Ο ΠΑΟΚ γλίτωσε στη στροφή. Οι υπόλοιποι;

Δημοσίευση: Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012 18.41

Η αλήθεια είναι πως όσοι είχαμε αντιληφθεί την κρισιμότητα της κατάστασης, μάλλον κοιμηθήκαμε λίγο άναρχα κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας. Και όχι μόνο. Η ΟΥΕΦΑ δεν χαρίζει και ευτυχώς την προλάβαμε στη στροφή. Η τιμωρία των τριών ετών αποκλεισμού από την Ευρώπη, θα ήταν κλειδωμένη αν δεν γινόντουσαν οι τελευταίες κινήσεις.

Ο Άγιος Αντρέ Βιεϊρίνια ήταν αυτός που ουσιαστικά έσωσε τον ΠΑΟΚ, αφού η πώλησή του ήταν αυτή που έδωσε την άδεια στην ομάδα να αντιμετωπίσει την Ουντινέζε στα μέσα Φλεβάρη. Ο Πορτογάλος, καταγράφεται στην ιστορία του ΠΑΟΚ για έναν ακόμη λόγο. Πλέον, πρέπει να προβληματιστούν όσοι δεν έχουν Βιεϊρίνια.

Ο Παναθηναϊκός έχει τον Λέτο, η ΑΕΚ τον κανένα, άρα αυτή είναι στη πιο δύσκολη κατάσταση. Η ΟΥΕΦΑ δεν παίζει πλέον, ο ΠΑΟΚ σήμερα έπεσε σε μία επιτροπή αμείλικτη και κατάφερε να την γλιτώσει με ένα μικρό πρόστιμο και την επιτήρηση.

Πλέον ο ΠΑΟΚ είναι υποχρεωμένος να τηρεί όλους τους διακανονισμούς του με παίκτες που βρίσκονται στην ομάδα, αλλά και παίκτες που έφυγαν. Κάτι που ακούγεται εύκολο αλλά δεν είναι.

Το μάρμαρο θα το πληρώσει το αγωνιστικό τμήμα, εκεί όπου σύντομα θα έχουμε και νέες αποχωρήσεις και όχι μάλιστα με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Επίσης, θα μπει στο τραπέζι η διαπραγμάτευση για τη μείωση του συμβολαίου του Σαλπιγγίδη. Σήμερα έγινε ακόμη πιο ξεκάθαρο πως ο ΠΑΟΚ δεν μπορεί να το σηκώσει και θα πρέπει να πείσει τον παίκτη μέσα από μία κουβέντα που θα δείχνει πάνω απ όλα σεβασμό προς το πρόσωπό του.

Επίσης, είναι ξεκάθαρο πως θα μειωθούν τα πριμ της ομάδας, πως όποια μεταγραφική κίνηση γίνει θα είναι χαμηλού κόστους και πάμε στο κομμάτι της ΠΑΕ. Και εκεί θα πρέπει να γίνουν σοβαρές κινήσεις εταιρικής υποδομής.

Για παράδειγμα, μαθαίνω πως ο ΠΑΟΚ έχει στα χέρια του προσφορές από εταιρίες αθλητικής ένδυσης για την επόμενη σεζόν αφού λήγει η συμφωνία με την PUMA. Μα πως είναι δυνατόν να γίνεται η συγκεκριμένη κουβέντα χωρίς να έχει προσληφθεί εμπορικός διευθυντής; Δικιά του δουλειά είναι αυτή η συμφωνία, αυτός πρέπει να την κλείσει γνωρίζοντας το πώς δουλεύει η αγορά και βέβαια, αυτός πρέπει να αναλάβει την ευθύνη της επιλογής του.

Ο ΠΑΟΚ πρέπει να προσέξει πολύ πριν ολοκληρώσει τη συμφωνία με την εταιρία αθλητικής ένδυσης, μιας και δεν είναι τυχαίο πως έφτασε στο σημείο να χάσει τη μπουτίκ του από την εταιρία που τον ντύνει σήμερα. Έγιναν λάθη που δεν πρέπει να επαναληφθούν.

Η σημερινή ημέρα, θα πρέπει να είναι οδηγός και για τον κόσμο. Φτάσαμε πολύ κοντά στην απόλυτη κρίση, την αποφύγαμε, άλλες ομάδες δεν θα τα καταφέρουν και πλέον η οπαδική σκέψη δεν δικαιολογεί ωχαδερφισμό.

