Αν δεν αγαπηθεί, δε προχωρά

Δημοσίευση: Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 00.02

Ο Άντρε Βιεϊρίνια πουλήθηκε σε μία ομάδα του εξωτερικού, σε ένα προηγμένο πρωτάθλημα και θα συνεχίσει την καριέρα του εκεί για τα επόμενα 3,5 χρόνια.

Αν έγραφα πως σε κάποια φάση ο Βιεϊρίνια ΘΑ πουληθεί σε μία ομάδα του εξωτερικού, σε ένα προηγμένο πρωτάθλημα και θα συνεχίσει την καριέρα του εκεί για τα επόμενα 3,5 χρόνια, θα φαινόταν σε κανέναν σας παράξενο; Δεν είναι η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων;

Όλοι μέσα μας γνωρίζαμε πως ο Βιεϊρίνια θα πουληθεί σε κάποια φάση, απλά η ώρα που συμβαίνει αυτό πονάει. Κάποιους τους πειράζει που έγινε στα μέσα της περιόδου, κάποιους άλλους που δεν περιμέναμε τον αγώνα με την ΑΕΚ ή που δεν τον κρατήσαμε μέχρι το καλοκαίρι. Και το καλοκαίρι ο πόνος ίδιος θα ήταν, απλά το ποσό που θα εισέπραττε ο ΠΑΟΚ θα ήταν μικρότερο.

Μου λένε όλοι γιατί είμαι τόσο ήρεμος. Άλλοι θεωρούν πως αβαντάρω τη διοίκηση. Δεν την αβαντάρω, απλά συμφωνώ μαζί της. Και συμφωνώ κόντρα σε ένα κομμάτι οπαδών που αδυνατούν να καταλάβουν πως ο ΠΑΟΚ έφτασε εδώ γιατί απλά δεν πήρε σκληρές αποφάσεις νωρίτερα.

Πόσο τυχαίο είναι πως ο ΠΑΟΚ άρχισε να χρωστάει όταν σταμάτησε τις πωλήσεις; Ο ΠΑΟΚ αναπτύχθηκε ποδοσφαιρικά μέσα από τις πωλήσεις Φερναντέζ, Χριστοδουλόπουλου, Μελίσση και το ένα εκατ. που πήρε για τον Σικαμπάλα, ξέχωρα αν μπορούσε να πάρει άλλά δέκα από αυτόν αν ο Γούμενος δεν είχε κάνει τη γκέλα.

Έκτοτε, ο ΠΑΟΚ δεν προχώρησε σε καμία πώληση και το τετράπτυχο της επιτυχίας μίας ΠΑΕ σαν τη δική μας, έσπασε.

Για εμένα, δεν έχουμε καμία τύχη αν δεν ποντάρουμε στα έσοδα των τηλεοπτικών, των χορηγιών, των εισιτηρίων και της υπεραξίας που δίνουμε στους παίκτες. Ναι, χρειάζεται και το εμπορικό, μπορεί να μας βοηθήσει σημαντικά οικονομικά, αλλά χωρίς την είσπραξη της υπεραξίας δεν έχουμε καμία τύχη. Και αυτό πρέπει να το βάλουμε όλοι καλά στο μυαλό μας.

Το επιχείρημα «ΠΑΟΚ είμαι δεν πουλάω» δεν υπάρχει, είναι πιο γραφικό και από το Πήλιο ή τα Ζαγοροχώρια. Η ουσία είναι πως έχω διοίκηση, την οποία πρέπει να αφήσω να πουλήσει στο κατάλληλο τάιμινγκ για να εισπράξει και να επενδύσει στην ομάδα.

Στη προκειμένη περίπτωση, ο Ζαγοράκης μέσα στο κακό του παραγοντικό φεγγάρι, δεν πούλησε σε σωστό τάιμινγκ, άρχισε να πιέζεται υπερβολικά και εν τέλει, ήρθε ο Βρύζας και τον βοήθησε να καθαρίσει την μπουγάδα. Αυτός που παρουσιάζονταν ως δελφίνος του, για να καταλάβουμε πόσο λάθος αισθητήριο έχει καμιά φορά το κοινό.

Δεν υπάρχει ομάδα που δεν πουλάει. Και αυτοί που γκρινιάζουν, δεν έχουν σοβαρή επιχειρηματολογία. Απλά μέσα στον πόνο τους, προσπαθούν να συνθέσουν μία.

Αυτό που πρέπει να σεβαστούμε όλοι επιτέλους, είναι πως έχουμε μία διοίκηση οικουμενική. Από τη στιγμή που πήρε σκληρές αποφάσεις, σημαίνει πως έκανε το restart της. Πως άρχισε να επαναλειτουργεί.

