Μόνο έτσι ξεπερνάς τις αδυναμίες και τις ελλείψεις σου

Δημοσίευση: Τρίτη, 07 Φεβρουαρίου 2012 22.27

Θα συνεχίσω να επιμένω από δω τουλάχιστον, να προσπαθώ όσο μπορώ να κουβεντιάζουμε την ποδοσφαιρική πλευρά των όσων βλέπουμε και ακούμε. Καταλαβαίνετε και σεις ότι είναι μεγάλος ο πειρασμός να… βουτήξω και στα υπόλοιπα που σκάνε ένα-ένα μύτη, αλλά υπάρχουν δυο λόγοι που δεν το κάνω.

Ο πρώτος είναι, πως είναι τόσο προβλέψιμα πια και αναμενόμενα όλα –ακόμα και ως προς την χρονική στιγμή που εκδηλώνονται- που δεν έχει νόημα πια να ασχολείσαι. Τουλάχιστον για όσους επιμένουν ακόμα να θεωρούν νοήμονες τους εαυτούς τους.

Ο δεύτερος λόγος, είναι πως όταν έχεις να αντιμετωπίσεις μια ποδοσφαιρική πραγματικότητα και ακόμα περισσότερο να βρεις απαντήσεις σε ένα ποδοσφαιρικό πρόβλημα, τότε μόνο με βάση την λογική του ποδοσφαίρου μπορείς να το αντιμετωπίσεις. Αν επιχειρήσεις να το εντάξεις κι αυτό στην λογική των υπολοίπων, τότε δεν έχεις καμιά ελπίδα. Ούτε κάτι σωστό να πεις, ούτε λύση να βρεις. Να κάνεις… εξυπηρετήσεις πιθανόν. Αλλά απαντήσεις και λύσεις σε καμία περίπτωση.

Στο δια ταύτα λοιπόν.

Κατ’ αρχήν φίλοι μου και το λέω ειδικά για σας του Παναθηναϊκού, λίγη ψυχραιμία. Δεν γίνεται μετά από κάθε στραβή, να είμαστε τόσο εύκολοι και ευάλωτοι, σε αστείες ποδοσφαιρικά εξηγήσεις και δικαιολογίες.

Για παράδειγμα. Είναι απώλεια το να μην παίζει ο Λέτο. Συμφωνώ. Όμως δεν γίνεται ποδοσφαιρικά, η εξήγηση γιατί έχασε ο Παναθηναϊκός από την Λειβαδιά, να είναι ότι του έλειπε ο Λέτο. Έλεος πια. Δεν υπάρχει αυτό στο ποδόσφαιρο. Και για να το καταλάβετε καλύτερα δέστε τον παραλογισμό του… συλλογισμού.

Οι περισσότεροι φίλοι του Παναθηναϊκού που θεωρούν σαν λογική εξήγηση την απουσία του Λέτο για την ήττα από την Λειβαδιά, θεωρούν ταυτόχρονα απόλυτα φυσιολογικό το να μπορούσε ο ΠΑΟΚ χωρίς Βιερίνια, Κοντρέρας, με πέντε απουσίες και άλλες τρεις αναγκαστικές στην διάρκεια του αγώνα, να χτυπήσει στα ίσα τον Ολυμπιακό και να του κόψει βαθμούς. Και αφήνουν μάλιστα και… υπονοούμενα, αν ο ΠΑΟΚ χτύπησε το παιχνίδι και όλα τα γλαφυρά.

Δηλαδή εμείς χωρίς Λέτο ήταν φυσιολογικό να μην μπορούμε να κερδίσουμε τον Λεβαδειακό, αλλά ο ΠΑΟΚ με εννιά απουσίες ήταν… αφύσικο να χάσει από τον Ολυμπιακό και θα πρέπει να έγινε κάτι πονηρό. Καταλαβαίνουν οι φίλοι, πως εδώ δεν πρόκειται για ποδοσφαιρική λογική, αλλά για ένα επιχείρημα απλά, που μάλιστα το προσαρμόζουμε κατά το δοκούν, ανάλογα με το συμπέρασμα που θέλουμε να βγάλουμε.

