Όχι κι έτσι ρε παιδιά...

Δημοσίευση: Κυριακή, 11 Μαρτίου 2012 23.20

Κατ' αρχάς κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Και θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα. Οτι είναι άλλο πράγμα να μην βλέπεσαι αγωνιστικά και άλλο να σε αδικούν. Το ένα, δεν αναιρεί το άλλο. Και το ξεκαθαρίζω τώρα επειδή πολλοί μπέρδεψαν αυτά τα δύο πράγματα στο σχόλιό μου μετά το ματς με τον ΠΑΟΚ. Στο ντέρμπι με την ΑΕΚ θεωρώ ότι πιστοποιήθηκαν αμφότερα. Και επαναλήφθηκε το ίδιο έργο.

Από τη μία πλευρά, δηλαδή, είδαμε έναν Παναθηναϊκό ανίκανο να εκμεταλλευτεί τα πλεονεκτήματά του και να "κρύψει" τις αδυναμίες του στο γήπεδο.

Είδαμε μία ομάδα δίχως το "γυάλισμα του ματιού" ενός "τελικού". Με παίκτες-κλειδιά να είναι είτε ντεφορμέ (βλέπε Κατσουράνης), είτε... αλλού (βλέπε Κουίνσι).

Είδαμε έναν Παναθηναϊκό να μην μπορεί να απειλήσει και να φτιάξει κλασσικές ευκαιρίες μπροστά στην αντίπαλη εστία (της ΑΕΚ όχι της... Μπαρτσελόνα), έναν Παναθηναϊκό ευάλωτο ανασταλτικά, με μόνο τον Σιμάο και τον Ζέκα (κυρίως τον Πορτογάλο) να παλεύουν, να μάχονται, να πηγαίνουν πρώτοι στη μπάλα και να κόβουν!

Ταυτόχρονα, ο Φερέιρα δεν βρέθηκε σε καθόλου καλή βραδιά και δεν βοήθησε την ομάδα όπως μας έχει "καλομάθει". Στέρεψαν οι άσοι απ' το μανίκι. Ελαχιστοποιήθηκαν οι ποιοτικές επιλογές. Χάθηκε το καθαρό μυαλό. Τόσο οι επιλογές της ενδεκάδας από τον Πορτογάλο, κυρίως αυτή του Τοτσέ στην κορυφή, όσο και οι αλλαγές του (αυτή του Μαρίνου με τον Καραγκούνη όχι από πλευράς προσώπων αλλά από πλευράς ποδοσφαιρικής λογικής, ήταν ακατανόητη, μπέρδεψε την ομάδα. Τη στιγμή που ο Κατσουράνης για παράδειγμα φώναζε ότι έπρεπε να αντικατασταθεί...). Ολα αυτά, τη στιγμή που ο Παναθηναϊκός έχει τους ίδιους και τους ίδιους παίκτες να τραβάνε το κουπί όλη τη χρονιά δίχως πολλές ποιοτικές λύσεις συνολικά στη διάρκεια της χρονιάς. Δίχως ενίσχυση εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων τον Γενάρη.

Με -πότε τον έναν, πότε τον άλλο- παίκτες-κλειδιά για τέτοια ματς να είναι τιμωρημένοι ελέω καρτών (με τον ΠΑΟΚ έλειψε ο Σιμάο, τώρα ο Βιτόλο κ.ο.κ.).

Με παίκτες που βρίσκονται στο στάδιο της ανάρρωσης, όπως ο Νίνης και ο Μπουμσόνγκ. Με τον μεγάλο πρωταγωνιστή αυτής της ομάδας, τον Λέτο, αυτόν στον οποίο στηρίχθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό το (πρωτοποριακό) αγωνιστικό πλάνο του Φερέιρα από την αρχή της χρονιάς, να βρίσκεται στην Ιταλία.

Με τον Κατσουράνη φανερά ντεφορμέ και τον Κουίνσι να "αλλού για αλλού" ιδίως μετά τον τραυματισμό του στη Λιβαδειά.