Το ερώτημα γιατί φτάσαμε εδώ, σίγουρα έχει λόγο ύπαρξης αλλά έχει απαντηθεί κατά κόρον. Όποιος νομίζει πως θέτοντάς το συμβάλει σε ένα καλύτερο αύριο για τον ΠΑΟΚ μάλλον προτάσσει τον εγωισμό του πάνω από το κοινό καλό.

Η εποχή δεν συγχωρεί και όχι μόνο πρέπει να κατανοήσουμε όλοι την κρισιμότητα της κατάστασης, αλλά θα πρέπει να μείνουμε κοντά στην ομάδα η οποία χρειάζεται τα λεφτά μας. Όσα θα μας μείνουν από την… οικουμενική κυβέρνηση έστω.

Όσον αφορά για την προοπτική που υπάρχει μέσα από αυτή την κατάσταση, εγώ έχω ένα ισχυρό πιστεύω.

Πρώτα απ όλα, θεωρώ τον ΠΑΟΚ την πιο ισχυρή ομάδα της χώρας σε επίπεδο ποδοσφαιρικής τεχνογνωσίας και υποδομής. Για να υπάρχει το κατάλληλο αποτέλεσμα θα πρέπει να φτάσει η εταιρική τεχνογνωσία σε υψηλότερα επίπεδα από τα νηπιακά που σήμερα βρίσκεται.

Αν συμβεί αυτό, η επιτήρηση της ΟΥΕΦΑ, το financial fair play, θα είναι μία διαδικασία που θα ευνοεί τον ΠΑΟΚ σε σχέση με τους ανταγωνιστές του. Ακόμη κι αν αυτοί θα έχουν περισσότερα χρήματα.

Όλη η διαδικασία είναι χρονοβόρα, θα έχει στιγμές που θα πονέσουμε, αλλά στο τέλος θα είμαστε οι ανακουφισμένοι της παρέας. Αρκεί να ακολουθηθούν κατά γράμμα τα όσα ορίζει η επιτροπή διαφάνειας μέσα από το πόρισμα των ορκωτών λογιστών.

ΥΓ.  Το πιο περιζήτητο πράγμα στο ελληνικό ποδόσφαιρο από εδώ και στο εξής, θα είναι το ΑΦΜ. Όχι το οποιοδήποτε ΑΦΜ…

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

33 σχόλια
  • paoki Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2012 20:56 Συντάχθηκε από paoki

    Προς Λευτέρη 4

    Φίλε ο Ζαγοράκης θα φύγει τον Ιούνιο- να είσαι σίγουρος. Θα αφήσει 0 χρέη δικά του στο ταμείο και θα φύγει. Να κάτσει να κάνει τι; Τι;
    Και δεν δίνει σημασία σε όσους τον επικρίνουν. Ένας ποδοσφαιριστής έχει μάθει να γράφει δημοσιογράφους κα οπαδους. Είναι μέρος της δουλείας του. Μην νομίζεις ότι τον αγγίζουν οι γιούχες και οι ανακοινώσεις και οι γκρίνιες. Ούτε που τον συγκινούν. Γιατί; Γιατί έτσι έχει μάθει να ζει!!

  • Λευτερης4 Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2012 14:28 Συντάχθηκε από Λευτερης4

    "Το ερώτημα γιατί φτάσαμε εδώ, σίγουρα έχει λόγο ύπαρξης αλλά έχει απαντηθεί κατά κόρον. Όποιος νομίζει πως θέτοντάς το συμβάλει σε ένα καλύτερο αύριο για τον ΠΑΟΚ μάλλον προτάσσει τον εγωισμό του πάνω από το κοινό καλό."

    Ρε φιλε, πολυ ευκολα δινεις συγχωροχαρτια εσυ
    Μιλαμε για εκατομμυρια ευρω τα οποια κακοδιαχειριστηκαν
    και τωρα με ενα "....προτάσσει τον εγωισμό του πάνω από το κοινό καλό." ειναι σα να λες : καντε μοκο, σβηστε τα ολα, παμε γι αλλα και αμα (οταν) φυγει ο ζαγορακης εσεις θα φταιτε και οχι αυτος

    Αμα εσενα το οραμα σου για τον ΠΑΟΚ ειναι μια διοικηση που με τις αστοχες και παρανομες (οπως λεει ο ορκωτος στους αστερισκους του) επιλογες του φερνει την ομαδα ενα βημα από τριετη αποκλεισμο, καλα κανεις και τα γραφεις