Σε μία εποχή που οι αποφάσεις κοστίζουν πολύ περισσότερο, θα πρέπει να την αφήσουμε να λειτουργήσει χωρίς πίεση. Να μπορεί να ζυγίσει καταστάσεις χωρίς να σκέφτεται τι θα πει το κοινό. Την ίδια στιγμή, θα πρέπει να βοηθήσουμε τα παιδιά που μένουν στην ομάδα και αυτά που θα έρθουν, να πετύχουν τους στόχους τους. Να μας δώσουν χαρές. Αν τους κάνουμε να αισθανθούν άχρηστοι, μάλλον χάνουμε την ουσία.

Αυτοί που μένουν, ούτε άχρηστοι είναι, ούτε ανίκανοι να πετύχουν πράγματα αν η αύρα γύρω τους είναι θετική. Ο ΠΑΟΚ έχει αυτή την ιδιομορφία και το ξέρουμε όλοι. Αν δεν αγαπηθεί, δεν προχωρά.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

19 σχόλια
  • alexandro Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 22:51 Συντάχθηκε από alexandro

    Ολοι εσεις που λετε γιατι δεν τον πουλησε το καλοκαιρι να πηγενατε εσεις να τον πουλησετε.Εδω ο Βιτολο εφυγε κιεγινε χαμος!!Επισης σ'αυτη τη σκεψη νιωθω σα να ακουω οοολους εσας να γκρινιαζετε και να λετε ας τον κρατουσαμε μεχρι το Δεκεμβρη να μπουμε στους 32 και μετα ας τον πουλησουμε...Ετσι ειναι ο λαος του Π.Α.Ο.Κ.

  • paoki Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 21:52 Συντάχθηκε από paoki

    Bill36 Ρε πας καλά; Σου είπα ότι τον έφερες;;; Για τον καπελαδούρα καθένας όπως το βλέπει. Εγώ είδα ότι ο πρόεδρος με την κίνηση των αποδυτηρίων δεν είναι καρεκλοκένταυρος αλλά θετικός σε όποιον θέλει την ΠΑΕ. Εσύ δες το όπως θες.

    Michael1 Μπράβο ρε φίλε.Τέτοιους προσγειωμένους οπαδούς χρειαζόμαστε. Σου βγάζω το Panama καπέλο μου.....

    ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΟΚ(ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ) ΟΦΕΙΛΕΙ/ΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕΙ/ΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ/ΟΥΜΕ.

  • Michael11 Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 18:47 Συντάχθηκε από Michael11

    Ftaei h dioikhsh pou to plano allaxe otan :

    exoume 3.000.000 euro ligotera diarkias?

    den exoume xorigia apo thn Delta?

    diplasiastike h eforia?

    meiwthikan ta thleoptika apo th nova?

    meiwthike h xorigia tou opap?

    h ouefa thelei na meiwthoun ta palia xreh?

    Ta plana anaprosarmozonte analoga me thn oikonomikh katastash ths PAE.

    Sygkentrwtheite giati an den htan ayth h dioikhsh twra tha mas eixe steilei o Goumenos sthn thesh tou Irakli.

  • Bill36 Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 16:38 Συντάχθηκε από Bill36

    @Paoki
    Ναι "τρισμεγιστε" και "σεβαστε κυριε της Σοφιας" εγω τον εφερα τον καπελαδουρα.
    Το επιθετο μου ξεκιναει απο Σαχ και τελειωνει σε ιδης και η σαρξ της σαρκος μου ειναι μελος της διοικησης ομαδος της πολης μας.
    Επισης εγω τον κατεβασα στα αποδυτηρια της ιδιας ομαδος και εγω τον περιτριγυρνουσα εις τας Ευρωπας οπου ο αυτος κυριος με τα καπελα ελεγε για το αυτο σωματειο για το οποιο καιγομαστε .." η ομαδαρα μου εκανε αυτο και εκανε και τ' αλλο".
    Καλυτερα λοιπον ν' ακουσεις οποιοδηποτε ραδιοφωνο που θα τα περιγραφει οπως θελεις να τ΄ακουσεις, οτι πχ η μεταγραφη του Βιερινια απεφερε κερδος καπου 30 μυρια ευρω αλλα μπορει και 50.
    Για να ξερεις ομως φιλαρακι, εγω, για να βρω την ησυχια μου, εκοψα και τα ραδιοφωνα και τις εφημεριδες,καντο και συ και θα με θυμηθεις.
    Και η οποια ενημερωση μου γινεται απο σαϊτ που λενε συνηθως τα αντιθετα απο τι πιστευω εγω, μπας και μεσα στα οσα διαβασω ,βρεθει, σπανιως και που, και καμια αληθεια και αλλαξει η γνωμη που εχω σχηματισει για ορισμενους εδω και καποια χρονια.
    Και οσο για αυτους που λες,αν οντως τετοια πραγματα λεγανε, εσυ εισαι η μια και αυτοι ειναι η αλλη πλευρα του ιδιου νομισματος και στην μεση ο ΠΑΟΚ.

