Η κούπα θέλει πάθος και τρέξιμο

Δημοσίευση: Σάββατο, 04 Φεβρουαρίου 2012 22.02

Ο Κώστας Γκόντζος γράφει στο Onsports για τα στοιχεία που ο Παναθηναϊκός δεν είχε στη Λιβαδειά και τα οποία πρέπει να αποκτήσει για να κόψει πρώτος το νήμα στο τέλος του πρωταθλήματος

Αν είχε και τέτοιο άστρο ο Παναθηναϊκός, που να μπορούσε να κερδίσει ή έστω και να μην χάσει το παιχνίδι με τον Λεβαδειακό, με τέτοια εμφάνιση που έκανε, το πρωτάθλημα θα είχε ήδη τελειώσει και θα είχε αναδειχθεί πρωταθλητής.

Όμως δεν γίνεται να τα αφήνεις όλα στα… άστρα και εσύ να μην κάνεις ούτε τα στοιχειώδη. Και ο Παναθηναϊκός δεν έκανε ούτε αυτά. Στο παιχνίδι που υποτίθεται ήταν από τα πιο καθοριστικά γι’ αυτόν, με δεδομένη την δυσκολία για τον ΟΣΦΠ του αυριανού αγώνα στην Τούμπα, παρουσιάστηκε εντελώς ανέτοιμος από κάθε άποψή.

Ασύνδετος, χωρίς πάθος και τρεξίματα και με μια εικόνα μέσα στο γήπεδο με βάση την οποία δυσκολευόσουνα να καταλάβεις τι ακριβώς θέλει και πως το επιδιώκει.

Κι επειδή ένα παιχνίδι, όπως όλοι μαζί το κερδίζουν, έτσι και όλοι μαζί το χάνουν, ο Παναθηναϊκός συνολικά σαν οργανισμός πήγε λάθος προετοιμασμένος και έπαιξε λάθος το παιχνίδι.

Ασχολήθηκε πολύ περισσότερο απ’ όσο έπρεπε όλη την βδομάδα, με όλα τα υπόλοιπα, εκτός από αυτό που χρειαζόταν. Το πώς δηλαδή η ομάδα θα πήγαινε όσο πιο συγκεντρωμένη και απερίσπαστη γινόταν, στο συγκεκριμένο παιχνίδι.

Έτσι τα… κατάφερε μια χαρά σ’ όλα τα υπόλοιπα. Και οι οπαδοί πήγαν και εξέδρα καλή είχε και επεισόδια δεν έγιναν και ο διαιτητής με τους βοηθούς του ήτα άψογοι και όλα… καλά. Αλλά δυστυχώς δεν πήρε το παιχνίδι.

Και δεν το πήρε το παιχνίδι, πολύ απλά γιατί και προετοιμασμένος σωστά απ’ ότι φάνηκε δεν ήταν γι’ αυτό και δεν έπιασε καλή απόδοση.

Η κακή μέρα φάνηκε απ’ την αρχή. Όταν ο Παναθηναϊκός ήταν αγνώριστος μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Με τον Κουίνσι φανερά ανέτοιμο και εκτός παιχνιδιού, με τους Σιμάο και Βιτόλο να μην συνεισφέρουν όπως άλλες φορές στα κοψίματα και στην κυριαρχία στο κέντρο και με τον Κλέϊτον να είναι ο μοναδικός που προσπαθούσε να κάνει κάτι, κυρίως με ατομικές ενέργειες.

Όταν λοιπόν, έχεις απέναντί σου μια ομάδα, που παίζει κατά κύριο λόγο πίσω από την σέντρα και έχεις μόνο τον Κλέϊτον να επιχειρεί και να κάνει μια ντρίμπλα, τότε δεν μπορείς να έχεις και πολλές απαιτήσεις. Καθώς σ’ αυτές τις περιπτώσεις, είναι κλειδί οι ατομικές ενέργειες που σου δίνουν την αριθμητική υπεροπλία που χρειάζεσαι, για να εξουδετερώσεις την πυκνότητα της αμυντικής διάταξης του αντιπάλου σου. Αν μάλιστα δεν σε βοηθήσουν και τα στημένα, τότε μόνο από τύχη ή από κάποια αναμπουμπούλα μπορείς να ελπίζεις σε κάτι. Η τύχη δεν ήταν με το μέρος του Παναθηναϊκού, αποφάσισε πως ήθελε να μην… μπλέξει στην έκβαση του παιχνιδιού και έτσι το άφησε να εξελιχθεί μόνο του.

Δεν άλλαξε η εικόνα ούτε στο δεύτερο ημίχρονο. Μοναδική εξαίρεση η ευστοχία του Λεβαδειακού στην φάση του γκολ, που πιθανά να αφήνει τον Παναθηναϊκό με πικρία, καθώς, εντάξει, δεν έπιασε απόδοση για να κερδίσει, αλλά πάντως δεν ήταν και για να χάσει.

Απλά μάλλον πλήρωσε, το ότι σαν ομάδα ήθελε πιο πολύ την νίκη, ενώ ο Λεβαδειακός προφανώς να μην χάσει απλά. Κι έτσι προς το τέλος, βγήκε άγαρμπα και χωρίς καλή οργάνωση μπροστά, με αποτέλεσμα και να κινδυνέψει κανά-δυο φορές, αλλά το χειρότερο, να χάσει κιόλας στην συνέχεια.

Εν πάση περιπτώσει, κάποτε θα γινόταν κι αυτό. Θα έκανε δηλαδή μια κακή εμφάνιση ο Παναθηναϊκός και θα την πλήρωνε.

