώρα φαίνεται ότι τον στηρίζουν, στην πρώτη στραβή θα τον πολεμήσουν. Είναι λάθος του εάν συγκρουστεί. Δεν έχουμε την πολυτέλεια να θυσιάζουμε ικανούς ανθρώπους. Εάν φύγει και ο Βρύζας (αυτοί που έδιωξαν τον Ζαγοράκη σε λίγο καιρό θα επιδιώξουν να διώξουν και τον Βρύζα), ο Π.Α.Ο.Κ θα επιστρέψει σε εποχές Γούμενου και Μπατατούδη. Μακάρι να μην δικαιωθώ σε αυτά που γράφω αλλά τα γεγονότα άλλα μαρτυρούν. Μετά ας έρθει ο ερασιτέχνης να διοικήσει με τους Ζιγκερίδηδες.

  • παραγκα 1991 Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 13:49 Συντάχθηκε από παραγκα 1991

    To ποσο ''τρωτο'' ειναι το αρθρο σου το γνωριζεις πρωτος εσυ καλυτερα απο τον καθενα...Να ειμαι ειλικρινης,με εξεπληξες δυσαρεστα.Πολλες φορες η σιωπη ειναι η καλυτερη ''προσφορα'' σε εναν φιλο...Ελπιζω πραγματικα να μην ξαναμπεις στον πειρασμο να ''ανεβασεις'' παρομιου υφους αρθρο.Στηριζουμε εδω και χρονια πολλα στην πενα και την δημοσιογραφικη προσωπικοτητα σου...

  • Mikele Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 13:42 Συντάχθηκε από Mikele

    O Ζαγορακης δεν πληρωσε το στραβο του το κεφαλι. Πληρωσε την λογικη που επικρατουσε μεχρι προπερσι σε ΟΛΕΣ ανεξαιρετως της ΠΑΕ (κι οχι μονο). Τη λογικη του "σκορπαω περισσοτερα απ' οσα βγαζω". Αυτο εφερε και τα εξοδα των αλλων δυο ΠΑΕ που δεν συμμετιεχαν στο Τσαμπιονς Λιγκ σε μη διαχειρισιμο επιπεδο. ΠΑΟ και ΑΕΚ ειναι στο χειλος του γκρεμου και σε πολυ χειροτερη κατασταση απο τον ΠΑΟΚ, γιατι ακολουθησαν αυτη τη λογικη. ΔΗλαδη να ειναι ανταγωνιστικες (ειδικα προς τον ΟΣΦΠ), αλλα δυστυχως χωρις τα εσοδα του τελευταιου. Φυσικα υπηρξε και κακοδιαχειριση, αλλα στον ΠΑΟΚ ηταν σε νηπιακο σταδιο σε σχεση με τους αλλους δυο.

    Για να μεινει ο ΠΑΟΚ ανταγωνιστικος, επρεπε να ξοδεψει. Αν δεν ξοδευε και κατρακυλουσε στην σερδελοεποχη, δε θα μειωνοταν μονο το μπατζετ, αλλα και τα εσοδα. Οχι θα μειωνοταν, θα ΓΚΡΕΜΙΖΟΤΑΝ. Γιατι, ποιος θα πηγαινε στο γηπεδο να ξαναδει τους παραξενους της πρωτης χρονιας; Επομενως, παλι στον ιδιο παρονομαστη θα καταληγαμε. Απλα η αιτια θα ηταν οχι τα πολλα εξοδα, αλλα τα μειωμενα εσοδα. Αυτο δε μπορουν να το καταλαβουν οι φωστηρες-ειδικοι.