    Το στοιχημα ζαγορακη δε χαθηκε, αλλα σιγουρα δεν κερδηθηκε. Προσωπικα δεν ξερω και αν ο πολυς ο κοσμος θα στηριξει με την ιδια θερμη το restart που ετοιμαζεται να κανει η διοικηση ζαγορακη, αν και τα παπαγαλακια αρχισαν παλι να μιλανε για ζαγορακη ετοιμο να φυγει (μετα που πληρωσει την εφορια που τον βαραινει προσωπικα) , λογω των "κακων" ΠΑΟΚτσηδων που επισημαινουν την κακιστη διαχειριση που αποδεικνυεται οτι εκανε. Η ευθυνη ειναι αποκλειστικα δικη του και των συνεργατων του και οχι του κοσμου

    σε λιγο θα πουμε οτι και μαζι τα φαγαμε

    Μακαρι να αλλαξει ροτα και να εμπνευσει τον κοσμο οπως εκανε το καλοκαιρι του 2007...

  • paoki Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 17:01 Συντάχθηκε από paoki

    Προς Bill36
    Αν βγάλανε ανακοίνωση στον Μάκη Γκαγκάστη- και δεν νομίζω- τότε γιατί συνέχιζαν να στηρίζουν διοίκηση Ζαγοράκη και φώναζε η 4 Ζαγογράκη οεοεοεοε;
    Φυσικά και κοιμούνται ρε φίλε. Για το Μπάσκετ μιλάει κανένας που πριν λίγο καιρό η ΦΙΜΠΑ απαγόρεψε απ' τον ΠΑΟΚ να κάνει μεταγραφές- η μεγαλύτερη ξεφτίλα του ΠΑΟΚ. Κιχ. Αλλά άμα πέσει καμιά Α2 η ΚΑΕ, τότε θα την θυμηθούν.

  • bill36 Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 15:49 Συντάχθηκε από bill36

    @paoki
    Σου λεω οτι εβγαλαν ανακοινωση τοτε οπως και αν δεν κανω λαθος, για την προσληψη του κου Μακη Γκαγκατση.
    Τι αλλο να κανουν δηλαδη,να γινεται του Βιτολο οταν διαφωνουν με κατι,δεν θα ηταν αυτο ευθεια αναμειξη στα διοικητικα και με τελειως λαθος τροπο αν γινεται καθε τρεις και λιγο?
    Δες επισης τι γραφεις λιγο, απο την μια κοιμουνται ορθιοι και απο την αλλη κινουνται υστεροβουλα και υπογειως.Και τα δυο ταυτοχρονα δεν γινονται οπως τα περιγραφεις.
    Και στην τελικη εγω δεν ειμαι συνδεσμιτης για να παριστανω τον δικηγορο τους,αν θελει ο οποιοσδηποτε ας μιλησει για αυτους.
    Κατα τ' αλλα, οσον αφορα την επανδρωση της παε, το εχουν σχολιασει σχετικοι και ασχετοι οπως εμεις.Το συμπερασμα ειναι,δεν θελουν αλλους στα ποδια τους.

  • paoki Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 15:21 Συντάχθηκε από paoki

    Προς Andreas 4
    Σε γενικές γραμμές δίκιο έχεις διαφωνούμε στο θέμα Γκαγκάτση που τώρα όλοι τον θυμήθηκαν.
    Για τον Κοντρέρας: ήθελα να φύγει γιατί φέτος δεν μπορεί να προσφέρει τα αναμενόμενα. ( ΆΠΟΨΗ ΜΟΥ).

  • paoki Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 14:41 Συντάχθηκε από paoki

    Προς Bill36
    Ποια blog ε φίλε. Τι με νοιάζει η κριτική κάθε τυχαίου. Με νοίαζει τι λένε οι φορρείς. Εγώ περιμένω πιο δυναμικόυς τους συνδέσμους και όχι υστερόβουλους και κατόπιν εορτής. Εγώ πάντα μαζί τους είμαι αλλά κοιμούνται όρθιοι. Χώρια που συνωμοτούν με Βρύζα εις βάρος του Ζαγοράκη- "μετά σου λέει ο ΠΑΟΚ πάνω από όλα". Για το μεγάλο λάθος που διαπράτεται μέσα στην ομάδα και δεν μιλάει κανείς τι να πω; Η ΠΑΕ απέλυσε τον Υπεύθυνο Μarketing που κλείνει χορηγείες και δεν πρόσελαβε άλλον. Απ' τα μεγαλύτερα λάθη του Ζαγοράκη. Που είναι οι σύνδεσμοι να κριτικάρουν και να το αναδείξουν. Εμένα προσωπικά περιμένουν;
    Όσο για τον Γκαγκάτση, ο γιος του ήρθε πολύ νωρίτερα, νομίζω μαζί με τον Ζαγόρ. Εκεί είπε κανείς τίποτα;

  • bill36 Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 14:00 Συντάχθηκε από bill36

    Σορυ για το διπλο ποσταρισμα με τα ιδια σχεδον πραγματα.Δικο μου λαθος.