Ηταν φυσιολογικό συνεπώς ότι δεν θα "τράβαγε" το πράγμα. Το "γαμώτο" ωστόσο παραμένει. Διότι ακόμα και έτσι το "τριφύλλι" μπορούσε να αποφύγει τις ήττες τόσο από τον ΠΑΟΚ όσο και από την ΑΕΚ...

Στην άλλη πλευρά, όμως, υπάρχει η εξωαγωνιστική αντιμετώπιση του Παναθηναϊκού. Του εγκαταλελειμμένου από τους μετόχους του Παναθηναϊκού. Δεν βάζω καν τις μεταγραφές του Γενάρη. Απλά θυμίζω: Κεκλεισμένων των θυρών με τον ΠΑΟΚ, αναβολή ολόκληρη της αγωνιστικής, κλήση του προπονητή του στη πειθαρχική. Αν τα συγκρίνουμε με άλλες ομάδες προκύπτει μία μικρή διαφορά. Εκτός αυτού έχουμε και τη διαιτησία. Ο Κουκουλάκης πράγματι έδωσε την εντύπωση ότι σφύριζε 50-50 στο ματς (καμία σχέση με τη διάθεση του Βοσκάκη).  
Του βοηθού του, του Πάνου από την Αιτωλοακαρνανία, ωστόσο, του διέφυγε ότι ο Καφές βρίσκεται σε θέση οφ σάιντ και δεν αντιλήφθηκε ότι επηρεάζει τη φάση και την (λανθασμένη ούτως ή άλλως) αντίδραση του Καρνέζη.

Και απλώς ο ίδιος δεν παρατήρησε ότι ο Γεωργέας βάζει τα χέρια, κρατάει και εμποδίζει τον Χριστοδουλόπουλο να σκοράρει. Εάν το έβλεπε θα ήταν πέναλτι και αποβολή. "Λεπτομέρειες", θα μου πείτε, "αφού ο Παναθηναϊκός δεν βλεπόταν". Μπορεί να είναι κι έτσι...

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

13 σχόλια
  • Giannis7 Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012 00:28 Συντάχθηκε από Giannis7

    @ Σ. Νίνης Ιτέα

    Επίσης πέραν της ομάδας του 08-09 ήταν και αυτή του 09-10 όπου έφτασε στον τελικό του final four ενώ εσείς είχατε αποκλιστεί από το top16. Και πάλι παρότι ήμουνα καλύτερος το πήρες εσύ. Και μη μου πεις και πάλι για χημεία, απλά θυμήσου τον τρίρο τελικό...

  • Giannis7 Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012 00:22 Συντάχθηκε από Giannis7

    @ Σ. Νίνης Ιτέα

    Αυτό που δεν εννοείς να καταλάβεις είναι ότι ο παναθηναικός είναι η μορυφαία ομάδα της εικοσαετίας στο μπασκέτ μεταξύ τριών ομάδων (παναθηναικός, μακάμπι και ΤΣΣΚΑ και μπάρτσα)!!!! Δεν υπάρχουν άλλες ομάδες και η μοναδική χώρα που ασχολείται με αυτό είναι η ισπανία. Καμία άλλη ευρωπαική χώρα δεν ασχολείται με το μπάσκετ. Αν πάμε στο ποδόσφαιρο δεν θα έχουμε σταματημό στο μέτρημα από ομάδες και χώρες. Επίσης κάνετε μία παρανόηση εσείς οι παναθηναικοί. Συγχέεται το πρωτάθλημα με την ευρώπη. Αυτά τα δύο δεν έχουν καμία απολύτως σχέση μεταξύ τους. Αλλιώς παίζεις όταν αντιμετωπίζεις τη Μάντσεστερ και αλλιώς τον εργοτέλη. Άλλες αρετές χρειάζεσαι για το ένα και άλλες για το άλλο.