    Ο μονος τροπος να μη φταναμε σε αυτο το σημειο, ηταν να ειχαμε αναπτυξει τις ακαδημιες εδω και χρονια. Μια-δυο θεσεις της 11αδας να καλυψεις, αμεσως το μπατζετ μειωνεται εντυπωσιακα. Αυτες ομως φυτοζωοουσαν και μολις την τελευταια τριετια αρχισε κατι το σοβαρο. Συνολικα, επι Ζαγορακη ο ΠΑΟΚ γνωρισε μια ανευ προηγουμενου αναπτυξη (ειδικα στο θεμα των εσοδων δεν υπηρξε προηγουμενο), αλλα η συγκυρια της κρισης (δραματικη μειωση εισητηριων, χορηγων κλπ) και η αυξηση της φορολογιας στο 45% τα εκμηδενισαν. Απο και και περα εφταναν μια-δυο κακες επιλογες για να φτασει το ανοιγμα στα 8 μυρια. Ολα τ' αλλα ειναι παραμυθακια.

  • leon Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 13:30 Συντάχθηκε από leon

    καλημέρα,
    άλλο πράγμα το χρέος, άλλο οι υποχρεώσεις και άλλο η ζημιά. Με τα λίγα που ξέρω μετά απο 22 χρόνια στην αγορά να μου επιτραπεί να προσπαθήσω να εξηγήσω.
    Υποχρέωση είναι οι οφειλές που έχω μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία(εγώ την βάζω την ημερομηνία, όποτε με βολεύει).
    Ζημιά είναι το ποσό που προκύπτει μέχρι την συγκεκριμένη ημερομηνία, αφού αφαιρέσω από την υποχρέωση όλες τις αναμενόμενες οφειλές αλλά και την αποθήκη μου ή τα πάγια μου μέχρι την ίδια ημερομηνία.
    Χρέος είναι το σύνολο των οφειλών που έχω.
    Κοινώς αγοράζω ένα σπίτι με 100.000€ με υποχρέωση να δίνω κάθε χρόνο 4000€ για 25 χρόνια. Οι αμοιβές μου είναι 500€ τον μήνα ή 6000€ τον χρόνο.
    Μετά από 4 χρόνια και εφ'όσον πληρώνω κανονικά, το χρέος μου είναι 100.000-(4.000*4)=84.000€. Η υποχρέωση μου μέχρι τέλος έτους είναι 4.000€ και δεν έχω ζημιά εφ'όσον η αξία του σπιτιού παραμένει η ίδια.
    Άρα μπορεί κάποιος να πεί οτι χρέωσα την οικογένεια μου με 84.000€ και κάποιος άλλος να πεί οτι αν πουλήσω το σπίτι μου θα έχω και 16.000€ μετρητά.
    Κάτι παρόμοιο ισχύει και με τον ΠΑΟΚ. Ναι μεν το χρέος είναι περίπου 20.000.000€ και η υποχρέωση μέχρι 30/06 είναι 5.000.000€, αλλά σε σύνολο στην εταιρία πρέπει να αξιολογηθούν το έμψυχο δυναμικό, το προπονητικό κέντρο και ότι άλλο περιουσιακό στοιχείο έχει μεταβληθεί μετά την ανάληψη της προεδρίας από τον Ζαγοράκη. Το νούμερο που θα βγεί πρέπει να συγκριθεί με αυτό που υπήρχε όταν ανέλαβε και τότε να καταδικάσουμε ή να χειροκροτήσουμε.
    Δηλαδή αν όταν ανέλαβε είχε π.χ. 10.000.000€ χρέος και περιουσία συνολικά 2.000.000€ η καθαρή θέση του ήταν -8.000.000€. Αν τώρα έχει χρέος 20.000.000€ και η περιουσία του είναι 15.000.000€ τότε η θέση του είναι -5.000.000€ άρα καλύτερη από τότε ή φυσικά μπορεί και να είναι διαφορετικά τα νούμερα και βγαίνει άλλο αποτέλεσμα.
    Έτσι αν θέσουμε ως ημερομηνία κρίσης την ημερομηνία που είναι η τελευταία υποχρέωση της ΠΑΕ(ας είναι και μετά από 5 χρόνια) θα πρέπει να υπολογίσουμε και τα προσδοκώμενα έσοδα των επομένων 5 ετών για να έχουμε ασφαλές συμπέρασμα(πράγμα αδύνατον γιατί κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί τα προσδοκώμενα έσοδα).
    Άρα καταλήγουμε και λέμε οτι κρατάμε το -20.000.000, αφαιρούμε την σημερινή αξία παικτών,εγκαταστάσεων και προσδοκώμενων εσόδων και προσθέτουμε αξία παικτών ίση με αυτή που είχαμε όταν ανέλαβε πρόεδρος και κάνουμε σύγκριση.
    Όσο απλά είναι αυτά που έγραψα τόσο εύκολο είναι για τον καθένα να απομονώσει κάποια παράγραφο και να βγάλει λάθος συμπέρασμα εσκεμμένα ή ακούσια.