  • paoki Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 15:26 Συντάχθηκε από paoki

    Bill36 Φιλαράκιεγώ είμαι ο αντιδημοκρατικός που καίω βιβλία και εξορίζω, ή αυτοί που κάνουν μπούκες σε σταθμούς και σιωπούν την γνώμη παραγωγών. Και δεν είμαι φανατικός. Απλά είμαι σκασμένος με αυτούς που κάνουν κριτική σκοπιμότητας και παρακαλάνε στον αγώνα με τον Λεβαδειακό να γίνουν φασαρίες. Τους ακούσαμε χθες να το λένε. Και εσύ πανέξυπνε, ε πανέξυπνε, κράξε αυτούς που σου φέρναν μπατήρηδες που δεν έχουν να πληρώσουν το διαζύγιό τους και τους φταίει ο Ζαγοράκης μόνο και μόνο επειδή δεν έχουν την πρώτη είδηση απ' την ΠΑΕ και την 'εχουν άλλοι. Γιατί όταν ήταν ο Γούμενος βλέπαν 40 εκατ. χρέη. και λέγαν στον αέρα ότι όλα ήτανkάλά.

  • Bill36 Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 14:40 Συντάχθηκε από Bill36

    Για να μην λεμε ολοι τα ιδια, να ευχηθω μονο οτι ολα αυτα τα ομορφα και σωστα που περιγραφετε κε Κολκα για το πως πρεπει να λειτουργει η παε και τα εμπορικα τμηματα κλπ κλπ, να μην τα ξαναγραψετε το 2014 για τους ιδιους ανθρωπους.
    Γιατι τα ειχατε ξαναγραψει αν δεν κανω λαθος και το 2010 και το 2008 και δεν...

    @paoki
    Με αυτα που γραφεις,ετσι οπως τα γραφεις και αν τα πιστευεις,φαινεται οτι εισαι ενας δογματικος και φανατικος ανθρωπος.
    Απο αυτους που καινε βιβλια και εξοριζουν ανθρωπους γιατι δεν συμφωνουν με τα πιστευω και την ιδεολογια τους.

    Δεν εισαι προβατο λοιπον αδερφε αλλα μακαρι να ησουν.

  • paoki Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 13:38 Συντάχθηκε από paoki

    Εμείς είμαστε τα πρόβατα του Ζαγοράκη. Εσείς είστε τα πρόβατα των ραδιοφώνων-Γρηγοριάδη-Ζαγόρα-Καμόρα(όνομα και πράμα), που δεν κάνουν αγνή κριτκή αλλά κριτική σκοπιμότητας για να μπουν στην ΠΑΕ και να παίρνουν πρώτη την είδηση. Ραδιοφωνοποιημένοι, internetikoi οπαδοί του 21ου αιώνα. Θέλετε εμφύλιο. Θα τον έχετε. Είμαστε πανέτοιμοι. Το χατήρι των λαμόγιων δεν θα γίνει.

  • Andreas4 Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 12:29 Συντάχθηκε από Andreas4