  • Σ. Νίνης Ιτέα Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012 13:49 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    Giannis7
    1)Δεν είπα ότι ο μπασκετικός Ολυμπιακός είναι ομάδα της ντροπής. Αντιθέτως πιστεύω ότι φέτος έχει την καλύτερη ομάδα των τελευταίων 5-6 χρόνων (σαν Ολυμπιακός όχι γενικά).
    2)Στο μπάσκετ έχετε υψηλότερο μπάτζετ από εμάς (τουλάχιστον το ίδιο). Μην ξεχνάς ότι οι Αγγελόπουλοι εδώ και δέκα χρόνια έχουν κάνεις πάρα πολλές μεταγραφές, άσχετα που πήραν μόνο δύο κύπελλα Ελλάδος.
    3)Ο Ολυμπιακός της σεζόν 2008-2009 στο μπάσκετ είχε πράγματι πολύ καλή ομάδα και ακριβούς παίκτες (το μπάτζετ που έλεγα πριν), αλλά και πάλι ο Παναθηναικός είχε καλύτερους παίκτες και φυσικά καταπληκτική χημεία.
    4)Να ξεκαθαρίσω ότι είμαι φανατικός οπαδός της Ρεάλ εδώ και δέκα χρόνια (λόγω Ζιντάν). Η Ρεάλ όμως όπως λες είχε πάρει τα 7 ευρωπαικά πολύ παλιά. Ο μπασκετικός Παναθηναικός είναι η καλύτερη ευρωπαική ομάδα των τελευταίων είκοσι χρόνων. Γι' αυτό και οι δικαιολογίες της διαιτησίας είναι απλά ψεύτικες και χωρίς αποδείξεις.
    5)Αυτό που λες για την μπάλα που παίζει ο ΠΑΟ μπορεί και να είναι αλήθεια, αλλά θεωρούμαι όμως συνδιεκδικητής. Άλλωστε μην ξεχνάς ότι σχεδόν σε όλο τον πρώτο γύρο την καλύτερη μπάλα την παίζαμε εμείς...

  • Giannis7 Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012 03:05 Συντάχθηκε από Giannis7

    @Σ. Νίνης Ιτέα

    Αυτο που δεν μπορείτε να καταλάβετε εσείς είναι ότι :

    1ον) κανένας δεν αμφισβητεί τα ευρωπαικά σου στο μπάσκετ.
    2ον) Ο Ολυμπιακός στο μπάσκετ δεν είναι καμιά ομάδα της ντροπής. Έχει ένα ευρωπαικό και 6-7 final four στα πέντε εκ των οποίων στον τελικό. Δεν είναι ότι εσείς είστε με 6 ευρωπαικά και όλοι οι άλλοι δεν υπάρχουμε στον χάρτη.
    3ον) Το μπάτζετ του μπασκετικού παναθηναικού είναι κοντά στα 20 μύρρια και είναι από τα κορυφαία στην ευρωπη. Το μπάτζετ του ποδοσφαιρικού ολυμπιακού είναι κάπου 60 μύρια και δεν είναι ούτε μία τρίχα από @@ των υπόλοιπων ευρωπαίων.
    4ον) Ο Ολυμπιακός του κλέιζα, του μίλος, του παπαλουκά, του τσίλντρες θεωρούταν ομάδα φόβητρο στην ευρώπη καθώς χωρίς σοβαρό προπονητη έφτασε μέχρι το final four στο περπατητό και στον ημιτελικό έχασε από εσάς (μετέπειτα πρωταθλητές ευρώπης) στον πόντο από ένα άστοχο λέϊαπ του μπουρούση. Αντιθέτως ο ποδοσφαιρικός ολυμπιακός αντιμετωπίζει τη μέταλιστ έχει κερδίσει εκτός και πάλι αδιαφιλονίκητο φαβορί δεν είναι καθώς οι πάικτες τις αξίζουν τα τετραπλάσια λεφτά!!!! Καταλαβαίνεις ότι σύγκριση μπάσκετ-ποδοσφαίρου δεν ευσταθεί. Είναι σα να συγκρίνεις WRC με ανάβαση Ριτσώνας...
    5ον) Η ποδοσφαιρική ρεάλ έχει 9 ευρωπαικά (!!!!!), η μπάρτσα 4. Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου δεν έχει δικαίωμα να μιλάει επειδή έχει λιγότερα;; Δεν έχει σημασία πότε τα πήρε η ρεάλ (προπολεμικά, μεταπολικά, προιστορικά, κλπ), σημασία έχει ότι τα πήρε!!! και όμως η μπάρτσα η τωρινή για εμένα είναι (μαζί με τον άγιαξ του 70) η κορυφαία ομάδα που έπαιξε ποτέ ποδόσφαιρο. Το ότι έχει λιγότερα ευρωπαικά (και πιθανών να μην φτάσει και ποτε τη ρεάλ σε τίτλους) δεν την κάνει λιγότερο ομάδα από τη ρεάλ. Αυτό για τη σύγκριση μπασκετικού ολυμπιακού-παναθηναικού.
    6ον) Η μπάλα που παίζεις φέτος απλά δεν υπάρχει... Ντροπή του αθλήματος να θεωρήσε συνδιεκδικητής...