  • Andreas4 Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 13:44 Συντάχθηκε από Andreas4

    paoki, στην κεντρική ιδέα του θέματος και πως βλέπεις τον Π.Α.Ο.Κ. συμφωνούμε. Για τα λάθη του Ζαγόρ για κάποια συμφωνούμε αλλά σε κάποια είσαι λάθος. Ο ερχομός του Γκάγκα ήταν λάθος του κι έφυγε και για τις διαιτησίες που είχαμε, όπως πολύ σωστά λες, αλλά και για το κράξιμο που έπεσε. Η πρόσληψη Γκάγκα ήταν η πρώτη ρωγμή στο γυαλί των σχέσεων μεταξύ οπαδών και Ζαγόρ. Το γυαλί μπορεί να μην έσπασε τότε, αλλά δεν ξανακόλλησε και δεν έγινε ποτέ όπως ήταν πριν. Για την στήριξη στον Κατσαρή δεν νομίζω ότι μπορούμε να του πούμε τίποτα. Αρέσει, δεν αρέσει ο Κατσαρής σε κάποιους, ήταν αυτός που ουσιαστικά έδωσε το χρίσμα του Προέδρου και εν πολλοίς έκαμψε τις όποιες σκέψεις είχε ο Ζαγόρ περί του να βγει ή όχι μπροστά και ν' αναλάβει τον Π.Α.Ο.Κ., τότε. Θα ήταν τουλάχιστον άκυρο από μέρους του να του γυρίσει την πλάτη και ν' ανοίξει μέτωπο εναντίον του, όντας ο Κατσαρής, έστω και τύποις, προϊστάμενος του. Γιατί κάθε φορά ο Κατσαρής είναι που ορίζει την Διοίκηση που θα πάει να ζητήσει το χρίσμα από το Πρωτοδικείο. Κι αν θέλει λέει "Ζαγόρ γεία σου, δεν νομίζω ότι είσαι άξιος να φέρεις τον τίτλο του Προέδρου της Π.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. και τέλος". Ίσως όχι τόσο απλά αλλά με μπόλικο παρασκήνιο, ανακοινώσεις, δημοσιεύματα κι άλλα πολλά τερτίπια η ουσία θα είναι η ίδια. Δεν είναι λοιπόν όλα έτσι απλά. Όσο για τα έργα στην Τούμπα και στην Μεσήμβρια. Είναι ίσως τα μόνα που μπορεί να έβαλαν με διάφορους τρόπους κανά φραγκάκι στην τσέπη των υπευθήνων, αλλά ΕΠΡΕΠΕ να γίνουν. ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ να μην έχουμε ιδιόκτητο αθλητικό κέντρο και να πληρώνουμε κάθε χρόνο τον Λόλα και τον κάθε Λόλα (όχι ότι έχω κάτι με τον άνθρωπο ούτε που τον ξέρω, απλό παράδειγμα είναι). ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ να ήμαστε ακόμα σ΄αυτό το γήπεδο, που τόσες βραδιές μας έχει χαρίσει. Και δεν του έχει γίνει ΚΑΜΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ανακαίνιση τόσα και τόσα χρόνια. Αφού γήπεδο καινούριο δεν βλέπουμε, πρέπει να γίνει τουλάχιστον ανθρώπινη και ανάλογη της εποχής της, 2012 πλέον, η Τούμπα. Τα περί Κουτσιανικούλη, Φιλομένο, Σαβίνι, Βερόν (τελευταία του χρονιά), Μούσλι (600; Θα μείνει για πάντα στην καρδιά μας για το γκολ στην Πόλη αλλά 600; Sorry, αλλά όχι), έχεις απόλυτο δίκιο. Και είναι κι άλλοι που αν τους θυμηθούμε θα κλάψουμε, μπορεί να είχαμε τώρα τουλάχιστον τον Κοντρέρας.

