Αποκλείστηκε δίκαια, πήρε μαθήματα

Δημοσίευση: Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2012 23.18

Ήταν ένα πολύ απλό ποδοσφαιρικό μάθημα αυτό που είδαμε σήμερα στη Τούμπα. Αντίπαλες ήταν δύο ομάδες υψηλού επιπέδου που θα έπρεπε να αποδείξουν πως αξίζουν  να πάνε ένα βήμα παραπάνω. Η Ουντινέζε ήταν η δίκαια νικήτρια στη μάχη και οι λόγοι είναι απλοί.

Για να περάσεις στο επόμενο επίπεδο, θα πρέπει όταν μπαίνεις μέσα στον αγωνιστικό χώρο, ο βαθμός συγκέντρωσής σου να είναι τέτοιος ώστε να μην χάνεις μαρκάρισμα στη πρώτη στημένη φάση του αντιπάλου και βέβαια, να βγαίνεις από την εστία σου για να καθαρίζεις ένα κόρνερ στο ύψος της μικρής σου περιοχής.

Η διαφορά του Κρέσιτς με τον Χαντάνοβιτς είναι αυτή. Ο λόγος που κοστίζει ο πρώτος 300 χιλιάρικα και ο δεύτερος ένα εκατ. ευρώ, είναι αυτός.

Από εκεί και πέρα, το παιχνίδι πήγε στραβά, αλλά η αφέλεια πληρώνεται αδρά σε αυτό το επίπεδο. Ένα φάουλ στα τριάντα μέτρα, ένας απλός συχρονισμός του Ντομίτσι με τον Φλόρο Φλόρες που πήρε τα μέτρα σε σωστό χρόνο, ένα κοιμώμενος τοίχος και ένας τερματοφύλακας που εκείνη την ώρα μάλλον σκεφτόταν ορφανά γεμιστά στο ταψί, ήρθε και το δεύτερο γκολ.

Αυτές οι φάσεις έκριναν τη πρόκριση και παρότι το σκορ είναι υποτιμητικό για τον ΠΑΟΚ, είναι και άδικο, αφού κλασικές ευκαιρίες από τους Ιταλούς κάναμε περισσότερες, τη μπάλα στη κατοχή μας την είχαμε περισσότερο, αλλά στις λεπτομέρειες μέτρησαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και η ποδοσφαιρική πονηριά.
Αυτό είναι το ποδόσφαιρο, οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά σε αυτό το επίπεδο και ο ΠΑΟΚ αποδείχτηκε ανέτοιμος να χτυπήσει μία καλύτερη ομάδα απ αυτόν.

Η Τούμπα βέβαια τα κατάλαβε όλα τα παραπάνω. Είδε την προσπάθεια της ομάδας, αλλά σε δεκαπέντε λεπτά είχε αντιληφθεί πως το ευρωπαϊκό όνειρο κάπου εκεί είχε τελειώσει. Και δεν μπορούσε παρά να χειροκροτήσει τα παιδιά του Μπόλονι για τις χαρές που έδωσαν φέτος, με βασική αυτή του Λονδίνου που έχει καταγραφεί ως μία χρυσή βραδιά της ιστορίας του ΠΑΟΚ.

Το ερώτημα είναι το τι κάνουμε χωρίς την Ευρώπη από εδώ και στο εξής. Εγώ σαν Σταύρος, είμαι απολύτως κατασταλαγμένος από τον Γενάρη για το τι μπορώ να περιμένω από την ομάδα. Ότι και να είχε πιει διάφορα βράδια στη Θεσσαλονίκη, δεν μου προέκυπτε ποτέ πως θα κατακτήσουμε το Γιουρόπα Λιγκ.

Αυτό που έχω στο μυαλό μου, είναι το πώς θα μπορέσουμε να προετοιμαστούμε για τις σεζόν οικονομικής ξηρασίας που έρχονται μπροστά μας. Πρέπει να ενεργοποιήσουμε άμεσα παίκτες χαμηλού κόστους με ταλέντο και να μπορέσουμε ταυτόχρονα να μπούμε στα πλέι οφ όχι τόσο για να κατακτήσουμε τη 2η θέση, αλλά για να τους μπολιάσουμε σε μία διαδικασία υψηλού ανταγωνισμού που θα τους δώσει παραστάσεις και θα τους βοηθήσει.

Κλείνοντας, θέλω να αποκαλύψω κάτι. Σύμφωνα με πληροφορίες που συνέλεξα, ο Νορβηγός διαιτητής Χάγκεν, έχει τρομερό πρόβλημα με τους Έλληνες. Όχι, δεν αγόρασε ομόλογα, ούτε τον επηρέασε το κούρεμα.

Έμαθα, πως ένα από τα καλοκαίρια που πέρασαν, ήρθαν για διακοπές στη Χαλκιδική η γυναίκα του με τη μάνα του. Οι κοπέλες πέρασαν άψογα, έβγαλαν τρελά γούστα και όταν επέστρεψαν, κάποια βίντεο έπεσαν στα χέρια του ρέφερι.

Έκτοτε, μην μπορώντας να χωνέψει το χουνέρι που έπαθε, λειτουργεί με τρόπο άκομψο και κακό απέναντι στα ελληνόπουλα.

Άλλος λόγος να δοθεί αυτό το πέναλτι δεν υπάρχει.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

41 σχόλια
  • replicant4 Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 18:58 Συντάχθηκε από replicant4

    saravalos-4
    δεν διαφωνώ με τις ακαδημίες, δεν ξέρω όμως αν αυτό το μοντέλο θα είναι πετυχημένο για τον ΠΑΟΚ. Είναι σαν ιδέα μια πολύ καλή αρχη, αλλά πρέπει να γίνει σε συνδιασμό με καλό σκάουτινγκ, ώστε να απόκτησεις και καλούς, λεμπειρους παίκτες , για να παίζουν δίπλα σε αυτά τα παιδιά, είναι τρομερά σημαντικό αυτο. για παράδειγμα θυμίσου τον Μαλεζά πριν από 3-4 χρόνια, και τώρα. Τό ότι παίζει όπως παίζει, σίγουρα έχει να κάνει και με τνη παρουσία του Κόντρερας. Τα παιχτάκαι στο κέντρο όλο και κάτι μαθαίνουν από τον Πάμπλο Γκαρσία, όλλο και κάποια κίνηση και ιδέα θα πήρε ο Πόποβιτς από τον Βιερίνια κλπ. Μόνα τους αυτα τα παιδια πιθανότερο είναι να βουλιάξουν. Οποτε οι δικές μου αντιρήσσεις στο μοντέλο αυτό είναι ότι μόνα τα πιαδιά δεν μπορούνε. Κάτι τέτοιο πχ θα ήθελα να ακούσω από τον Ζήση. Ακόμα θα ήθελα να ξέρω τι σκέφτονται να κάνουν του χρόνου πχ που λόγω κρίσης , κούρασης , τα εισιτήρια διαρκείας πιθανών να είναι λιγότερα. Άμα έχουν σχέδιο για αυτές τις ερωτήσεις, τότε εγώ θα ήμουν σίγουρος ότι δεν θα έχουμε πρόβλημα ότι και να γίνει (πχ μια αποτυχία στο μέλλον στην Ευρώπη κλπ.). Να πώ ξανά ότι δεν είναι κάτι που θα γίνει , απλώς θέλω να ξέρω όλες τις παραμέτρους του πως σκέφτονται να εφαρμόσουν το ωραίο αλλά δύσκολο "βγάζουμε ταλέτνα και δημιουργούμε υπεραξία". Γι αυτό το λόγο δεν με κάλυψε. Προσωπικές μου σκέψεις πάντα. Στα υπέρ της κατάστασηε τογεγονός ότι έχουμε εναν προπονητη΄που και γουστάρει να δουλευει με πιτσιρίκια και που το έχει ξανακάνει. Ακόμα το ότι ψάχνουνε για ανθρώπους που θα αναπτύξουν το εμπορικό και το οικονομικό τμήμα είναι ενθαρυντικό. Μακάρι όντως να το πιστευούνε , να το υπηρετήσουνε και να αποδειχτεί ότι έκανα λάθος. Αυτό εννοούσα με "να βγεί ο Βρύζας και μας πεί ξεκάθαρα τι θέλει να κάνει και πώς". Ελπίζω να ήμουν πιο σαφής. Φιλικά πάντα.
    @xdiver
    Φίλε μιας και έχεις εμπειρία, μήπως έχεις υπόψη σου πώς δουλευόνται τα παιδάκια στον ΠΑΟΚ ; (να μια καλή ιδέα για ένα μελλόντικο κείμενο του Κόλκα, η παρουσίαση του τρόπου δουλειάς στις ακαδημίες). Πόσο δηλ δουλευουν τακτική, θεωρία, φυσική κατάσταση, skills κλπ κλπ .