    Λάθη, πολλά λάθη του Ζαγοράκη που κανείς δεν μπορεί ν' αποδείξει ότι ήταν υστερόβουλα αλλά ούτε και το αντίθετο. Αφού είναι γνωστό ότι οι ισολογισμοί λένε αλήθειες όταν θες να λένε αλήθειες αλλά και ψέματα όταν θες να κρύψεις κάτι. Σίγουρα όχι εξόφθαλμα πράγματα αλλά μικρά που μπορεί να κάνουν την διαφορά σε μία τσέπη. Η ουσία είναι ότι χάνονται παίκτες για τον Π.Α.Ο.Κ. που κοσμούσαν το Ελληνικό Πρωτάθλημα γενικότερα (Κοντρέρας, Βιερίνια), παίκτες που τους έφερε ο Ζαγοράκης για να λέμε και το σωστό. Και τα λεφτά που θα εξοικονομηθούν ή θα εισπραχθούν από τον Π.Α.Ο.Κ., δεν θα πάνε στην επάξια αντικατάσταση τους και να σου μείνει και κάτι οπότε να λες ότι έχεις κάνει καλό deal αλλά στην αποπληρωμή ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων. Με, σίγουρο, αντίκτυπο στο αγωνιστικό τμήμα. Είναι ουτοπία να ελπίζουμε στα πιτσιρίκια μας, όσο ταλέντο και να διαθέτουν, ότι θα μπορέσουν να καλύψουν το κενό γιατί για να σουν αποδώσουν καρπούς οι ακαδημίες σου θες τουλάχιστον 6-7 χρόνια. Ταλεντάκια 12-13 χρονών που δεν έχουν ψηθεί ακόμα και τα βάζεις από νωρίς στην νοοτροπία της Α' ομάδας. Στον Π.Α.Ο.Κ. οι ακαδημίες λειτουργούν με σωστά πρότυπα τα τελευταία 3-4 χρόνια γι' αυτό κι έχουμε τις πρώτες φουρνιές καλών ταλέντων (Σταφυλλίδης, Παναγιωτούδης, Πόποβιτς, Αποστολόπουλος κτλ) τώρα. Μόνο που αυτοί όλοι, πλην του Αποστολόπουλου, είναι παιδιά 17-18 χρονών και δεν μπορείς ακόμα να τους βάλεις να τραβήξουν το κάρο από την λάσπη και να στηριχτείς επάνω τους. Τώρα αρχίζεις και τους μπολιάζεις σιγά σιγά να παίρνουν παιχνίδια και παραστάσεις και να δείχνουν δείγματα του ταλέντου τους και αν μπορείς ή όχι να ελπίζεις βάσιμα σ' αυτούς. Αλλιώς υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να τους κάψεις. Ο δρόμος είναι μακρύς και δύσβατος για τον Π.Α.Ο.Κ.. Όταν φέραμε τον Ζαγοράκη, ξέραμε ότι είναι άπειρος και ότι θα κάνει και λάθη απλά πιστεύαμε ότι είναι έντιμος και τα λάθη δεν θα είναι μεγάλα. Πολλοί όλ' αυτά στην πορεία είτε ηθελημένα, είτε άθελα τα ξέχασαν. Η αλήθεια είναι ότι ο Ζαγοράκης συσπείρωσε τον κόσμο και διαχειρίστηκε ένα τεράστιο ποσό, για τα δεδομένα του Π.Α.Ο.Κ. με πολλά λάθη. Το ηθελημένα ή άθελα είναι στην κρίση του καθενός. Αλήθεια επίσης είναι ότι ο Λαός του Π.Α.Ο.Κ. ξαναπέκτησε ομάδα να βλέπει και να θέλει να πάει στην Τούμπα ή εκτός έδρας να την δει να παίζει. Κι όχι να πηγαίνει μόνο και μόνο επειδή είναι Π.Α.Ο.Κ. και πρέπει να πάμε να τους στηρίξουμε. Αλήθεια είναι ότι βαδίσαμε σε Ελληνικά και Ευρωπαϊκά μονοπάτια που είχαμε κοντέψει να ξεχάσουμε, οι παλαιότεροι, πως περπατιούνται. Ενώ οι νεότεροι τα περπατίσανε για πρώτη φορά στην ζωή τους. Αλήθεια είναι ότι ο Π.Α.Ο.Κ. απέκτησε επιτέλους προπονητικό κέντρο κι έπαψε να είναι τσιγγάνος δεξιά κι αριστερά. Και χάρη σ'αυτό το προπονητικό κέντρο, αν δεν γίνουν εγκλήματα από 'δω και πέρα, μπορεί να δούμε και κανά Έλληνα Κοντρέρας ή Βιερίνια. Το ποτήρι, ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία κάθε ανθρώπου, άλλοι το βλέπουν μισοάδειο κι άλλοι μισογεμάτο. Η επιλογή είναι προσωπική υπόθεση του καθενός.

  • Mikele Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 12:04 Συντάχθηκε από Mikele

    O ΠΑΟΚ πουλησε γιατι βρεθηκε με την πλατη στον τοιχο. Και πολυ καλα εκανε. Το κερδος ομως θα μπορουσε να ειναι μεγαλυτερο αν η κινηση γινοταν πολυ πιο νωρις. Και πολυ κακως δεν εγινε. Αν γινονταν, τα οφελη θα ηταν πολλαπλασια, η συνεχεια της ομαδας πολυ πιο ομαλη, η αντικατασταση αμεση και η ΟΥΕΦΑ δε θα ειχε κανενα λογο να επεμβει. Και το λαθος ειναι ακομα μεγαλυτερο, αν αναλογιστουμε το οτι μιλαμε για εναν παιχτη που ουτως ή αλλως θα εφευγε απο την ομαδα. Συντομα.

    Αυτο δειχνει το οτι μια διοικηση πρεπει να πηγαινει κοντρα στα καφενεια-συνδεσμους και κοντρα στα κανονικα καφενεια. Αλλιως κινδυνευει να καταντησει μηχανη παραγωγης καφεδων, σοκολατων και υποβρυχιων (αυτα με τη βανιλια). Ας μας γινει μαθημα για την επομενη φορα και η επομενη πλωηση να εχει στοχο το ΜΑΞΙΜΟΥΜ κι ασε τα καφενεια να ψηνουν ελληνικους ναι και οχι.

  • naughty boy Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 10:31 Συντάχθηκε από naughty boy

    Δεν τη λες ολόκληρη την ιστορία Σταύρο. Πρέπει στο "ο Βιεϊρίνια ΘΑ πουληθεί σε μία ομάδα του εξωτερικού, σε ένα προηγμένο πρωτάθλημα και θα συνεχίσει την καριέρα του εκεί για τα επόμενα 3,5 χρόνια" να προσθέσεις ότι πουλήθηκε για 3,5 εκατομμύρια ευρώ, και από αυτά τα χρήματα θα πρέπει να δώσει και το 1/3 στην Πόρτο. Τα μπόνους 500+500 που διαβάζουμε, είναι λεφτά που μπορεί να τα πάρουμε μπορεί και όχι.