  • Greg7 Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012 22:54 Συντάχθηκε από Greg7

    ρε μάγκες θα τρελαθώ λλλέμε με αυτά που διαβάζω.
    Οταν ήσουν σε φόρμα σε έκανα 22-23, δεν θυμάμαι, τελικές.
    Εδώ που είσαι είναι από δωράκια δικά μου μαζί με την έλειψη ανταγωνιστικότητας του πρωταθληματός μας.
    Καλό τουλάχιστον για όλους μας ν'αλλάξουν, αυτοί που διοικούν, το δεύτερο..
    Ας αρχίσουμε, όμως κάποια στιγμή, από εμάς..

  • dimis Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012 22:10 Συντάχθηκε από dimis

    Σ. Νίνης Ιτέα
    Όπως στο μπάσκετ έχετε αποδεδειγμένα καλύτερη ομάδα όπως λες, έτσι και στο ποδόσφαιρο έχετε αποδεδειγμένα χειρότερη...Όλη η Ελλάδα το βλέπει εκτός από εσάς...

  • themis65 Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012 21:30 Συντάχθηκε από themis65

    Συγνώμη ΑΛΛΑ στη φάση του πέναλτυ του Καφέ ο Κουκουλάκης έχει καλή θέση για να διακρίνει τη φάση, πολύ καλύτερη από του επόπτη.

    Επίσης και μικρό παιδί καταλαμβαίνει ότι ο Γεωργέας επηρεάζει τη φάση.
    Πάντως δεν πρέπει να ΑΘΩΩΝΟΥΜΕ τους διαιτητές και να ρίχνουμε όλες τις ευθύνες στους επόπτες.

  • Σ. Νίνης Ιτέα Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012 19:01 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    Giannis7
    Πολύ σωστό αυτό που λες και συμφωνώ απόλυτα. Η διαφορά είναι όμως ότι στο μπάσκετ ο Παναθηναικός έχει 6 ευρωπαικά και αυτό δεν μπορείτε να το καταλάβετε. Αυτό που θέλω να σου πω είναι στο μπάσκετ έχουμε αποδεδειγμένα καλύτερη ομάδα. Στο ποδόσφαιρο βρισκόμασταν στο +2 και με δύο αλλοιώσεις αποτελέσματος έγινε -4 (και φυσικά παραδέχομαι ότι δεν παίξαμε καλά)...

  • Giannis7 Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012 15:02 Συντάχθηκε από Giannis7

    κ. Μανωλιουδάκη θα σας παρακαλούσα πολυ να κάνετε ένα κλικ στο άρθρο που βρίσκεται ακριβώς πάνω από το δικό σας, και πιο συγκεκριμένα στο άρθρο του κ. Βετάκη με τίτλο "Δεν ξημερώνει (έτσι) στον Ολυμπιακό", να δείτε τι συμβουλεύουν οι αντικειμενικοί δημοσιογράφοι τη διοίκηση και τους φιλάθλους του Ολυμπιακού σε αντίστοιχες περιστάσεις στο άθλημα του Μπάσκετ. Το θέμα είναι ότι στο μπάσκετ οι διαιτητές πραγματικά επρεάζουν τη έκβαση ενός αγώνα καθώς κάθε τους απόφαση, εν δυνάμη, μπορεπι να συνδυαστεί και με καλάθη, ή ποντό (βολές0 ή ακόμα και με τρίποντο. Κάθε φάουλ που σφυρίζουν το φορτώνεται ο παίκτης και από ένα σημείο και μετά κάθε φάουλ είναι και βολές. καταλαβαίνεται λοιπόν είναι ένα άθλημα που η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά. κια όμως όλοι συμβουλεύουν τους Ολυμπιακους να σκύψουν το κεφάλι, να μην ψάχνουν για άλλωθι στη διαιτησία και σε εξωγηπεδικούς παράγοντες γιατί με αυτόν τον τρόπο δεν πρόκειται ποτέ να ανακάμψουν. Προτείνω να κάνετε το ίδιο και εσείς σε ένα άθλημα όπου κακά τα ψέματα ο διαιτητής δεν είναι το παν...