  • xdiver Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 16:36 Συντάχθηκε από xdiver

    φιλε saravalos-4 συμφωνω με αυτα που λες για τις ακαδημιες οτι ειναι το μελλον του παοκ και ολων των ομαδων αρκει να γινεται καλη δουλεια οπως γινεται πιστευω,ομως να βαλουμε ορισμενα πραγματα στην θεση τους που εχουν να κανουν με τις ακαδημιες και το σκαουτιγκ.
    χρειαζονται ιδανικες γηπεδικες συνθηκες,πολλοι αθλητες,καλοι προπονητες με μεγαλο μερακι και γνωσεις για να βγαλεις καποιους ποιοτικους αθλητες (και δεν λεω ποδοσφαιριστες μονο)γιατι στην ελλαδα μπερδευουμε εναν νεαρο που κανει μια τριπλα στους συνομιλικους του και τον βαπτιζουμε παιχταρα ετοιμο να καταπιει τοτεναμ,ρουμπιν καζαν,ουντινεζε,πιθανον μιλαν και λατσιο μαζι.ειμαι υπερ των νεαρων αθλητων αλωστε δουλεψα και δουλευω χρονια με αυτους αλλα υπευθυνος ειναι ο προπονητης που απο αυτον ζηταμε επειτα γιατι εβαλε νεαρους και πιθανον εχασε η ομαδα...
    πολλοι νεαροι αθλητες σε μια ομαδα μαζι και στοχοι πρωταθλητισμου και ευρωπη...λιγο δυσκολο να συμβαδισουν αξιοπιστα και δυνατα.μονο το προπονητικο τιμ ξερει την ποσοστοση που μπορει να εχει η ομαδα για να φερει και τις οποιες επυτιχιες μπορει το πειραμα αυτο.
    οσο για το σκαουτιγκ χρειαζονται πολλα χρηματα και καλες επιλογες για τους προπονητες σκαουτερ που διαλεγει να ψαξουν σε ελλαδα και ολο τον κοσμο ωστε να σε βρουν μικρα ταλεντα που θα αξιζουν στο μελλον πολαπλασια,απειρες εργατοωρες σε γηπεδα εντος και εκτος ελλλαδος και πληρωμενους καλα με τα εξοδα τους.και τα δυο δλδ ακαδημιες και σκαουτιγκ θελλουν αρκετα χρηματα υπομονη και νοοτροπεια επαγγελματια και να μην αγεται και φερεται η παε στο θεμα της χρηματοδοτησης των.μια καλη μεταγραφη παιχτη ειναι τα εξοδα μιας χρονιας για σκαουτιγκ.
    οσο για το αλλο που ειπες, ειμαι μαζι σου αρκει να αποφασισουμε τι θα κανουμε με αυτους τους καλους παιχτες που θα βγαζουν οι ακαδημιες δλδ αν τους κραταμε για να κανουμε ομαδα η τους πουλαμε για να βγαζουμε καποια χρηματα. και τα δυο εχουν συν και πλην.εγω ειμαι της αποψης να κραταμε οσο μπορουμε αυτα τα ταλεντα παιζοντας μια 5ετια στον συλογο μας αν ειναι δυνατο και μετα οπου μπορουν να εξελιχθουν τα παιδια με ωφελος και του παοκ. αυτο ομως προυποθετει καποιος να βαζει τα χρηματα που θα λειπουν στην παε για να λειτουργει η ομαδα βλεπε επενδυτη και ολα αυτα.καποιοι μπορει να μην θελουν χρηματοδοτη και να φανταζονται την εκτιναξη της ομαδος στην ελλαδα και τα ευρωπαικα σαλονια μονο με τα εισητηρεια...σε αυτους λεω καλυνηχτα και...οταν ξυπνησουν θα δουν την ομαδα να ειναι μονο ενα εκτροφειο μικρων παιδιων σε μια μετριοτητα μιζεριας...δικο τους προβλημα.
    αποφασεις και αναλυση σε ολα και για ολα τα επιπεδα χρειαζονται στον παοκ και οχι θεωριες και αφορισμοι του τυπου...παοκ εισαι ρε.....κατι που δεν διεκρινα εδω μεσα με ολα τα παιδια που καταθετουν την γνωμη τους εκτος εξαιρεσεων παντα.
    οσο για το αν ο προεδρος πρεπει να βγαινει 5-8-19 φορες τον χρονο και να απαντα σε καθε δημοσιογραφο που λεει τις λαλακιες του για να προβληθει δεν νομιζω οτι ειναι απαραιτητο και αναγκαιο να του κανει το χατηρι και να γινεται περιγελος ολος ο παοκ με καθε κακοπροεραιτο και ειναι ζητηματα 3ης επιλογης παντως.

  • saravalos-4 Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 14:16 Συντάχθηκε από saravalos-4

    δεν θελω να ειμαι κακοπροαιρετος...ουτε ειρωνας...

    ναι , ισως να ψιλοστραβωσα λιγο με αυτο που ειπε ο replicant4...για το "να βγεί ο Βρύζας και μας πεί ξεκάθαρα τι θέλει να κάνει και πώς"...

    αφου βγηκε και ειπε...(μαζι με τον Παντελη)...παλι να πει??? τι να πει???

    ειπε αγοραζουμε φτηνα, πουλαμε ακριβα...ψαχνουμε κελεπουρια (φτιαχνοντας σιγα, σιγα δυκτιο σκαουτιγκ

    ειπε αξιοποιουμε τις ακαδημιες μας, στις οποιες επενδυσαμε 4 χρονια και τωρα μπορουμε σιγα-σιγα να αρχισουμε να περνουμε καρπους (παλι βεβαια για να πουλησουμε ακριβα) ολα αυτα θα μας κανουν οικονομικα ανεξαρτητους και δυνατους. Αυτο θα γινει μεσα απο καλα πλασαρισματα σε πρωταθλημα και Ευρωπη.

    Θα ερθουν δηλαδη καποιοι αυριο-μεθαυριο και θα μου δωσουν 2-3 για τον Κλαους, 1-1,5 για τον Μαλεζα, 500 για τον Σταφυλιδη 1-1,5 για τον Γεοργιαδη ......και εγω θα τους πω ΟΧΙ, "ειμαι ΠΑΟΚ, δεν πουλαω"????
    Μα με αυτα τα λεφτα μπορω να βρω αλλους 10 στην θεση τους!!! κλπκλπ

    αυτα

  • epikouros1917 Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 14:11 Συντάχθηκε από epikouros1917

    Τώρα το άκουσα στον 103 καλή επάνοδο τώρα μόνο τσαγάκι και με το οινόπνευμα ΚΆΝΟΥΜΕ ΕΝΤΡΙΒΕΣ δεν πίνεται περαστικά Σταύρο.
    Άντε replicant4 σαράβαλη πορσε και xdiver που σε βλέπω και εσένα ζωηρό χαχαχαχαχα μέχρι να γίνει καλά ο Σταυρός παίζουμε μπάλα εμείς,
    Και που λέτε πιστεύω ότι τα καθίσματα μας αν ήταν θερμαινόμενα θα είχαμε περισσότερο κόσμο , και να απαγορευτεί η μουστάρδα στα κυλικεία της Τούμπας ,άσε αφούθ υπάρχουν πλέον μπλε και κίτρινες ντομάτες ροζ πιπεριές άσπρες μελιτζάνες λέω να ψαχτούμε για ασπρόμαυρο χλοοτάπητα και οι πυλώνες φωτισμού θέλουν βάψιμο και ακόμα………….