  • bill36 Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2012 12:17 Συντάχθηκε από bill36

    Την απαντηση μου στον παοκι την εφαγε η μαρμαγκα του admin, για καποιον λογο.. τεσπα εν συντομια.
    Ειναι αναφαιρετο δικαιωμα σου φιλε παοκι, να εκφραζεις τα πιστευω σου και τις αποψεις σου.Παρεπιπτοντως με τα συμπερασματα σου συμφωνω και επαυξανω,δεν νομιζω ομως οτι σε ενδιαφερει κιολας.
    Οσον αφορα τους συνδεσμους και τον Γκαγκατση,ειμαι σιγουρος οτι υπηρξαν ανακοινωσεις εναντιον του εκεινη την εποχη.Δεν θυμαμαι απο ποιον ομως για να γινω πιο συγκεκριμενος.Για τις εκλογες που αναφερεις, δεν μπορεσα να σε καταλαβω δυστυχως.
    Επισης να προσθεσω,για μενα οι ανακοινωσεις οταν τα πραγματα σφιξουν και χαλασουν ειναι το τελευταιο και δεν δινουν ουτε αλλοθι ουτε σειρα προτεραιτοτητας για οποιον τις εχει κανει παλαιωθεν.
    Αλλωστε και χθες βγηκαν ανακοινωσεις,αμφιβαλω κατα ποσον μετραει ουσιαστικα,τι γνωμη εχει πλεον μεγαλη μεριδα του κοσμου για την διοικηση και για την κατασταση οπως διαμορφωνεται.

    Φιλε sax,εχει μια καποια δευτερευουσα σημασια γιατι αν τυχον μονο εμεις τηρησουμε τους κανονες και οι αλλοι οχι ,τι θα λεμε ολοι μας αληθεια, εκτος βεβαια, αν και στο εξωτερικο θα μας φταινε οι "γνωστοι-αγνωστοι" εχθροι οπως για ολα τα στραβα του ΠΑΟΚ τα τελευταια πενηντα χρονια...
    Οπως και να χει τωρα μιλαμε για πραγματα που κανεις δεν ξερει ακομη πως θα κυλησουν οποτε ειναι μαλλον ατοπη η σχετικη αναλυση.

    Το σημαινον ομως ειναι να μην ξαναφτασει σε αυτο το σημειο το σωματειο και επισης βασικο ειναι να διαπιστωσουμε στην διαρκεια του χρονου αν οι διοικουντες καταλαβαν και πηραν το μηνυμα γενικοτερα,οχι μονο απο την UEFA αλλα και απο τον κοσμο του ΠΑΟΚ( για το οποιο ξαναλεω οτι αμφιβαλω).

  • theo21 Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012 22:59 Συντάχθηκε από theo21

    Κρίμα που το γράφω (φίλε Μακεδονομάχε)αλλά έχεις μεγάλο κόμπλεξ με την Α.Ε.Κ ,αυτοί τουλάχιστον έχουν να προσδοκούν χρήματα από τον Ψωμιάδη εσύ;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Κάτι τελευταίο όπως λέει & ένας φίλος έχεις διαρκείας γιατί νομίζω ότι είσαι του τσάμπα.Φιλάκια όπως την φωτογραφία

  • sax Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012 21:34 Συντάχθηκε από sax

    Γεια σου θετικε Vorie! Να εισαι καλα!

    Φιλε Bill, τι σημασια εχει τι θα γινει το καλοκαιρι και ποσο αυστηροι θα ειναι με τους αλλους, οταν εμεις ξεραμε και ξερουμε πως δεν θα παιζαμε με την Ουντινεζε, αν δεν πετουσαμε μερικα χρησιμα αντικειμενα απ την βαρκα; Αλλα ακομη και αν δεν ειχαμε αυτον τον κινδυνο, εσυ θα το ρισκαρες περιμενοντας να δεις τι θα γινει το καλοκαιρι, παραγνωριζοντας οτι ειμαστε γκαντεμηδες;

  • bill36 Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012 18:58 Συντάχθηκε από bill36