Το θέμα εδώ, όπως αντίστοιχα και στις νίκες, είναι να διαχειρισθεί σωστά και χωρίς πανικό την ήττα. Ώστε να καταλάβει μερικά πράγματα απ’ αυτή. Με πρώτο και σημαντικότερο, το ότι όταν θέλεις πρωτάθλημα και μάλιστα λες ότι το διεκδικείς σε εχθρικό περιβάλλον και κόντρα στα προγνωστικά, αυτό πρέπει να το βγάζεις σε τρέξιμο, πάθος και αυτοσυγκέντρωση και στο γήπεδο. Αλλιώτικα, απλά θα πετάξεις την ευκαιρία που έχεις ήδη δημιουργήσει και κρατάς γερά στα χέρια σου.

Και κάτι τελευταίο. Φαντάζομαι, οι πιο πολλοί από σας, να καταλαβαίνετε τώρα αυτό που συνέχεια ξελαρυγγιάζομαι να λέω και εδώ μέσα. Ότι ο Παναθηναϊκός, έχει σαν πιο δύσκολο αντίπαλο τον εαυτό του. Μόνο… αυτός μπορεί να του στερήσει αυτό το πρωτάθλημα έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση μέχρι τώρα και έτσι όπως θα είναι διαμορφωμένη και αύριο και ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της Τούμπας.

Και δεν μιλάω εδώ, μόνο σε ότι αφορά στο αγωνιστικό κομμάτι. Αλλά συνολικά.

Η αυριανή και οι επόμενες μέρες, θα είναι ενδεικτικές. Του πόσο θα έχει καταλάβει ο Παναθηναϊκός ότι πρέπει να μείνει ενωμένος, ψύχραιμος, ήρεμος, αλλά και… αυτοκριτικός ταυτόχρονα  Και του πόσο θα λειτουργήσουν έτσι και όλοι όσοι λένε θεωρητικά και ουσιαστικά, ότι θέλουν να τον δουν πρωταθλητή στο τέλος.

ΥΓ 1 Επειδή πάντα μετά από τέτοιες μέρες, τα… σαλιγκάρια αρχίζουν και σκάνε μύτη. Μα είναι έτοιμος ο Παναθηναϊκός. Απ’ αύριο κιόλας. Μέχρι και… εντυπωσιακές εξελίξεις στα… διοικητικά μπορεί να έχουμε ξαφνικά.

ΥΓ 2 Επειδή επίσης, μετά από τέτοιες ήττες, είναι εύκολο να θάψουμε κόσμο και κοσμάκη και κυρίως να αρχίσουμε πάλι να αυτό-σερβιριζόμαστε και να σερβίρουμε, ότι έχει ο καθένας στο μυαλό του. Θα διαβάσετε και θα ακούσετε πολλά για δυο τρεις μέρες ακόμα. Πολλά θα φαίνονται και ίσως θα είναι κιόλας και σωστά σαν διαπιστώσεις και σαν επισημάνσεις. Σε όλα αυτά όμως, να σκέφτεστε και να αναρωτιέστε ένα πράγμα, που πιθανότατα θα σας βοηθήσει να καταλάβετε και την ουσία του προβλήματος. Τι δηλαδή απ’ όλα αυτά που θα ακούσετε σαν εξηγήσεις και ερμηνείες, μπορεί να εξηγήσει την έλλειψη πάθους και τρεξιμάτων που είχε στο συγκεκριμένο παιχνίδι ο Παναθηναϊκός. Γιατί εκεί κατά την γνώμη μου ήταν το βασικό πρόβλημα του Παναθηναϊκού σ’ αυτό το παιχνίδι.

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

27 σχόλια
  • giannis patra Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012 11:50 Συντάχθηκε από giannis patra

    Σ nini
    Η αλήθεια ποναει αλλά πρεπει να λεγεται διοτι ετσι προχωράς.Τεσσερα χρονια τώρα προσπαθουσαμε να πεισουμε τους εαυτους μας οτι εχουμε ομάδα και μας κερδιζε ο γάβρος για πλάκα και μας επερναν διπλα οι βολοι και οι καβαλες και οι εργοτέληδες
    Ειχα να δω να αλλάζει τρεις μπαλιες ο παναθηναικος απο την εποχη κυράστα και φετος εδειξε οτι κατι θα γινει
    Αλλά αμα εχεις παικτάκια δεν αντεχουν για πολυ οπως οι παικτες των μικρομεσαιων ομάδων
    Ο ΛΕΤΟ ΕΠΑΙΞΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΝΟΕΒΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ ΟΠΩς ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΕΝΩ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΣΕ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΒΓΗΚΕ Ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΘΙ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΟΠΝΕΥΜΟΝΟ , και θα το δεις οπου και να παει αν θα δει ποτε ενδεκάδα.
    Δεν μπορω να καταλάβω γιατι παραξηγιεστε μερικοι αν σας λενε την αλήθεια
    0ταν ο άλλος παιζει μπάλα δεν θυμαται οτι ειναι απληρωτος αστο αυτο το παραμυθι και το αλλοθι που δινεις στα παικτάκια.
    ΟΤΑΝ ΕΠΙ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΔΩΝ Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΟΥΣΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΛΑΚΙΣΕ Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.
    Στο ελληνικο ποδοσφαιρο ζουμε τι θελαμε να φερει ο βαρδινογιαννης τον μειση ΄Πάτε καλα ρε
    Ειχε προβλημα ποτε ο παναθηναικος να πληρωσει τους παικτες αλλά ολα δω πληρωνονται .
    Να δουμε τώρα τι θα γινει που φευγει ο βαρδινογιάννης
    ΑΡΑ
    Ο παναθηναικος φετος ειναι μια μικρομεσαια ομάδα που φοράει φανελα μεγάλης ομάδος και αν εισαι ικανοποιημένος με την μπάλα που παιζει με γειά σου με χαρά σου.
    ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ
    ΑΡΑ ΚΑΤΕΒΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΠΥΧΗ
    Οσο για το γκαζετα οταν τα σχολιά μου τους αρεσουν τα ανεβάζουν οταν ομως θιγω πράγματα και την πραγματικοτητα ,τα αγνοουν και ανεβαζουν σχολια βλακώδη των γάβρων.
    Πάμε πουθενα ετσι .