  • Dukegr4 Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 12:45 Συντάχθηκε από Dukegr4

    Αδερφούλη όπως καταλαβαίνεις το ποτάμι πήρε επιτέλους μρος και δεν το σταματάει κανείς και τίποτα.
    Το ότι συνηθίσαμε να μας διοικούν τεράστια λαμόγια, δεν σημαίνει πως θα δεχτούμε(αν αποδειχτεί) πως τόσο καιρό μας διοικούσε ένα μικρότερο λαμόγιο.
    Εντελώς άστοχη η σύγκριση με τον Γούμενο.
    Χτυπιόμασταν οι κολλημένοι 2 ολόκληρα χρόνια πως είχε βάλει το καράβι στον αυτόματο πιλότο και οι απαντήσεις που παίρναμε ήταν "Μην ακουμπάτε το είδωλο, γιατί αν δεν ήταν αυτός μπλα μπλα μπλα..."
    Ακόμα και να μην "έφαγε" ούτε ένα ευρώ, είχε την υποχρέωση να ενημερώνει ΣΥΝΕΧΩΣ τον κόσμο που πάνε τα λεφτά του και ποιο είναι το πλάνο του.

    Βγήκε ποτέ να πει στο κόσμο : "Μάγκες εγώ θέλω να φέρω ένα σωρό(ακριβοπληρωμένα) παλτά για να χτυπήσω το πρωτάθλημα, αλλά σε 3 χρόνια μπορεί ο ΠΑΟΚ να μην υπάρχει" ??
    Έδωσε ποτέ στο κόσμο τα δεδομένα όπως πραγματικά ήταν και όχι όπως τα φαντάζονταν?
    Ναι αυτός μπορεί να νόμιζε πως με τον Μουσλίμοβιτς των 750χιλ.(χωρίς την εφορία που τόσο αρέσει σε κάποιους να αναφέρουν) και τους Ελ-Ζαρ, Μπουσαιντι, Σαβινι,Φιλομενο,κλπ κλπ κλπ θα πάρει πρωτάθλημα, γιαυτό "ρίσκαρε" και "ανοίχτηκε", εμάς όμως, που με τα δικά μας λεφτά θα τα έκανε όλα αυτά, μας ρώτησε ποτέ?

    Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι έφαγε παραπάνω από όσα θα έτρωγε ο οποιοσδήποτε, αλλά ο εγωισμός του και το αγύριστο κεφάλι του μας έφτασαν εδώ που είμαστε σήμερα.
    Και δεν με νοιάζει αν δεν είναι 12.5εκατ και ειναι 8εκατ το "άνοιγμα" φίλε.
    8εκατ. ευρώ είναι τα χρέη των Γούμενου Μπατατούδη μαζί σε 5 χρόνια και αυτό λέει πολλά.

    Άσε που μας παραμύθιαζε μέσα στα μούτρα μας τόσο καιρό πως το νούμερο ήταν 2 με 2.5 εκατ πράγμα που μόνο ενοχή δείχνει.

    ΥΓ: Σιγή ιχθύος παντού.. Όλοι οι αυλικοί εξαφανίστηκαν.

    ΥΓ2:Ένα ευχαριστώ στον Μπούφο που είναι ΠΑΛΙ εκεί για να βγάλει τα κάστανα απτή φωτιά, όπως την πρώτη φορά που ο "πρώην" είχε δυσκολίες και την έκανε.
    Ζήση σε ευχαριστώ για όλα ρε αλάνι.