    @paoki
    Αδερφε εισαι αδικος οσον αφορα τον Γκαγκατση.Επειδη βαριεμαι να ψαχνω πραγματα που εγιναν πριν απο 2-3 χρονια, δεν θα πω οτι ηταν αυτος ο συνδεσμος ή ο αλλος ,αλλα σιγουρο ειναι οτι υπηρχε ανακοινωση κατα του Γκαγκατση οταν προσεληφθη στην παε.Αν υπαρχει κανενας που θυμαται καλυτερα, ας γραψει και ποιος την εκανε.
    Και φυσικα μεσα στα μπλογκς υπηρχε και ενταση και αντιδραση που δεν ειχε ομως καμια σημασια στην τελικη και για το πως ηρθε και για το πως εφυγε ο Γκαγκατσης απο την παε.
    Αλλωστε το ουσιαστικο θεμα δεν πρεπει να ειναι οι ανακοινωσεις,και σημερα βγηκαν καποιες,και τι εγινε, το ξερεις οτι υπαρχουν σαιτς που ασχολουνται με τον ΠΑΟΚ και δεν τις ανεβασαν καν?
    Αν καποια στιγμη τους "φυγουν" αποτομα τους νυν διοικουντες για τον αλφα ή βητα λογο,θα μετρησει ποιος ειχε βγαλει καποτε ανακοινωση εναντιον τους ή τι θα ακολουθησει που θα καει το συμπαν?
    Τωρα οσον αφορα την ψηφο που αναφερεις,συγνωμη αλλα με χασες.
    Για τα συμπερασματα σου δεν εχω να προσθεσω τπτ και δεν νομιζω να σε ενδιαφερει κιολας που συμφωνω μαζι σου.
    Καλως κανεις λοιπον και πιστευεις οτι πιστευεις.
    Αναφαιρετο δικαιωμα σου ειναι.

  • paoki Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012 15:01 Συντάχθηκε από paoki

    Προς Bill36

    Ποιο συμπαν ρε φίλε μιλούσε για Γκαγκάτση; Ποιο σύμπαν; Αντίθετα ο κοσμάκης έλεγε βρήκε ο ΠΑΟΚ άνθρωπο να υπάρχει στο παρασκήνιο, γιατι δεν είχε κανέναν μέχρι τότε. Έβγαλε κανένας σύνδεσμος ανακοίνωση που να κράζει την διοίκηση για την επιλογή Γκαγκάτση. Μπαααα. Τώρα μερικοί το θυμήθηκαν. Και δεν έφυγε για τις αντιδράσεις ο Βασίλης αλλά λόγω των σφαγιαστικων διαιτησίων, των πρώτων αγωνιστικών της χρονιάς 2009-10.
    Ή μήπως μίλησε κανένας για την ψήφο Ζαγοράκη στον μισητό εχθρό των συνδέσμων Κασταρη. Κάτι είπε η 4 και αυτό ήταν αποχή απ' τις εκλογές, αν θυμάμαι καλά.
    Και κάτι ακόμα, ο κόσμος ποτέ δεν φταίει.
    Από εκεί και πέρα δεν ξέρω πόσα θα είναι τα διαρκείας και τα σισητήρια του χρόνου, δεν ξέρω πόσοι δεν θα μπορούν να το πληρώσουν( γιατί υπάρχει πλέον πρόβλημα επιβίωσης στην Ελλάδα). Όσοι είναι Παοκ πρέπει να είναι εκεί ΌΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΌΠΩΣ ΉΜΟΥΝ ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ. Από κει και πέρα, εμένα η ομάδα μου είναι ΠΑΟΚ- αν κάποιων άλλων είναι Ζαγοράκης, τότε δεν έχω καμιά σχέση με τους κυρίους και ο ΠΑΟΚ καμιά μαζί τους.

  • paoki Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012 12:46 Συντάχθηκε από paoki

    Προς Δούκα
    Ρε φίλε άσε τι λέει ο Κόλκας και ο κάθε Κόλκας. Αυτόν περιμένεις να σου πει ποιος έκανε τις τρύπες. Το θέμα είναι εμείς να παρακολουθούμε και κρίνουμε τα γεγονότα και να μην περιμένουμε την άποψη των άλλων. Εμείς από μόνοι μας να ξέρουμε τι μας γίνεται. Ο Κόλκας κάνει απλά την δουλειά του, και εμείς απλά μαθαίνουμε την άποψη του όταν αρθρογραφεί. Συμφωνείς ότι ο κόσμος πρέπει να βοηιήσει τώρα την ομάδα περισσότερο από ποτε; Δηλαδή για τον Ζαγοράκη έκανε τα sold out, όχι για τον δικέφαλο αετό, για την ιστορία κτλ ;

  • bill36 Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012 12:20 Συντάχθηκε από bill36