    Ετσι καταληξαμε να ειμαστε τωρα και στο μελλον δουλοι των γερμανων και του δντ γιατι ποτε δεν αντιδρασαμε παρ ολο που βλεπαμε την λαιλαπα να ερχεται
    Και οσο για τον γάβρο ακομα και στα παιχνιδια που έχασε ηταν καλος τι να λεμε τώρα οτι μας συμφερει οτι ο γάβρος δεν ειναι καλος και τα παιρνει με τηνδιαιτησια .
    Αυτο ειναι ενα αλοθι για τους διοικουντες για την αποτυχια τους.
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΜΑΔΑ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙΜΕ ΤΙΣ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΑΜΥΝΕΣ.
    Μια ζωη το ιδιο προβλημα διοτι εχει πάντα τους ιδιους αμπαλους και τεμπέληδες παικτες.
    Σε δουλευει τώρα ο κομποτης ,και συ δικαιολογεις τους
    Μεχρι και η δράμα εφερε διπλο στον παναιτωλικο ρε και μεις ισοφαρισαμε στο 95.
    Για ποια ομάδα μιλάμε
    Τά λεει ο κωστας αυτα άλλα πιανει εχθρους .Και γω αν εμενα αθηναν θα μου την στηνατε να με δειρετε που λεει ο λογος.
    ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ Ας ΛΕΙΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.
    Αυτα.

  • Σ. Νίνης Ιτέα Τρίτη, 07 Φεβρουαρίου 2012 22:36 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    giannis patra
    Σου έχει κολλήσει κάτι...Νομίζεις ότι είμαι μικρός, γιατί όμως? Επειδή μου αρέσει ο Σωτήρης σαν παίκτης? Τι να πω...
    Και αφού σε κάθε σου σχόλιο αποθεώνεις τον Ολυμπιακό τότε γιατί είναι πίσω? Αυτό το ερώτημα είναι δύσκολο...Και μη μου πεις την κλασσική δικαιολογία της Ευρώπης, γιατί περάσαμε Ιανουάριο-Φεβρουάριο μπροστά, όταν ο Ολυμπιακός δεν είχε άλλες υποχρεώσεις, ενώ εμείς παίξαμε έναν Ιανουάριο φουλ! Μπάλα ξέρουν πολλοί. Και να σου πω και κάτι, ο Ολυμπιακός μπορεί να έχει βαθύτερο ρόστερ, παίκτες, διοίκηση, αστέρια (αχαχαχαχαχχαχ!!) και και και...Εμείς όμως έχουμε ποδοσφαιριστές απλήρωτες που παίζουν για το καλό της ομάδας και όχι για το μισθό τους! Και αυτός είναι ο κύριος λόγος πιστεύω που είμαστε μπροστά στη βαθμολογία προς το παρόν! Όλοι παίζουν για την ομάδα, εκόμα και οι παίκτες που θάβετε (Βύντρα, Σπυρόπουλος κ.ά.)...Γι' αυτό λέω στήριξη σε αυτήν την ομάδα που τα έχει καταφέρει πολύ καλά ως τώρα! Νίκη με Ξάνθη έτσι ώστε να αποκτήσουμε ψυχολογία και προχωράμε!

    Υ.Γ. Μπορεί να είσαι οπαδός του ΠΑΟ από το 70 όπως λες, αλλά και στο gazzetta, έχω δει σχόλια τύπου "Γιάννης Πάτρα δεν θέλουμε οπαδούς σαν εσένα στην ομάδα" και τέτοια...Δεν είμαι ο μόνος...