    ΥΓ3:Και επείδη πρόσφατα είδα ένα σχόλιο που αναφερόταν σε σχέδια μεταξύ κουμπάρων για να φάνε το καλόπαιδο-είδωλο, θα πω μόνο πως, ξυπνάτε ΠΑΟΚΙΑ, γιατί την κουμπαριά του ειδώλου την πληρώσαμε 2εκατ. ευρώ..
    Το θυμάστε?
    Άσχετα αν πολλοί κάνατε μούχτι τότε, την δήλωση του τότε Κρητικού προέδρου για το ποιος έπαιξε το μεγαλύτερο ρόλο για την μεταγραφή του αιώνιου ταλέντου.
    Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε..

  • Andreas4 Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 11:12 Συντάχθηκε από Andreas4

    Διόρθωση, όντως σε κάποιο σημείο του άρθρου σου αναφέρεις ότι "Τσάμπα στεκόμαστε στα 320 χιλιάδες ευρώ του Ζαγοράκη". Απλά δεν το πρόσεξα γιατί εκεί ήταν που μου την βάρεσε τ' ότι έκανες σύγκριση μεταξύ Γούμενου - Ζαγοράκη.

  • Andreas4 Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 10:33 Συντάχθηκε από Andreas4

    Τι λες ρε 'συ Σταύρο; Πήγε η μάνα του κόπρου, όπως εσύ τον χαρακτηρίζεις, να κλάψει και τις δώσανε τα λεφτά που χρειαζότανε, από τα ταμεία του Π.Α.Ο.Κ. χωρίς παραστατικά, χωρίς τίποτα; 1ον ΔΕΝ ήταν δικά του λεφτά για να τα διαθέσει όπως αυτός ήθελε και να το παίξει καλός σαμαρείτης. Και 2ον γιατί να μην κοπούν τα έξοδα του δικηγόρου π.χ. ή οτιδήποτε άλλο χρειαζότανε, στο όνομα της Π.Α.Ε. και να τα διακιολογούσαν ακριβώς; Ακόμα κι αν ήταν έξοδα που ΔΕΝ έπρεπε να γίνουν. Εφόσον ΔΕΝ υπάρχουν παραστατικά ο καθένας μπορεί να φαντάζεται ότι πήγανε οπουδήποτε θέλει. Στην τσέπη του Προέδρου, κάποιου κολλητού του, για ανάγκες της ομάδας, στην φιλόπτωχο της Αγίας Βαρβάρας, όπου θέλει. Και κανείς ΔΕΝ μπορεί να τον πείσει για τ' αντίθετο. Και μία ερώτηση, εμένα που έχω τόσα χρόνια διαρκείας, πάω εκδρομές με τον Π.Α.Ο.Κ., έχω μετοχές του Π.Α.Ο.Κ. κτλ αλλά ΔΕΝ με ξέρει κανένας μέσα από την Π.Α.Ε., αν ερχότανε η μάνα μου και κλεγότανε ότι με μπλέξανε και δεν φταίω και δεν έχω λεφτά για δικαστήρια, θα με κάλυπτε ο Ζαγοράκης; Δεν νομίζω. Και εν κατακλείδι μην αποπροσανατολίζετε τον κόσμο, το πρόβλημα του Π.Α.Ο.Κ.τσή ΔΕΝ είναι τα 320 που έφαγε ή όχι ο Ζαγοράκης. Αυτά είναι ψίχουλα και τόσα θα μας στοιχίσει και ο Βρύζας για 2 χρόνια. Το θέμα είναι το άνοιγμα των 8 και μυρίων, που μέχρι πριν μερικές μέρες ήταν 12,5. Και που παρουσιαζότανε στους Ισολογισμούς στην αρχή σαν 2,1, μετά 2,8, μετά μας είπαν ότι είναι το άθροισμα αυτών και ότι φαγώθηκαν και τα κέρδη των 2,5 που παρουσιάστηκαν τις πρώτες χρονιές. Με λίγα λόγια, όπως και να τα αρθροίσεις, αυτά τα νούμερα που μας έλεγαν ΔΕΝ ισχύουν. Άρα ΜΑΣ έλεγε ΨΕΜΜΑΤΑ, όπως και όσοι γνωρίζαν και σιγοντάρανε από πίσω. Και για άνθρωπο που μου έλεγε ψέμματα, εγώ φαντάζομαι τα χειρότερα και ότι έχει κάνει και περισσότερα απ' αυτά που φαντάζομαι. Ο καθαρός ο τύπος δεν έχει ανάγκη από μαγειρέματα Ισολογισμών. Και τι σύγκριση είναι αυτή τώρα; Συγκρίνεις τον Ζαγοράκη με τον Γούμενο και μας λες ότι ήταν καλύτερος του; Σώπα, ε μπράβο τότε. Και με τον Πάσσαρη να συγκρίναμε τον Γούμενο, είναι πολύ πιθανό ο Πάσαρης να ήτανε πιο τίμιος και πιο ντόμπρος και πιο αρσενικός. Τι να κάνουμε; Να κάνουμε αυτόν Πρόεδρο του Π.Α.Ο.Κ.;