    @PAOKI
    Αδερφε συγνωμη, αλλα για τον Γκαγκατση εκραζε ολο το συμπαν εκεινο το καλοκαιρι.Δεν τα θυμασαι καλα μαλλον για αυτο και την αναφερεις την περιπτωση του.
    Οσο για τα τρια χαρτια του Κουτσιανικουλη που λες, τοτε ηταν 1,5 συν το συμβολαιο του παικτη,τωρα ξαφνικα πως εγιναν 3 και πως ο Κουτσιανικουλης απο 200.000 ,βγηκε οτι επαιρνε 400.000 δεν ξερω...
    Και φυσικα για τον Σαλπιγγιδη,ενταξει για το παιδι οτι και να πει κανεις ειναι λιγο.
    Εκτος απο τον εμφυλιο που κοντεψε να ξεκινησει για χαρη του(σημειωτέον εγω τον παικτη τον ηθελα στην ομαδα και τον θεωρω πλεον κορυφαια ποδοσφαιρικη αξια αυτην την στιγμη στο τμημα),τι και που εκανε συμβολαιο 800.000 ,τι να εκανε 200.000.
    Σαμπως μεχρι τωρα του δωσανε και τπτ?
    Στις δυο κορυφαιες εισπρακτικές χρονιες της παε ΠΑΟΚ και ο ακριβοτερος της παικτης ειχε παρει ακομη μεχρι προτινος κατι ψιλα γιατι ετσι εξυπηρετουσε..το πλανο!!!!!!
    Και ουτε θα επαιρνε αν δεν ηταν ο μπαμπουλας της UEFA.
    Και το τρελο ειναι,για ολα αυτα και για αλλα πολλα, για καποιους εδω μεσα, αλλα να δεις που στο τελος θα γινει και η επισημη γραμμη της διοικησεως, αυτοι που φταινε κυριως ειναι αυτοι που δινανε τα λεφτα, ο κοσμος δηλαδη ,και οχι αυτοι που τα διαχειριζονταν.
    Και επειδη και μενα μου αρεσει να κανω προβλεψεις,μονο που οι δικες μου ειναι δυσοίωνες γιατι ειμαι απαισιοδοξος ανθρωπος( τα καλα του να εχεις καταλαβει τι ειναι να εισαι Παοκτσης, την δεκαετια του 80 με το μπασκετ) το καλοκαιρι που τα διαρκειας θα ειναι οσα ειναι,δηλαδη λιγα, παλι οι ιδιοι θα φταινε,ο κοσμος,τωρα ομως οχι γιατι εδινε λεφτα και ειχε απαιτησεις αλλα γιατι δεν θα δωσει τα λεφτα του και θα την κανει με ελαφρα πηδηματακια.
    Και για ανκορ σκεψου οοοολα αυτα που ξεκινησαν να γινονται απο το καλοκαιρι και μετα ( γιατι αμα βαλουμε και τα παλιοτερα θα μας πιασει πονοκεφαλος και θα ειμαστε και εγωϊστες) να ειχαν γινει οχι με τον Γουμενο αλλα με τον συγχωρεμενο τον Βουλινο.
    Τα μισα λαθη που ειχε κανει αυτος σε συγκριση με τους τωρινους και κοντεψανε να τον λυντσαρουν και προχθες οι ιδιοι ανθρωποι βγαινανε και του ζητουσανε συγνωμη ,οι αθεοφοβοι.
    Ο περιβοητος Αντωνης ,αν θυμαμαι και σωστα το ονομα του ανθρωπου, ελειπε μονο απο κανενα ραδιοφωνο να μοιραστει με τους ακροατες τις αναμνησεις του απο τον συγχωρεμενο.
    Δεν βγαινει λοιπον ακρη, γιατι τα πραγματα γυριζουν και γυριζουν για να εξυπηρετουνται συγκεκριμενα συμφεροντα και ανθρωποι και οχι ο ΠΑΟΚ.

  • Δούκας Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012 09:32 Συντάχθηκε από Δούκας

    PAOKI, Εγώ δεν είδα πουθενά στο άρθρο να αναφέρεται η κακοδιαχείριση που κι εσύ το λες παρακάτω. Μάλλον θέλει να το πνίξει ο αρθρογράφος και αποπροσανατολίζει μιλώντας για άγιο Βιειρίνια που κλείνει τρύπες. Δεν μας λέει όμως ποιος ευθύνεται για τις τρύπες. Δηλαδή φάγαμε την καμπάνα, και να χειροκροτάμε κιόλας. Όπως είπε και ο Βρύζας, πρέπει να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις και να μην τις ακολουθούμε. Ας βρουν λοιπόν τρόπους να μειώσουν τις δαπάνες και να αυξήσουν τα έσοδα, αφού αυτοί διοικούν. Και όχι σήμερα αλλά χθες. Και επειδή δεν έγινε χθες, προχωρήσανε στο ξεπούλημα. Δεν θα τα έλεγα, αλλά προκλήθηκα, από το υφάκι του. Μας την έχει πει και που σχολιάζουμε.