  • giannis patra Τρίτη, 07 Φεβρουαρίου 2012 20:21 Συντάχθηκε από giannis patra

    Σ. Νίνης Ιτέα
    Τώρα αυτο οτι ειμαι γάβρος τι το ηθελες.
    Απλα επειδη ειμαι παναθηναικος απο το 1970 και εχω δει στιγμές που ποτε δεν θα δεις ουτε στο ονειρο σου γιε μου με τεραστιους παιχτες Σαραβάκους ζαετς βαζέχα κλπ ξέρω που ειναι οι πήχης του παναθηναικου.
    Οι τωρινοι οπαδοι δεν ετυχε να δουν τον παναθηναικο να παιζει ποτε μπαλα αρα δεν ξερουν .
    ρωτηστε λοιπον τον κώστα να σας πει.
    Δεν μπορουν τώρα αυτα τα αμπαλα παιδακια που φορουν την φανέλα του παναθηναικου που ειναι βαρια να μαρκαρουν με τα μάτια και να χανουν απο τους λεβαδειακους και τους παναιτωλικους ειναι ντροπη .Να χασεις απο τον γάβρο ενταξει η την αεκ η τον παοκ η τον αρη αλλά απο μια ομαδα β εθνικης δεν το θελει ουτε ο θεος ουτε ο διαολος Αερα περασαν απο κει γαβρος και αεκ .
    Εντάξει ρε παικτακο δεν ξερεις μπάλα να το δεχτω οχι ομως να λουφάρεις μεσα στο γηπεδο και να σου κανει πλακα ο Κομπότης.
    ΔΕΝ ΓΙΙΝΟΝΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΑΛΙΑ.
    Και παλια επι γκμοχ δεν ηξεραν μπαλα ο καραβιδας ο καβουρας ο γεροθοδωρος και ενα σωρο αλλοι αλλά ειχαν φυσικη κατασταση για τεσσερα ημιχρονα.
    Αρα αφου παιζεις στο παναθηναικο κυριε παιχτάκο απο οπου και να εισαι ντοπιος η ξένος εισαι υποχρεωμένος να εισαι γυμνασμενος να πρεσαρεις να κανεις να ρανεις κλ
    Βλέπω τους παικτες του γάβρου ολο τον αγώνα τι πρεσιγκ κανουν οταν χανουν την μπαλα οποιο ματσ και να πάιζουν και μην νομισετε οτι οι παικτες του γάβρου ειναι τιποτα παικταράδες σαπάκια γυμνασμενα ειναι που τιμουν το ψωμι που τρωνε.
    ΕΔΩ ΣΕ MA ΜΑΡΚΑΡΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ
    Το κακο ειναι οτι ολοι τα βλεπετε αλλα δεν σας αφηνουν τα οπαδικα γιαλια να δειτε τα χαλια του παναθηναικου.
    Πόσοι παικτες του παναθηναικου ξέρουν να κανουν τριπλα.
    Ενας δυο λεω εγω αντε τρεις ολοι οι άλλοι ειναι για τα πανυγυρια.
    Ο κλαιητον ξερει μπαλιτσα ο λετο και ο νινης οιαλλοι ειναι για τροφη για θηρια .
    Ας ήταν η διαφορα στους οκτώ βαθμους την κυριακη και θα σου ελεγα εγω αν θα κερδιζε ο γάβρος στην τουμπα .
    Τράβα ξανα μανα τώρα να πάρεις διαφορά η τραβα τώρα να σταματησεις τον σαβα να λεει.
    Αυτα ηθελα να αποφυγω και το γεγονος οτι καναμε μάγκα τον κομποτη που επρεπε να ειναι φυλακή.
    ΑΥΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΝΑΣΤΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΝΕΚΡΟΥΣ.

  • Σ. Νίνης Ιτέα Τρίτη, 07 Φεβρουαρίου 2012 13:20 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    giannis patra
    Παιδί μου πες ότι είσαι κρυφο-γαύρος να σου φύγει ένα βάρος! Και δεν είπε κανένας ότι θα πηγαίναμε +8...έπρεπε και να χάσει και ο γαύρος. Ο Κατσουράνης ήταν από τους καλύτερους με Λεβαδειακό! Και δε λέω ντέρμπι θα είναι μπορεί να φάμε 3 αλλά αν κερδίσουμε τι θα λες?

  • giannis patra Τρίτη, 07 Φεβρουαρίου 2012 11:03 Συντάχθηκε από giannis patra

    Σ. Νίνης Ιτέα
    Στο κρισιμο παιχνιδι που θα πηγαινε στους +8 βαθμους απο τον γάβρο τι εκανε ρε παιδι ο κατσουρανης ο παιχταράς και η ομάδα η φυματικη.
    Απλα εχασε ανετα διοτι ας υποθεσουμε οτι ερχονταν ισοπαλια το ματσ παλι γκελα ηταν
    Και οχι μονο εχασε αλλα εδωσε και ωθηση και ψυχολογια στο γάβρο να πλησιάσει στου δυο ποντους.
    Να θυμάσε οταν παμε στο ντερμπι στο οακα με δυο ποντους τον γαβρο απο κάτω τρια τεμάχια θα μας ριξει ο γάβρος γιατι πλεον ειμαστε ομάδα κομπλεξικη με τους κομπλεξικους παικτες που αφησε κληρονομιά ο αντωνιου.
    Απλα για δευτερη η τριτη ομάδα μια χαρα τα παμε
    Ξεχασαμε τι εγινε στον παναιτωλικο στη δοξα στον λεβαδειακο στον πανιώνιο
    Με ψεματα δεν παιρνεις πρωτάθλημα
    Αυτοι οι παικτες για να πάρουν πρωτάθλημα πρεπει να τρεξουν να ιδρωσουν να να οχι να μαρκαρουν με τα ματια οπως τα τελευταια εξι παιχνιδια
    ΕΙΣΤΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ.
    Εκανε ο παναθηναικος τον ΣΑΒΒΑ ΝΑ ΚΕΛΑΙΔΑΕΙ ΧΘΕΣ ΣΤΟ ΣΚΑΙ