Ακόμα. Μαύρη απελπισία εν όψει Ξάνθης, γιατί εκτός του Λέτο θα μας λείψει και ο Κουίνσι. Σημαντικές οπωσδήποτε απουσίες. Και μπορεί να αποδειχθούν και καθοριστικές. Συμφωνώ. Αλλά μέχρι εκεί φίλοι μου. Μέχρι εκεί. Όχι να προεξοφλούμε κιόλας ότι επειδή λείπουν οι συγκεκριμένοι, θα είναι… φυσιολογικό να μην κερδίσει ο Παναθηναϊκός την Ξάνθη στο ΟΑΚΑ.

Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα. Το μόνο που κάνει, είναι να στέλνει στο συγκεκριμένο παιχνίδι τους υπόλοιπους που θα παίξουν, αφ’ ενός μεν μέσα στην μαύρη απογοήτευση και απελπισία και ταυτόχρονα χωρίς την παραμικρή αίσθηση απαίτησης από τον εαυτό τους, αφού και να μην κερδίσουν δεν θα φταίνε αυτοί, αλλά οι… άλλοι που έλειπαν.


Είναι πραγματικά απίστευτο αυτό που συμβαίνει μονίμως στον Παναθηναϊκό. Χρόνια τώρα. Τα υπαρκτά προβλήματα και οι αδυναμίες δηλαδή, αντί να χρησιμοποιούνται σαν αφορμή για απαίτηση να ανεβάσουν τον πήχη της προσφοράς τους όλοι σ’ αυτή την ομάδα και ταυτόχρονα να ιδωθούν σαν προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν όσο γίνεται καλύτερα, λειτουργούν εντελώς αντίθετα.

Αφαιρούν δηλαδή επί της ουσίας, κάθε δυναμική, απαίτηση και πάθος από την ομάδα και απ’ όλους σε κάθε πόστο στον Παναθηναϊκό, καθώς χρησιμοποιούνται απλά σαν εξήγηση και δικαιολογία ταυτόχρονα για την ομάδα.

Αποτέλεσμα; Χάσαμε από τον Λεβαδειακό όχι γιατί πήδησε μόνος του ο Μελισάς για κεφαλιά και τον κοίταγαν πέντε από κάτω, αλλά γιατί… έλειπε ο Λέτο.

Έτσι είναι. Κι αυτό διαπερνάει σαν νοοτροπία όλη την ομάδα, Από πάνω μέχρι κάτω. Έχει, λέει απ’ την άλλη, υπεροπλία στο ρόστερ του ο Ολυμπιακός. Και πιο πολλές εναλλακτικές λύσεις. Μάλιστα. Σωστό θα πω εγώ. Και συμφωνώ μέρα για πέρα. Πιο πολλές λύσεις και πιο πολλούς και ότι τραβάει η ψυχή σας παίκτες ο Ολυμπιακός. Παρεπιπτόντως όμως, αυτόν τον Ολυμπιακό με τις πολλές τις λύσεις δυο φορές τον είχες στον μείον πέντε μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα και ακόμα τον έχεις στο μείον δύο. Αλλά τέλος πάντων, δεν την πιάνω τώρα αυτή την κουβέντα, γιατί δεν θα τελειώσουμε ούτε αύριο.

Δέστε όμως κάτι στον Παναθηναϊκό  που δεν έχει εναλλακτικές λύσεις και στον Ολυμπιακό με τις πολλές τις λύσεις.

Στον Παναθηναϊκό που δεν έχουμε λύσεις, τρώμε όλη την βδομάδα πριν από κάθε παιχνίδι, όχι με το ποιος μας… λείπει, αλλά που θα… χωρέσει ο Βιτόλο, που θα… χωρέσει ο Κατσουράνης, που θα… χωρέσει ο Λάζαρος άμα γυρίσει και πάει λέγοντας. Πως γίνεται τώρα, σε μια ομάδα χωρίς λύσεις, η κουβέντα να γίνεται που θα… χωρέσουν οι παίκτες, αυτό μόνο η μεταφυσική μπορεί να το εξηγήσει. Γιατί εδώ κάτι λάθος γίνεται. Ή όντως δεν έχουμε πολλές εναλλακτικές λύσεις δηλαδή, ή είναι λάθος να κουβεντιάζουμε συνεχώς που θα χωρέσει ο ένας και ο άλλος. Κι επειδή σαφέστατα ισχύει το πρώτο, το ότι δηλαδή αντικειμενικά δεν υπάρχει βάθος, τότε προφανώς η… άλλη κουβέντα και λάθος είναι και άλλες σκοπιμότητες και όχι τις ανάγκες της ομάδας εξυπηρετεί.