    Άρα τα σίγουρα λεφτά που εξασφάλισε η διοίκηση στην ομάδα από την πώληση του μεγαλύτερου περιουσιακού της στοιχείου, είναι 2,5 εκατομμύρια και μπορεί να πάρει και μέχρι ένα εκατομμύριο παραπάνω, ΑΝ ο παίκτης αποδώσει έτσι ώστε να πάρουμε τα μπόνους και ΑΝ η Πόρτο δεχτεί να πάρει λιγότερα από το ποσοστό που έχουμε υπογράψει να της δώσουμε. Με άλλα λόγια το 1/4 των χρημάτων που θα έπαιρνε από τη ρήτρα, ή τα μισά της καλύτερης καλοκαιρινής προσφοράς. Και αν η αξία του Βιειρίνια δίνει σε όλους μας τη βεβαιότητα ότι θα διακριθεί και θα πάρουμε και τα μπόνους που περιμένουμε, οι καιροί μας λένε ότι κανένας δεν είναι αρκετά κορόιδο ώστε να αφήσει χρήματα που έχει εξασφαλισμένα επειδή χρωστάει μια χάρη στο Βρύζα.

    Επιστρέφουμε λοιπόν στην αρχική υπόθεση και σου λέω ότι αν έλεγες ότι "ο Βιεϊρίνια ΘΑ πουληθεί σε μία ομάδα του εξωτερικού, σε ένα προηγμένο πρωτάθλημα και θα συνεχίσει την καριέρα του εκεί για τα επόμενα 3,5 χρόνια και ο ΠΑΟΚ θα πάρει 2,5 εκατομμύρια και αν είμαστε κάργα τυχεροί μπορεί και 3,5" όλοι θα έμεναν κάγκελο και θα έτρεχαν στην Τούμπα για φασαρία.

    Το πρόβλημα βέβαια δεν είναι αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που το βλέπουμε να συμβαίνει. Με αντίστοιχο τρόπο πετάχτηκε στα σκουπίδια η υπεραξία που δώσαμε στον Κοντρέρας (και μη μου πει κανείς ότι το 2008 ο Κοντρέρας ήταν φτασμένος ποδοσφαιριστής, τελειωμένος ήταν και τον αναγεννήσαμε), η υπεραξία που δώσαμε στο Βιτόλο (κάτι για ρήτρες 5 μυρίων και κάτι πλάγιες προτάσεις Ολυμπιακού θυμάμαι) η υπεραξία που δώσαμε στον Αρίας (κλήση στην εθνική της χώρας του ένα μήνα πριν την αποδέσμευσή του...) και πάει λέγοντας.

    Και τα λέω αυτά επειδή θεωρώ δεδομένο ότι ο ΠΑΟΚ πρέπει να δίνει υπεραξία στους παίκτες του, να αγοράζει φτηνά, ή να βγάζει από τα σπλάχνα του, και να πουλάει πανάκριβα και την κατάλληλη στιγμή, όπως ακριβώς έκανε πριν τέσσερα χρόνια με τους Χριστοδουλόπουλο και Μελίσση. Εκείνες τις περήφανες πωλήσεις όμως, και τις πετυχημένες κινήσεις που ήρθαν ως λογική συνέπεια, τις ακολούθησαν οι αποδεσμεύσεις παικτών (μερικούς από τους οποίους η ομάδα είχε πληρώσει και για μεταγραφές και όχι μόνο τα συμβόλαια) και το συμβολικό χάρισμα δεδουλευμένων, τα οποία φυσικά ακολουθήθηκαν από ανανεώσεις παικτών οι οποίοι φώναζαν ότι δε μπορούν πλέον και την έλευση ελεύθερων παικτών με φουσκωμένα συμβόλαια (σε σχέση με την πραγματική τους αξία και τα λεφτά που έπαιρναν στις προηγούμενες ομάδες τους) οι οποίοι δε στέριωσαν στον ΠΑΟΚ και σε κανένα σταθμό της καριέρας τους έκτοτε. Εννοείται ότι όλο αυτό το διάστημα οι κινήσεις που έγιναν για να βρεθεί ο επόμενος Χριστοδουλόπουλος ήταν απλά ανύπαρκτες. Δηλαδή από το να δίνουμε υπεραξία και να την καρπωνόμαστε με πωλήσεις, φτάσαμε στο να πληρώνουμε εμείς την υπεραξία που έδιναν άλλοι σε αμφίβολης αξίας παίκτες, οι οποίοι μας ξεζουμίζουν ακόμη και σήμερα έχοντας φύγει από την ομάδα, ενώ φυσικά είτε ψάχνουν ομάδα, είτε αγωνίζονται σε χωριά, εδώ και αλλού.