  • Σ. Νίνης Ιτέα Δευτέρα, 06 Φεβρουαρίου 2012 22:49 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    giannis patra
    Φυσικά και η ομάδα δεν μπορεί να πάει μπροστά, όταν έχει κάτι κομπλεξικούς φιλάθλους σαν κι εσένα, που δεν στηρίζουν ποτέ την ομάδα! Έχεις γράψει σχόλια (ολόκληρες εκθέσεις) μόνο στα παιχνίδια που η ομάδα έχασε βαθμούς! Δηλαδή έλεος! Πως γίνετε η ομάδα να παίρνει αποτελέσματα όταν έχει το άγχος της γκρίνιας? Δηλαδή κερδίζουμε ματς και ακόμα είστε απογοητευμένοι και αυτό είναι το μεγάλο μας μειονέκτημα σε σχέση με τους γαύρους, που πάντα τους αρκεί η νίκη (και καλά κάνουν, χρόνια τώρα)...Που ήσουνα φίλε όταν βρεθήκαμε 5 βαθμούς μπροστά? Είπες κάτι θετικό για την ομάδα? Την υποστήριξες? Πως δηλαδή θα γίνει η ομάδα να κερδίσει τα παιχνίδια και τα ντέρμπι και στο ΟΑΚΑ αν δεν έχει στήριξη? Είσαι από τους λίγους άμπαλους οπαδούς που βρίζουν τον Κατσουράνη, ο οποίος στο ματς στη Λιβαδειά μόλις φάγαμε το γκολ πήρε την μπάλα, την έστησε στη σέντρα και είπε "Πάμε, παίξτε μπάλα συνεχίζουμε". Αυτό θα πει ηγέτης. Δεν πειράζει, η ομάδα δεν έχει ανάγκη οπαδούς σαν εσένα. Εγώ θα υποστηρίξω την ομάδα παρά τα προβλήματα, τις απουσίες και την κούραση ως το τέλος. Και πιστεύω πως αν σηκώσουν κεφάλι, ανασυνταχθούν και καταφέρουν να κερδίσουν την Ξάνθη χωρίς Λέτο, Κουίνσι, Ζέκα, Βιτόλο, Μπουμσόνγκ, Καντέ και Νίνη, τότε θα αποκτήσουν ψυχολογία για τη δύσκολη συνέχεια! Στηρίζουμε παίκτες, προπονήτη και γενικά την ομάδα! Πάμε! και ότι είναι να γίνει ας γίνει!

  • giannis patra Δευτέρα, 06 Φεβρουαρίου 2012 21:45 Συντάχθηκε από giannis patra

    Δεν ειναι κωστα ουτε θέμα αστρου ουτε σεληνης .Ειναιθέμα παιχτών και αυτοπεποιθεσης πρωταθλητη και ο παναθηναικος δεν την εχει διοτι εχει παικτάκια μικρου εκτοπισματος που στην προοπτικη των + 8 βαθμων λυγισαν απο το άγχος οπως τοτε επι πεσειρο.
    Δεν εχει διαφορα απο αλλη μικρομεσαια ομαδα τυπου λεβαδειάς αστερα παναιτωλικου κλπ χωρις τον ΛΕΤΟ.
    Αρα ο Σάββας τσαμπα φώναζε,γιατην διαιτησία. ο ίδιος ο παναθηναικος απο μονος του θα χασει την πρωτοπορεία διότι σαν ομαδα δεν εχει τα κυβικά να κτυπησει τον ολυμπιακ ό οπως ο πάοκ ο οποιος οπως το περιμενα εχασε στο ριλαντι.Προπονηση εκανε ο βαλβερδε.
    Αν περιμένεις να πάρεις το πρωταθλημα με τον κατσουράνη ψυχη της ομάδας την έβαψες.Αυτος ουτε καν περπατάει.
    Αυτος ο ουγγρος ακομα τραυματιας ειναι που τον βρηκαν ρε.
    Σε δυο με τρεις αγωνιστικές ο ολυμπιακος θα ειναι πρώτος και μεις θα τα βάζουμε με την διαιτησια σαν αλλοθι
    Δεν μπορουμε με αυτους τους παικτες.Μεχρι δω αριστα τα πηγαμε.
    Τώρα αν δεν μπορεις να κερδισεις αυτον τον λεβαδειακο που εκαναν περιπατα και ο ολυμπιακος και η πεθαμενη η αεκ τοτε γιατι πρωτάθλημα μιλάμε .ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
    Εντάξει ο λεβαδειακος με τον ολυμπιακο εκατσε και εχασε με την αεκ τι έγινε .Σαμπως στον παναιτωλικο περιπατο η αεκ εμεις στο ενενηντα φευγα ισοφαρισαμε
    ποιο πρωτάθλημα τώρα .Το πρωτάθλημα το ξέρει.
    Τι τον θέλει ρε παιδι μου αυτην την μαουνα τον κατσουρανη που φαγωθήκατε ολοι με δαυτον .Οπως ο καραγκουνης εξω και αυτος τώρα που ειναι νωρις γιατι οπως τα βλεπω θα μας περάσει και η ΑΕΚ στο τέλος.
    Μικρομεσαια ομαδιτσα ειναι ο παναθηναικος ρε κώστα γιατι κοροιδευετε την κοινωνια με τους κατσουράνηδες και τους βυντριδες .Χωρις επιθετικους παιζει και με καλλιτερο παικτη τον αποδιοπομπαιο τραγο τον κλαιητον.
    Πλακα κανουμε τώρα .
    Ο μαρινάκης ειναι ανασφαλης και κομπλεξικός .ΦΟΒΑΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΟΥΡΓΕΛΟ ΤΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ.
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΟΥΠΕΡ ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.
    Την αεκ δεν την κερδιζει ουτε τον άρη .Τον παοκ που ειναι κομπλα θα τον κερδισει και απο τον ολυμπιακο πιστευω θα χασει ανετα γιατι ο ολυμπιακος το ουεφα πιστευω θα το παρατησει για το πρωτάθλημα.
    Δεν τα λεω τώρα επειδη χάσαμε αλλα τα μαντατα φανηκαν απο το παιχνιδιμε τον οφη με τον παναιτωλικο με την δραμα δυο φορες με τον λεβαδειακο στο οακα τα οποια παιχνιδια με κωλοφαρδια τα πηραμε
    Να λεμε τα πραγματα οπως εχουν και οχι παρηγοριες .
    Ρεμα ειναι ο παναθηναικος πεντε εξη παιχνιδια τώρα .Μικρομεσαια ομάδα του κερατα.
    Αυτα που λεω θα τα λεω και πρωταθλητης να βγει .Δεν ειναι να παει πουθενα με αυτα τα παικτακια της πλακας.