  • τσακ δε φλίπερ Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 09:57 Συντάχθηκε από τσακ δε φλίπερ

    Αρα ο ζηγκερίδης είναι του Κατσαρή και άρα δημιουργεί εντυπώσεις γιατί πολύ απλά ο one and only (κατσαρής) έμεινε εκτός μαρμίτας από τον αρσενικούρα(οέο) και θύμωσε....
    Αυτό λες μέσες άκρες απλά ποιο κομψά Σταύρο...
    Εγώ πάλι που γνωρίζω από νούμερα και οικονομικά πιστεύω ότι μπορείς να παρουσιάσεις ενα νούμερο όπως θες και να δημιουργήσεις ότι εντυπώσεις θες.
    Η αλήθεια στην περίπτωση μας πάντα θα είναι αυτό που εσύ ενόησες και εγώ είπα στις 3 πρώτες σειρές...
    Τώρα επειδή κάπου εκεί υπάρχει και ο Βρύζας που φυσικά είναι μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα και που σαφώς έχει τρόπο και υποχρέωση να κουμαντάρει το καράβι και με την ευκαιρία της πρόσληψης του οικονομικού διευθυντή που θα πρέπει να είναι ο μόνος και ο αποκλειστικά υπεύθυνος της έκδοσης των οικονομικών στοιχείων ας μπεί στον κόπο να μας ενημερώσει σχετικά, οριστικά και αμετάκλητα...
    Ο κόσμος έχει μπρερδευτεί και όπως πολύ καλά γνωρίζεις όταν ο ΛΑΟΣ του ΠΑΟΚ μπερδευτεί πέρνει φόρα και τότε...

  • B.S.93 Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 09:53 Συντάχθηκε από B.S.93

    Το χρέος δεν γίνεται μόνο στο λογιστήριο. Με βάση τα δεδομένα: Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να υπάρχει έστω και 1 εκ. νέο χρέος, να κάνεις μούγκα και να μικραίνεις τον ΠΑΟΚ, να μην κάνεις ρύθμιση χρεών στην πολιτεία και πάλι μώκο, να κάνεις λάθη από εμπορικής φύσεως μέχρι στην τοποθεσία του περίφημου προπονητικού, να μην γνωρίζει(;) και να μην μεταφέρει κανένας σχεδόν παράγοντας ή δημοσιογράφος την πραγματικότητα, να την πέφτουν σε όσους προσέγγιζαν σωστά την κατάσταση, να μην περνάνε σχόλια σαν αυτό. Ας ελπίσουμε ότι κάτι θα γίνει και θα δικαιωθούν οι "χαλαροί" που δεν ανησυχούν για το χρέος και να είναι "βιώσιμο" που λένε και αλλού.