  • xdiver Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 11:55 Συντάχθηκε από xdiver

    φιλε Replicant4 συμφωνω με τις επισημανσεις σου για προσεκτικοτερες μεταγραφες αλλα οταν ψωνιζεις απο το καλαθι με το πιστολι στον κροταφο αγωνιστικα και τα οικονομικα σου οχι και τοσο ανθηρα...καποια λαθη θα κανεις και εσυ ως ομαδα (δες και παναθηναικο με τις περιπτωσεις μελλιση-χριστοδουλοπουλου) και οχι μονο.συμφωνω επισης και για τον οποιοδηποτε προεδρο-επενδυτη (αν συμβει αυτο) που θα αναλαβει τον παοκ στον μελλον να ερευνηθει κατα ποσο μπορει να βοηθησει την ομαδα οικονομικα αλλα και να βγαλει και αυτος απο την ομαδα (δεν ειναι κακο)και οχι οπως περιπτωση (δροσσος).αλλα το να ζηταμε να ερθει καποιος να αφησει τα εκατομυρια του να τα χαρισει, και οταν μπατιρισει να τον κλωτσησουμε και να φωναζουμε τον επομενο βλακα που θα μπατιρισει και αυτος...εχει περασει ανεπιστρεπτι.αυτη ειναι και η διαφορα μου φιλε Bill36 με τα γραφομενα σου μονο, και δεν μιλαω για σειχιδες και αυτα που σερβιρουν οι ραδιοφωνανατζηδες επειδη ετσι τους συμφερει να πουλανε φυλλα και αερα στους ανιδεους. ξερω πολυ καλα πωςοταν ενας οικονομικος παραγοντας θελησει να παρει την ομαδα μπορει να το κανει σε μια νυχτα με τις αυξησεις μετ.κεφαλ. και δεν θα σταματησει κανεις (αλωστε αυτο δεν ζηταμε με αυτες τις αυξησεις?? που ειναι και υποχρεωτικες).
    τωρα οσο αφορα το αγωνιστικο κοματι επειδη εχω σχεση με την προπονητικη αν και ειμαι παντα πολυ αυστηρος με παιχτες και προπονητικο τιμ εχω διαπιστωσει πλεον οτι με σκασμενους παιχτες σωματικα και ψυχολογικα..δεν αναφερω οικονομικα γιατι αυτο ειναι ενα παραμυθακι που βολευει καποιους να κρυβονται πισω απο τις ευθυνες τους, οποιος φοραει φανελα οποιασδηποτε ομαδας και μαλιστα του ΠΑΟΚ ωφειλει να ΜΗΝ σκεφτεται ποσα του χρωστανε την ωρα του αγωνα και να δινει το 100/100 στις προπονησεις και στους αγωνες.υπαρχει ενα μεγαλο ελειμα παγκου σε ανταγωνιστικους παιχτες οπως και ενα ελειμα ποιοτητας ομαδας στην ενδεκαδα που ξεκιναει το παιχνιδι παιχτες δλδ χωρις καλη τεχνικη κατερτιση οπου δεν μπορουν να περασουν στο ενας με εναν οπου αυτο κανει την διαφορα στο παιχνιδι και παιχτες σε μεγαλη ηλικια και δεν αναφερομαι για τον γκαρσια (οπου εχει ειδικο ρολο στην ομαδα)και δεν μαρκαρουν γιατι δεν μπορουν οχι γιατι δεν θελουν.ενα απο τα βασικοτερα μυστικα της barcelona ειναι οτι αμυνεται στην αντιπαλη περιοχη οταν χανει την μπαλα και αυτο την δινει το δικαιομα να κλεβει μπαλες,να κανει πολλες επιθεσεις και να παρουσιαζει ενα καταπληκτικο θεαμα για πολλους, αλλα αυτο απαιτει μεγαλη ποιοτητα παιχτων με ατομικη και ομαδικη ταχτικη και τεραστια αποθεματα φυσικης καταστασης οπου εμεις δεν μπορουμε να εχουμε και δεν ενοω προς θεου να γινουμε barca αλλα να καταλαωαινουμε τι βλεπουμε στην tv... και να μην το ζηταμε υστερα απο τους παιχτες μας ωριζοντας τους ως αποτυχημενους.
    για την μπουτικ..ποτε δεν καταλαβα πως η φανελα της ρεαλ και μπαρτσα κοστιζει φτινοτερα στους φιλαθλους των ομαδων και του παοκ ακριβοτερα...εκει χρειαζεται μια καλυτερη οργανωση μαλλον.
    σορρυ για την μακρυγορια μου, δεκτες ολες οι αποψεις και αντιρησεις αλλα αν θελουμε ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΟΚ τοτε θα πρεπει να αλαξουμε νοοτροπεια κι εμεις οι φιλαθλοι στην σκεψεις και πρακτικες γιατι σε παρουσιες στο γηπεδο ειμαστε σε πολυ υψηλο βαθμο.

  • Replicant4 Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 10:52 Συντάχθηκε από Replicant4

    @epikouros
    Δεν διαφωνούμε στο ότι πρέπει να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Απλώς η δικιά μου κριτική γίνεται με την λογική να μην επαναληφθούν τα ίδια λάθη και μέσω της ειλικρίνειας να μας δωθεί ένα καινουριο όραμα. Δεν νομίζω ότι ζητάω πολλα. Ακομά πιστευω, ή ποιο σωστα θέλω να πιστεύω ότι τα λάθη όντως έγιναν λόγω απειρίας, αλλά ακριβώς λόγω αυτης της απειρίας η κριτική και η συνεχης διαφάνεια και ενημέρωση είναι ποιο σημαντική από ποτέ. Πραγματικά αν μου πούνε οτι θα έχουμε πέντε χρόνια σαρδέλες πχ, αλλά σε αυτα τα πέντε χρόνια με τα έσοδα μιας τέτοιας ομάδας θα ξεχρεώσουμε πχ 10 μύρια (τυχαίοι αριθμοί ), προσωπικά πάλι ότι μπορώ από χρήματα θα το δώσω. Τις προψειρότητες δεν μπορώ. Φυσικά αυτά θα τα δούνε το καλοκαίρι.
    @bill ,και εγώ είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα γίνε με αεκ, παο στην ουέφα, και πραγματικά θα χαρώ να αποκλειστούνε γιατί τότε τουλάχιστον η αιμοραγία η δικιά μας θα έχει κάποιο νόημα. Αλλιώς δυστηχώς θα νιώσω προσωπικά λίγο ως πολυ μ#%^#% και συγνώμη για την έκφραση. Ως προς τον Σαλπιγγίδη, δεν είπα πουθενά ότι δεν παίζει φιλότιμα αλλά ακριβως για όλα όσα αναφέρεις , θα προτειμούσα να μην ειπχε γυρίσει ποτέ. Προσωπική άποψη καθαρά.
    Τέλις πάντων για να δούμε πως θα τελειώσει η φετινή σαιζόν και τα ξανασυζητάμε όλα.