  • Σ. Νίνης Ιτέα Δευτέρα, 06 Φεβρουαρίου 2012 18:53 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    apolaraG1barbarians
    Για τον Λέτο sorry αν δεν κατάλαβα καλά τι έγραψες. Δεν ξεχνάω το λάθος κοντρόλ του Ναπολεόνι, αλλά δεν το θεωρώ μεγάλη ευκαιρία, αφού όχι μόνο δεν ήταν τελική, αλλά δεν κατάφερε να μπει καν στην περιοχή! Για τον Σεπτέμβριο-Οκτώβριο-αρχές Νοεμβρίου μιλούσαμε για διαστημικό ποδόσφαιρο, γιατί έτσι ήταν. Η ομάδα όμως έχει κουραστεί, επειδή παίζει η ίδια εντεκάδα...Δεν γίνεται να κερδίζουμε όλα τα ματς με 3 ή 4 γκολ όπως τότε. Ένα γκολ μας φτάνει, αυτό όμως δεν σημαίνει και καλά ότι δε βλεπόμαστε. Το σωστό είναι ότι έχουμε πτώση. Μην ξεχνάς όμως ότι η ομάδα έχει βασικότατες απουσίες (Μπουμσόνγκ, Νίνης, Λέτο, Κουίνσι και τώρα δεν παίζουν Ζέκα και Βιτόλο)! Απλά είναι τα πράγματα, ήσουν πιο τυχερός και κέρδισες και συγχαρητήρια! Δεν χρειάζεται να θάβετε τον Παναθηναικό επειδή τον κερδίσατε μία φορά...

  • apolaraG1barbarians Δευτέρα, 06 Φεβρουαρίου 2012 14:44 Συντάχθηκε από apolaraG1barbarians

    βρε ιτεα,ελληνικα μιλαω,για το λετο τα καλυτερα εγραψα,τι δεν καταλαβες?πρωτο ημιχρονο κλεφτοπολεμο κ παθητικα επαιξα,να σωθω ψαχνω,βλεποντας ομως την ανουσια υπεροχη σου το πιστεψα κ επαιξα καλα για λεβαδειακος,ξεχνας επισης το λαθος κοντρολ ναπολεονι τετ α τετ που προλαβε ο σαριεγκι,τεραστια επισης ευκαιρια. θες να παρεις πρωταθλημα και το τελευταιο καιρο δεν βλεπεστε,ειναι ψεμα αυτο?παραδεχτειτε οτι πατε τσουκου τσουκου να παρετε στο οριο ολα τα παιχνιδια γιατι πριν 3μιση μηνες μασ λεγατε για διαστημικο ποδοσφαιρο,ημαρτον.

  • Πολλη φασαρια για το τιποτα Δευτέρα, 06 Φεβρουαρίου 2012 02:38 Συντάχθηκε από Πολλη φασαρια για το τιποτα

    Εγω ένα ξερω,μπαλα ειναι και εκει τελειωνουν ολα..Ολοι δικαιουνται μια ηττα..αναμενομενη ηταν κιολας.Στο τελος ξυριζουν το γαμπρο,στο τελος κλεινει το ταμειο,η οπως αλλιως θες,πες το..εχουμε ακομα..ειδωμεν!

  • tsarla Κυριακή, 05 Φεβρουαρίου 2012 23:50 Συντάχθηκε από tsarla

    Φυσικά και υπήρχε πάθος,ακόμη και ο συχνά απαθής Κατσουράνης, έκοψε αρκετές φορές χτες και είχε και κάποια τρεξίματα. Αυτό που έλλειψε ήταν ποιότητα στην επίθεση και τα τελειώματα. Βλέπω κάποιοι διαφωνούν για τις φάσεις που κάναμε.Αν είναι δυνατόν ρε παιδιά, να λέμε ότι από αυτές τις φάσεις απειλήσαμε και είχαμε την απαίτηση να βάλουμε γκολ. Με Λέτο εκτός και Κουίνσι ανέτοιμο, η γκέλα ήταν αναμενόμενη. Η ποιότητά μας επιθετικά βασίζεται σε αυτούς τους 2 και τον Κλέιτον. Ξεκίνησε καλά ο Βραζιλιάνος, έκανε μια καλή εκτέλεση φαουλ,αλλά χάθηκε στο 2ο,που προφανώς κουράστηκε.Το έχω ξαναπεί και θα το λέω ότι ο Ζέκα δεν πρέπει να παίζει στο πλάι,ειδικά χτες που δεν έπαιζε και ο Λέτο, στις επιθέσεις από το πλάι μόνο ο Κουίνσι υπήρχε( και αν υπολογίσεις και το γεγονός ότι εκτός του Ζέκα,επιθετικά δεν είναι καθόλου καλά και τα μπακ μας, δεν μπορούμε να παίξουμε από τα πλάγια κι αυτό μας στοιχίζει πάρα πολύ).
    Για μένα έπρεπε να ξεκίναγε τον Μαυρία στα δεξιά και άμα δεν πήγαινε καλά ο μικρός,θα έβαζε το Λάζαρο αλλαγή. Άντε να πάρει και αυτός μερικά ματς να παίζει κανονικά,τον χρειαζόμαστε πολύ.Το θέμα είναι ότι και αυτός αρέσκεται στο να παίζει στα αριστερά,αλλά λογικά αν είναι να παίζει βασικός θα παίζει δεξιά.
    Αυτή η "ποδοσφαιρική ασχήμια", να βάζουμε 2 αργούς και άχαρους ποιοτικά φορ μαζί πότε θα σταματήσει;Όχι μόνο γιατί δεν ακουμπάμε μπάλα όταν αυτό γίνεται, αλλά χτες το πληρώσαμε διπλά,καθώς με την είσοδο 2ου σέντερ φορ στο παιχνίδι, ο Λέβας πέταξε Μελισσά πίσω που μας έβαλε και το γκολ.
    Τέλος,αναμενόμενο ήταν να το φάμε από στημένο.Όταν οι άλλοι σου βάζουν 3 "ντερέκια" στην περιοχή(Μεντί,Μελισσάς,Τομάς) και συ αμύνεσαι με τους κοντούς τι θες να γίνει;
    Ας μας γίνει το πάθημα μάθημα, και ας επιστρέψουν σε φόρμα οι Κουίνσι,Λέτο,Λάζαρος να δώσουν την ποιότητα που έλειψε από την ομάδα.