Κι ακόμα. Όταν δεν έχεις λύσεις σε μια ομάδα και θες να χτυπήσεις ψηλούς στόχους, τότε το φυσιολογικό είναι να στέλνεις με δέκα φορές περισσότερη απαιτητικότητα την ομάδα στα παιχνίδια, απ’ ότι φυσιολογικά θα έκανες. Τότε θα πρέπει να σημαίνει συναγερμός πριν από κάθε παιχνίδι όσο εύκολο κι αν φαίνεται. Τότε πρέπει να ζητάς απ’ αυτόν του έξι να παίξει για εφτά, απ’ αυτόν του οχτώ για δέκα και απ’ αυτόν του εννιά για…έντεκα. Ακριβώς για να αναπληρώσεις τις ελλείψεις που λες ότι έχεις και τις αντικειμενικές αδυναμίες σου έναντι του αντιπάλου σου για την κούπα. Αυτό σημαίνει μεγάλη ομάδα και νοοτροπία πρωταθλητή.

Τι γίνεται όμως στην πράξη φίλοι μου;

Τι έγινε αν θέλετε στην πράξη την προηγούμενη εβδομάδα.

Η ομάδα που δεν έχει εναλλακτικές λύσεις και δεν έχει διοίκηση και δεν έχει και δεν έχει και δεν ξέρω γω τι δεν έχει, πήγε στο παιχνίδι μέσα στο κλίμα, ότι αφού λείπει ο Λέτο ή δεν έχουμε πάγκο, θα είναι φυσιολογικό να χάσουμε απ’ τον Λεβαδειακό. Πήγε δηλαδή με ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ σαν ψυχολογία και νοοτροπία.
Κι η άλλη, αυτή με τον πλούσιο πάγκο και τις πολλές λύσεις, πήγε με τον πρόεδρό της να φωνάζει τις… λύσεις στο γραφείο του και να τους λέει «μάγκες ή κερδίζετε ή συμβόλαια και λεφτά ξεχάστε τα».

Γιατί τα λέω όλα αυτά; Γιατί από την κουβέντα που βλέπω να γίνεται εντός κι εκτός Παναθηναϊκού μετά το παιχνίδι στην Λειβαδιά, έχω την αίσθηση ότι πάλι λάθος πάμε να την δούμε ως Παναθηναϊκός την ιστορία.

Το ότι έχουμε σαφέστατα λιγότερες λύσεις από τον αντίπαλό μας, σωστό. Το ότι δεν έχουμε την ομάδα, την διοίκηση, τα λεφτά και ότι στο καλό έχει ο καθένας στο νου σαν ιδανικό για τον Παναθηναϊκό, επίσης δεκτό. Αυτό όμως δεν μπορεί να οδηγεί σε παραίτηση και δικαιολογίες. Αλλά σε ακόμα μεγαλύτερο πείσμα, τσαμπουκά και απαίτηση απ’ όλους. Αλλιώτικα ας το παρατήσει το πράγμα από τώρα, να μην παιδευόμαστε και άδικα όλοι μας.

Δεν γίνεται δηλαδή να είσαι ακόμα μπροστά δυο βαθμούς και να λειτουργείς ή να σκέφτεσαι σαν να καταστράφηκες. Δεν γίνεται να παίζεις με τον Λεβαδειακό που κοστίζει όλος μαζί όσο το μισό συμβόλαιο του Κατσουράνη, ή του Μπουμσόνγκ, ή του Λέτο και να λες έχασα γιατί μου έλειπε ο έτσι και ο αλλιώς.