  • Epikouros1917 Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 10:00 Συντάχθηκε από Epikouros1917

    Βλέπεις φίλε μου replicant4 πως πάλι κάνης λάθος στον τρόπο προσεγγίσεις, κάνεις αναφορά σε πραγματικά πάρα πολύ καλούς παίκτες( για δες πως έφυγαν και αυτοί όχι μόνο ο Κοντρέρας) στην πορεία του ΠΑΟΚ .Aλλά εδώ μιλάμε για πολλούς παίκτες που έπαιξαν μαζί στο ίδιο ρόστερ , δεν ξέρω άλλα ας με διορθώσει κάποιος άλλα εγώ δεν θυμάμαι άλλη ομάδα με τόσους πολλούς καλούς παίκτες , η ομάδα του Μπάγεβιτς ήταν πολύ καλή άλλα επιπέδου Γκαρσία,Κοντρέρας,Σορλέν,Λινο,Βιερίνια,Ιβιτς (στα καλά του),Βιτόλο,Μουσλι ,Σαλπι,(όσο και να μην αρέσει σε εσένα όλοι οι αντίπαλοι προπονητές όταν ρωτούσαν ποιόν παίκτη θα ήθελαν όλοι μα όλοι έλεγαν αυτόν με το 9 κάτι παραπάνω θα ξέρουν οι Προπονητές τις Τοτεναμ,ΤΣΣΚΑ ,Φενέρ,Ρουμπιν και πολύ άλλοι ίσος φταίει που αυτοί δεν έδωσαν λεφτά για να μείνει ο Σαλπι και είναι λίγο ποιο αντικειμενικοί) .
    Εγώ δεν αμφιβάλω και για πολλά σοβαρά λάθη στον Προγραμματισμό και στα οικονομικά που έκαναν τα 4 τελευταία χρόνια άλλα όταν παίρνεις ανθρώπους που την μία ημέρα φορούσαν σορτσάκια και την άλλη μέρα τους έβαλες στο πηδάλιο ενός Τιτανικού που έχει βαρέσει στο παγόβουνο μπάζει νερά θα κάνουν λάθη και τελικά όμως για την ώρα να φαίνεται να το έχουν σώσει , αυτή ήταν η κατάσταση του ΠΑΟΚ , Άλλα αυτό που δεν μπορεί να αμφισβητήσει κανένας είναι ότι το τελικό Ισοζύγιο είναι συν και τα λάθη ήταν λάθη και όχι δόλιες ενέργειες με στόχο ιδίων όφελος .
    Άλλα πλέον μιλάμε για το τι μπορώ και όχι τι θέλω ξεκάθαρα
    Άντε Σταυρο άσε τον χαρταετό και την Λαγάνα και γράψε τίποτα γιατί μας βλέπω μέχρι το Πάσχα να τους πρήζουμε όλους εγώ η χαλασμένη Πόρσε Σαράβαλος και ο replicant4

  • Bill36 Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 09:55 Συντάχθηκε από Bill36

    Καλημερα και καλη βδομαδα αρχικα..

    Απο κει και περα,μακαρι απο τα προβληματα του ΠΑΟΚ το μεγαλυτερο να ηταν ο Σαλπι.
    Φυσικα και δεν ευθυνεται αυτος για το οτι δεν ειναι και ουτε θα γινει στα 30κατι του παικτης γραμμης.
    Ουτε ειναι δικο του σφαλμα το οτι ειναι γενικως απληρωτος απο την ωρα που επεστρεψε με αποτελεσμα να ειναι σχεδον υποχρεωτικο να ξεκιναει βασικος για "ψυχολογικους λογους".
    Η φιλοτιμια του και η προσπαθεια του ειναι δεδομενες σε ολα τα παιχνιδια που συμμετεχει αλλα δυστυχως η προσφορα του πολλες φορες ειναι κατω του μετριου και αυτο οταν καρπωνεσαι ,εστω και στην θεωρεια, το μεγαλυτερο συμβολαιο της ομαδας,εισαι ο πιο αναγνωρισιμος γηγενης της και εχεις την αμφιλεγομενη προϊστορια που εχει το συγκεκριμενο παλικαρι με τον οπαδικο κοσμο, κανουν το χαρμανι να βραζει πολλες φορες ανεξέλεγκτα.
    Απο και και περα,πραγματι πρεπει να βγει προς το τελος της χρονιας ο νυν προεδρος και να προσδιορισει τους στοχους και το συνολικο πλανο του συλλογου για την νεα χρονια γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι για ολους γενικοτερα αλλα και πιο ειδικα οσον αφορα τον μικροκοσμο του ΠΑΟΚ.
    Κατοπιν οποιος θεωρει οτι αξιζει τον κοπο να στηριξει παρα την δυσκολια της εποχης,το κανει.Οποιος στην κλιμακα των οικονομικων του αναγκων του ο ΠΑΟΚ πεφτει σε δευτερη μοιρα, απομακρυνεται.

    Οπως και να 'χει ομως ,saravalos-4,ειρωνιες και σχολια μαλλον κακοπροαιρετα για τις προτεραιοτητες των αλλων οσον αφορα τα "λιγοτερα σημαντικα" οπως ειναι ο ΠΑΟΚ και ο καθε ΠΑΟΚ,ενω η χωρα καταρρεει κοινωνικα και οικονομικα, ειναι ατυχεις,εκτος αν γενικοτερα πιστευεις πως οποιος διαφωνει μαζι σου σε οτι αφορα την ομαδα γινεται πλεον και εχθρος της οποτε παω πασο και παμε παρακατω.

    Για την πρωην διοικηση που σχολιαζετε συγκεκριμενα λαθη και πρακτικες της(θαλασσοδανεια,αδιαφανεια,λαθος μεταγραφες κλπ),πιστευω πως το υπολοιπο της χρονιας δεν μπορει να ειναι ικανο δειγμα γραφης για την νεα διοικηση εφοσον αυτη αποτελει κατι καινουργιο και οχι νοηματικη συνεχεια της προηγουμενης καταστασης.
    Απο το καλοκαιρι θα φανει αν οντως εχουν αλλα πραγματα στο μυαλο τους αυτοι οι ανθρωποι και αναλογως ο κοσμος θα ανταποκριθει.
    Να συμπληρωσω επισης, πως εφοσον οι καιροι εχουν αλλαξει ,οπως λενε διαφοροι και εδω μεσα, ο ΠΑΟΚ δεν ειναι αυτο που ηταν τα παλαιοτερα χρονια ,μια μεγαλη ομαδα με στοχους και εν δυναμει διεκδικητρια τιτλων, αρα οφειλουν και οι οπαδοι της να προσαρμοστουν στα νεα δεδομενα, το ιδιο οφειλει ,και περισσοτερο μαλιστα, να κανει και η εκαστοτε διοικηση.
    Να αναλυσει λοιπον οσο γινεται πιο λεπτομερως στο κοινο της(που το καλοκαιρακι με τα διαρκειας θα γινει παλι ο "μονος χρηματοδοτης της" και αλλα τετοια γλαφυρα) τις κινησεις της που θα επαναφερουν τον ΠΑΟΚ εκει που ηταν(και δεν ειναι τωρα για καποιους) γιατι οι προσφατες εποχες περασανε για ολους και οχι μονο για τον κοσμο.
    Τωρα για να κλεινω,η πραγματικα ατερμονη συζητηση που αφορα εν δυναμει χρηματοδοτες και επενδυτες στον ΠΑΟΚ οπως ειναι η ευρυτερη εικονα της κοινωνιας και ειδικα αν συνυπολογίσουμε και την προϊστορια του θεματος στον ΠΑΟΚ,ειναι μονο για να περναει η ωρα,ας επικεντρωθει η διοικηση στην διαρθρωση του εμπορικου τμηματος της για αρχη και ας αφησουμε τους σεϊχηδες στους αλλους.

    Αυτα τα ολιγα.

    ΥΓ
    Περιμενω με περιέργεια την καταληξη των υποθεσεων Παο και Αεκ στην Ουεφα.Αν αποδειχτει οτι τελικως αυτοι κατι παραπανω ξερανε ή κανανε χωρις να χρειαστει να ξηλωσουν το εμψυχο υλικο της ομαδας τους τι να λεμε μετα..ελπιζω ειλικρινα να επιβεβαιωθει ο πρωην προεδρος της ομαδος και να μην προκειται για ενα κολοσσιαίο σφαλμα απο πλευρας του.