  • Σ. Νίνης Ιτέα Κυριακή, 05 Φεβρουαρίου 2012 21:45 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    menos
    Συμφωνώ ως ένα σημείο. Από εκεί όμως που λες για τον Τοτσέ διαφωνώ. 1ον δεν του δόθηκε κάποια καλή ευκαιρία για να σκοράρει. 2ον όποτε έπαιρνε την μπάλα την μοίραζε σωστά δεξιά-αριστερά, κάτι που κάνει σε όλα τα ματς. Πιστεύω εκτός από καλές τοποθετήσεις του φορ που έχει, βοηθάει στην εναλλαγή και την κυκλοφορία της μπάλας.

  • Σ. Νίνης Ιτέα Κυριακή, 05 Φεβρουαρίου 2012 17:45 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    apolaraG1Barbarians
    Ποιες είναι για γέλια ρε φίλε? Το τετ α τετ του Κλέιτον ή η κεφαλιά του Κατσουράνη που ξύρισε το δοκάρι? Ο Λεβαδειακός η μόνη μεγάλη ευκαιρία που είχε ήταν η διπλή στο 2ο ημίχρονο (η οποία αλήθεια ήταν τεράστια). Είπαμε πολύ κακός ο Παναθηναικός αλλά μην το παρατραβάμε. Στο 1ο ημίχρονο περάσατε τη σέντρα? Οι φάσεις που κάνατε βγήκαν από αντεπιθέσεις όταν είχαν πάει όλοι δικοί μας μπροστά ή κάνω λάθος? Λες ότι παίζαμε ένα απλό νορμάλ ποδόσφαιρο. Εσείς μπορείτε να παίξετε αυτή τη μπαλάρα? Και θα ήταν καλό να έχεις λίγο σεβασμό προς τον Λέτο γιατί τέτοιοι παίχτες είναι κόσμημα για το φτωχό μας πρωτάθλημα και θα ήθελες πολύ να τον είχες...

  • menos Κυριακή, 05 Φεβρουαρίου 2012 17:39 Συντάχθηκε από menos

    k.gkontzo tha diafwnisw plirws simera...kanena pathos kai kanena treksimo de mas eleipse...to provlima ths omadas itan kathata epithetiko kai stous tropous me tous opoious tha apeilisei...me mono ton cleyton kinitiko(ki aytos sto prwto meros kyriws) ton Quincy anetoimo ton leto ektos, kai ton zeca pou leipei aythentikis poiotitas pws na apeiliseis....o toche kseroume oti pragmata apo monos tou dn kanei...peritto alla to lew oti byntra kai spuropoulos dn voithousan pote epithetika tin omada....epomenws steerepsan ta sxedia...mono kata tyxh an vazame goal, ligo polu opws ta palia...alitheia an to skeftoume... poios dn eixe pathos??? o simao kai o vitolo????o zeca???o sarieggi??(mono pathos exei)byntra kai spiropoulos???cleyton kai Quincy exoun ayto to styl apo thn arxi tou prwtathlimatos... kai o mh sympathis katsouranis,(ayto to blaze tou eimai paixtaras,enw profanws dn einai)de nomizw loipon na mas eleipse to pathos kai to treksimo... mia podosfairiki logiki sthn epithesi eleipse...episis kati allo, filou m panathinaikoi...ton toche xthes pou dn itan pouthena dn pire monomaxies dn akoumpise h mpala panw tou dn sas irthe se kanenan na ton kraksete...otan einai mesa steis faseis kai vazei 1 stis 3 eykairies h 2 stis 5 ton krazete...diladh einai kalutero na eisai anuparktos opws me livadeia para na eisai mesa stis faseis???? a re ampalosyni....o toche einai enas paixtis polu metriwn dynatotitwn...ALLA APARAITITOS GIATI DN YPARXEI ALLOS!!o petropoulos pou mpainei kai dn akoumpaei dn sas peirazei...o allos pou einai mesa stis faseis sas peirazei... ti na pw...ayta!

    ps:dn irthe kamia katastrofi me thn htta,dn exoume thn poiotita na pigainoume treno kai na nikame pantou xwris na eimaste plireis kiolas...