    Και ειλικρινά θεωρώ δεδομένο ότι εδώ δεν υπάρχει δόλος, ούτε κλεψιά, ούτε λαμογιά, μόνο αγάπη για το σύλλογο. Αλλά αυτά τα λάθη, τα οποία έγιναν για να καλύψουν άλλα λάθη, πάντα των ιδίων προσώπων είναι δυνατόν να περνούν εντέλει απλά ως λάθη; Γιατί εγώ μπορεί να έχω κάθε καλή πρόθεση να εργάζομαι μέχρι και αμισθί σε μια εταιρία την οποία εκτιμώ, μέχρι και που την θαυμάζω, απλά επειδή έτσι γουστάρω. Αν εντέλει όμως η παρουσία μου εκεί κοστίζει στην εταιρία αυτή με τα συνεχή μου λάθη εκατομμύρια και εκατομμύρια είναι δυνατόν να παραμείνω εγώ εκεί; Ή μήπως θα μπορώ να εξαργυρώνω εσαεί πέντε καλές κινήσεις που έκανα, η τελευταία των οποίων ήταν πριν από 3-4 χρόνια;

    Λέμε μεταξύ μας, διαβάζουμε και σε εσάς καμιά φορά, ότι έπρεπε να γίνει η πώληση το καλοκαίρι και όχι τώρα κλπ κλπ. Γιατί δεν έγινε αυτό τότε; ποιος φταίει; Αυτός (-οι) που φταίει (-νε) είναι σήμερα μήπως στη διοίκηση; Χρεώνεται η ομάδα το σημερινό τους λάθος εξαιτίας του καλοκαιρινού τους λάθος; Ακόμη, αν εγώ δωρίσω δυο εκατομμύρια στο δημόσιο, αλλά το έχω ζημιώσει ήδη με τα πολλαπλάσια, ασχέτως του αν οι ζημίες μπήκαν στην τσέπη μου ή όχι, μπορώ να θεωρούμαι ευεργέτης; Μήπως δικαιολογείται να βάλουν εμένα ή τα παιδιά μου στο υπουργικό συμβούλιο, τιμής ένεκεν;

    Πρέπει να καταλάβεις Σταύρο ότι ο Ζαγοράκης πλέον δεν είναι εκεί που είναι επειδή δίνει όραμα. Είναι εκεί που είναι επειδή δεν υπάρχει άλλος για τη θέση. Και καταλαβαίνω την προσπάθεια να ωραιοποιούνται οι επιλογές του ώστε να υπάρχει κάποια ηρεμία στην ομάδα και τον κόσμο, και να έχει χρόνο να καλύπτει τα λάθη του, ίσως και να μαθαίνει και να μην τα επαναλαμβάνει. Και δεδομένου του ότι άλλη λύση στον ορίζοντα δε φαίνεται να υπάρχει ίσως είναι και το καλύτερο για την ομάδα. Όμως έχω την αίσθηση ότι ένα γερό ξέσκισμα όχι από το Σάκη και τον πεταλούδα στα μπλογκ, ή τον χωρίστρα και τον χλεχλέ του ΑΣ στις εφημερίδες, αλλά από αυτούς που του έχουν δώσει αμέριστη στήριξη τόσα χρόνια, ίσως λειτουργήσει ως σοκ που θα τον συνεφέρει πριν έρθει η επόμενη τραγική επιλογή. Η οποία μπορεί κάλλιστα να είναι π.χ. η πώληση του Μαλεζά ή του Kλάους, ή ακόμη μια περήφανη αποδέσμευση στο πρόσωπο του Σαλπιγγίδη στο άμεσο μέλλον.

  • tsak δε φλίπερ Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 09:17 Συντάχθηκε από tsak δε φλίπερ

    Αφού τελικά κανείς δημοσιογράφος δεν αβαντάρει τη διοίκηση και η συνομοσιολογία είναι απλά στη φαντασία κάποιον ανίδεων και χαμηλού iq, οπαδών μας ας αναλύσουμε λίγο 2 πραγματάκια.
    Τα κακά φεγγάρια πέρασαν κατά την παγιατάκια οπτική του άρθρου και ήρθε ο clinex να καθαρίσει τη μπουγάδα αφού αυτόν ξέρω αυτόν εμπιστεύομαι...
    Στη συνάρτηση όμως κάτι λείπει, τι λείπει, τι λείπει να το πω απλά, να το πω τεχνοκρατικά μια και πλέον στον ΠΑΟΚ μας έτσι σκεφτόμαστε? τες πα θα το πώ both side ο αντικαταστάτης βρε κουτά αυτό ξεχάσατε ...
    Δηλαδή όταν σε μια οικονομική μονάδα η βασική σου επένδυση απαξιώνεται, πωλείται, λήγει τέλος πάντων η λειτουργία της, η εταιρία οφείλει σε ορισμένο χρόνο, να προβεί στην αντικατάσταση της και μάλιστα με περισσότερους τους ενός τρόπους.
    Ας πούμε ότι είσαι μια εταιρία που πουλάς σοκολάτα και αναγκάζεσαι να πουλήσεις τη μηχανή που παράγει σοκολάτα γάλακτος που έχεις μαζί με τη συνταγή της, παράλληλα και από τη στιγμή που έχεις πάρει την απόφαση της λήξης της επέδυσης, θα πρέπει να αποκτήσεις μηχανές για σοκολάτα υγείας και να πειραματιστεί σε νέες συνταγές ( φουντούκι αμύγδαλο κλπ) ώστε η πώληση της επένδυσης πέρα από το στιγμιαίο έσοδο που φα σου αποφέρει να σου συντηρήσει και τις πωλήσεις της εταιρίας σου.
    Αν αυτό δε συμβεί από την πώληση της επένδυση σου έχεις χάσει.
    Μη μου πεις εδώ για κανά Γεωργιάδη γιατί θα το πάθω το εγκεφαλικό
    Αυτό Σταυράκη ούτε ο κλινέξ ούτε φεγγαροχτυπημένος το κάνανε σε καμιά περίπτωση.
    Επαναπροσδιορίστε λίγο τη σκέψη σας όλοι εκεί μέσα γιατί κάτι μου λέει ότι ο κοσμάκης πρόλογο χόρτασε και επειδή και συ έχεις κάμποσα χρονάκια στον ΠΑΟΚ μας, ξέρεις τι συμβαίνει όταν ο κόσμος χορτάσει πρόλογο...