  • Σ. Νίνης Ιτέα Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012 14:33 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    Ότι έχτισε ο Φερέιρα από την αρχή της σεζόν, το διέλυσε χτες.
    1)Κατεβάζει την εντεκάδα κομμένη στη μέση, με 2 χαφ (Κατσουράνης-Σιμάο) και 4 κυνηγούς (Ζέκα, Κουίνσι, Λάζαρος, Τοτσέ). Από ποιον θα πάρουν οι επιθετικοί μπάλα?
    2)Κάνει αλλαγή το Μαρίνο και βάζει Καραγκούνη. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα τρώμε γκολ από τη μεριά του Μαρίνου, όπου δεν υπήρχε κανείς.
    3)Έπρεπε να βάλει νωρίτερα τον Κλέιτον και τον Νίνη (περίπου στο 55 με 60), αφού είδαμε ότι ανέβασαν την ομάδα.

    Το ματς της Κυριακής είναι θα είναι διπλό πιστεύω, λόγω ψυχολογίας των δύο ομάδων. Ο Παναθηναικός είναι ράκος, ο Ολυμπιακός σε πολύ καλή ψυχολογία λόγω της ανάλογης φόρμας του.

    Ο Παναθηναικός ντεφορμαρίστηκε στην πιο κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος. Έχασε δύο ντέρμπι στη σειρά, χωρίς να είναι χειρότερος του αντιπάλου, σε κανένα από τα δύο ματς. Όσο χάλια και να παίζει όμως, έχουμε δύο αλλοιώσεις αποτελέσματος στη σειρά, οι οποίες μας έφεραν στο -4. Εμένα τα λόγια του Λάζαρου με κάλυψαν απόλυτα και χάρηκα που τα είπε έτσι όπως τα είπε...

  • Κων/νος Παπαδόπουλος Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012 12:31 Συντάχθηκε από Κων/νος Παπαδόπουλος

    Σε όλα δίκιο! Συμφωνώ κι επαυξάνω!! ...όσο κι αν η αλήθεια πονάει, όσο κι αν τα γεγονότα "ενοχλούν"! Πέρσι ένας σημαντικός λόγος ήταν τα περιστατικά του Γ.Καραϊσκάκης (κι ας υπήρχε ακόμα βαθμολογική διαφορά), φέτος φταίνε πολλά! Με το μεγαλύτερο μερίδιο να ανήκει σε όλους στην ομάδα! Διοίκηση, Παίχτες και στο τέλος Τεχνική Ηγεσία!
    Φοβάμαι την κατηφόρα που αν συνεχιστεί, μετά την Κυριακή, να μου πει κάποιος, πού, πώς και, το σημαντικότερο, ποιός θα την ανακόψει!

  • godsavethequeen Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012 06:42 Συντάχθηκε από godsavethequeen

    κε Μανωλιουδάκη,πάλι με τη διαιτησία ασχολείστε?

  • saras Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012 02:14 Συντάχθηκε από saras

    Μακάρι να ήταν μόνο αγωνιστικό το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι οι Παναθηναϊκοί έχουμε χάσει την ταυτότητά μας. Χάσαμε τον ευρωπαϊκό μας προσανατολισμό, την αξιοπρέπεια, τη διαφορετικότητά κας και την ασφάλεια που είχαμε διοικητικά. Τα χάσαμε όλα στο βωμό της εμμονής για τίτλους με κάθε τίμημα. Και δυστυχώς τα χειρότερα έρχονται....

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.