  • replicant4 Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 09:19 Συντάχθηκε από replicant4

    φίλε xdiver,
    έχεις σε πολλά δίκιο, αλλάζουν οι εποχές, και γι αυτό πιστευώ ότι η ειλικρίνεια είναι το κυριότερο που χρειαζόμαστε για να έχουμε ελπίδα επιβίωσης σαν ποδοσφαιρίκο τμήμα και σαν σύλλογος γενικότερα. Έχεις απόλυτα δίκιο και για το ότι υπάρχουν άνθρωποι μέσα στο σύλλογο που θέλουν αυτή την κατάσταση, για το δικό τους όφελος. Οπότε ας βγεί υπευθύνα ο Βρύζας να μας πεί τι σκέφτεται να κάνει, όπως ο Σάντος πχ (από άλλη θέση) και εγώ προσωπικά, και πιστεύω αρκετός κόσμος, θα ακολουθήσει (θα ξε-ξενερώσει αν είναι δόκιμη η λέξη). Αυτό το σχέδιο και πλάνο θα πρέπει απαραίτητα να είναι ανεξάρτητο από τις αγωνιστηκές επιδόσεις, δηλαδή να έχουμε υπόωη μας το σχεδόν μίνιμουμ των εσόδων και ότι παραπάνω υπάρξει να πηγαίνει σε ένα αποθεματικό και στο τέλος της χρονιάς να δούμε τι θα κάνουμε με τα λεφτά. Αλλά να ξεφύγουμε από την νοοτροπία , αν δεν μπούμε στους ομίλους δεν θα έχουμε λεφτά για το ρεύμα κλπ. 1ο βήμα λοιπόν, πλάνο και πιστή εφαρμογή του. 2ον, μιας και μέχρι να έρθει ένας επιχειρηματίας δεν μπορούμε να περιμένουμε, ανάπτυξη του οικονομικού σκέλους, μπουτίκ , μάρκετινγκ κλπ, βήμα στο οποίο γίνονται κινήσεις. Μετά φυσικά αφού έχουμε ένα σύλλογο που στέκεται στα πόδια του, μετά θα κοιτάξουμε και για γήπεδο, επιχειρηματία κλπ, αλλά πάντα με κάποιες εγγυήσεις ώστε να μην είναι λαμόγιο και καταστρέψει ότι θα έχει φτιαχτεί (βλέπε Δρόσος). Δεν ξέρω γιατί αυτό που ζητάω είναι τόσο κακό, ίσως δεν το εξήγησα αρκετά καλά, οπότε o Σαράβαλλος στράβωσε. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Στην τελική ζώ εξωτερικό εδώ και χρόνια και το διαρκείας μου και τις μετοχές που πήρα, τα πήρα χωρίς ούτε το μίνιμουμ της ανταπόδοσης, μιας και ούτε γήπεδο δεν πάω (προφανώς λόγω απόστασης). Ακόμα και η κριτική μου για τον Σαλπιγγίδη, γίνεται πάνω στην βάση ότι δεν μπορούμε σαν σύλλογος να μην κάνουμε προσεκτίκες κινήσεις , αναζητώντας πραγματικά το value from money, τα λίγα που έχουμε. Κινήσεις τύπου Σαλπιγγίδη, Μπερέτα, Τσιρίλο, Σαββίνι κλπ δεν βοηθάνε.

  • saravalos-4 Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 02:47 Συντάχθηκε από saravalos-4

    ..."Προσωπικά αν βγεί ο Βρύζας και μας πεί ξεκάθαρα τι θέλει να κάνει και πώς , πιθανότατα θα ξαναστηρίξω. Με μπακαλίστικα σχέδια όπου στο μέσο της χρονιάς ανακαλύψαμε την ανανέωση, ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω."...


    Aστο φιλε....μην στηριζεις, δεν πειραζει!!!

  • xdiver Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 01:36 Συντάχθηκε από xdiver

    φιλε Replicant4 εχω την εντυπωση οτι εχεις καλη προθεση και αυτα που γραφεις ειναι μεσα απο την καρδια σου και οχι απο το θυμικο σου αλλα πιστευω οτι στραβα αρμενιζεις γιατι ξεκινας απο λαθος βαση και συγκρινεις λαθος στοιχεια για το παρελθον το παρων και το μελλον του παοκ.ο epikouros1917 εχει δικιο σε πολλα που σου γραφει και την αντιψη που πρεπει να εχουμε οταν κανουμε συγκρισεις με το παρελθον (αλλα χρονια με αλλες συνθηκες).θα συμφωνησω μαζι σου για τα θαλασοδανεια(βλεπε βιολιδη)και μερικες ισως αρκετες αποτυχημενες μεταγραφες αλλα να βλεπουμε τι οικονομικες δυνατοτητες ειχαμε...εχουμε...κα πιθανον δεν θα εχουμε στο μελλον.με τα χρεη παγωμενα για λιγο ακομα,την ουεφα να μας τιμωρει για μη καταβολη χρηματων στους παιχτες και στο προσωπικο της εταιρειας εσυ νομιζεις οτι ειναι η ωρα να τονιζεις εδω μεσα ποσο κακος??? ποδοσφαιρικα ειναι ο σαλπυ?? ενας αθλητης που προσπαθειστην επιθεση μαρκαρει στο κεντρο και στην αμυνα και τα δινει ολα??αυτος ειναι η καταστροφη του παοκ ??πρεπει να προσγειωθουμε ολοι να καταλαβουμε τι δυνατοτητες εχουμε και οχι αυτες που ευχομαστε να εχουμε...και να βοηθησουμε την ομαδα ο καθενας με την παρουσια του στο γηπεδο και οχι γκρινια και μιζερια που ακουω οταν ειμαι στην κερκιδα και πιστεψε με ειναι παρα πολυ.οι εποχες που μονο με τον οβολο των φιλαθλων εκανες ομαδα δεν υπαρχει.αν δεν σοβαρευτουν καποιοι και δεν παρουν μεγαλες αποφασεις και συγκρουστουν με κατεστημενα μεσα στην ομαδα δεν φερουμε επιχειρηματια δεν αξιοποιησει το γηπεδο και οτι αλλο χρειαζεται για να κανουμε το παοκ ομαδα..παλι εδω θα ειμαστε και θα την μια θα μας φταιει οσαλπυ την αλλη φουφουτος...ποτε ομως εμεις με την ανυπαρξια μας και ενοω διοικησεις.οι ομαδες χτιζονται το καλοκαιρι με το υλικο που διαλεγουν και με τα συμβουλια που περνουν αποφασεις.το να κρατας το γηπεδο σου ανεκμεταλευτο και τον οποιο επιχειρηματια που θα βγαλει κερδος ο παοκ και αυτος μακρυα δεν εχεις μελλον.. αλλα ετσι επιβιωνουν καποιοι εκει γυρω απο την ομαδα και οχι μονο (ραδιοφωνατζηδες της πλακας εφημεριδες με μακεδιονομαχους και αλλοι που περναν μεροκαματο για να κραταν τα πληθη σε ησυχια (ο νοων νοητω).
    φιλικα παντα και με καλη διαθεση για κουβεντα με επιχειρηματα