  • λεο Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 09:05 Συντάχθηκε από λεο

    σε κάθε εταιρία η διοίκηση ή το προεδρείο της κρίνεται πάντοτε εκ του αποτελέσματος(καλώς ή κακώς). Έτσι και σήμερα για καθίστε και κάνετε έναν απολογισμό και προσπαθείστε να δείτε που είμασταν στην εποχή που ανέλαβε ο Ζαγοράκης και που είμαστε τώρα. Να το δείτε και οικονομικά αλλά και αγωνιστικά. Τις εμπειρίες και το ταξίδι των 4 χρόνων αφήστε το τελευταιο, για επιδόρπιο.
    Αν κάποιος νομίζει οτι είμαστε σε χειρότερη μοίρα από τότε μπορεί να ψέξει την διοίκηση και να καταλογίσει ευθύνες.

  • Δούκας Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 08:39 Συντάχθηκε από Δούκας

    Όταν ο ίδιος ο Βρύζας λέει ότι δεν έχουμε ισχυρή διαπραγματευτική ικανότητα, επειδή έχουν αφήσει απλήρωτους παίχτες, τί άλλο περιμένεις να ακούσεις?
    Γιατί δηλαδή να μην έχουν πληρώσει τους παίκτες, ΠΡΟΟΝΩΝΤΑΣ από το καλοκαίρι να μην ξεφύγουν από το budget, μετά και την αποδεσμέυση Βιτόλο?
    Αν είχανε ξεκαθαρίσει από το καλοκαίρι με άλλα συμβόλαια (μειώσεις, αλλιώς λύσεις συμβολαίων), δεν έπαιρναν Ρομπέρ 150.000 κλπ, ΠΛΗΡΩΝΑΝ όλους, τότε εσύ τί πιστεύεις, δεν θα είχαν το πάνω χέρι σε διαπραγματεύσεις με Αρίας, Κοντρέρας,βάζοντας και χρήματα στο Ταμείο από τις πωλήσεις τους?
    Ακόμη και για τον Βιερίνια θα είχαμε καλύτερη προσφορά.
    Όχι τώρα που τον έβαλαν πωλητήριο σε συνέντευξη Τύπου.
    Βγες και συ πούλα το μηχανάκι σου λέγοντας ότι δεν έχεις να φας, όσο όσο θα στο πάρουν.
    Επειδή λοιπόν δεν πιστέυω τίποτα από όσα μας λένε, θεωρώ ότι δεν μπορεί, ή ήταν καθαρά δικό τους λάθος, αν αποδεσμευτήκαν τζάμπα, ο Αρίας, ο Κοντρέρας αλλά και ο Βιτόλο.
    Τελικά είναι ποδοσφαιράνθρωποι, αλλά κάκιστοι επιχειρηματίες.
    Αν η εταιρεία ήταν δική τους, θα το έιχανε κλείσει το μαγαζί.

  • Jordan Paok Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 03:50 Συντάχθηκε από Jordan Paok