  • apolaraG1Barbarians Κυριακή, 05 Φεβρουαρίου 2012 16:15 Συντάχθηκε από apolaraG1Barbarians

    Δ.Μ. ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΕΤΑΡΤΗ(ΜΕ ΑΣΤΕΡΑ,ΙΣΩΣ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ)Κ ΣΑΒΒΑΤΟ ΜΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ,ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΚΥΡΙΑΚΗ?ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΨΑΧΝΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ,ΔΛΔ Ο ΓΑΥΡΟΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΜΑΤΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ 6 ΜΗΝΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΠΑΧΑΛΟ Ο ΠΙΛΑΒΙΟΣ.ΚΟΝΤΟΧΩΡΙΑΝΕ ΝΙΝΗ ΑΠΟ ΙΤΕΑ ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ,ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.ΤΕΛΟΣ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΤΙΤΛΟΥ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΓΚΟΝΤΖΟΥ.Η ΚΟΥΠΑ ΘΕΛΕΙ ΠΑΘΟΣ,ΤΡΕΞΙΜΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ Κ ΛΙΓΟ ΜΠΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΠΡΗΖΑΤΕ ΠΡΟ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΝΩ ΑΠΛΑ ΠΑΙΖΑΤΕ ΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΥΝΗΓΑΓΑΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΣΙΣΕ ΜΕ ΓΙΟΜΕΣ ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΦΟΡΜΑΡΙΣΤΕΙ Ο ΛΕΤΟ ΠΟΥ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΤΟΥΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΜΠΑΛΑ.ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ Ο ΠΑΟ ΗΤΑΝ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΣΤΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑ,Κ ΓΕΝΙΚΩΣ ΕΔΩ Κ 2 ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΣΤΕ,ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΤΕ.

  • Σ. Νίνης Ιτέα Κυριακή, 05 Φεβρουαρίου 2012 15:36 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    jack
    1ον Δεν λέγομαι Νίνης13. Κοντά έπεσες πάντως, βρε!
    2ον Επειδή χάσαμε από τον σημαίνει ότι χάθηκε αυτομάτως και το πρωτάθλημα? Απλά περιμένουμε τι θα κάνει ο διορισμένος σήμερα και αναλόγως θα είναι και οι πιθανότητες. Αν κερδίσετε, τότε 50-50 (κι ας είμαστε ακόμα 2 μπροστά). Αν δεν κερδίσετε, τότε ακόμα είμαστε φαβορί. Οπότε μη βιάζεσαι...

  • Δ.Μ. Κυριακή, 05 Φεβρουαρίου 2012 12:28 Συντάχθηκε από Δ.Μ.

    Όλα σωστά για κακή εμφάνιση, ελλείψεις, περιορισμένο ρόστερ και τα σχετικά. Το ματς χάθηκε ΚΑΙ τη μέρα που η Σούπερ Λίγκα αποφάσισε να δώσει ρεπό στον Λεβαδειακό για να είναι φρέσκος. Πρώτη φορά μετά από μισό χρόνο. Κι όλως τυχαίως, πριν τον Παναθηναϊκό. Και μην ακούω ότι τον Λεβαδειακό πρέπει να τον νικάς όπως κι αν είναι οι συνθήκες. Η στροφή ήταν κομβική, έτυχε να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα (Λέτο, Μπουμνσόνγκ, ανέτοιμος Κουίνσι) κι ήλθε η στραβή. Περισσότερο με νοιάζει που η αναβολή του Λεβαδειακός - Αστέρας πέρασε στο ντούκου. Αν ήταν ο Σαββίκος ο θεωδωρίδης, θα έσκουζε όλη μέρα...

  • Σ. Νίνης Ιτέα Κυριακή, 05 Φεβρουαρίου 2012 10:54 Συντάχθηκε από Σ. Νίνης Ιτέα

    Παιδιά ναι ήταν κακή εμφάνιση, αλλά όχι δεν ήταν για να χάσουμε...Ο Λεβαδειακός έδειξε ψυχή και πάθος, αλλά έκανε 2-3 φάσεις μόνο στο 2ο ημίχρονο από αντεπιθέσεις (η μία φάση ήταν μεγάλη ευκαιρία). Για όσους λένε ότι ο Παναθηναικός δεν έκανε καλή ευκαιρία, να βοηθήσω να θυμηθούν:
    Πρώτο Ημίχρονο
    1) Το φάουλ του Κλέιτον.
    2) Το σουτ του Ζέκα.
    3) Το σουτ του Κλέιτον.
    Δεύτερο Ημίχρονο
    1) Το σουτ του Βιτόλο (κόρνερ ήταν και έδωσε άουτ).
    2) Η κεφαλιά του Κατσούρ που πέρασε ξυστά.

    Υ.Γ. Έτσι έπαιζε η Λειβαδειά με τον Ολυμπιακό?
    Υ.Γ. 2 Όσον αφορά τα επεισόδια στην κερκίδα. Στην άλλη κερκίδα πίσω από το τέρμα που είναι οι πιο φανατικοί, εκεί που δεν κουνήθηκε η αστυνομία, γιατί δεν έγιναν επεισόδια?

  • Harris Κυριακή, 05 Φεβρουαρίου 2012 02:12 Συντάχθηκε από Harris

    ε όχι και δεν γίνανε επεισόδια ;;250 προσαγωγες έκανε η αστυνομία στην Λιβαδειά

  • jack Κυριακή, 05 Φεβρουαρίου 2012 01:29 Συντάχθηκε από jack

    Που είναι ο φίλος Νινης13??Η ομαδάρα που θα σαρώσει το πρωτάθλημα τι έγινε??Κρυφτήκατε ???

«12»
Το σχόλιο σου

Copyright © 2010 - 2016 OnSports | Όροι Χρήσης | Επικοινωνία
Monetized by DPG DIGITAL MEDIA
Βάλε το e-mail σου και κάνε click για να λαμβάνεις αποκλειστική ενημέρωση για τα πιο σημαντικά νέα, δώρα και διαγωνισμούς των websites που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPG DIGITAL MEDIA.