  • replicant4 Τρίτη, 28 Φεβρουαρίου 2012 00:09 Συντάχθηκε από replicant4

    Φίλε Επίκουρε,
    καλό είναι να ανταλλάσουμε απόψεις και ας διαφωνούμε. Θα προσπαθήσω να σου απάντησω σε όλα τα σημεία ένα-ένα.
    Το σχέδιο και η αποχή Σάντος ήτανε επιτυχημένη κατά την γνώμη μου και σε αυτό δεν διαφωνούμε, ο άνθρωπος ότι υποσχέθηκε σαν πλάνο να κάνει, το έκανε. Προσωπικά μου άρεσε και το ποδόσφαιρο του, γιατί μετά από χρόνια είδα μια ομάδα οργανωμένη.
    Παιδομάζωμα όντως κάναμε και παλιά, και δεν καταλήγαμε πάντα στις πωλήσεις, τα μωρά του Κώστικου επί Τζον-Γου είναι πολύ πρόσφατα.
    Οι καλοί ξένοι δεν είναι εξαίρεση στον κανόνα εκτός ίσως τα τελευταία χρόνια, όπου και πάλι μερικούς ξένους παικταράδες τους είχαμε (Νάγκμπε, Ολιβάρες, Μίετσελ, Κάμπς, Μαγκντί και άλλοι, ο ΠΑΟΚ πάντα είχε κάποιες καλές επιλογές στους ξένους).
    Σχεδόν όλες οι επιλογές μετά την εποχή Σάντος είτε προπονητικά (με εξαίρεση τον Μπόλονι- από τις λίγες ελπίδες μου για το μέλλον) είτε μεταγραφικά ήτανε λάθος. (Μπουσαιντι, Έλ Ζαρ, Σαλπιγγίδης). 'οτι υπήρχε το ενδεχόμενο να μην έχεις κάποια στιγμή την στήριξη οικονομικά και σε συσπείρωση που είχες, είναι πάντα ένα ενδεχόμενο, το οποίο μια ελάχιστα σοβαρή διοικηση, όφειλε να το έχει πάρει υπόψη της. Με λίγη ειλικρίνεια και τον κόσμο θα είχες κοντά σου και χρόνο να κάνεις τις ανανεώσεις με τα πιτσιρίκια, που μακάρι να βγούνε. Αλλά επαναλαμβάνω ότι αυτή η ανανέωση δεν γίνεται με σχέδιο, αλλά λόγω ανάγκης, και δεν φταίει το ΔΝΤ ούτε η Μέρκελ που το καλοκαίρι αντί να δώσεις τα λεφτά που χρωστάς στον Κοντρέρας, πας και παίρνεις τον Ρομπέρ και ξανακλείνεις τον Τσιρίλο, που αμάν έκανες να τον διώξεις. Ουτε φταίει το ΔΝΤ που ανανεώνεις τον Ίβιτς με δεν ξέρω και εγώ πόσα στ 34 του, ή που δίνεις ένα σκασμό λεφτά στον Σαλπιγγίδη, αντί πχ να κάνεις μια επένδυση στον Γεωργιάδη ένα χρόνο νωρίτερα. Το ότι επείσης πχ δίνεις θαλασσόδανεια στον Βιολίδη (δεν με νοιάζει το ποσό, η κίνηση με πείραξε), ή ότι έχεις απλήρωτους τους παίκτες, και ενώ ο πρώτος στόχος σου ήτανε να είναι πληρωμένοι οι παίκτες και τα χρέη προς τρίτους, είναι το λιγότερο σημάδια κακοδιαχείρισης, πιθανότατα λόγω απειρίας, αλλά κοστίζουν. Με όλα αυτά είναι λογικό πολύς κόσμος να έχει ξενερώσει. Προσωπικά αν βγεί ο Βρύζας και μας πεί ξεκάθαρα τι θέλει να κάνει και πώς , πιθανότατα θα ξαναστηρίξω. Με μπακαλίστικα σχέδια όπου στο μέσο της χρονιάς ανακαλύψαμε την ανανέωση, ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Μακάρι να έχω λάθος και πραγματικά όλα αυτά να γίνονται με σχέδιο και να μας βγούν σε καλό. Τέλος πραγματικά δεν με ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι, δικό τους πρόβλημα, δεν είναι δικό μας.

    @Σαράβαλος, όντως εκπληκτικά στατιστικά , για δεξί μπάκ, ούτε 110000 το γκόλ ή η ασσιστ δεν μας βγαίνει, πραγματικά value for money ο ηγέτης, το ΠΑΟΚτσάκι κλπ κλπ. Με συγχωρείς αλλά διαφωνούμε και στο τι είναι ένας καλός παίκτης και στο τι είναι η προσφορά σε μία ομάδα.

    Να είστε και οι δύο καλά, να διαφωνούμε και στο μέλλον.

  • saravalos-4 Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012 20:03 Συντάχθηκε από saravalos-4

    Μετριας ποδοσφαιρικης αξιας ο Σαλπι????????

    τρεχει, σκυλιαζει, μαρκαρει,πεφτει σε τακλιν, σκοραρει(9 γκολ-2 ασιστ περυσι, 4 γκολ-4ασιστ-2κερδισμενα πεναλτι φετος), εχει δυο θλασεις σε ολη την καριερα του!!!!!!!

    Περιεργα μας τα λες replicant4...πολυ περιεργα

  • epikouros1917 Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012 15:42 Συντάχθηκε από epikouros1917

    Replica4
    Πιστεύω ότι κάπου έχεις μπερδευτεί , Το τόπο στα νιάτα το είπαμε και άλλες φορές , άλλα στο όνομα του «αγωνιστικού ρεαλισμού» στο τέλος καταλήγαμε στην «αγορά».
    Το σχέδιο Ζαγοράκη ήταν Εξυγίανση-Ακαδημία άλλα στην πορεία και ο Ζαγορ υπέκυψε στο Πρωτάθλημα και παραλίγο να την πατήσει σαν τον Ντεμη , Μην ξεχνάμε το πλάνο Σάντος ήταν να βγει πρώτα η χρονιά τη δεύτερη Ευρώπη και Τρίτη πρωταθλητισμός ουσιαστικά να ξανά αποκτήσεις ποδοσφαιρική «ταυτότητα» και αν δεν κάνω λάθος ο Σαντος έφυγε γιατί ήθελε παίκτες έτοιμους και με βαρύ κόκκαλο για το παραπάνω γιατί αυτή η ομάδα έπιασε ταβάνι . Ο Σαντος δεν ήρθε για να βγάλει παίκτες (η προπαγάνδα των λασπολόγων είναι ότι δεν έβγαλε παίκτες) άλλα για αποτέλεσμα δηλαδή πρωτάθλημα ποτέ δεν υποσχέθηκε ταλέντα και λοιπά και για αυτό και έφυγε σου είπε ξεκάθαρα εγώ είμαι μέχρι εδώ με αυτό το υλικό και δεν μπορώ παραπάνω ..(το αν άρεσε το ποδόσφαιρο του Σάντος είναι μια κουβέντα που 1000 άτομα θα πούνε 1000 απόψεις) .
    Κύλησε ο καιρός και η Ιστορία με αχρείαστους και ατυχής πειραματισμούς και μπήκαμε στην εποχή Μπόλονι η οποία και αυτή είχε συγκεκριμένη λογική τόπο στα νιάτα άλλα σταδιακά με πάντρεμα νέον και παλιών (αν δεν κάνω λάθος οι όροι του ήταν να παραμείνουν Σαλπι,Βιερίνια,Γκαρσία 2 στα 3 ) . Σε αυτό το σημείο ο Μπόλονι ήταν ξεκάθαρος τα «νιάτα» θέλουν χρόνο και έχουν αγωνιστικό κόστος και θέλουν στήριξη. Όλοι είπαμε μαζί σου μεγάλε άλλα σαν Έλληνες που σεβόμαστε τον εαυτό μας μαζί σου μόνο στα καλά στα άσχημα μόνος σου . Μην ξεχνάς ότι μέχρι και 2 ημέρες πριν την καμπάνα της ΟΥΕΦΑ υπήρχαν Σύνδεσμοι που αμφισβητούσαν ότι η ΠΑΕ λέει αλήθεια και ότι όλα είναι μπαρούφες και ορισμένοι θέλουν να βγάλουν λεφτά από «περήφανες πωλήσεις».
    Απλά η οικονομική δυσπραγία επιταχύνανε τις εξελίξεις και αναγκάστηκες να ρίξεις στα βαθιά τους μικρούς ποιο νωρίς . Τώρα αν ο ΠΑΟΚτσής δεν μπορεί να αναληφθεί τι γίνεται γύρο του και συνεχίζει να ζει ακόμα στο παρελθόν και στις παλιές δόξες ε τι να κάνουμε τα παράπονα στην Μέρκελ ΔΝΤ κτλ. Έλεος δηλαδή εδώ έπεσαν αυτοκρατορίες άλλαξαν πλανητικές Ισορροπίες ( η Σοβιετική Ένωση δεν είναι μαγαζί στην Παραλιακή ήταν χώρα που μπορούσε να καταστρέψει τον πλανήτη 500 φορές και τώρα δεν υπάρχει από το 1991 ) και εμείς ακόμα παπαγαλίζουμε Κούδας , Σαράφης,Φουντουκίδης κτλ . Άλλο τιμώ το παρελθόν και άλλο ζω με το παρελθόν. Και να με συμπαθάς εγώ πρώτα ακούω «επιχειρηματολογία» από ξερόλες Ραδιοφονατζίδες και κριτικούς των Side και μετά ακούω ακριβός τα ίδια μέσα στο γήπεδο copy-paste και φτάσαμε στο σημείο την εξαίρεση να την θεωρούμε κανόνα ο Γκαρσία και ο Κοντρέρας είναι εξαίρεση στο Ροστερ μας τον( Βιερίνια δεν τον βάζω γιατί δεν ήρθε ως όνομα) Μούσλι (άσχετα τραυματισμών) , Σορλέν , Λίνο ήταν μια συγκυρία που δεν σου κάθεται κάθε χρόνο πρέπει να θεωρούμε τυχερούς τους εαυτούς μας που τους είδαμε όλους μαζί και ξέουμε όλοι πώς χάσαμε το πρωτάθλημα. Τώρα πρέπει να προσαρμοστούμε στον κανόνα και ο κανόνας είναι τόπος στα νιάτα . Και εγώ στα 43 δεν θυμάμαι ποτέ άλλοτε τέτοιο παιδομάζωμα.
    Ο ΠΑΟΚτσής δεν αντιγράφει τον αντιγράφουν κατάφερε και ξεπέρασε Ηρα και αρη γιατί ήταν το νέο και το φρέσκο και όχι μια καρικατούρα ένα αντίγραφο , δεν ακολούθησε προπορεύτηκε. Έτσι και τώρα αν θέλεις να σωθείς πρέπει να προπορευτείς και αν κρίνω από τις εξελίξεις πλέον πάμε να ξεπεράσουμε αεκ και παο γιατί ενώ αυτοί ακόμα δεν έχουν υλικά εμείς ξεκινήσαμε να κτίζουμε.
    Αν απαλλαγούμε από την εσωστρέφεια μας και στηρίξουμε το νέο εγχείρημα μπορεί να επιβιώσουμε vw ΠΑΟΚ γιατί πλέον μιλάμε για επιβίωση για όσους δεν το έχουν καταλάβει μιλάμε για το φαί των παιδιών μας πρώτα , και όπως πάνε τα πράγματα σε 2-3 χρόνια η θα τρίβουμε τα μάτια μας από τον ΠΑΟΚ η από τα δακρυγόνα που θα τρώμε γιατί το πράγμα πάει προς τα εκεί .
    γιατί όπως έλεγε και ο ποιητής
    "Η επανάσταση είναι μια πράξη που επιτελεί το Άγνωστο.
    Χαρακτηρίστε την καλή πράξη η κακή πράξη , ανάλογα αν βλέπετε προς το μέλλον η προς το παρελθόν, άλλα αφήστε την σε εκείνων που την έκαμε. Φαίνεται σαν έργο από κοινού, των μεγάλων γεγονότων και τον μεγάλων ατόμων ανακατωμένων, άλλα στην πραγματικότητα εκείνη γεννά τα γεγονότα.
    Τα γεγονότα ξοδεύουν, οι άνθρωποι πληρώνουν.
    Τα γεγονότα υπαγορεύουν , οι άνθρωποι υπογράφουν."