  • replicant4 Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 08:52 Συντάχθηκε από replicant4

    Δεν ξέρω πόσα είναι το άνοιγμα, αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι έγω και ίσως πολλοί άλλοι, που πιστέψαμε στην revolution του Ζαγόρακη, νιώθουμε τρύπιοι. Όποτε ναι διαφάνεια, αλλά γιατί αυτή όσοι την ζητάγαμε στον καιρό του Ζαγοράκη, χαρακτηριζόμαστε κακοί; Τώρα ο Βρύζας θα πρέπει να κάνει πάρα πολλές κινήσεις ώστε να ξανακερδίσεί την εμπιστωσύνη αρκετού κόσμου. Κάτι ακόμα πιο δύσκολο σε δύσκολες εποχές. Τέλος συγνώμη αλλά ο ΠΑΟΚ, ιδιαίτερα από την στιγμή που ο Ζαγοράκης διοικούσε με λεφτά από τον κόσμο και χορηγούς, ούτε δάνεια δικαιούται να δίνει στον κάθε Βιολίδη ούτε να μην υπάρχουν παραστατικά και απόδειξεις. Και επειδή δεν θέλω να είμαι άκαρδος, αν στο μέλλον έχουν περιστατικά με κόπρους και χαροκαμμένες μάνες, ας οργανώσουν ένα νομικό τμήμα γι 'αυτούς ή ας κάνουν μια ασφάλεια νομικής κάλυωης, κάτι όπου να φαίνεται που πάνε τα χρήματα. Το ότι ο Γούμενος το έκανε σε μεγαλύτερο βαθμό, δεν σημαίνει ότι μπορεί να το κάνει και ο Ζαγοράκης και στο μέλλον ο Βρύζας. Νομίζω ότι ένας από τους λόγους που θέλαμε να φύγει ο Γούμενος αυτός ήτανε.

  • Bill37 Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 08:27 Συντάχθηκε από Bill37

    Δηλαδη στα 8 εκ το ανοιγμα ειναι ολα καλα και δεν τρεχει τπτ ενω στα 12 ειναι προπαγανδα του Ζιγκεριδη που θελει και να φαει τον Ζαγορακη γιατι εχει προσωπικα μαζι του?
    Και για να καταλαβουμε ολοι λοιπον τι παιζει ,ο Ζιγκεριδης φταιει για το ανοιγμα και για οτι συνεπαγεται αυτου?Η φταιει που το παρουσιασε οπως ειναι και οχι οπως εξυπηρετουσε να εμφανιζεται?
    Και πριν 2 μηνες που ο κος Μαυροφρυδης μας τα εβγαλε 2-2,5εκ τα χρεη τι ηταν?Δημιουργικη λογιστικη που υπολογισε και τα εσοδα και του C.L. ,αν ποτε μπουμε στους ομιλους?
    Και αφου ολοι ξερετε ,μεσες ακρες, που πηγαν τα 320.000 δεν μας λετε και μας που δεν ξερουμε?
    Και το παραδειγμα του Γουμενου ηταν για να κανει τον κοσμο να νιωσει καλυτερα ή για να τον πιασει καταθλιψη?
    Και φυσικα το κλου.. σε αντιθεση με ποιον, ο νυν προεδρος δεν θα παιζει με τις ψυχες των ανθρωπων?

    Τουλαχιστον εσυ ,εστω και μετα απο 48 ωρες, βγηκες να πεις κατι,οι υπολοιποι λαλιστατοι ειναι ακομη κρυμμενοι.