    ok oloi poulane,o gavros kastigio-toure-riera,o panathinaikos ton cisse,h aek skoko kai posous pou afise eleftherous(blanco-saxa-diop) ara dn kaigetai kastano pou poulisame.to thema einai na ekmetaleftoume afto to theio dwro pou legetai vierhnia kai ta lefta pou mas efere.apo edw kai pera KANENAS podosfiaristis tou paok na mn einai aplirwtos estw kai an to badget pesei.me tin figi contreras kai tin pwlisi tou andelino xontrika mpainoun stin pae konta 4 ekatommiria(an skeftoume se afta kai afta pou glitwnoume apo simvolaia kai dedoulevmena pou xarizontai),apo edw kai pera kanenas na mn einai aplirwtos stavro,etsi wste kanenas vitolo na mn fevgei eleftheros,kanenas arias na fevgei san paiktis tin ethnikis tou kai o paok na mn pairnei tpt,kanenas contreras vasikos ethnikis xilis na fevgei etsi xwris xrima.APO EDW KAI PERA DN ANEXOMAI NA KSANAKOUSW ''O TADE THA MEINEI ELEFTHEROS EPEIDI EINAI APLIRWTOS KAI THA XARISEI OSA TOU XRWSTAME GIA NA FIGEI''.as mn ginei oute 1 metagrafi,kai me to parwn iliko evrwpi vgaineis etsi opws einai kai oi alloi,edw i ΑΕΚ dn nikise tin drama pou tin nikise o Aris. As anevoun 5 mikroi kai opote xreiazetai as paizoun ALLA NA EINAI OLOI PLIRWMENOI KAI IREMOI.kai as figei kai o xalkias,oti edose edose kai antikeimenika na to deis,siga mn paei sto euro.tha parei tzorva-kapino kai sifaki h xiwti,an pistevei oti tha paei euro einai sti kosmara tou...as figei na mn exoume kai afto to varos to oikonomiko.Antelino ta ksanaleme se 4-5 xronia gt arga h grigora edw tha ksanagiriseis

  • Κολκας Ο δημοσιογραφος Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 02:46 Συντάχθηκε από Κολκας Ο δημοσιογραφος

    http://www.onsports.gr/Opinion/Th-Kaisarhs/item/158365-O-Dikefalos-ki-o-Antelino

    Εισαι πολυ καλυτερος του Θεμη...

  • HENRIKSEN Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 02:22 Συντάχθηκε από HENRIKSEN

    afou to paokaki exi ekprosopo tipou vre stavro...den xreiazete na ta les ke esi. tlsp. den iparxi kanena provlima ston paok. mesa se olous tous stoxous tou ine. playoff, 32 europa, ke mprosta apo ton monadiko ke megalo tou antipalo ARI. ena megalo diplo stin evropi opos ke persi. giati na paraponothi o paoktzis? giati den bori na kani protathitismo? giati ta makedonomaxika mme tis polis tou legan to trelo psema oti i antipali tou ine o paranomos gavros ke o MEGALOS PAO? (oute kan to aekaki den se lei antipalo tou) giati ine, itan ke tha paramini mia mesea omada? ola afta ta kseran i paoktzides ke ta niothoun sto petsi tous kathe mera. den ine katantia, ine pragmatikotita. o zagor ekane mia ekseretiki bizna. katefere na poulisi podosferisti apo tin ellada gia 4 ekat. apo mia xreokopimeni xora, apo mia omada pou exi 1.5 xrono aplirotous tous pextes...kanenas proedros stin ellada den tha mporouse na to kataferi afto. itan ke ine o korifeos podosferikos paragontas, stin diaxirisi ton xrimaton ine pou den ta pai poli kala. alla gia afto to thema...vazis plati esi kolka. grafis grafis ke ta paokia trone sano me tin xoufta. kales efxes apo ton megalitero silogo tis elladas, PANATHINAIKO.

  • Νοστραδαμος Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 01:56 Συντάχθηκε από Νοστραδαμος

    Εχουμε διοικιση;;; Καλα μην παιρνεις κι ορκο... Ξεπουλαει η ομαδα για ψιχουλα... Πρωτα η δηθεν εξυγιανση τωρα το ξεπουλημα. Ετσι θα παμε μπροστα.... Αλλα ξεχασα αν πω τιποτα τετοιο θα θεωρηθω εχθρος του Π.Α.Ο.Κ.

  • Mike Small Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 00:56 Συντάχθηκε από Mike Small

    Πικρο να εγκαταλειπουν παικτες οπως ο Αντελινο,ομως οι ομαδες προχωρουν κ δεν στεκονται σε παικτες.Νεο πλανο,δυναμικη,ταλεντα απο παντου κ νεοι Βιερινια συντομα,μακαρι και Ελληνακια.Ο Αντελινο επιτελους θα ανοιξει τα φτερα του και θα διαφημισει ευατον και ΠΑΟΚ που τον ανεδειξε.Βεβαια διακρινω πως και ο Μπολονι θα εγκαταλειψει στο τελος της χρονιας οποτε παμε σε μια νεα ομαδα,με Ελληνα προπονητη και νεανικο κορμο.Ηταν ενα ομορφο ταξιδι 4 χρονων που καθιερωσε ΠΑΟΚ σε Ελλαδα κ Ευρωπη.Ολα ομως τελειωνουν.ΜΟΝΟ ο ΠΑΟΚ θα συνεχισει να υπαρχει στις καρδιες αυτων που φευγουν και αυτων που..ερχονται!!

  • paoki Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 00:20 Συντάχθηκε από paoki

    Δικαίωσε μας παιχταρά μου.... Ζω στην Γιούβε να σε δω...

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.