  • Replicant4 Δευτέρα, 27 Φεβρουαρίου 2012 06:02 Συντάχθηκε από Replicant4

    Φιλε Επικουρε και το γκολ στο Λονδινο το πανηγυρισα και στο Λονδινο ειμουνα καθως και οπου μπορω να ακολουθησω τον ΠΑΟΚ, μιας και μενω και δουλευω Ολλανδια. Α και διαρκειας εχω εδω και 4 χρονια στην λογικη να ενισχυσω οσο μπορω την ομαδα , παρολο που καταλαβαινεις οτι να δω εντος εδρας αγωνα ειναι δυσκολο. Επεισης τον ΠΑΟΚ τον παρακολουθω 20 χρονια, οποτε δεν ειμαι οπαδος του ινδερνετ και της τηλεορασης.
    Τα παιδια να τα ευχαριστησω για το ταξιδι και την προσπαθεια , αλλα συγνωμη , ειμαι λιγο πιο απαιτητικος και γκρινιαρης, απο το ευχαριστω και αντιο, γιατι η σαιζον συνεχιζεται, οπως και μετα ερχεται η επομενη. Η προωθηση των οποιων πιτσιρικαδων δεν ηταν το αρχικο μας σχεδιο αλλα εγινε λογω των πολυ κακων επιλογων της διοικησης εδω και 2 χρονια. Δυστηχως η πολυκαλη και ανταγωνιστικη ομαδα που ειχαμε τα τελευταια χρονια(και πουθα ειναι ανετα τουλαχιστον τριτη φετος) βασιστηκε σε παικταραδες με τσαγανο και προσωπικοτητα οπως ο φευγατος Κοντρερας (που αν ειναι δυνατον να θελει τα λεφτα του) , παρα στηνψυχοπονιαρηκη χρυση μετριοτητα του "απληρωτου αλλα τιμιου Σαλπι". Σε εξυπνες κινησεις οπως πχ ο Σορλεν, παρα ο Ρομπερ, Τσιριλο και Παπαζογλου. Στην τελικη, προτιμω μισθοφορους που απαιτουν τα λεφτα τους αλλα και καταλαβαινουν που παιζουν και ταυτοχρονα δεν καταλαβαινουν απο αντιπαλους, παρα παοκτσακια τυπου Σαλπι, που και μετριας ποδοσφαιρικης αξιας ειναι, και αυτη χαμηλωνει συνεχεια. Το επαναλαμβανω, μακαρι οι μικροι να ειναι τοσο καλοι οσο μας λενε, και να φτιαχτει κατι με προοπτικη, αλλα εχωντας δει το ταλεντο , την πορεια και την ποιοτητα του ποδοσφαιρου απο τα μωρα του Κωστικου, φοβαμαι. Τελος , σημερα ο Κοντρερας δηλωσε ποσο του λειπει ο ΠΑΟΚ, και τις προαλλες η ουεφα, τους υποτιθεται σε χειροτερη κατασταση ΠΑΟ και ΑΕΚ, τους τιμωρησε με μικροτερο προστιμο και αποκλεισμο, απο εμας με το πλανο. Γιατι;
    Μακαρι σε ολα οσα πιστευω να εχω αδικο, και να παει καλα ο ΠΑΟΚ μας, αλλα φοβαμαι οτι ερχονται ξανα δυσκολα χρονια, μετα απο το ομορφο ταξιδι, που τελειωσε την προηγουμενη Πεμπτη.

  • nicolas Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου 2012 15:48 Συντάχθηκε από nicolas

    Γεια σου ρε επίκουρε, είσαι ωραίος και σωστός.

    Κόλκα κέρνα κανά καφέ ρε γαμώτο στα ίδια λημέρια συχνάζουμε.

  • saravalos-4 Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2012 23:57 Συντάχθηκε από saravalos-4

    Κολκα τρεεεμεεεε ερχεται ο epikouros1917...να σου παρει την δουλεια!!!

    Επικουρε μπραβο..........απλα συγκηνητικος!!!