Να λες έχασα γιατί δεν ήμουνα αυτός που έπρεπε, γιατί έκανα λάθη, γιατί δεν έβγαλα ότι μπορούσα να βγάλω στο γήπεδο, να λες έχασα γιατί στο ποδόσφαιρο δεν παίζουν μπάλα τα συμβόλαια και οι φανέλες, εντάξει. Κατανοητό. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο.

Η διαφορά σ’ αυτές τις δύο οπτικές, είναι ότι στην πρώτη περίπτωση αφήνεσαι στις δικαιολογίες και οι αδυναμίες σου γίνονται βουνό και δικαιολογίες ταυτόχρονα στο κεφάλι σου.

 Στην δεύτερη κατανοείς ποδοσφαιρικά γιατί την πάτησες και πας στο επόμενο παιχνίδι και δίνεις δέκα φορές περισσότερα απ’ ότι στο προηγούμενο. Ακριβώς για έχεις επίγνωση των αδυναμιών και των ελλείψεών σου και θέλεις να μειώσεις όσο γίνεται τις πιθανότητες να σου κοστίσουν ξανά. Κι αυτό στην περίπτωση αυτή, διαπερνάει όλη την ομάδα από πάνω μέχρι κάτω. Σαν νοοτροπία, σαν τσαμπουκάς, σαν ψυχολογία, σαν συστράτευση αν θέλετε σε επίπεδο κόσμου, σαν ενότητα και σαν μάχη. Γιατί μόνο έτσι αντιμετωπίζεις τις ελλείψεις και τις αδυναμίες σου και έχεις πιθανότητες να τις ξεπεράσεις  Κι όχι με την  μίρλα και το κακό συναπάντημα.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

7 σχόλια
  • giannis patra Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου 2012 21:56 Συντάχθηκε από giannis patra

    Aγαπητέ Κώατα εισαι παλιος αρα πρεπει να ξερεις οτι το να γινεις πρωταθλητης και να κανεις πρωταθλητισμο πρέπει να τοχεις στο πετσι σου
    Δεν πα να εισαι ο καλλιτερος τεχνιτης παικτης του πλανητη αν δεν εχεις λιγο εξυπναδα και εργατικοτητα δεν κανεις τιποτα.
    Αρα πρωτα για μενα ειναι η εργατικότητα και επαγγελματικοτητα μετα η εξυπνάδα και μετα η τεχνική με οτι αυτο συνεπάγεται
    Οι παικτες που εχει ο παναθηναικος τα τελευταια χρονια ειναι παικτες κατα την γνωμη μου για μικρομεσαιες ομαδες.Αντε να κάνουν τρια με τεσσερα καλα παιχνιδια τον χρονο Μετα τι.
    ο πρωταθλητισμος χρειάζεται συνεχομενα καλα παιχνιδια και οχι ξεφουσκωμα.
    Ο παναθηναικος αυτα τα χρονια δεν τους ειχε για αυτο και δεν επαιρνε πρωταθληματα
    Βεβαια επαιξε ρολο και η διαιτησια αλλα οχι τοσο πολυ.
    Απλα η διαιτησια ειναι το αλλοθι μας για αυτη την μετρια ομαδα.
    Και για τους μετριους παικτες φταει η διοικηση του
    Επαιξε λιγο μπαλιτσα ο Νινης και αμέσως τον ζηταγε ολοκληρη η υφηλιος
    Τι μπαρτζελωνες την ρεαλ τη μιλα τι γιουβεντους και τωρα ξεπεσε σε μια μικρομεσαια ομαδα της ιταλιας.
    Αντι να τον πιασει ο παναθηναικος να τον φτιάξει παικτη τον εστελνε στις εθνικές σαν την βασιλω που πηγαινε σε ολους τους γάμους
    οπου γαμος και χαρα ο νινης πρώτος
    Μεγάλωσε και εκανε μπακα αντι για κοιλιακους.
    Τελειωμένος ειναι ο νινης κατ εμέ.
    Ο λετο θα συνερθει στο τέλος του πρωταθληματος ως συνηθως οποτε θα πρεπει ο καημένος φερειρα να βρει αλλου λυσεις .
    Βασικα η λυση του παναθηναικου ειναι να εχει καλη φυσική κατάσταση πισμα πάθος και πίστη για το πρωτάθλημα
    Μονο με πιστη θα το πάρει ας εχει παικτάκια γιατι και ο γκμοχ παλιά παικτάκια ειχε αλλα τα ειχε σαρωσει ολα.
    Στην λιβαδια κοροιδευαν την κοινωνια και δεν σεβαστηκαν τους οπαδους που πηγαν να τους δουν
    Τα ιδια εκαναν και οι παικτες του γαβρου αλλα ο μαρινάκης τους ετριξε τα δοντια και αφου τους εβαλαν στο παιχνιδι οι παικταραδες μας με την ηττα στη λειβαδιά πηραν μπροσ και πάνε για πρωταθλημα εκει που το ειχαν χαμένο.
    Αμα τα λεω αυτα γινομαι κακος αλλά αυτη ειναι η αληθεια
    Αυριο πχ να δουμε θα μπουν ορμητικα οπως αρμοζει απο την αρχη του αγώνα η θα εχουμε πάλι το πιτσι πίτσι κλπ.