  • JordanPaok Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 03:53 Συντάχθηκε από JordanPaok

    Den kserw ti ginetai otan kapoios analamvanei ton paok.
    Parasiretai apo to olo klima kai thelei na ftiaksei onoma san megalos proedros?
    Pswnizetai kai thelei na einai proedros omadaras?
    To thema einai pws o zagorakis me ksena lefta pige na to paiksei magkas.
    Kalws h kakws kai ti pita olokliri kai ton skilo xortato dn mporeis na to exeis,h tha kaneis eksigiansi h tha ftiakseis omada gia prwtathlitismo.
    O zagorakis iposxethike to prwto alla pragmatopoihse to deftero,kai ta 2 mazi na ginoun einai sxedon adinato ektos an stirixteis se fthinous paiktes kai dika sou paidia kai sou vgoun megala talenta alla kai eisai poli organwmenos opws kanei peripou o apoel.
    Distixws me tin katastasi sti xwra ta esoda tou paok apo ton lao tou tha meiwthoun dramatika alla oi ofeiles oi palies einai megales kai opws to vlepw o paok tha ginei mia alli ellada...tha vgazoume gia na ksexrewnoume kai tha pairnoume esoda epomenwn minwn kai tha ta dinoume se xreh proigoumenwn etwn.
    Oi liseis einai polles alla kathemia thelei foveri organwsi kai sispeirwsi kai tetoies liseis einai ena kainourgio gipedo me emporikous xwrous,h eisodos stous omilous tou champions league kai oi pwliseis me arketa ipsili timi kai xwris megalo agwnistiko kostos kai panw apo ola xwris piesi,to antitheto dld apo tin pwlisi vierhnia pou tpt apo ta 3 dn egine..tespa elpizw o vrizas na apodeixthei antaksios tha ti thesi tou proedrou enos toso megalou sillogou kai mias toso megalis epixeirisis,isws tis megaliteris stin voreia ellada

  • saras Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 03:07 Συντάχθηκε από saras

    Δεν είμαι ΠΑΟΚ αλλά μία ερώτηση θέλω να την κάνω. Εάν (υποθετικά μακάρι να μην γίνει) ο ΠΑΟΚ πτωχεύσει και βαρέσει κανόνι, ποιος θα φταίει;;; Μήπως ο ρόλος του δημοσιογράφοι δεν είναι να γλύφει τον κάθε πρόεδρο για να είναι "μέσα" στα πράγματα (Ζαγόρ, Βρύζα κλπ); Μήπως είναι να ενημερώνει και να λέει την αλήθεια στον κόσμο; Θα ήθελα μια απάντηση κύριε Κόλκα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων...

  • ΜΗΤΣΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 02:40 Συντάχθηκε από ΜΗΤΣΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

    [Για παράδειγμα, μία ΠΑΕ, μπορεί να κληθεί ......αλλά τη μάνα ποτέ.]συμφωνω απολυτος,σαν προεδρος μαγκας και αλανι,θα τα εβαζε απο την τσεπη του.το αρσενικο.μαζι σου ειμαι.γεια σαν του μαγκα.σαν την μανα δεν εχει.να ξαναφερουμε τον μαυροφρυδη.να μας πει και αυτος τα δικα του παραδειγματα.για να μην υπαρχει προβλημα,12-6-7-8 4 τα μυρια να τα κανουμε 2 ??? [Ο Βρύζας δεν ήθελε να ανοίξει μέτωπο!!!! με τον Ζαγοράκη...] ΚΥΡΙΕ ΖΑΓΟΡΑΚΗ, ΓΥΡΙΣΤΕ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ

  • ΜΗΤΣΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 02:34 Συντάχθηκε από ΜΗΤΣΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ

    [Για παράδειγμα, μία ΠΑΕ, μπορεί να κληθεί ......αλλά τη μάνα ποτέ.]συμφωνω απολυτος,σαν προεδρος μαγκας και αλανι,θα τα εβαζε απο την τσεπη του.το αρσενικο.μαζι σου ειμαι.γεια σαν του μαγκα.σαν την μανα δεν εχει.να ξαναφερουμε τον μαυροφρυδη.να μας πει και αυτος τα δικα του παραδειγματα.για να μην υπαρχει προβλημα,12-6-7-8 4 τα μυρια να τα κανουμε 2 ??? [Ο Βρύζας δεν ήθελε να ανοίξει μέτωπο!!!! με τον Ζαγοράκη...] ΚΥΡΙΕ ΖΑΓΟΡΑΚΗ, ΓΥΡΙΣΤΕ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.