  • gregpaok Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2012 23:13 Συντάχθηκε από gregpaok

    Μπράβο σε όλους τους κομπλεξικούς που επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο τρόπο το ανέκδοτο με την κατσίκα του γείτονα.Ναι αυτό που είχε πει ο συγχωρεμένος ο Χριστόδουλος.Και δεν κατάλαβα πως εμφανίστηκαν τόσοι αντίπαλοι ακριβώς όπως τα σαλιγκάρια μετά τη βροχή...Τόσο καιρό που ήσασταν κρυμμένοι όλοι εσείς γατάκια;Περιμένατε την ήττα στην Ευρώπη,που κάποια στιγμή θα ερχόταν για να πανηγυρίσετε;Και ,εντάξει αν αυτοί που γράφουν είναι οπαδοί του ΟΣΦΠ,αλλά οι άλλοι γιατί;

  • epikouros1917 Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2012 21:32 Συντάχθηκε από epikouros1917

    Όταν βλέπεις και αντιλαμβάνεσαι το ποδόσφαιρό μέσα από το ράδιο και το Ιντερνετ καταλήγεις να είσαι πρώτα αντι και μετά ΠΑΟΚ πρώτα αντι Σαλπιγκίδης και μετά ΠΑΟΚ .
    Κύριοι εσείς που μιλάτε για τα 800 χιλιάρικα του Σάλπι ας τα πάρει πρώτα και μετά μιλάμε , και για όσους απορούν γιατί έφυγε ο Κοντρέρας με τα λιγότερα προφανώς δεν καταλαβαίνει ότι τον Κοντρέρας κάποια στιγμή (στα κοντά) πρέπει να τον πληρώσεις ο Σάλπι παίζει και δεν πληρώνεται και δεν πρόκειται να σε βάλει το μαχαίρι στο λαιμό, άλλα όταν σε πνίγει η εμπάθεια βλέπεις μόνο αυτό που θέλεις (συμφέρει) να δεις για να δικαιολογήσεις το προσωπικό σου εγώ και «αντί» είμαι σίγουρος το γκολ στο Λονδίνο δεν το χαρήκατε τόσο γιατί το έβαλε ο «κοντός» .
    Τώρα όσο αφορά το ματς , δεν περίμενα και τίποτα διαφορετικό , και από την Μπαρτσελόνα να αποκλειστώ πάντα θα βγαίνει κάποιος να Γκρινιάζει ανάλογα με τον ποιο δεν γουστάρει , συμπέρασμα ο ΠΑΟΚ δεν πρέπει να χάνει ποτέ και από κανέναν
    Εγώ θα ευχαριστήσω πρώτα όλα τα παιδιά που κατέθεσαν την ψυχή τους και ειδικά στην Ευρώπη και με έκαναν περήφανο, είδα μια Ιταλική ομάδα που είχε ποιο καλή φυσική κατάσταση ποιο γρήγορη , δυνατή και ποιο φρέσκια τακτικά άρτια που ήξερε τι ήθελε μία κλασική Ιταλική ομάδα υψηλού επιπέδου 3η στο Καμπιονάτο . Και από την άλλη μια ομάδα που παίζει 3 διοργανώσεις με 13-14 με ένα μίγμα έμπειρων άλλα με μεγάλη ηλικία και πολλούς νέους φέρελπις άλλα άπειρους . Και όμως αυτή η ομάδα έχασε από 3 στημένα ένα κόρνερ , μια βολίδα στο Γ και ένα πέναλτι που δεν αξίζει να σχολιαστεί από το πώς σφυρίχτηκε έως την εκτέλεση . Και δεν είχα την τύχη με το μέρος μου για 3 συνεχόμενο παιχνίδι στην Τουμπα (επειγόντως να μας στείλει ο Σαντος το Καφε δερμάτινο)
    Εγώ είδα ότι έπαιζα με Μαλεζά, Σταφυλίδη,Γεωργιάδη,Γιάννου,Κλάους,Αποστολόπουλο, και τον Κατσικά πιστεύω θα βλέπαμε αν δεν τραυματιζόταν
    Όχι κύριοι κανένας «αντι» και κανένας κομπλεξάρας «αλλόθρησκος» θα μου χαλάσει την γλυκιά γεύση που μου χάρισε το φετινό ταξίδι στην Ευρώπη .
    Δεν θα διυλίσω τον κώνωπα με ψαγμένες και πολύπλοκες αναλύσεις , αυτό που ξέρω είναι ότι στο ποδόσφαιρο υπάρχει η Νίκη η Ισοπαλία και η Ήττα η πρόκριση με την Τοτεναμ και ο αποκλεισμός από τον «στρατηγό» Άνεμο , και αφήνω τα υπόλοιπα στους πολύ σπούδαστους ποδοσφαιρικούς προπονητές λογιστές δικηγόρους , δικηγόρους, μελλοντολόγους τα σύγχρονα think tank των ραδιοφώνων που έχουν μια «έξυπνη» απάντηση (με το νού τους) για τα πάντα , Εγω απλά απολαμβάνω αυτό το υπέροχο άθλημα που λέγεται ποδόσφαιρο
    Σε ευχαριστώ Κλάους για το γκολ στο Καζαν στο Λονδίνο ,σε ευχαριστώ Γκαρσία για την γκολάρα στην Βαλερέγκα , σε ευχαριστώ Κοντρέρας για την αυτοθυσία σου (αν και ήσουν φευγάτος) πάνω στην γραμμή που έβαλες το κορμί σου και δεχτικές το φωνικό χτύπημα, Σε ευχαριστώ Σάλπι για το γκολ στο Λονδίνο , σε ευχαριστώ φωτάκη για το γκολ στο Καζαν και τα ατέλειωτα χιλιόμετρα σε ευχαριστώ Μπαλάφα για το γκολ στην Ουκρανια ,σε ευχαριστώ Αντελίνιο για τα δικά σου γκολ, Μαλεζα, Γεωργιάδη που έκανες τους άγγλους να λένε Who The Fuck ις Γεωργιάδης, ευχαριστώ ομορφάντρα μου Λαζαρ ευχαριστώ όλο το πλήρωμα του πειρατικού ακόμα και τον Νιμανί (που θυμίζει εκπληκτικά τον μαύρο πειρατή στο κατάρτι στο Αστεριξ) που μου έδωσες ελπίδα με αυτά που μου έδειξες
    ΠΑΟΚ άρα μου σε ευχαριστώ για ένα ακόμα ευρωπαϊκό ταξίδι , και ετοιμάζομαι για το επόμενο ποιος Καβάφης λέμε τώρα αυτός μια φορά μόνο μέχρι την Ιθάκη πήγε
    Και για τους άλλους συγνώμη άλλα δεν θα μπορέσουμε ………….

  • bill37 Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2012 18:41 Συντάχθηκε από bill37

    @naughty boy

    thnks ρε φιλε.Εχει κανα μηνα, αλλα με τα οσα γινονται δεξια και αριστερα μας το τελευταιο που σκεφτομουν ηταν ν' αλλαξω το νικ.
    Σχετικα με τους νεαρους, μεχρι ενος σημειου οκ με οτι λες,αλλα και συ ξερεις οτι αυτα τα παιδια δεν προεκυψαν απο καποια εξελικτικη διαδικασια ετων,απο την απελπισια της στιγμης βρεθηκαν στην ενδεκαδα κιολας!!!! και με την πρωτη στραβη θα τα ξεβρασει το κυμα γιατι δεν ειναι ολοι για να παιζουν βασικοι στον ΠΑΟΚ,πολλοι ουτε για την δεκαοχταδα δεν κανουν, τωρα που μιλαμε.
    Αν και γενικα για μενα,ο ΠΑΟΚ δεν θα πρεπε να ειναι η ομαδα στην οποια θα διαμορφωνονται ποδοσφαιριστες με βασικο στοχο την μεταπωληση τους,εφοσον οντως οι εκαστοτε διοικουντες πιστευουν οτι οι στοχοι της ομαδος ειναι κατι παραπανω απο την περιβοητη "καλη πορεια".
    Αυτη ειναι δουλεια για ομαδες οπως η Ξανθη που τα δεδομενα ειναι αλλα.
    Και φυσικα, ποδοσφαιριστες οπως οι Τσιριλοι,Σναουτσνερ κλπ κλπ που εχουν παρει την φανελα του βασικου σπιτι τους τον τελευταιο καιρο δεν τους λες και φερελπιδες..
    Τελος παντων, η φετινη ομαδα με τα καλα της και με τα κακα της, ειναι ομαδα του πρωην προεδρου.
    Οπως και κεινος ετσι και αυτη σιγα σιγα ετοιμαζεται να περασει στην ιστορια.Απο του χρονου, θα εχουμε να μιλαμε για κατι νεο και οπως δειχνει, διαφορετικο.Ας ελπισουμε να ειναι και καλυτερο.

«123»
Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.