  • Πανος Καβαλα Τετάρτη, 08 Φεβρουαρίου 2012 19:53 Συντάχθηκε από Πανος Καβαλα

    Κωστα καλησπερα... Μπορω να πω οτι σημερα συμφωνω απολυτα με αυτο το αρθρο... Τρανη αποδειξη οτι αποτελει δικαιολογια οτι χασαμε βαθμους επειδη ελειπε ο Λετο (ακουσον ακουσον, λες και μας ελειπε ο Μαραντονα), ειναι το περσινο παιχνιδι μας στην Τουμπα με τον Παοκ. Αν θυμαστε στην περσινη σεζον τα 2 απο τα 4 μεγαλα χαρτια του Παναθηναϊκου επιθετικα, Κατσουρανης και Λετο κανανε ισως την χειροτερη τους χρονια με το τριφυλι. Επισης πηγαμε να παιξουμε και χωρις τον Σισε... Ομως λογω τσαμπουκα και τυχης (παντα χρειαζεται και αυτη) κερδισαμε 0-1 με το φαουλ του νινη και αν θυμαμαι καλα τελειωσαμε και με 10 λογω αποβολης του Σπυροπουλου. Ανακεφαλαιωνοντας περσι κερδισαμε τον Παοκ στην τουμπα με 10 και χωρις τον Σισε και φετος ποτ χασαμε απο τον Γαυρο της Λειβαδιας εχουμε δικαιολογια την απουσια του Λετο... Τελος δειτε το και απο τους εαυτους σας, ποσοι απο εσας μετα το τελος το ματς του Σαββατου ειπατε "ε, οχι ρε π...., Παναθηναϊκος ειμαστε επρεπε να τους πατησουμε και χασαμε χωρις μαχη..."???

  • mouriniore Τετάρτη, 08 Φεβρουαρίου 2012 19:33 Συντάχθηκε από mouriniore

    polu fliaros eisai r paidaki mou.thes na grapseis kati kai to les me 15 lexeis.kourazeis,alhtheia

  • omla Τετάρτη, 08 Φεβρουαρίου 2012 14:15 Συντάχθηκε από omla

    ενταξει. Σαφως και η μαχητικοτητα παιζει ρολο. Αλλα ομως το ποδοσφαιρο δεν ειναι πυγμαχια. Πρεπει να παιξεις και ποδοσφαιρο (ντριμπλα, σουτ, καθετη πασα, σεντρα, τεχνικη κτλπ ). Ο ΠΑΟ στην λειβαδια ειχε μεγαλο προβλημα στην αναπτυξη και αυτο φαινεται στο οτι εκανε με το ζορι μια φαση. Με το να ειναι καποιος φιλοτιμος και μαχητικοτερος δεν σημαινει απαραιτητα οτι θα κερδισει. Προσωπικα θεωρω οτι ο ΠΑΟ μια χαρα μαχητικος ηταν απλα δεν μπορουσε για πολλους και διαφορους λογους (μεσα στο ποδοσφαιρο ειναι αυτο και συμβαινει σε ολες τις ομαδες... Ολες οι ομαδες καποτε θα την πατησουν ειτε γιατι εχουν τραυματισμους, καρτες, κουραση κτλπ). Ο παρασχος κατεβασε μια ομαδα αψογα ταμπουρωμενη με αποτελεσμα να βραχυκυκλωσει την αναπτυξη του ΠΑΟ.