  • PAOKI Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012 23:57 Συντάχθηκε από PAOKI

    Προς Δούκας

    Κριτική να γίνει και πάντα να γίνεται και πάντα έλενχοι. Αλλά στα καλά γιατί δεν ασκούσε κριτική κανένας; Αυτοί που λένε σήμερα για Γκαγκατση, γιατί όταν ήρθε δεν λέγανε ΤΙΠΟΤΑ. Όταν παίρναμε κουτσιανικούλη με 3 εκ πανηγυρίζαμε και δεν μας ένοιαζε αν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει η ΠΑΕ. Τα ίδια με Σαλπιγγίδη: ρώτησε κανέις αν μπορούμε να πληρώνουμε 1 εκ. το χρόνο. Τώρα ξυπνήσανε όλοι. Τώρα να στηρίξουμε την ομάδα όλοι,όχι τον Ζαγόρ, τον ΠΑΟΚ. Νέα εποχή έρχεται για το ποδόσφαιρο και πρέπει η ομάδα να είναι έτοιμη. 21000 ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟΝ ΙΟΎΝΙΟ.

  • Δούκας Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012 19:37 Συντάχθηκε από Δούκας

    Κόλκα,
    από τον καναπέ μου ρωτάω, τί σε πειράζει?
    Και γατί να κάνω επανάσταση? Κάνει για μένα ο revolution man.
    Δηλαδή η εταιρεία χρωστάει και ΔΕΝ φταίει η Διοίκηση? Να μην το πούμε?

  • Mike Fasolakis Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012 17:10 Συντάχθηκε από Mike Fasolakis

    Σταύρο, επειδή πέταξες πάλι τη μπηχτή σου για την ΑΕΚ ("έχει τον κανένα") περίμενε να δούμε ποια ομάδα έχει τον κανένα στον αγώνα του κυπέλλου. Γιατί σε βλέπω πάλι να τρέχεις και να μη φτάνεις από το κάζο του νέου αποκλεισμού. Όσο για τη διοίκηση της ομάδας σου ψάξε να βρεις ποιοί φέσωσαν τον ΠΑΟΚ 30-40 μύρια τα τελευταία 3 χρόνια, παρά τα καλά έσοδα από τα εισητήρια. Αντί να ζητάς ευθύνες μιλάς για σωστή και ...νοικοκυρεμένη διαχείρηση. Κάτι ήξερε ο Βρύζας που επέστρςψε στην ομάδα.

  • paoki Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2012 15:16 Συντάχθηκε από paoki

    Εγώ ξέρω ότι αυτό που μας έφαγε είναι η μεταγραφάρα του Κουτσιανικούλη 3 εκ.( σε Εργοτέλη και παίκτη) συν το μισθό του 450 χιλ., οι επιλογές Παπάζογλου 400 χιλ και Σαβίνι 420 χιλ και Φιλομένο 400 χιλ ( μαζι με εφορίες), τα 350 χιλ του Βερόν το τελευταίο χρόνo που δεν έπαιζε, η χαζοανανέωση Χαλκιά 600 χιλ., τα 600 χιλ του Κριστιάνο για 1,5 χρόνο, τα πολυετή συμβόλαια, τα 3 εκ. για την Τούμπα που έδωσε από το 07 ο Ζαγορ απ' την καλή του την καρδιά και τα πολλά εκατ. (είχα ακούσει 4 εκ.) για Μεσήμβρια έργο που δεν το απαίτησε κανένας και το έκανε για την ψυχή της μάνας του. ΚΑΝΤΕ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΣΟΥΜΑ- ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Οι αποτυχημένες ακριβοπληρωμένες μεταγραφές και τα πολυδάπανα έργα που άμα δεν τα έκανε δεν θα τον έλεγε κανείς τίποτα(εξαίρεση διορθώσεις γηπέδοY για UEFA)


    Υ.Γ. μιλάω για χρηματικά ποσά και ότι γράφω το έχω ακούσει από ρεπόρτερς του ΠΑΟΚ και αν πέφτω κάπου έξω, πιστεύω για λίγο- και οι μισθοί αφορούν απολαβές ενός έτους.

    Σταύρο περιμένω την άποψή σου για το σχόλιό μου

«12»
Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.