  • tsarla Τετάρτη, 08 Φεβρουαρίου 2012 07:30 Συντάχθηκε από tsarla

    Συμφωνώ με κάποια πράγματα και σίγουρα δεν είναι το Α και το Ω ο Λέτο και ο Κουίνσι στον Παναθηναικός και φυσικά δεν θα έπρεπε να εξαρτάται όλη η ομάδα από έναν παίκτη.Συμφωνώ ότι δεν χάσαμε επειδή δεν έπαιζε ο Λέτο κι ο Κουίνσι δεν ήταν έτοιμος,αλλά επειδή δεν μπόρεσε ένας μα πιάσει τον Μελισσά στο κόρνερ. Διαφωνώ όμως σε 2 πράγματα.
    Λες ότι ο Παναθηναικός πήγε "με κάτω τα χέρια "σαν ψυχολογία, ενώ ο πρόεδρος των άλλων τους " έτριξε τα δόντια". Ποιος φταίει γι αυτό;Η διοίκηση κι ο προπονητής ή μήπως εμείς οι οπαδοί της ομάδας;Εγώ από αυτό που λες, καταλαβαίνω ότι εννοείς τους οπαδούς,δεν ξέρω,μπορεί να μιλάς γενικά,αλλά δεν έχουν την ίδια επιρροή αυτά που θα πω εγώ και οι υπόλοιποι οπαδοί, με αυτά που θα πάει να τους πει "τετ α τετ" ο πρόεδρος.Επομένως, αν λες ότι δεν αντιμετωπίστηκε σωστά από το Γόντικα και τον Φερέιρα, ως προς το να "ντοπάρουν" τους παίκτες έχεις δίκιο. Αν όμως, εννοείς ότι φταίει η loser νοοτροπία που έχουν πολλοί Παναθηναικοί και η έλλειψη υπομονής,πίστης στην ομάδα κλπ, δεν συμφωνώ. Θα ήθελα μια απάντηση...
    Επίσης, οι παίκτες που μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα στην περιοχή του αντιπάλου και στα πλάγια είναι κυρίως ο Λέτο και ο Κουίνσι. Οι υπόλοιποι που ΜΠΟΡΟΥΝ να κάνουν συμβάλουν στην επίθεση,Κατσουράνης και Κλέιτον, οργανώνουν παιχνίδι κλπ, αλλά πιο πίσω.Επομένως χωρίς τους 2 παίκτες που μπορούν να επιτεθούν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ, πως θα κάνεις φάσεις;Γιατί πες δεν είναι μόνο αυτοί,παίζουν 10 παίκτες μέσα. Ωραιά, αν δεν έχεις αυτούς, το βάρος πέφτει στους Κλέιτον,Κατσουράνη.Ο 2ος στο προηγούμενο ματς έπαιζε πίσω, γιατί παίζαμε με την Ρεαλ Λιβαδειάς και έπρεπε μα έχουμε 2 αμυντικά χαφ.Άρα έμεινε ο Κλέιτον(που αντέχει 60λεπτο το πολύ).
    Αν δεν έχεις λοιπόν παίχτες που
    α)Θα βγάλουν την ομάδα μπροστά( ο Βάσκος που αναφέρεις συχνά ότι ανεβάζει ψηλά την άμυνα, του ερχόταν η μπάλα κι ενώ είχε πολλά μέτρα να πάρει σε αρκετές φάσεις, η γιόμα θα έκανε η θα καθυστερούσε χωρίς λόγο).Σπυρόπουλος,Βύντρα επίσης δεν βοηθούν την ομάδα να βγει μπροστά, γιατί το πρώτο πράγμα που κάνουν μόλις την πάρουν είναι να τη δώσουν με διαγώνια στραβοκλωτσιά από κει που 'ρθε.
    β)θα μπορούν να δημιουργήσουν επιθέσεις,είτε με ατομικές ενέργεις, είτε με πάσες και σέντρες,
    τότε πώς ελπίζεις δηλαδή να βάλουμε γκολ και να νικήσουμε;Από στημένο θα μπορούσε να γίνει αυτό,( όπως και πήγε να γίνει με την κεφαλιά του Σαριέγκι νομίζω) αλλά και πάλι χωρίς ψηλούς αρκετούς ψηλούς,χωρίς να ανεβάζεις αρκετούς παίκτες στα στημένα και απέναντι σε μια ομάδα με ψηλά,γερά κορμιά, ούτε σε αυτό δεν μπορείς να στηριχτείς.Και δεν λέω ότι δεν παίζει ο Λέτο στην επίθεση και καταστραφήκαμε γιατί ο Τοτσέ είναι άχρηστος.Χρήσιμος είναι και μέσα στις φάσεις είναι,ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ, τι να κάνει κι αυτός;
    Επομένως θα είσαι ανάξιος αν δεν μπορείς να κάνεις 5-6 καλές επιθέσεις, να κερδίσεις.
    Ελπίζω να βοηθήσει ο Λάζαρος και μαζί με Κλέιτον,Κατσουρ να βρουν τη λύση για
    το γκολ. Ξέρεις κι εσύ ότι δεν είναι εύκολα τα πράγματα όπως τα παρουσιάζεις.Και που παίζουμε στην έδρα μας, για τους παραπάνω λόγους που ανέφερα θα είναι ζόρικα τα πράγματα. Το να παίξεις με Ζέκα(Μαυρία)- ανέτοιμο Λάζαρο και Τοτσέ είναι ίσως και χειρότερο επιθετικά από το να παίζεις με Μαρσελίνιο-Βλαχοδήμο Πόι(Μαρκόσφσκι)...Μακάρι να μην τρελαθούν και αυτοί να κερδίσουν μιας και προέρχονται από ήττες(την πληρώνουμε πάντα σε κάτι τέτοια) και να φύγουμε από αυτό το ματς με το 3ποντο, ώστε να πάμε παρακάτω και με Μπουσμόνγκ,Λέτο και Κουίνσι να επιστρέφουν, να ανασυνταχθούμε.

  • bill 2 Τετάρτη, 08 Φεβρουαρίου 2012 04:44 Συντάχθηκε από bill 2

    Κε Γκόντζο, η πραγματικότητα σε ένα παιχνίδι (σωστά αναφέρεις το ματς του παοκ) δεν είναι ποτέ δικαιολογία. Τα λεγόμενα μας /των (κάποιοι ειδήμονες του ποδοσφαίρου) είναι που δίνουν την ευκαιρία στους παίχτες για δικαιολογίες και εδώ συμφωνώ με την 9η παράγραφο που θα φταίνε οι άλλοι που έλειπαν.
    Για εμένα 3 πράγματα συνέβαλαν στην ήττα, α) η κακή νοοτροπία που είχαμε με αποτέλεσμα να μην έχουμε καθαρό μυαλό να διαχειριστούμε σωστά το ματς και να λειτουργούμε όπως λειτουργήσαμε, β) η θέση του Κλέιτον στα αριστερά κ του Κουίνσι στον άξονα έτσι ώστε να μην έχεις διείσδυση απ’ το κέντρο γιατί ο Κουίνσι δε μπορεί να παίξει σε μικρό χώρο αφού είναι παίχτης για τα άκρα και ο Κλέιτον για τον άξονα κ γ) αν έχεις έναν σεντερμπάκ για τις κεφαλιές μετά το τραυματισμό του Μπουμσόνγκ είναι ο Μπιάρσμιρ και τον έχεις έξω.
    Το ποιο σοβαρό είναι το 1ο γιατί τα άλλα 2 είναι κυρίως επιλογές του προπονητή και θα μπορούσαν να είχαν βγει.

  • Pan Τετάρτη, 08 Φεβρουαρίου 2012 01:13 Συντάχθηκε από Pan

    Σωστή ανάλυση!

Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.